Bine, o sa-i spun asta colegului meu care a luat-o noua si are doar vreo 60.000 km cu ea si este disperat (nu stiu de ce, cred ca are probleme psihice, si balmajea ceva de rugina, de piese desprinse, de motor cu probleme de pornire, si alte aberatii , care nu exista). O sa-l remonteze si o sa-i redea increderea si stima de sine, care s-au cam estompat. Insignia si jermania si tuv, rulzzzzz! Doar anvelopele Continental tin 300.000 km - daca le folosesti si 700.000 eoni, daca nu le folosesti! Insignii s-au gasit si in piramide, ii ingropau pe faraoni cu ele.
Studii de fiabilitate
Collapse
X
-
De-a lungul anilor am avut undeva spre 30-35 de masini (aceasta cifra include partial si masini ale tatalui meu, pt scopul comparatiei de fiabilitate din acest thread). 25-30 dintre ele, la new york. Pareri despre fiabilitate:
Buick Regal 1983 - TUN, incredibil de fiabila, revizii si atat. si nu era o masina simpla, avea totul 'power' de la scaune pana la oglinzi.
Chevrolet Caprice - cam la fel
Ford Taurus - varza, senzori, si electronica
Jeep Cherokee - varza, pe mecanica si angrenaje
Datsun 1980 - avea 100,000 mile cand am luat-o, 160,000 cand am dat-o, inafara de consumabile, nici o problema.
Mitsubishi Conquest - aprox 50,000 mile, doar consumabile
Lincoln Mark VIII 1996 - masina asta mi-a mancat zilele. tot pe senzori si electronica (fuck ford)
VW Golf '95 - Excelent ca fiabilitate, dar la un moment dat s-a rupt ceva in cutie mergand in forja in marsalier, eu livram pizza pe vremea aia, si asa am lasat-o, fara marsalier. UN fel de Fred Flinstone, cand trebuia sa dau cu spatele sa ies din parcari, o faceam cu usa deschisa si cu piciorul
Nissan 280zx - nu a stiut unde este service-ul, doar consumabile
Nissan Maxima 3.0L - le fel
Nissan 300zx twin turbo - la fel
NIssan Altima - ori am nimerit prost, ori fusese rupta pe genunchi de propietarul anterior, cert e ca am dat-o in 6 luni, multe defecte tampite..mecanice
Ford mustang 5.0L - tuning Steeda cu supercharger - VARZA! inafara de viteza si distractia din curbe, masina a stat ft mult in service
Pontiac firebird, 1967 cu supercharger si Hurst shifter - mda, asta a fost masina! no service inafara de tuning, roti anti-flip pe bara din spate, masina pleca de pe linie pe 2 roti slick (am schimbat un rezervor, ca il perforasem la o liniuta)
Dar hai sa zicem ca cele de mai sus fiind in usa, mai vechi, etc, nu spun foarte multe despre top-ul fiabilitatii din ziua de azi. Apoi am continuat in ro:
Dacie Break iliescu cu injectie - not too bad, ca fiabilitate
Opel vectra B 2.2 DTi - foarte fiabil, lasand la o parte coroziunea radiatoarelor de apa si clima
Renault kangoo 1.6 16v - foarte fiabil, doar o sonda lambda si consumabile!
Benz s klasse S400 cdi - o panarama de masina, an 2004, duze air suspension care pierdeau aer si incepea sa si le reumfle la orice frana mai brusca, distributie dereglata, mi s-a spus ca e 'boala lor' la service mercedes mihai bravu (splai), senzori picau, cure accesorii rupta in mers pe decebal, si o pompa de motorina care m-a lasat pe la focsani, am fost adus acasa pe shlep Am dat-o cu 3k euro pierdere, sa scap de ea!!!
Infiniti FX35 adus nou din usa, masina fara reprosuri, fiabilitate maxima
Honda accord 2.4i, executive, care desi are zeci de procesoare si chip-uri, in 5 ani nu mi-a facut nicio suparare, 100% fiabilitate, comfort, putere, etcccc.
Logan mcv 1.6 16v, o am de 4-5 ani, nu se strica nimic pe ea, inafara de cate un.. bendix electromotor si chestii dinastea administrative.
Deci nush ce-i cu top-ul ala. Cu lincoln si mercedes in topuri? Exista si alte topuri, eu zic sa va mai uitati.. toyota si honda sunt greu de batut la acest capitol, urmate de nissan (inafara de alea facute jumi-juma cu renault, desi repet, grupul renault este o masina fiabila in limita pretului!
Comment
Comment