Ultimele articole din presa romaneasca referitoare la Honda

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • http://www.auto.ro/honda-jazz/honda-...zz--53774.html

    Honda ar putea lansa un SUV bazat pe Jazz

    Honda ar putea lansa in viitorul apropiat un SUV de mici dimensiuni ce va avea la baza platforma modelului Jazz. Aceasta va deveni concurent pentru Opel Mokka, MINI Countryman sau Nissan Juke.

    Incurajati de succesul crossoverelor de oras, tot mai mult constructori auto se grabesc sa isi imbogateasca oferta cu un astfel de model. Este si cazul Honda, care ar putea lansa in urmatorii ani un mic SUV bazat pe Jazz.

    Viitorul autoturism va fi pozitionat in gama sub actualul CR-V si va reprezenta o solutie pentru clientii aflati in cautarea unei masini comode, cu o capacitate de incarcare generoasa, de dimensiuni potrivite pentru traficul urban.

    Noul SUV ar putea ajunge pe piata cel mai devreme in 2013, in compania unor motorizari imbunatatite ale gamei actuale Jazz. Inca nu este cunoscut daca micul off-roader va fi oferit cu tractiune integrala sau cu tractiune pe puntea fata.

    Potrivit Autonews, Honda spera sa vanda anual 400.000 de unitati. Modelul va intra pe un segment populat de nume precum MINI Countryman, Nissan Juke si recentul Opel Mokka. Intre timp, isi vor face aparitia Fiat 500 X si versiunea americana a lui Mokka, Chevrolet Trax.
    Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
    ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

    Comment


    • http://www.automarket.ro/stiri/honda...all-45809.html

      Honda furnizează motocicletele pentru viitoarea serie James Bond Skyfall

      Honda a furnizat 22 de motociclete pentru cascadoriile din noua serie James Bond Skyfall. Una dintre ele va fi folosită chiar de actorul principal, Daniel Craig.


      Să joci alături de James Bond în seriile cu acelaşi nume este considerat un adevărat privilegiu şi chiar o rampă de lansare. Constructorii auto au conştientizat asta şi au încercat să fie prezenţi cu orice preţ în celebrele serii. Honda a reuşit să tragă lozul câştigător, chiar dacă nu cu divizia sa de autoturisme.

      Nu maşinile constructorului japonez vor debuta în cea mai nouă peliculă 007, ci motocicletele. Honda a anunţat că a încheiat un acord cu producătorii filmului, prin care se obligă să furnizeze nu mai puţin de 20 de motociclete CRF250R şi două CFR450R, ultimele fiind destinate filmărilor făcute în HD.

      Toate motocicletele au fost intens modificate de Honda pentru a face faţă cerinţelor producătorilor şi actorilor. De vehiculele pe două roţi se vor folosi actorul principal Daniel Craig, omul care l-a jucat pe James Bond în ultimele serii, şi Ola Rapace, actorul care va juca rolul unui poliţist turc.

      Urmareste Automarket F1

      Gary Powell, coordonatorul cascadoriilor pentru următorul James Bond Skyfall, a declarat: ”Aveam nevoie de o motocicletă off-road versatilă şi de calitate, care să fie uşor de modificat, fără a compromite siguranţa. Am folosit-o în secvenţa de deschidere a filmului şi ne-am convins că motocicletele CFR de la Honda nu pot dezamăgi. Deşi au fost intens modificate, ne-am descurcat excelent.”

      SKYFALL - Official Teaser Trailer => http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=24mTIE4D9JM


      ==================

      http://www.automarket.ro/stiri/honda...013-45825.html

      Honda Civic Type R s-ar putea întoarce pe piaţă în 2013


      Honda Civic Type R s-ar putea întoarce pe piaţă în 2013, spun englezii de la Autocar. Compania japoneză a renunţat la generaţia precedentă pe fondul nerespectării normei de mediu Euro 5.




      Honda Civic Type R primeşte o nouă generaţie în 2013, anunţă englezii de la Autocar citând surse oficiale. Cel mai probabil, o versiune concept va fi prezentată la Salonul Auto de la Geneva din 2013, urmată de o lansare pe piaţă în maximum 12 luni. Pentru moment, informaţiile nu au fost confirmate de oficialii Honda, dar sursele citate de Autocar sugerează că modelul va fi confirmat la Salonul Auto de la Paris. Potrivit oficialilor Honda, versiunea de performanţă a viitorului Civic ar putea să nu mai fie denumită Type R. Honda a prezentat la Festivalul Vitezei de la Goodwood două versiuni modificate ale lui Civic 1.8 i-VTEC. Acestea au fost construite de Mugen şi de Team Dynamics, iar fanii mărcii le-au văzut ca propuneri pentru viitoarea versiune Type S a actualului Civic. Ambele exemplare au fost prezentate sub forma de concept, dar acestea erau funcţionale.


      Esential 215 grame de CO2 pe kilometru emitea motorul vechiului Honda Civic Type R.

      Motorizarea noului Civic Type R este încă sub semnul întrebării, deoarece vechea generaţie a ieşit de la vânzare după ce motorul său nu a mai fost modernizat la norma Euro 5. Cei de la Honda şi-au justificat decizia pe fondul costurilor ridicate aferente acestei conversii, care nu ar fi fost recuperate în urma vânzărilor aşteptate pentru piaţa din Europa.
      tokyodream
      Senior Member
      Last edited by tokyodream; 19-07-12, 13:20. Reason: completare
      Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
      ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

      Comment


      • http://www.wall-street.ro/slideshow/...wsletter-Alert

        Acestea sunt cele mai fiabile 10 marci auto.


        Inutil de precizat cine se situeaza pe locul intai.
        Viata e un joc de rahat....dar grafica e bestiala!
        https://www.facebook.com/bacaniaharalamb.ro?ref=hl

        Comment


        • http://www.topgear.ro/masini/legende...-nsx-5577.html

          Comment


          • http://www.automarket.ro/stiri/studi...udi-46530.html

            STUDIU: Foştii posesori de Saab au trecut la Honda, Volkswagen şi Audi

            Un studiu realizat pe piaţa din SUA a relevat faptul că marca Honda este cea mai populară în rândul foştilor posesori de Saab. Pe podium s-au clasat şi mărcile Volkswagen şi Audi, cu 7.0, respectiv 6.3 procente.

            Un studiu realizat pe piaţa din Statele Unite ale Americii a relevat faptul că foştii posesori ai modelelor Saab au ales mărcile Honda, Volkswagen şi Audi atunci când şi-au căutat un automobil nou. Studiul realizat de americanii de la Polk a relevat faptul că mai multe mărci au fost alese de clienţii de Saab, semn că locul mărcii din Trollhattan a fost ocupat rapid de concurenţii care au rămas pe piaţă. În mod surprinzător, apartenenţa suedeză a mărcii Volvo nu a fost suficientă pentru a obţine prima poziţie în inimile clienţilor mărcii Saab, cei mai mulţi preferând să opteze pentru un automobil realizat de japonezii de la Honda, o altă marcă cunoscută pentru pasiunea manifestată de clienţii săi.

            Foştii posesori de modele Saab nu au lăsat în spate consorţiul General Motors, mărcile Chevrolet, Cadillac şi Buick fiind prezente în lista de 15 mărci alese de foştii clienţi ai mărcii suedeze. În timp ce Honda deţine prima poziţie în materie de volum cu 7.2 procente din clienţii Saab, cei de la General Motors câştigă prin cumularea volumelor realizate de cele trei mărci din portofoliu, 15.2 procente din foştii posesori ai mărcii din Trollhattan alegând să-şi înlocuiască Saab-ul cu un model din portofoliul actual al General Motors, fie el Chevrolet, Cadillac sau Buick. Dintre cele trei mărci, Chevrolet a obţinut locul întâi la vânzări în rândul foştilor clienţi Saab, în timp ce Buick este pe ultima poziţie a clasamentului general, cu 3.4 procente din foştii clienţi de Saab care au trecut la o altă marcă.


            Studiul a urmărit activitatea foştilor clienţi Saab între 2010 şi 2011 şi vizează clienţii care au vândut un automobil Saab la maximum şase luni de la achiziţia unui alt automobil nou. Practic, doar clienţii care au avut un Saab în familie şi au renunţat la el după ce şi-au cumpărat un alt automobil sunt luaţi în considerare de acest studiu. Cei de la Polk spun că sunt 500.000 de automobile Saab în folosinţă pe piaţa din Statele Unite ale Americii în prezent, subliniind oportunităţile care apar în momentul în care aceştia îşi vor dori un nou automobil.

            Via Autoblog

            Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
            ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

            Comment


            • http://www.auto.ro/honda-civic/honda...pa--53970.html


              Honda la Paris: Civic Break si Type-R vor fi disponibile in Europa

              In cadrul conferintei de presa Honda organizata cu ocazia Salonului Auto de la Paris, Manabu Nishimae, Presedintele diviziei europene a companiei a anuntat noile modele ce vor completa gama Honda Civic - o varianta break si una Type R pentru Europa, aceasta din urma urmand a fi disponibila din 2015.

              Gama Honda Civic va fi completata in curand, in Europa, cu noul model Civic break. Un concept al acestui nou model va fi prezentat publicului in cursul anului viitor.

              Civic Type R pentru Europa

              Masinile sport care starnesc atat de multe pasiuni printre iubitorii de automobile sunt parte din codul genetic al Honda. Astfel, pe langa introducerea pe piata a noului NSX, Honda lucreaza la fabricarea unui model complet nou Civic Type R pentru Europa. Brandul Type R este urmarit cu pasiune de clientii si fanii Honda din intreaga lume iar noul model va avea ca obiectiv sa stabileasca noi standarde in performanta si manevrabilitate.

              Conceput special pentru piata europeana si beneficiind de tehnologiile dezvoltate in urma experientei castigate de Honda prin participarea la World Touring Car Championships (WTCC), noul model Type R urmeaza sa devina cel mai rapid vehicul cu tractiune pe fata din circuitul de la Nurburgring. Lansarea acestui nou model este programata pentru 2015.

              Motorul 1.6 i-DTEC diesel va echipa noul model european Honda CR-V, dar si noul Civic

              Nishimae a anuntat totodata ca noul model Honda CR-V va beneficia si de motorizarea de 1.6 litri i-DTEC diesel. Acest model va intra pe piata in cursul anului 2013. Pana la finalul acestui an insa, motorul de 1.6 i-DTEC va fi disponibil pentru noua gama Honda Civic. Avand cel mai redus nivel de emisii CO2 din clasa sa – numai 94g/km, noul motor diesel va oferi posesorilor Honda Civic un exceptional echilibru intre performanta si economie de combustibil.

              Beneficiind acum de cel mai usor motor din clasa sa, capabil sa dezvolte un cuplu de 300 Nm la 1.500 rpm, noul Civic va oferi un foarte bun mix de performanta superioara, agilitate in manevrare si emisii scazute de dioxid de carbon.
              Noul motor este primul din seria celor dezvoltate de Honda pe baza tehnologiei Earth Dreams. Tehnologia va sta la baza reinnoirilor pe care Honda se pregateste sa le opereze la toate motoarele existente pe vehiculele sale de pe piata europeana in urmatorii 3 ani.

              Modelul european Civic, pe circuitele WTCC din octombrie 2012

              Honda Civic WTCC dezvoltata de Honda Racing Team JAS isi va face debutul pe circuitul de la Suzuka in luna octombrie. Modelul pentru raliuri a fost testat de catre Gabriele Tarquini si va fi condus de pilotul Tiago Monteiro. Honda este incantata sa revina in circuitele auto si va participa la curse pe tot parcursul sezonului 2013, modelul fiind condus de ambii piloti.

              Noua serie de tehnologii hibrid

              Honda crede cu tarie ca tehnologiile hibrid vor juca un rol foarte important in reducerea emisiilor de CO2. Compania a anuntat ca va dezvolta, pe baza expertizei sale in acest domeniu trei noi sisteme hibrid. Fiecare sistem se va remarca prin caracteristici unice iar dezvoltarea lor va reflecta diverse nevoi ale consumatorilor.

              In primul rand, Honda va continua sa dezvolte sistemul sau hibrid cu un singur motor, usor si compact, avand obiectivul de a ajunge numarul unu in privinta economiei de combustibil in domeniul vehiculelor hibride. Imbunatatirile aduse puterii motorului dar si performantei bateriei, precum si o transmisie noua vor ajuta la cresterea autonomiei vehiculelor electrice cu emisii zero de dioxid de carbon.

              Noua generatie de vehicule cu propulsie electrica pe baza de hidrogen pentru Europa

              Honda considera vehiculele electrice echipate cu fuel-cells (propulsie pe baza de hidrogen) ca fiind tehnologia cea mai avansata in protectia mediului inconjurator. Drept urmare, Honda isi propune sa fie lider in activitatea de cercetare-dezvoltare in acest domeniu, dar si zona comerciala. Lansarea modelului FCX Clarity in 2008 a demonstrat progresul pe care compania l-a inregistrat in acest domeniu. Incepand cu 2015, Honda va lansa un model electric complet nou care va dovedi avansul tehnologic semnificativ si reducerile de costuri apreciabile pe care Honda le-a obtinut de la lansarea FCX Clarity in 2008. Acest model va fi lansat pe pietele din Japonia, SUA si Europa.


              Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
              ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

              Comment


              • http://autobis.ro/stiri-auto/partici...n-romania-1603

                Participă la vot: Mașina Anului 2013 în România

                Ca în fiecare an, APAR (Asociația Presei Auto din România) organizează competiția „Mașina Anului 2013 în România”, un eveniment care are ca scop stabilirea mașinii cu cel mai mare impact pe piața din România, în 2013, dintre cele lansate în cursul acestui an. AUTOBIS va face parte în această ediție, pentru prima dată, din juriul acestei competiții, încercând să aducă în finala acestui concurs opiniile cititorilor săi, cumulate cu experiența jurnaliștilor din redacția AUTOBIS.

                Lista mașinilor eligibile a fost stabilită de APAR, criteriile fiind asemănătoare cu cele ale concursurilor similare din Europa. În linii mari, este vorba despre automobile lansate în cursul ultimelor 12 luni, pe piața din România.

                Audi A3
                BMW Seria 3
                Chevrolet Malibu
                Citroen C-Elysee
                Dacia Lodgy
                Dacia Logan
                Dacia Sandero
                Ford B-MAX
                Honda CR-V
                Honda Civic

                Hyundai i30
                Hyundai Santa
                Fe Kia cee’d
                Kia Optima
                Lexus GS
                Mercedes-Benz A-Klasse
                Mitsubishi Outlander
                Opel Mokka
                Peugeot 208
                Peugeot 301
                Renault Clio
                Skoda Rapid
                Skoda Citigo
                Subaru XV
                VW Golf
                Volvo V40



                Fiecare membru al juriului a ales 10 reprezentate pentru finală, iar în urma adunării punctelor obținute de fiecare model, a fost stabilită lista scurtă, cu 10 finaliste. Acestea vor fi jurizate în ziua de 12 decembrie, în cadrul unui eveniment special, care va include un test scurt cu toate cele 10 finaliste, o perioadă de jurizare și o conferință de presă în care va fi prezentat modelul câștigător.

                Intră aici pentru a vota finaliștii „Mașina Anului 2013”

                Iată și lista de finaliști propusă de redacția AUTOBIS organziatorilor de la APAR (în ordine alfabetică).

                Audi A3
                BMW Seria 3
                Citroen C-Elysee/Peugeot 301
                Dacia Lodgy
                Dacia Logan/Sandero
                Ford B-MAX
                Kia cee’d
                Mercedes-Benz A-Klasse
                Renault Clio
                VW Golf

                Deși juriul și organizatorii nu au stabilit nicio procedură în acest sens, AUTOBIS a considerat oportun ca unele modele înrudite să ocupe un singur loc în competiție, respectiv Dacia Logan și Sandero, precum și Citroen C-Elysee și Peugeot 301. Cu toate acestea, conducerea APAR a decis să accepte în finală atât Dacia Logan cât și Sandero. Diferențele dintre finaliștii propuși de AUTOBIS și cei care au rezultat în urma calculării punctajului total, după cum se poate observa, sunt modelele din grupul Volkswagen, Audi A3 și VW Golf, BMW Seria 3, Mercedes Benz A Klasse și cuplul Citroen C-Elysee/Peugeot 301, care nu s-au calificat în finală, pe baza votului celorlalți membrii ai juriului, fiind calificate alte modele (în ordine alfabetică):



                Chevrolet Malibu
                Dacia Logan
                Dacia Sandero
                Ford B-Max
                Kia Cee’d
                Opel Mokka
                Peugeot 208
                Renault Clio
                Skoda Rapid
                Volvo V40

                În absența unor criterii foarte precise, stabilite de organizatori și/sau juriu, AUTOBIS a considerat că este foarte potrivit pentru a stabili finaliștii pe baza unor criterii de design, tehnologie, inclusiv motorizări performante, potențial de vânzări pentru piața din România, popularitatea generațiilor anterioare, dar și pe baza unui raport calitate/preț al modelelor jurizate. Precizăm, de asemenea, că unele dintre modelele din concurs vor fi conduse pentru prima dată abia în ziua finalei, și asta din vina importatorilor, care ori nu au oferit presei, până acum, mașinile pentru a le conduce, ori parcul de presă a fost suficient de mic, astfel încât să nu poată programa mașina pentru toți jurnaliștii până la data finalei.

                Pentru cititorii AUTOBIS, lansăm prima etapă a concursului nostru, în care trebuie să votați propriile voastre propuneri pentru finala competiției „Mașina Anului 2013 în România”. Pentru etapa a doua, ce va cuprinde mașinile finaliste, pregătim premii surpriză.



                Intră aici pentru a vota finaliștii „Mașina Anului 2013”
                Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
                ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

                Comment


                • dupa ce in nr de pe 13 dec al AUTO BILD era un test in 12 masini, luate 4 cate 4, rivali cu noul GOLF 7 ( civicul era locul 43 in grupa sa ), in nr de vineri al AUTO MOTOR SI SPORT, la fel, se pezinta un test GOLF 7 versus restul lumii ( civicul iese tot pe 3 )

                  si mai prezinta un test cu noul CR-V 4 2.2 executive AT...........

                  culmea, multi sunt nemultumiti de masina, dar CR-V-ul tot culege premii internationale
                  Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
                  ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

                  Comment


                  • Honda prezintă GEAR la salonul auto din Montreal

                    Dacă nu ai auzit până acum de salonul international de la Montreal, să știi că nu este neapărat vina ta: se desfășoară în același timp cu salonul din Detroit, unde majoritatea producătorilor își expun motivele de laudă.

                    Acolo a hotărât Honda să prezinte conceptul GEAR - o mașină de segment B, cu nume inspirat de bicicletele fixe (Popa îți poate spune tot despre ele, dă-i un mail doar), care vizează lifestyle-ul tineresc. Fără să dea detalii (încă) privind șasiul, motorizările sau dacă va intra sau nu în producție, oficialii au descris-o doar ca fiind „simplă și utilă, dar în același timp personalizabilă, conectată și plină de personalitate”.

                    În completare, Dave Marek, directorul de design Honda Research&Development Americas, explică: „Mașinile subcompacte sunt, de regulă, fie practice dar lipsite de inspirație, fie sunt distractive însă mai puțin practice și mai scumpe (pentru bugetul unui tânăr).

                    Conceptul GEAR depășește impedimentul ăsta - este practică și distractivă, personalizabilă, conectată și accesibilă. Adică tot ceea ce cumpărătorii tineri din mediul urban ar vrea de la o mașină.”

                    Uitându-ne la poze, nu putem decât să fim de acord cu spusele lui Dave - cu toate că se lipsește de agresivitatea unghiurilor ascuțite, specifică limbajului de design actual Honda -, chiar este drăguță de mama focului. Dar este doar un concept. Am trecut de suficiente ori prin asta încât să nu ne entuziasmăm prea tare. Doar atât mai avem de spus: Honda, te rugăm, fă-o! Ne-ar plăcea să vedem un GEAR în variantă de... TOP.

                    2002 - 2008 Peugeot 405, 1989, 1.6
                    2008 - 2010 Hyundai Pony, 1994, 1.5i
                    2010 - 20?? Honda CRX Del Sol, 1995, 1.6 ESi
                    2016 - 20?? Honda CiviC 5D 2009 1.8 i-VTEC

                    Comment


                    • STUDIU: Marcile cu cele mai fiabile motoare din 2012! Japonezii in frunte, germanii la coada!
                      January 21, 2013
                      Autor: Constantin Mihalachi
                      sursa: http://autostrada.md/stiri/studiu-ma...manii-la-coada

                      Motoarele automobilelor germane nu sunt atât de fiabile după cum cred majoritatea automobiliştilor, cel puţin asta anunţă unul dintre cei mai mari asiguratori din Marea Britanie, Warranty Direct. Potrivit ultimului studiu efectuat de specialiştii britanici, printre mărcile cu cele mai puţin fiabile motoare se regăsesc mărcile Audi, BMW şi Volkswagen!

                      Top 10 mărci cu cele mai nefiabile motoare
                      După ce au colectat datele a peste 50.000 de poliţe de asigurarea auto, specialiştii Warranty Direct au ajuns la concluzia că singurele motoare ce s-au dovedit mai nefiabile decât cele montate pe automobilele Audi, sunt cele de pe modele defunctului producător britanic MG Rover. Pe locul trei s-au clasat modele MINI cu o rată de defecte de 2.51%, marcă căreia i s-au alăturat în Top 10 nume ca BMW şi Volkswagen, care s-au clasat pe poziţiile 7, respectiv 9.

                      Motoare nefiabile – Top 10 mărci
                      Marcă Rată de defect (%) Rată de defect
                      (1 în x)
                      1 MG Rover 7.88% 1 în 13
                      2 Audi 3.71% 1 în 27
                      3 MINI 2.51% 1 în 40
                      4 Saab 2.49% 1 în 40
                      5 Opel 2.46% 1 în 41
                      6 Peugeot 2.26% 1 în 44
                      7 BMW 2.20% 1 în 45
                      8 Renault 2.13% 1 în 46
                      9 Volkswagen 1.91% 1 în 52
                      10 Mitsubishi 1.70% 1 în 59

                      Top 10 mărci cu cele mai fiabile motoare
                      La celălalt capăt, Honda şi Toyota sunt producătorii celor mai fiabile motoare, doar unul din 344 de exemplare, respectiv 171, ajung în service din cauza defecţiunilor la motor. Pe locul 3 în Top 10 mărci cu cele mai fiabile motoare se clasează Mercedes-Benz, producător care este urmat de mărci ca Volvo, Jaguar şi Lexus.

                      Motoare fiabile – Top 10 mărci
                      Marcă Rată de defect (%) Rată de defect (1 in x)
                      1 Honda 0.29% 1 în 344
                      2 Toyota 0.58% 1 în 171
                      3 Mercedes-Benz 0.84% 1 în 119
                      4 Volvo 0.90% 1 în 111
                      5 Jaguar 0.98% 1 în 103
                      6 Lexus 0.99% 1 în 101
                      7 Fiat 1.17% 1 în 85
                      8 Ford 1.25% 1 în 80
                      9 Nissan 1.32% 1 în 76
                      10 Land Rover 1.38% 1 în 72

                      Nu este de mirare că o bună parte din clienţi atrag o atenţie sporită fiabilităţii motoarelor, asta deoarece eventualele defecţiuni atrag după sine costuri enorme pentru reparaţie. Spre exemplu, potrivit aceleaşi companii Warranty Direct, cea mai mare despăgubire pe care a plătit-o asigurătorul britanic pe parcursul anului trecut, a fost suma de 15.500 de euro necesară pentru reparaţia motorului unui Range Rover Vogue.
                      Apasăăăăăl: 2008 Accord Coupe - San Marino Red - 190cp
                      GPL:

                      Comment


                      • Noul motor 1.6 i-DTEC vine cu garantie mega-extinsa

                        În Europa, lansarea noului motor diesel 1.6 i-DTEC pe modelul Honda Civic este însoţită de o ofertă inedită: posibilitatea de a opta pentru un pachet de garanţie extinsă, de 10 ani sau un milion de kilometri. Nu e nici o glumă, însă există nişte condiţii.

                        In primul rând, este vorba despre o opţiune extra-cost, care se estimează că va costa în jur de 3.000 de euro. Acest pachet de garanţie extinsă la 10 ani sau 1.000.000 km, oferit în premieră pe dieselul 1.6 i-DTEC de pe Honda Civic, va acoperi motorul, cutia de viteze şi componentele electrice şi electronice ţinând de grupul moto-propulsor.
                        În al doilea rând, această propunere este valabilă doar pe unele pieţe vestice din Europa, cum ar fi Franţa sau Marea Britanie. Şi este doar o ofertă cu termen limitat, valabilă doar pentru maşinile comandate până la 31 martie.
                        În România, cei interesaţi nu vor avea parte de o asemenea garanţie, dar e destul de clar că inginerii Honda sunt foarte încrezători în fiabilitatea noului lor propulsor diesel, care se laudă cu un consum mediu de 3,6 litri/100 km şi doar 94 g/km emisii CO2.
                        Noua versiune Honda Civic 1.6 i-DTEC, de 120 CP, va fi lansată în România în cursul lunii februarie sau cel mai târziu la începutul lui martie, urmând a fi o ofertă mai tentantă decât actualul diesel de 2,2 litri.
                        În ce priveşte această ofertă de-a dreptul imbatabilă, nu trebuie uitat că ”războiul” a fost pornit de KIA Ceed, care s-a făcut remarcată în Europa prin garanţia de 7 ani sau 150.000 km. Rămâne de văzut dacă Honda va ridica ştacheta şi vom vedea în viitorul apropiat şi alţi producători apelând la astfel de oferte.

                        Articolul sursa: aici
                        -------------------
                        There is no point of having if you can't share.

                        Comment


                        • http://www.automarket.ro/stiri/studi...nia-49796.html

                          STUDIU: Honda este marca numărul unu la satisfacţie în România

                          Un studiu realizat online în România a relevat faptul că marca Honda este pe prima poziţie la mai multe capitole legate de satisfacţia clientului, atât în ceea ce priveşte vehiculul în sine, cât şi în privinţa serviciilor oferite clienţilor.

                          Honda este marca numărul unu în România în materie de satisfacţie a clienţilor, arată un studiu realizat în 2012 pe un eşantion de aproape 12.000 de persoane. Studiul realizat de Auto.ro şi Daedalus Millward Brown a analizat răspunsurile proprietarilor de autoturisme personale din România şi a relevat câteva concluzii interesante, peste cele pe care le puteam bănui deja. Astfel, în ciuda faptului că aproape 15% dintre respondenţii studiului spuneau că deţin un Volkswagen, Honda este pe primul loc la satisfacţia clienţilor faţă de vehiculul în sine, satisfacţia faţă de service, fiabilitate, costuri de întreţinere, intenţia de a recomanda mai departe şi rezistenţa la degradare a finisajelor interioare. Marca niponă a reuşit să puncteze şi la capitolele consum urban şi consum extra-urban, unde s-a clasat pe locul doi.

                          MĂRCILE ASIATICE ŞI GERMANE, PREFERATELE ROMÂNILOR

                          Mărcile asiatice şi germane s-au clasat în primele zece poziţii la cele mai importante elemente ale studiului de satisfacţie, respectiv satisfacţia faţă de automobilul deţinut, costurile de întreţinere, intenţia de a recomanda mai departe, rezistenţa la degradare a finisajelor interioare. În ceea ce priveşte satisfacţia faţă de consumul real obţinut de automobilul deţinut, posesorii de Citroen s-au clasat pe prima poziţie în ceea ce priveşte consumul urban, pe când posesorii de Skoda s-au clasat pe prima poziţie la satisfacţia faţă de consumul extra-urban. Consumatorii sunt cel mai satisfăcuţi de fiabilitatea oferită de maşinile lor, la nivel general, pe când consumul în oraş este cel mai dezamăgitor lucru la automobilele deţinute. Însă, atunci când îşi caută o altă maşină, respondenţii au pus caracteristicile tehnice (respectiv starea tehnică – la un automobil rulat) pe prima poziţie, urmat de preţ şi consum de carburant. Studiul nu a inclus siguranţă printre capitolele de interes la achiziţia următorului automobil.

                          PARCUL AUTO ÎN 2012: DACIA REPREZINTĂ 30% DIN TOTAL

                          În ceea ce priveşte rulajul anual, Mercedes-Benz se clasează pe prima poziţie, 44.2 procente dintre respondenţii care posedă un automobil al acestei mărci spunând că parcurg peste 15.000 de kilometri pe an. Honda şi Citroen completează topul celor trei mărci ale căror proprietari spun că parcurg mai mult de 15.000 kilometri pe an. Dintre respondenţii studiului, cei mai mulţi s-au declarat posesori de Volkswagen, respectiv 15.2 procente, în timp ce datele DRPCIV anunţă că Dacia este marca dominantă în România, cu un total de 1.416.956 unităţi şi o cotă de piaţă de 31.6 procente, ceea ce se traduce printr-o prezenţă mai redusă a posesorilor Dacia în mediul online. Volkswagen este pe locul doi, cu 12.7 procente sau 569.159 unităţi. Datele DRPCIV anunţă că România avea un parc auto de 4.485.148 unităţi în 2012. Ponderea maşinilor rulate este cea mai mică în Bucureşti.

                          CE MAŞINI VOR SĂ CUMPERE ROMÂNII

                          Totodată, datele DRPCIV arată că România avea în 2012 un parc auto bătrân, 55% dintre automobilele înmatriculate la acea vreme fiind mai vechi de 10 ani. Doar 15% dintre automobilele care erau înmatriculate în România în 2012 erau mai noi de 5 ani, iar trei la sută din total era reprezentat de automobile cu o vechime de până la doi ani. Studiul online a relevat faptul că 80% dintre respondenţi vor să cumpere o maşină la mâna a doua, nu una nouă, pentru care vor avea un buget situat între 2.000 şi 5.000 de euro, în majoritatea cazurilor. Cele mai multe maşini noi achiziționate sunt reprezentante de mărcile Dacia, Skoda şi Renault. La polul maşinilor rulate, 93% dintre modelele Audi înmatriculate în România în 2012 erau vehicule rulate, urmate de Opel cu 92% şi BMW cu 91%.

                          În ceea ce priveşte intenţiile de achiziţie, românii sunt cu 12% mai puţin interesaţi de a cumpăra o altă maşină în raport cu anul 2011. Majoritatea posesorilor de automobile rulate vor să cumpere tot un automobil rulat, în timp ce doar 35% dintre posesorii de automobile noi vor să cumpere tot un automobil nou. Opţiunea de achiziţie numărul unu pentru automobile noi în perioada următoare este în gama Dacia, urmată de Volkswagen şi Opel. În ceea ce priveşte clasamentul pentru automobilele rulate pe care românii vor să le cumpere, Volkswagen conduce topul cu 21.6% din răspunsuri.
                          '09 Honda Accord Sedan 2.4 i-VTEC A/T, Executive, Crystal Black Pearl
                          http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/zagado26/

                          Comment


                          • http://0-100.hotnews.ro/2013/02/25/s...n-second-hand/

                            Intentia romanilor de a cumpara automobile noi a scazut cu 2%, in timp ce planurile pentru a achizitiona un automobil rulat sunt cu 10% mai reduse, reiese dintr-un studiu realizat Daedalus Millward Brown pentru Auto.ro, realizat in perioada iunie-decembrie 2012, prin sondaj online, pe un esantion reprezentativ de 11.740 respondenti. Iata ce masini noi si second-hand isi doresc romanii.

                            In ceea ce priveste preferintele pentru automobile noi, Dacia conduce detasat (16,5%), urmata de Volkswagen (13,4%) si Opel (9,6%).

                            Pe de alta parte, in topul preferintelor de masini rulate conduce Volkswagen (21,6%), urmata de Opel (14%) si BMW (10,8%).

                            In topul satisfactiei fata de autoturismului condus se afla marca Honda, acumuland 6,29 puncte dintr-un maximum de 7 puncte. Posesorii o recomanda datorita gradului ridicat de fiabilitate, costului rezonabil de intretinere si service.

                            Restul e cancan....
                            '12 Honda Civic 5D 1.8 M/T Sport, Black (a.k.a. Vader)

                            Comment


                            • Off-topic: Honda aduce cea mai mare satisfactie utilizatorilor, insa romanii prefera in continuare Vag, opel si beemve Atat !
                              -------------------
                              There is no point of having if you can't share.

                              Comment


                              • Lol...auzi satisfactie la service! Noroc cu regionalizarea ca o sa fie un service pe regiune!

                                Sent from my GT-I9100
                                Volkswagen Golf V, 2.0TDI, BKD, MTM Engine Performance Upgrade, GOODRIDGE Brake Lines Hoses, Front&Rear EBC Turbo Groove Brake Discs, Front&Rear EBC Redstuff Brake Pads, Zandvoort 17" + GY Eagle F1 Asymmetric, Hella Xenon-look Headlights, Hella LED Clear Taillights

                                Comment

                                Working...
                                X