20 - 26/10/2008: Soc! Fukui confirma V8 pentru Acura!

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 20 - 26/10/2008: Soc! Fukui confirma V8 pentru Acura!

    Este confirmat! Porcii au prins aripi si zboara, George W Bush este cel mai bun presedinte pe care l-au avut Statele Unite in toata istoria ei, iar Soichiro Honda se rasuceste in mormant la auzul confirmarii V8 pentru Honda/Acura!

    http://www.vtec.net/news/news-item?news_item_id=795525

    Dealerii Acura au confirmat si ei informatia, se pare ca va debuta in vara lui 2009 pe noul crossover, ce se anunta a fi o combinatie intre MDX si NSX. La 6 luni dupa aceea, il vom vedea in noul RL (generatia a 3-a).
    Nu este exclus sa-l vedem in varianta Type-S al lui TL si ca optiune pt MDX la facelift-ul acestuia.

  • #2
    tocmai acuma cand s-a spart teava de petrol s-a gandit si honda sa scoata un V8
    desigur este un lucru bun pentru imaginea lor premium ( Acura ), pe TL nu cred ca o sa il puna , cred ca Type-S de la TL are oricum destul de multi cai( poate generatia viitoare de TL ) , pe RL/MDX in schimb e o chestie de imagine
    Honda Accord 2006 2.0 ES

    http://hondafan.etp.ro/gallery/v/aleksey/

    Comment


    • #3
      Pai, trebuie sa apara si V 10-le pentru NSX, nu?
      Intrebare, cand ajunge si la noi ?
      Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
      ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

      Comment


      • #4
        mai intai sa ajunga la ei, ca sunt sigur ca vor fi anumite firme , care vor aduce masina si in Romania
        btw NSX -ul cand trebuie sa apara ?
        motorul V8 din cate am citit pe TOV , va aparea pe la jumatatea lui 2009
        Honda Accord 2006 2.0 ES

        http://hondafan.etp.ro/gallery/v/aleksey/

        Comment


        • #5
          E plin net-ul de stiri:

          http://www.leftlanenews.com/honda-ce...for-acura.html

          http://blogs.thecarconnection.com/bl...-us-fed-loans/
          Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
          ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

          Comment


          • #6
            TL SH-AWD NU este Type-S, nici macar 6MT-ul care tb sa apara.

            2009 cred ca va fi anul avalanselor in line-up-ul Acura, asa cum suspectau si dealerii Acura din State.

            RDX-ul tb sa treaca printr-un facelift, TL tb sa primeasca un 6MT si cel mai pb un Type S, apare crossoverul X6 fighter cu V8, iar spre sf anului intra in scena NSX si cel mai probabil noul RL cu V8.
            Pfui!

            V8-ul va fi extrem de important pt piata americana. Declinul Acura in ultimii ani se datoreaza incapatanarii Honda de a face un V8. Nu poti avea un flagship doar cu V6, tb sa ai si o optiune V8. Iar V8-ul va fi cu siguranta folosit si la alte modele, cel mai probabil MDX si versiuni sportive sub-NSX, de genul unui CL revigorat sau coupe sportiv.

            Barilul a ajuns la 72$, perspectivele sunt in usoara scadere-stagnare, iar piata se pare ca se imparte clar in 2 tipuri de consumatori: cei care isi reiau vechile obiceiuri si cei care in urma socului isi schimba drastic atitudinea.

            Comment


            • #7
              Concluzia este ca Acura trebuia sa faca aceasta miscare.
              Hmm credeam a TL cu SH-AWD este versiunea type-s , asta este o veste buna , daca o sa fie o versiune si mai puternica. se pare ca Acura Óncepe sa miste cu adevarat pe parte de lux.
              Honda Accord 2006 2.0 ES

              http://hondafan.etp.ro/gallery/v/aleksey/

              Comment


              • #8
                http://www.auto.ro/stiri/honda-lucre...rimul-motor-v8 - Pilot si Ridgeline
                Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
                ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

                Comment


                • #9
                  au cojones... GM e cu un picior in groapa din cauza motoarelor mari si "flamande", ford inchide fabrici de masini pe V6+, alti mastodonti pe V6 - V8 de pe la alti producatori ruginesc prin loturile fabricilor, Civic, Yaris, Matrix, Mazda3 se vand ca painea calda, hibridele se vand la suprapret (cica daca as vinde-o pe a mea acum folosita as lua mai mult decat am dat pe ea noua), iar Acura vrea sa vanda un V8.
                  chit ca s-a ieftinit petrolul si benzina, multa lume nu o sa revina la vechile obiceiuri pt ca e destul de clar ca ieftineala asta nu o sa tina mult. oricum raportul pret baril/pret la pompa e defavorabil fata de alti ani. Anul trecut cand era barilul ~80c, pretul la pompa era mult mai mic decat acum cand e barilul ~80c.

                  eu nu m-as risca. dar probabil o sa fie o editie limitata si o sa se vanda cat de cat.
                  2008 Civic Hybrid USDM 1.3L @ 110HP
                  2004 Ford Expedition Eddie Bauer USDM 4x4 5.4L @ 330HP

                  Comment


                  • #10
                    Eu m-am convins de un singur lucru: de fiecare data cand Honda face o miscare importanta, se dovedeste a fi ulterior extrem de inspirata. Nu stiu cum reusesc, dar e meritul lor. Acum aproape 8-9 ani cand intrau cu hibrid, toata lumea radea de ei. Acum, la fel: V8 in recesiune???
                    Faza e ca lumea se pare ca nu a renuntat la a cumpara Ridgeline si Pilot tocmai pentru ca consumul lor este unul destul de scazut in comparatie cu concurenta. Nu m-ar mira ca si V8-ul asta sa rupa barierele consumului.
                    Plus ca recesiunea si pretul barilului sunt total artificiale. Eu cred ca lumea isi va reveni mult mai repede decat se anticipeaza. Iar Honda isi va amrotiza cosutile fabricarii in numar mic dintr-o serie mare de aplicatii: trepte de putere diferite pe modele diferite de Honda si Acura. E interesant de urmarit evolutia.

                    Comment


                    • #11
                      daca reusesc un V8 de colectie, clar dau lovitura!ideea de al pune doar la ACURA este inspirata pt ca oricand vor fi doritori de motoare mari cu veleitati sportive si vor lasa "smochinarii" sa aleaga R20 sau alte glume urate la HONDA!honda nu are traditie pt V-uri dar la cum ii stiu vor face treaba buna!si astfel vor diferentia clar prin branduri consumatorul de pasionatul auto!

                      abia astept sa vad V8-ul cu VTEC........

                      Doamne ajuta!
                      amin..
                      ex CL7 AT 2006
                      CN1 Sport 2005
                      KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"

                      "The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by razvan p. View Post
                        honda nu are traditie pt V-uri.
                        Depinde de ce intelegi prin "traditie".
                        Decenii intregi a la Benz sau ajung si 24-25 de ani? Basca faptul ca acum 40 de ani isi construiau singuri un V12 pentru F1!
                        V6-le de pe NSX a fost 15 ani cel mai tare V6 din lume, randamentul sau a putut fi depasit abia acum cu noul Seria 3 (306CP?). Iar daca Honda ar fi continuat sa-l imbunatateasca continuu cine stie unde ajungeau cu el.

                        Pentru Acura e o miscare super interesanta si eventual (acolo unde piata o cere) si pentru unele "iahturi" Honda.
                        In rest subscriu la ce s-a scris pana acum, va avea marea sarcina sa convinga in maniera Honda, fiindca la asa ceva, toti vor fi cu ochii pe ei.
                        HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

                        Comment


                        • #13
                          Marea problema e sa schimbe eterna platforma comuna de Accord pentru V8-ul asta, altfel nu fac mare branza.

                          Comment


                          • #14
                            6-le de pe NSX a fost 15 ani cel mai tare V6 din lume, randamentul sau a putut fi depasit abia acum cu noul Seria 3 (306CP?).
                            In primu rand ala e 6 in linie si-n al doilea rand este biturbo
                            2.0i 2005

                            Comment


                            • #15
                              V6 in linie, da dar fara bi-turbo. Sau te referi la 6-le bavarez?
                              HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

                              Comment

                              Working...
                              X