6 - 12/10/2008: New Insight - merge Honda pe calea cea buna?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Honda inca e renumita pt ca face masini fiabile si "sportsy". Poate nu supercars (sa fim seriosi, nici macar NSX nu a fost supercar comparat cu Lambo & co.), dar cam toate berlinele Honda/Acura (except Fit) au look & feel sportiv.
    Chiar si hibrida mea, care teoretic ar trebui sa fie mai "mellow" (mai ales ca peste trei sferturi din soferii de Civic aici sunt femei), arata destul de agresiv pentru o compacta, si are si un feel destul de sportiv (suspensiile sunt surprinzator de rigide, motorul electric are un torque nesimtit, etc)

    nu cred ca apune o epoca de aur, ci doar se redefinesc gusturile. Supercar-urile nu trebuie neaparat sa mearga pe hidrocarburi, mai ales ca din punct de vedere al cuplului, un motor electric bate la fundul gol oricand un motor cu ardere interna de aceeasi putere.
    2008 Civic Hybrid USDM 1.3L @ 110HP
    2004 Ford Expedition Eddie Bauer USDM 4x4 5.4L @ 330HP

    Comment


    • #17
      @Hondatu... Tocmai raspunsul cu CR-Z-ul ingrijoreaza. Nu spune nimeni ca asta a fost un "Golden Year" pt ca sigur n a fost. Insa ca de obicei "golden age" si, asa cum a spus si BogdanCTR, "global age" au o perioada in care merg impreuna. Odata cu incetarea productiei lui S2000, "golden age" a murit. Iar incepand de la jumatatea acestui an nu se mai produce.
      Incetarea "golden age" se mai vede si in CTR cu semi-independenta pe spate, Accord care nu mai vrea sa fie o masina pt cei multi ci are tendinte premium, NSX care apare doar ca si concept, poster, promisiune...iar cand va fi in carne si oase...tabla si carbon respectiv...va fi de neatins, va fi doar un capriciu pt cei foarte bogati.
      Spuneai de 35 de modele, asta probabil incluzand si Acura si modele JDM si US, dar trebuie gandit la nivelul urmator: Unii dintre noi au nemultumiri fata de ceea ce se prezinta pe piata pt noi....adica fara Acura si fara multe modele facute special doar pt piete ca US sau Japan...la care noi nu avem acces decat prin alti reprezentanti si nu prin cei oficiali...deci...ce ramane la noi? Un CR-V care a uitat sa se descurce in teren asa cum o facea cel vechi, un Legend care este un wanna-be Merc, Civic cu semi-independenta pe spate la hatch si cu un sedan fara o varianta de motorizare mai potenta, Accord mai greu si cu pretentii de premium dar cu aceleasi motoare si Jazz care este totusi o masina mica de oras si de la care in afara de fiabilitate, nu prea poti sa ceri prea mult. Deci? Unde este sportivitatea? In schimb vin 3 hibride...nu am nimic impotriva lor, consider ca este o provocare, dar eu le vreau si pe alea sportive...pentru ca erau...iar acum chiar lipsesc.

      @bertro...Nu vorbi asa, pt ca NSX chiar a fost un supercar. A fost poreclit "Ferrari Killer", iar cu motorul de V6 3,2 pe piata US a avut 290 CP, iar in Eu 280 CP fata de Ferrari 348 al carui competitor era si care la un motor V8 de 3,4 avea 300 CP dar era mai greu decat NSX. Si la ora actuala mai sunt masini NSX in campionatul intern al Japoniei, la categoriia GT500 care sterg pe jos cu Gallardo sau F430...deci?
      S2000 a iesit mai bine in teste decat Porsche Boxter, Z4 sau SLK. Clarkson spunea "Boxter, Z4, SLK are cars for pussies...S2000 is a car for real men". Pai daca tie ti se pare ca Civicul hibrid are un feel sportiv, inseamna ca S2000 e o fiara dezlantuita iar NSX e naveta spatiala.
      E drept ca un motor electric are cuplu, dar tot tragi de el la deal pt ca nu are putere, drept urmare forte opozante ca urcarea unui deal de exemplu se vor simti mai acut decat la cel pe hidrocarburi, iar daca vrei sa ai si power atuci vei avea baterii peste tot in masina si vei mai avealoc in portbagaj probabil de un ziar...dupa care oricum tre sa stai o noapte pe bara sa se incarce atelajul.
      Aici este vorba despre parerea noastre, a celor pasionati de imaginea si produsul Honda, iar acea redefinire a gustului va pierde clientii pasionati si va castiga altii pe care insa nu-i va pasiona, si la orice alta aparitie vor sari in alta barca.
      Fa un experiment...imbraca-te intr-un costum scump, ia la tine o gramada de bani si vezi in ce baruri intri si ce femei vei agata, iar a doua seara imbraca-te cu blugi rupti, pune pe tine ceva lanturi, baga niste cercei prin urechi si niste tatuaje pe tine si vezi daca vei mai intra in aceleasi baruri cu aceleasi fete din seara trecuta...nu e nici mai rau, nici mai bine, insa castigul de o parte inseamna pierderea pe partea cealalta.
      Castigul Hondei in clienti scortosi ecologisti, va duce venituri, dar va pierde pe partea celor pasionati de imaginea de sportivitate, care se vor reorienta.
      Si a propos de ecologie...uite inca una buna de tot http://www.arcada.org.ro/petre%20fluerasu%202.htm .
      If sex was like FireBlade or S2000 nobody would worry about performance.

      2002 Honda CBR 954 RR FireBlade
      ex - 1986 Honda MT5
      ex - 1997 Honda CBR 900 RR FireBlade
      ex - 2001 Honda Civic Type-R
      ex - 2007 Honda Jazz

      Comment


      • #18
        right man.mai mult de atat nu se poate spune.decat ca la noul accord 2.0 motorul ala pare si se simte a fi "downgrade"!!!!
        in rest,ar trebui sa ne uitam la mai toti marii producatori.tendinta este cam aceiasi!
        ex CL7 AT 2006
        CN1 Sport 2005
        KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"

        "The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"

        Comment


        • #19
          per total honda a inceput sa dea inapoi... modelele noi nu mai au "pasiune" (si nu as dori sa ajunga acelasi caz a la Alfa Romeo ) dar pe de alta parte am avut discutia asta la telefon cu Hondatu (poate isi mai aminteste) la inceputul anului in curs si ceea ce mi-a explicat are intr-un fel noima

          ideal pt mine ar fi daca pe langa modelele hybrid ar mai scoate si ceva hardcore... o sportiva old skool... pe care lumea asta de "fetite la volan" sa o priveasca ca pe un monstru de care se tem, dar cei care stiu ce sa faca cu ea sa o aiba ca pe o "icoana"... si poate atunci vor avea o surpriza in ceea ce priveste vanzarile catre adevaratii pasionati... dar asta trebuie facut acum, pana cand pasionatii nu se gandesc la alternative...

          revenind la partea de hybrid... pt mine Priusul mi se pare ceva absolut ideal in oras Si din ce am auzit eu la noul Insight se pregateste un sistem hybrid mai avansat decat cel de pe Civic (sper sa aiba functia pe care o are Toyota ca masina sa mearga strict electric atunci cand bateria si nevoie de putere in acceleratie ii permite). Aia e cu adevarat marea gaselnita pe care o vei resimti intr-un hybrid, prin reducerea stresului atunci cand stai in trafic (motorul nu merge... esti linistit ca atunci cand erai mai mic si te urcai in masina tatalui tau doar ca sa asculti radio, iar atunci cand e nevoie sa te misti 10m mai in fata, apesi incet acceleratia si masina curge lin )...
          ce face Honda cu hybridul la ora actuala, e sa scada emisiile si eventual si consumul de combustibil... ceea ce e ok, dar nu sunt tot timpul lucruri cu adevarat resimtite de utilizator... prima parte in niciun caz, poate asta cu consumul dar si aici poate fi combatut cu brio de un Clio 1.5DCi sau Polo 3L (Priusul are consum mediu in maxima aglomeratie pe un trip de 1100 km, 90-95% urban de 5.8 litrii / 100 km)
          acum trecand la Lexus ... GS450h are cu adevarat veleitati sportive... accelereaza fenomenal, iar acolo cuplul de electric chiar se resimte (in "concubinaj" cu motorul de 3.5 litrii si cutia CVT, care intr-adevar la un mom dat e cam enervanta cum tureaza ea). am vaz prin japonia ca o versiune stripped-out a masinii kiar a concurat cu ceva sanse de reusita in curse de anduranta bun, aici ar fi de spus si faptul ca masina are de fapt 2 baterii care ii ofera boostul de putere si de asemenea puterea necesara pt a rula strict electric (la un mom dat indicatorul de baterie a ajuns la full, in timp ce veneam spre Sibiu pt intalnirea Honda si atunci pe cruise control masina a mers o perioada buna de timp cu 120 kmh strict electric , iar in plus de asta am vaz si la Prius si la GS faptul ca atunci cand bateriile sunt pe full trag mai tare )

          si revenind la Insight... daca va fi pe asa de buna cum se anunta (si dat fiind ofertele de finantare leasing care la ora actuala sunt dezastroase), ma gandesc ca o alternativa la Accord incepand din primavara '09

          pt oras asta e viitorul... dar totusi nu ar fi cazul sa se uite de oameni care au pitici pe creier ...
          intr-un utopie, ar fi cazul sa fie mai putine SUV'uri inutile si mai multe masini sportive in adevaratul sens al cuvantului, ca totusi sa se mentina o "medie"
          The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.



          DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR

          Comment


          • #20
            Originally posted by Spider View Post
            S2000 a iesit mai bine in teste decat Porsche Boxter, Z4 sau SLK. Clarkson spunea "Boxter, Z4, SLK are cars for pussies...S2000 is a car for real men".
            aici iti dau dreptate... porsche-urile de pe strada NU sunt si n-au fost niciodata supercars adevarate. intra in categoria aia tulbure de pseudo-supercars, langa Corvette, Skyline, etc. Z4 si SLK sunt glume proaste. Prin supercar ma refer la 500+HP.



            Pai daca tie ti se pare ca Civicul hibrid are un feel sportiv, inseamna ca S2000 e o fiara dezlantuita iar NSX e naveta spatiala.
            fata de civic, normal ca-s nave spatiale Ziceam doar ca civicul (si hibrid, si non-hibrid) are un look & feel mai sportiv decat alte masini din aceeasi clasa (vezi toyota echo, nissan versa, si alte balarii similare)


            E drept ca un motor electric are cuplu, dar tot tragi de el la deal pt ca nu are putere, drept urmare forte opozante ca urcarea unui deal de exemplu se vor simti mai acut decat la cel pe hidrocarburi, iar daca vrei sa ai si power atuci vei avea baterii peste tot in masina si vei mai avealoc in portbagaj probabil de un ziar...dupa care oricum tre sa stai o noapte pe bara sa se incarce atelajul.
            ma refeream la motoare de putere similara. IMA-ul din a mea are doar 20CP si pariu ca bate fara probleme un ICE de 20CP. Tesla bate la 0-100 multe masini cu motoare de putere mai mare tocmai pt ca are un cuplu nesimtit. Cu bateriile si timpul de incarcare se rezolva in maxim un an, cand EEStor o sa iasa pe piata.

            Fa un experiment...imbraca-te intr-un costum scump, ia la tine o gramada de bani si vezi in ce baruri intri si ce femei vei agata, iar a doua seara imbraca-te cu blugi rupti, pune pe tine ceva lanturi, baga niste cercei prin urechi si niste tatuaje pe tine si vezi daca vei mai intra in aceleasi baruri cu aceleasi fete din seara trecuta...
            bah, nush ce sa zic, da' look-ul rock nu m-a tras niciodata inapoi in tinerete


            scortosi ecologisti
            asta e misto. merci!
            2008 Civic Hybrid USDM 1.3L @ 110HP
            2004 Ford Expedition Eddie Bauer USDM 4x4 5.4L @ 330HP

            Comment


            • #21
              Originally posted by Achim View Post
              Si din ce am auzit eu la noul Insight se pregateste un sistem hybrid mai avansat decat cel de pe Civic (sper sa aiba functia pe care o are Toyota ca masina sa mearga strict electric atunci cand bateria si nevoie de putere in acceleratie ii permite). Aia e cu adevarat marea gaselnita pe care o vei resimti intr-un hybrid, ....
              Din pacate nu va fi asa . Vor merge numai impreuna.
              "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
              "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

              Comment


              • #22
                Atata timp cat lozul cel mare vine din masini precum Jazz, Civic, CR-V si Accord, e normal sa se concentreze pe acestea.
                Spider, noi n-avem de unde sa stim daca Honda va inlocui sau nu S2000-ul sau daca va mai exista si pe viitor un CT-R "adevarat", deci nu va mai temeti atata doar ca unul sau altul prezice sfarsitul lumii.
                Of, of, of, specula asta si pictatul dracilor pe pereti.
                HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by Delphi View Post
                  Din pacate nu va fi asa . Vor merge numai impreuna.
                  asta veste aduce multa tristete "la" sufletul meu
                  The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.



                  DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR

                  Comment


                  • #24
                    Achim, Honda nu renunta la sistemul lor paralel, deoarece aduce emisii mai reduse la un cost mult mai mic decat cel de la Toyota. De altfel, marii producatori europeni dezvolta sisteme hibrid bazate pe exact aceeasi gandire ca cea a Honda, adica sisteme hibride in tandem cu motoarele clasice. Este soltuai cea mai eficienta din punct de vedere cost-emisii.
                    Sa nu uitam ca rolul principal al hibridelor este cel de reducere al emisiilor, NU de reducere a consumului. Ca acesta vine de mana impreuna cu prima conditie, mai mult sau mai putin eficient, e partea a 2-a.
                    Lexus-ul tau nu contest ca merge si consuma excelent, dar are 2 mari probleme: necesita baterii de mare putere, deci grele si scumpe, si este si scump de fabricat, deci greu de vandut si dezvoltat ca o idee populara si aplicabila la scara larga. La fel si Prius. De asta sunt asa disperati Toyota sa investeasca in baterii usoare si performante, pt ca altfel sistemul gandit de ei nu le permite sa se dezvolte la un nivel necesar in cativa ani.
                    In fond si la urma urmei, fiecare sistem are plusuri si minusuri, ideea e sa tragi lozul castigator dpd vedere comercial. Prius a avut de castigat pana acum foarte mult datorita marketingului si faptului ca este un automobil dedicat exclusiv unei motorizari hibrid (e un statement).
                    Bertro, intr-adevar, NSX nu a fost doar un simplu supercar, a fost masina care a REDEFINIT modul in care un supercar se construieste, din toate punctele de vedere. Faptul ca a avut 'doar' 280cp (la vremea aia dintr-un V6 de 3.0 era aproape imposibil de scos o asemenea putere), restrictionat fiind de regulile pietei nipone, nu l-a impedicat sa distruga pe circuit masinii cu puteri de pana la 100cp sau mai mult in plus.

                    Comment


                    • #25
                      doar o mica nota referitoare la sistemul din Civic Hybrid vs Prius:
                      Desi imi iubesc Civicul si nu mi-as lua Prius in veci (din cauza look-ului nasol si a bordului cu ceasuri pe centru), am recunoscut de la inceput si recunosc si acum ca sistemul full hibrid din Prius e o idee mai buna, mai ales in aglomeratii urbane. Spun asta dupa 4 luni de condus civicul si de vazut cum indicatorul de consum instantaneu urca la maxim si sta acolo nemiscat cand masina se "taraie" cu 1->15 km/h in aglomeratii. La faza asta un Prius merge doar pe electric, ceea ce explica consumul nominal mai mic raportat de EPA pt Prius.

                      cu toate astea, nu mi-as da Civicul pt un Prius (desi sunt inscris intr-o tombola pt un Prius. Dar il vand daca-l castig)
                      2008 Civic Hybrid USDM 1.3L @ 110HP
                      2004 Ford Expedition Eddie Bauer USDM 4x4 5.4L @ 330HP

                      Comment


                      • #26
                        Prius nu are ceasurile pe centru
                        are bord digital la fel ca la Yaris dar pe partea soferului... pe centru e un mare touchscreen care are mai multe functii decat pc'ul meu din casa

                        arata ca dracu, dar dak vroiam sa arate bine si nu ma interesa altceva imi luam o Alfa Romeo

                        eu unul momentan nu mi-as lua o masina hybrid decat dak imi permite sa circul pe altceva decat benzina, si dak consuma mai putin altfel nu vad sensul ... vreau cuplu... go turbo
                        The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.



                        DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR

                        Comment


                        • #27
                          Miscarea Toyota, ca raspuns ca CR-Z, Insight si Civic Hybrid:

                          http://www.auto.ro/stiri/prius-va-fi...-avea-3-modele
                          Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
                          ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by Achim View Post
                            Prius nu are ceasurile pe centru
                            are bord digital la fel ca la Yaris dar pe partea soferului... pe centru e un mare touchscreen care are mai multe functii decat pc'ul meu din casa
                            inseamna ca eu am testat altceva decat Prius , pt ca arata asa:


                            lipsa oricarui ceas/display pozitionat "clasic" in dreptul volanului ma deranjeaza (plus start/stop din buton). E adevarat ca acel computer de bord e plin de functii. Si civicul hibrid cu navi are functii similare care iti arata detalii despre statusul IMA. Eu nu mi-am luat, ca nu merita sa dau 3000$ pe un GPS.

                            eu unul momentan nu mi-as lua o masina hybrid decat dak imi permite sa circul pe altceva decat benzina, si dak consuma mai putin altfel nu vad sensul ... vreau cuplu... go turbo
                            pai o hibrida chiar consuma mai putin, chit ca tot foloseste benzina. A mea "bea" cam 4.5 pe autostrada si intre 5.5 si 7.5 in oras, in functie de cum ma port cu ea. cunostinte care au varianta non hibrida a civicului mi-au aratat ca au consum in jur de 10 in oras si 5-6 afara. Prius consuma si mai putin, pt ca stie sa mearga doar pe electric pana pe la 25km/h.
                            2008 Civic Hybrid USDM 1.3L @ 110HP
                            2004 Ford Expedition Eddie Bauer USDM 4x4 5.4L @ 330HP

                            Comment


                            • #29
                              pai da... ultima parte e cea avantajoasa
                              si ai dreptate, dar de la sofer nu ti se pare kiar pe centru acel display ... oricum fiecare are gusturile lui si inteleg acum d c nu ti-a placut

                              dar revin la problema principala... dak nu merge doar electric... degeaba
                              p.s.: la Prius ai acel mod EV care se poate "cupla" din buton si care iti permite sa mergi full electric (in functie de acceleratie) si pana la 45 kmh
                              The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.



                              DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR

                              Comment


                              • #30
                                Achim, eu iti repet un lucru.
                                Toti automakerii europeni care lanseaza variante hibrid o fac folosind acelasi sistem ca si Honda. Nimeni nu foloseste sistemul Toyota, pt ca implementarea lui e scumpa. Si noile reglementari vizeaza emisiile, nu consumul. La capitolul asta, Civic Hybrid sta ceva mai bine sisistemul asta face de fapt.
                                Hibrizii NU au fost inventati pentru consum redus, nu asta este prioritatea lor. Ca o fac mai mult sau mai putin, asta e o rezultanta. Nu zic asta ca sa apar Honda si recunosc ca Toyota si-a dat mai mult silinta. Insa sistemul Toyota este in impas fara baterii de inalta perfromanta, care costa mult. Telul mondial este sa se faca din hibrizi masini de serie, iar aici Honda pare sa se inscrie pe trendul cel corect. Fluctuatiile in minus ale pretului petrolului confirma faptul ca ideea cu consumul inca nu a devenit o prioritate absoluta in cadrul pietei.

                                Comment

                                Working...
                                X