27/3/06 - 2/4/06: Honda si combustibilii alternativi

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 27/3/06 - 2/4/06: Honda si combustibilii alternativi

    Plecind de la ideea ca Honda este o companie de motoare si criza petrolului se adinceste, la ce ne putem astepta de la Honda pe viitor?

    Fuell Cell
    Hybrids
    Diesel
    HCCI http://en.wikipedia.org/wiki/HCCI la care Honda lucreaza de ceva timp... http://www.greencarcongress.com/2005...making_si.html

    Refinare a motorului pe benzina
    Noi concepte de cutii de transmisie care creasca economia de carburant...
    http://deseretnews.com/dn/view/1,1249,635179379,00.html
    honda x 5
    "W" stands for Wrong
    Amerika ist Wunderbar

  • #2
    eu unul nu cred ca se vor epuiza resursele de carburant si chestia asta cu hibridele se dezvolta pentru o mai mica poluare , economie financiara pentru client , fiabilitate etc
    \_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_
    I'd Rather Push A Honda Than Drive A Volkswagon
    _/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/

    Comment


    • #3
      Extraordinar, exact la subiectul asta ma gandeam pt saptamana asta! Nice, dixy. :wink: Am uitat sa va spun, de obicei mai las o zi-doua din saptamana pana pun un topic nou, ca sa puteti pune si voi, daca vreti. Toata lumea poate posta un subiect aici, atat timp cat e legat de Honda. :wink:
      E greu al naibii pt Honda la nivel mondial. Peste tot, gusturile clientilor difera: in Europa inca e in plina voga fumigena de diesel, in State hibridul ia avant considerabil, in Japonia ar fi atrasi de fuel cells pe viitor. Deocamdata, Honda e bagata in toate, dar e greu sa tii pasul cu investiile pe 3 fronturi deodata. Si mai ales ca Honda nu e obisnuita sa faca lucruri de mantuiala, cand e sa lanseze noi motoare sau modele. Diesel-ul e cel mai bun in clasa lui, hibridele lor sunt cele mai economicoase, iar in cativa ani lanseaza prima limuzina cu fuel cells in serie.
      Nu va putea decat sa mearga pe acelasi drum, adica sa se adapteze nevoilor fiecarei piete. Eu zic ca educarea clientelei europene cu hibridele nu va avea prea mult succes, pt ca europenilor pur si simplu nu le pasa de poluare, desi se dau mari cu asta, ci doar de consum. Nici americanilor nu le prea pasa, dar ei sunt mai deschisi la nou.
      Cat despre HCCI, tehnologia mi se pare ca ar avea un viitor fara rost odata cu dezvoltarea fuel cells.

      Comment


      • #4
        sincer, subiectul asta ma depaseste putin. nu prea m-a interesat, dar m-ai facut curios , "fuel cells" la ce se refera? ce sistem de propulsie este?
        \_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_
        I'd Rather Push A Honda Than Drive A Volkswagon
        _/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/

        Comment


        • #5
          Cred ca in viitor fuel cells o sa inlocuiasca motoarele pe baza de combustibili fosili.
          Hibridele observ ca nu sunt inca foarte eficiente mai ales la masinile mari.Chiar am vazut un test in promotor cu lexus 400h de la dom auto si desi in general aberau consumul a fost unul in limitele clasei sa zic asa ( nu imi aduc aminte exact ) .
          Dar toate astea in viitorul putin mai indepartat
          Despre rafinarea motoarelor pe benzina cred ca o sa fie doar un caz de prelungire a suferintei pentru ca si daca o sa se consume mai putin vor fi mult mai multe masini ( a se citi dezvoltarea Chinei, Indiei ) deci tot acolo o sa fie cererea...
          Zic si eu! Spor
          HondaF1Fan

          Comment


          • #6
            Fanete: http://en.wikipedia.org/wiki/Fuel_cell

            Dannu, in mai toate testele, la 400h ziceau de un 10 la suta consumul mediu inregistrat, indiferent de mers, ceea ce bate pana si orice diesel de 6 cilindrii la clasa lui. E un consum excelent, avand in vedere cei 300cp combinati. Insight are cel mai mic consum dintre toate, cu o medie de 3-4 la suta, testat, insa a sacrificat mult din practicabilitate, din cauza spatiului destinat bateriilor si a dimensiunilor foarte mici. Prius e mai practic, insa si mai mare consumator (cam 5-6 media). Foarte important la masinile astea este insa gradul de poluare extrem de scazut. Dar ce te faci, cand majoritatea covarsitoare a masinilor de pe mapamond sunt mai vechi de 10 ani, iar in Europa musteste de fumigene diesel...or sa dureze inca 20 pana cand hibridele vor fi prezente la nivel global, si atunci s-ar putea sa fie prea tarziu pt noi.

            Comment


            • #7
              Eu cred ca "fuel cells" vor avea viitorul si am vazut ca Honda a facut cativa pasi mari in directia asta, si vor scoate foarte curand o masina alimentata cu fuel cells care va avea aceeasi autonomie cu o masina normala Aici se va pune marea problema a standardizarii modului de alimentare si de face ca acesta sa devina universal disponibil. Adica, sa te poti opri la orice benzinarie clasica si sa poti sa-ti alimentezi masina. Ceea ce s-ar putea sa le deranjeze foarte tare pe marile corporatii petroliere. Va dati seama ca cea mai mare parte din profitul lor vine din benzina si motorina. :x
              "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
              "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

              Comment


              • #8
                citisem mai demult ca pe plan de durata scurta Europa-diesel, Asia si America-hybrid
                pe plan de durata lunga fuel cell pt toti.

                Honda a facut un Civic cu gaz care se alimenteaza in garajul propiu de la conducta de gaz pentru incalzire. au vindut ceva dar nu a prins amploare prea mare.

                intre timp The Big Three au alte planuri.

                a inceput din nou nebunia cu motoare puternice de peste 6 litrii ca in anii 60.
                http://www.leftlanenews.com/2006/03/...-hemi-fighter/

                bine ca Honda nu e asociata nu niunul din nebunii astia.


                sa continuam ideea cu Honda si fuel cells:
                http://www.leftlanenews.com/2006/02/...in-four-years/

                "Honda is close to winning the race in becoming the first carmaker to offer a hydrogen- powered fuel cell car, according to Monsters and Critics. A major barrier to mass production of fuel cell vehicles has been the storage of hydrogen in a compact and effective manner. But Honda has reportedly found a way to extend the range of such vehicles to about 560 kilometres (350 miles)."


                pina atunci ne vom delecta cu hibride ieftine:
                http://www.leftlanenews.com/2006/02/...w-cost-hybrid/
                "Honda plans to sell an inexpensive hybrid version of its Fit compact car starting in 2007, according to a Japanese newspaper report. The car would reportedly sell for $11,795 — compared to just over $10,000 for the gasoline version."

                incet, incet lucrurile se schimba (in bine):
                http://www.leftlanenews.com/2006/03/...r-for-a-honda/
                honda x 5
                "W" stands for Wrong
                Amerika ist Wunderbar

                Comment


                • #9
                  alte stiri pe subiect (oarecum mai vechi, dar nu era subiectul pe vremea aia):

                  http://www.leftlanenews.com/2005/12/...sts-will-fall/
                  honda x 5
                  "W" stands for Wrong
                  Amerika ist Wunderbar

                  Comment


                  • #10
                    si acel civic pe gaz:

                    http://www.leftlanenews.com/2005/10/...-cars-gaining/
                    honda x 5
                    "W" stands for Wrong
                    Amerika ist Wunderbar

                    Comment


                    • #11
                      se pare ca fiecare continent ignora contributiile celuilalt:

                      http://www.leftlanenews.com/2006/03/...t-a-hybrid-is/
                      honda x 5
                      "W" stands for Wrong
                      Amerika ist Wunderbar

                      Comment


                      • #12
                        orice reclama e buna reclama...

                        http://www.leftlanenews.com/2006/03/...of-south-park/
                        honda x 5
                        "W" stands for Wrong
                        Amerika ist Wunderbar

                        Comment


                        • #13
                          se pare ca ne place prea mult adictia la benzina/motorina, din moment ce nu prea sintem interesati in alternative.
                          honda x 5
                          "W" stands for Wrong
                          Amerika ist Wunderbar

                          Comment


                          • #14
                            "se pare ca ne place prea mult adictia la benzina/motorina, din moment ce nu prea sintem interesati in alternative."

                            Nu stiu cui ii place sa se duca la benzinarie sa dea bani pt plin cand ar putea sa umple rezervorul cu apa de la robinet
                            HondaF1Fan

                            Comment

                            Working...
                            X