6 - 12/10/2008: New Insight - merge Honda pe calea cea buna?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    da am inteles ce ai zis tu... eu vbeam din prisma utilizatorului simplu si cum ma "ajuta" direct pe mine ...

    nu neg ca pe termen lung ce zici tu vis-a-vis de Honda o sa aiba efectele scontate, dar momentan vanzarile lui Prius si al Lexusurilor hybride stau f f bine, nu ?
    The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.



    DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR

    Comment


    • #32
      Lexus-urile hibrid nu rup gura la vanzari datorita diferentei mari de pret fata de variantele normale. In State, cel mai bine se da ES-ul, care nu e decat un Camry recarosat si cu tractiune fata, dar cu dotari de lux si destul de ieftin. In Europa, Lexus sta inca f prost comparativ cu greii. Categoric, hibridele de la Lexus sunt un exemplu de inginerie remarcabila, dar pana la urma tot vanzarile dicteaza. Prius rupe gura targului pentru ca aprins un trend ascendent de acum 8-9 ani, a stiut sa-si faca marketing puternic si practic nu a avut concurent. Insight mk1 a fost adevaratul hibrid, foarte usor, extrem de aerodinamic (Prius a fost initial Sedan, dupa care a preluat forma de la Insight), futurist in infatisare si cu valori de poluare si consum ridicol de mici chiar si pentru astazi. Din pacate, volumul mare ocupat de bateriile de atunci nu l-au lasat sa aiba mai mult de 2 locuri si felul in care era costruit il facea sa fie destul de scump. Toyota a stiut sa apese pe butoane atunci cand a trebuit si cu ce a trebuit. Insa viitorul e altul si ca exemplu vedem miscarea Toyota de a oferi in viitor, ca si Honda, 3 modele hibrid, dintre care unul low-cost.

      Comment


      • #33
        ai dreptate in ceea ce zici tu

        dar in comparatie directa... GS450h mi se pare putin peste Legend si pretul e pe acolo...
        de fapt, GS'ul mi se pare o alegere buna din cam toate limuzinele de clasa medie
        The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.



        DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR

        Comment


        • #34
          N-ai cum sa compari GS hibrid cu Legend, ci GS300-ele sau, si mai corect, mai noul GS350. Intr-o astfel de comparatie, daca-mi aduc bine aminte, GS-ul a pierdut categoric la multe capitole (bine, acum depinde ce vrei de la masina). Si crede-ma, fara sa vreau sa fiu partinitor, 3.7-ele de la Honda/Acura este un V6 exceptional, chiar cel mai bun V6 aspirat la ora actuala din punct de vedere al raportului performanta/consum. Mie totusi imi pare rau ca au renuntat la ideea V6 hibrid, cum era Accordul de State. Ar fi fost un excelent mecanism de plus putere, dar toata lumea ar fi acuzat Acura ca se ia dupa Lexus si stim bine ca rivalitatea e prea mare la nivel corporational intre Honda si Toyota.

          Comment


          • #35
            l-am comparat pt ca GS450h tot V6 de 3.5 litrii e ...
            oricum... nah... eu mai intai am fost la Legend... ca doar vroiam inca o Honda... dar o data ajuns la Lexus, GS mi s-a parut clar peste... si diferenta de bani nu prea a fost asa de mare...
            The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.



            DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR

            Comment


            • #36
              GS350 e tot 3.5 dar fara hibrid, deci comparatia 100% corecta e RL/Legend vs GS350.
              Legend are acea alura de lux clasic, a la Merc, comportamentul e la fel, interiorul e de foarte buna calitate dar e batranesc, deci e foarte improbabil sa fie pe gustul celor sub 55 ani (asta e oricum targetul RL/ Legend).
              Suntem usor offtopic, dar rivalul lui GS acum este noul TL, fiindca RL va trece la anul in clasa lui LS cu un nou V8 (vezi celalalt topic). Si cum TL SH-AWD 6MT care iese la anul a a iesit mai bun in teste si decat 335xi, se anunta o concurenta puternica in segmentul asta.

              Si ca sa fim usor ontopic, se prefigureaza totusi un model sportiv Honda cu hibrid: CR-Z. Iar zvonurile despre viitoarea generatie de Type R vizeaza tot un hibrid de plus putere. Sa fie oare asta solutia cea mai buna de a adauga putere unui motor? Motorul electric paralel pe post de "turbo"?

              Comment


              • #37
                din ala clar mi-as lua
                The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.



                DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR

                Comment


                • #38
                  Si eu
                  ....

                  Comment


                  • #39
                    Legat de baterii, miscare inteligenta:

                    http://www.gandul.info/flux/panasoni...l?3996;3451998
                    Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
                    ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

                    Comment


                    • #40
                      Oau! Deci Honda o sa aiba acum baterii Panasonic (pana acum le avea de la Sanyo).
                      Interesant.
                      Ma intreb cum o sa influenteze asta cercetarea in domeniul bateriilor.

                      Comment


                      • #41
                        Doamne figuri mai sunt si astia, coopereaza cu Panasonic (parte a grupului Toyota) probabil ca sa-i scuteasca pe Toyota de cercetare.
                        Ma rog, adevarul e ca Panasonic sunt cam cei mai tari din domeniu si Honda cam de astia isi pescuieste cand coopereaza cu cineva.
                        HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

                        Comment


                        • #42
                          Stii cum se spune: fa-te frate cu dracu sa treci puntea.

                          Comment


                          • #43
                            am revazut in w/e intr-o parcare la un supermarket un insight pe care-l mai vazusem acu vreo luna de zile. incredibil cat de perfect intretinuta e masina aia, nici nu zici ca are aproape 10 ani. e un adevarat cult printre soferii de insight sa-si alinte masina mai ceva ca pe copii, exact ca posesorii de masini clasice.

                            Imi venea sa-l intreb daca nu vrea un civic hibrid la schimb
                            2008 Civic Hybrid USDM 1.3L @ 110HP
                            2004 Ford Expedition Eddie Bauer USDM 4x4 5.4L @ 330HP

                            Comment


                            • #44
                              Cam cat e un Insight la mana a doua pe acolo? Si-a pastrat valoarea bine, presupun.

                              Comment


                              • #45
                                Tot in w/e discutasem si eu cu al meu vecin posesor de ´99 Insight si povestea ca dupa 9ani i s-a dus bateria. Am mai facuta unele reparatii la ea, precum toba si farurile matuite, dar per total a foarte multumit de ea si spera sa-l mai duca 9ani.

                                Intre timp am aflat care-i treaba cu Panasonic. Pai domnisorii astia vor sa preia SANYO, cu conditia ca cei din urma sa ramana subsidiara Panasonic.
                                Prin aceasta preluare, gigantul Panasonic spera sa intre si pe alte felii de piata dominate clar de SANYO, precum panourile solare, baterii, PC.uri s.a.m.d.
                                HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

                                Comment

                                Working...
                                X