6 - 12/10/2008: New Insight - merge Honda pe calea cea buna?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Daca arunci un ochi aici, gasesti motivul:

    http://www.sanyo.com/products/index.html
    Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
    ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

    Comment


    • #47
      Originally posted by BogdanCTR View Post
      Cam cat e un Insight la mana a doua pe acolo? Si-a pastrat valoarea bine, presupun.
      si-a pastrat-o incredibil de bine se pare, probabil pt ca nu prea le vinde nimeni (gasesti mai multe acura nsx de vanzare decat honda insight).
      am incercat pe mai multe site-uri locale de anunturi sa gasesc macar 2 insight, dar nu am gasit-o decat pe asta (care arata superb oricum).

      $14.000 pt o masina de 7 ani si cu mai bine de 200kkm la bord... nu e deloc un pret mic.
      2008 Civic Hybrid USDM 1.3L @ 110HP
      2004 Ford Expedition Eddie Bauer USDM 4x4 5.4L @ 330HP

      Comment


      • #48
        Hibridul nu este inca solutia

        Experienta a dovedit ca Hibridul nu este chiar solutia salvatoare. Consumurile sunt totusi mari si nivelul noxelor este destul de sus.
        Daca Honda merge pe calea ce-a buna in acest sens, este greu de spus. Oricum cine vede o Honda se gandeste la performanta, la un sunet care iti face sangele sa pulseze mai repede, de ce sa transformi asta intr-un Hibrid.
        Cand treci de o anumita turatie autoturismul se transforma in HONDA, pasionatii stiu despre ce vorbesc.

        O parere, poate ma insel.

        Comment


        • #49
          Nu te inseli deloc. Sa lasi sportivitatea si sa treci pe conventionalitate este o prostie, mai ales ca imaginea Honda era una cre reprezenta autoturisme mici si ieftine pe de o parte si sportive pe cealalta parte. La ora asta sportivitatea e pa-pa iar cu ieftinul........
          If sex was like FireBlade or S2000 nobody would worry about performance.

          2002 Honda CBR 954 RR FireBlade
          ex - 1986 Honda MT5
          ex - 1997 Honda CBR 900 RR FireBlade
          ex - 2001 Honda Civic Type-R
          ex - 2007 Honda Jazz

          Comment


          • #50
            Pe undeva tot asta zice si Jeremy:
            http://www.timesonline.co.uk/tol/dri...cle6294116.ece
            '08 Civic 5D 1.8 M/T Champagne Silver

            Comment


            • #51
              Au sosit primele Insight-uri. Ce sa zic, interiorul seamana cu cel al Jazz-ului. N-am apucat sa il studiez prea mult ca cele doua bucati pe care le-am vazut de abia sosisera, inca aveau ceara pe ele.
              Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
              Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

              ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
              ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

              Comment


              • #52
                Am intrat eu azi in unul si i-am dat si o cheie, asa, pe loc.

                Motorul nu se aude la relanti. Cind apesi acceleratia se aude ca unul normal asa cum si este :-). Bordul e interesant in partea soferului, cam ca de Jazz pe mijloc la consola. In rest interiorul e simplu dar incapator. Portbagajul e adinc dar putin inalt, sint bateriile jos si peste ele mai e si roata de rezerva ingusta.
                Honda Civic 2012 1.8 Executive + Navy M/T, Infiniti FX35 2007, ex-Honda Accord 2006 2.0 ES M/T, ex-Honda CR-V 2007 2.0 Elegance M/T,
                Externalizare IT | Solutii Resurse Umane | BPM Software

                Comment


                • #53
                  Peste 10.000 de unitati vandute in luna aprilie, fiind "best seller" pentru Honda. Atata timp cat aduce bani, orice model este bun. Pentru utilizarea zilnica, masina hibrida va fi viitorul. Personal, cred ca dupa 5 ani nu cred ca va mai exista constructor care sa nu aiba un hibrid in oferta. Asa ca experienta conteaza.

                  Si mai este un amanunt: costurile. Honda a anuntat recent ca va renunta la dezvoltarea motoarelor diesel in favoarea hibridului.
                  The power of dreams.

                  Comment


                  • #54
                    Se pare ca cei de la HONDA au dat lovitura cu Insight. Dupa cum spunea si Jazz, mai sus, HONDA a vandut peste 10.000 de hibride INSIGHT, doar in Japonia, masina clasandu-se pe locul intai la "total masini vandute" de la inceputul anului, pe locul doi fiind... surpriza... tot HONDA.
                    Prius-ul celor de la Toyota s-a situat deabia pe pozitia 21.

                    In alta ordine de idei, cei de la HONDA si-au atins scopul: vinderea cat mai multor modele hibrid. Daca pana la aparitia INSIGHT, Prius detinea locul de lider, fiind profesor in materie, iar INSIGHT era elevul cuminte si ascultator... am ajuns sa traim expresia deja celebra "discipulus supero educator" *elevul isi depaseste profesorul"
                    sigpic
                    Daca vine muntele la tine si nu te cheama Mahomed... fugi!!! Sigur e alunecare de teren!

                    Comment


                    • #55
                      cand se lanseaza si la noi?
                      in iunie-iulie ???
                      Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
                      ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

                      Comment


                      • #56
                        Din punct de vedere comercial, cu siguranta va avea succes, insa si aici vine din urma puternic "nasul" prin lansarea noi generatii: http://www.automarket.ro/stiri/toyot...rii-21563.html
                        Ceea ce reclama unii dintre noi, inclusiv eu, si tind sa cred ca nu sunt putini cei nemultumiti, este ca Honda s-a indepartat usor dar sigur de valorile care au consacrat-o in avantajul unei imagini de ecologist, ceea ce nu este rau pana la urma, dar abordand o gandire de cost-efficiency cel putin drastica, renuntand aproape complet la alternativa sportiva.
                        Absolut in toate pliantele si comunicatele de pana acum Honda vorbea de experienta in racing, de valentele sportive, de sistemul i-VTEC inspirat din F1 si asa mai departe.
                        Cand nevoia unei improspatari tehnologice era mai mult decat necesara, si o asteptam cu totii sa se concretizeze, mai ales ca au existat elemente ce o anuntau (advanced VTEC fiind una dintre ele, inovatie de care nu s-a mai auzit nimic), brusc Honda a dat-o pe ecologie, pe costuri reduse de fabricatie in avantajul naturii, in general pe ideea de a ne multumi cu putin, dar intr-un pachet aparent atragator, ca deh, planeta e in pericol si nu mai are de unde (desi studiile serioase reclama ca toate automobilele au contribuit doar cu pana la 2% din poluarea totala, iar in ultimul timp s-au gasit noi si vaste 'pungi' de petrol). Asta in timp ce alti producatori, jucand cu aceeasi carte ecologica, cauta solutii si lanseaza noi si noi motoare cu cilindree mica si putere mare, dar totusi foarte curate, sau imbunatatesc trenurile de rulare semnificativ (asta in timp ce Honda trece la unele modele de pe geometrie tip double-wishbone fata si spate pe MacPherson fata si bara de torsiune spate).
                        Sa nu se inteleaga ca nu sunt adeptul solutiilor alternative, dimpotriva, dependenta asta de petrol trebuie a inceteze la un moment dat, DAR sunt 2 probleme:
                        1. nu exista pana acum o solutie concreta si eficienta de obtinere a energiei prin alte metode, asta pentru automobile, si, chiar daca ar exista, companiile petroliere nu vor renunta deloc usor la paine
                        2. chiar daca ar exista o solutie si companiile petroliere ar lasa sa apara la suprafata, sistemul economic global cu "maximizarea profitului" pe post de D-zeu va fi extrem de reticenta la schimbare si, implicit, la costurile enorme de implemenatare ale unui nou sistem (ganditi-va ca e nevoie de statii de alimentare pentru un nou carburant sau de centre de inlocuire a sistemelor alternative, pe langa repforilarea multor industrii de specialitate - spre ex de ce sa mai existe fabrici de supape sau pistoane cand se va inventa un motor care sa nu mai aiba in componenta asa ceva?)
                        Deci, intre timp, trebuie sa ne descurcam cu ce avem si, cu toate ca hibridele sunt un pas in fata in ceea ce priveste eficienta, totusi trebuie sa recunoastem ca ea este inca mult sub costurile de implementare, iar varianta propusa de Honda nu este o solutie de viitor, ci una pur comerciala, de moment. De ce zic asta? Pai haideti sa privim putin tabloul: oferim o masina hibrida la pretul cel mai scazut. Ok, dar hai sa privim putin si ce are masina in componenta: un sasiu extra-simplu (ii mai lipseau arcurile foi si eram in secolul 19 din nou), o constructie extrem de simplificata, ceea ce se traduce printr-un ansamblu cu marje mici de flexibilitate in rulaj, un sistem IMA mult simplificat, fara nici o urma de evolutie in el fata de cel de pe Civic Hibrid, un artificiu electronic ascuns intr-un buton ECON, dar care nu reprezinta nimic altceva decat un program de reducere a performantelor si de diminuare a energiei alocate consumatorilor, o masina in general rigida, fada, fara esenta sau farmec. Singurul ei avantaj este costul de productie, un beneficiu pana la urma pentru producator inainte de a fi pentru consumator, iar pentru a prinde la public au folosit o forma de ei inventata, insa consacrata de Toyota, o chestiune foarte non-Honda (consider ca, daca ai inventat ceva, insa nu ai fost in stare sa-l dezvolti, si a venit altul la scurt timp, ti-a copiat inventia si a cunsocut un succes nebun cu ea, practic inventia nu-ti mai apartine moral, ci doar istoric).
                        Eu am stat mult timp sa studiez masina pentru ca era la un moment dat pe lista mea de dorinte; nu am mers cu ea pana acum, insa impresiile citite au fost in marea lor majoritate destul de rezervate, ca sa nu zic altfel, iar prima impresie este de obicei si cea corecta cand vine vorba de a conduce o masina.

                        Perioada asta ma duce cu gandul la inceputul anilor '70, cand Honda a mai trecut printr-o astfel de transformare datorata in mare parte noii legislatii legate de poluare de atunci. Sper ca o reeditare a celei de-a doua jumatati a anilor '80 sa vina cat de curand.

                        Comment


                        • #57
                          Pentru multi dintre noi HONDA e definitia performantei si a calitatii.

                          Ma gandesc ca oricine in orice afacere face si compromisuri in functie de trend-ul pietei, traind intr-o economie care incurajeaza consumul.

                          Tin minte prima HONDA in care m-am urcat. Aveam vreo 12-13 ani si eram la service-ul auto al tatalui meu, cand a venit pentru o lucrare de tinichigerie o HONDA Prelude din '86. Am ramas marcat de sumedenia de dotari pe care nu le mai vazusem pana atunci pe o masina. Eram fascinat de turela electrica pe care o tot inchideam si deschideam, pana cand, probabil, am suprasolicitat servo-ul si a ramas blocata in pozitia deschisa. Spre bucuria mea, dupa 5 minute am inchis-o la loc si-am lasat-o in pace, speriat sa nu stric ceva, pentru ca era cea mai misto masina pe care o vazusem vreodata. Si astazi raman placut impresionat de calitatea unui lucru facut de HONDA, ca e masina sau altceva.

                          E oarecum frustrant sa vezi ca marca pe care o aveai trecuta la "Favorite" incearca marea cu degetul intr-un segment nou de piata, si nu creaza o masina nervoasa cu alura de racheta, dar in acelasi timp e placut sa vezi ca respectiva masina e printre cele mai vandute.

                          Eu sunt 50-50, in ceea ce priveste dezvoltarea motoarelor. Ca om sunt bucuros ca se incearca reducerea poluarii si rahaturi de genul asta, dar tot ca om mi-ar placea sa aud tobele cum urla in spate.
                          sigpic
                          Daca vine muntele la tine si nu te cheama Mahomed... fugi!!! Sigur e alunecare de teren!

                          Comment


                          • #58
                            Se pare ca in luna mai Insight a fost detronata de Prius si asta tot la japonezi.

                            In alta ordine de idei nu prea sunt de acord cu ce s-a scris mai sus. Chiar nu inteleg polemica asta cu: face bine Honda lansand Insight? sau faptul ca se concentreaza pe tehnologia hibrida.

                            Bai fratilor, in calitate de administrator cu voi da omul faliment. Glumesc!

                            Dar, ia uitativa aici: http://www.automarket.ro/stiri/20-de...nda-21883.html si o sa vedeti ca preocuparea Honda de a face motoare "curate" dateaza din anul 1970!!! Atentie! nu motoare hibride, ci motoare care sa respecte pana si cele mai exigente norme de poluare. Daca Honda va scoate in cinci ani o masina hibrida de 400 CP?

                            Personal consider ca masinile hrbride (si aici ma refer strict la combustie + electric, gen Insight) sunt viitorul. Viitorul apropiat. Toti constructorii pregatesc o astfel de tehnologie pentru echiparea modelelor pe viitor. De ce Honda sa nu ocupe o felie mai mare? Majoritatea cumparatorilor din ziua de azi sunt interesati de automobile: ieftine, eficiente, ecologice, fiabile, confortabile. Performanta se adreseaza strict circuitelor de viteza. Ba mai mult, consider ca cei de la Honda sunt si mai destepti concentradu-se pe masinile hibride si nu pe cele 100% electrice care isiincarca bateriile de la o priza normala. Acestea sunt mari consumatori de energie care in unele cazuri este produsa prin tehnologii poluante.
                            The power of dreams.

                            Comment


                            • #59
                              Nu prea imi place cum arata Insight-ul

                              Nu am vazut masina in realitate dar din imagini nu arata prea bine Insight-ul, e pacat ca o masina 2009 e mai putin placuta ca aspect fata de una din 2004, sincer forma Accordului meu din 2004 imi place mai mult, poate m-am obisnuit eu cu ea.
                              As vrea sa nu renunte la nuanta sportiva, de fapt Honda asta inseamna, mi-as fi dorit sa nu fabrice nici diesel, dar asta este linia pe continentul asta al nostru "batran". Ce vremuri vor veni, sosele pline cu transportoare de acumulatori.
                              Ceea ce este mai trist pentru majoritatea fanilor Honda este ca nu mai vad o sansa reala ca un model sportiv sa fie dezvoltat intr-un viitor apropiat, pe care sa il mai apuc si eu, sper sa ma insel.

                              Numai bine.

                              Comment


                              • #60
                                http://www.reuters.com/article/wtUSI...32619620090706

                                Insight a mai coborat un loc, instalandu-se pe 4. Deci, aprilie a fost doar un fas. Totusi, locul 4 nu e rau, pana la urma.
                                Nu am putut sa nu remarc o fraza:
                                "A Honda spokeswoman said the new Insight, which went on sale in February, was attracting showroom traffic and driving sales of other gasoline-engine cars, particularly the Freed minivan."
                                Bine, bine, acum la inceput, e o curiozitate...si pe urma?

                                http://carscoop.blogspot.com/2009/06...0-percent.html

                                S-a dus si targetul in jos. Desi americanii-s mai realisti si zic ca "Given some dramatic change in things, I don't think we'll get to 90,000. At 50,000 to 60,000, we will be just fine", japonezii traiesc in lumea lor mirifica:
                                "
                                For its first year on the market, Honda has projected worldwide sales of around 200,000 units for its new dedicated hybrid model, with nearly half of those sales coming from the North American market. Despite the gloomy outlook in the U.S., Reuters reported that a spokesman in Tokyo said there has been no change in Honda's sales forecast for 2009."

                                LE: Si intrebarea fireasca care bantuie net-ul:
                                "
                                How is it that the brand new "hybrid for everyone" is being outsold 3:1 (nearly 4:1 in the USA) by a seemingly much more expensive rival during a global recession?"

                                Raspunsul il dati voi.
                                Last edited by BogdanRR; 07-07-09, 11:11.

                                Comment

                                Working...
                                X