Ultimele articole din presa romaneasca referitoare la Honda

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 'Masina anului' nu premiaza doar inovatii tehnologice, ci un versus intre 'pachetul complet de servicii', ca sa spun asa, si pretul cerut. Momentan, vrem, nu vrem, se pare ca amaraciunea asta de Polo ofera cel mai bun raport pret-oferta. Nu ca celelalte ar fi paragladine, dar poate exceleaza frumos pe un capitol, insa deceptioneaza mai mult pe altul, si iese un raport ceva mai defavorabil. Ex: Jazz - plusuri: versatilitate, utilitate, consum, emisii; - minusuri: rafinament, finisari interioare, comportament rutier, lipsa unei motorizari diesel, etc. Spre ex, mie-mi place foarte mult cum puncteaza ams-ul: note pentru fiecare caracteristica a masinii si la sf, media. Asa fac si cei care decid masina anului. Ma rog, ca o masina sau alta castiga titlul, asta n-ar trebui sa influenteze decisiv in achizitia unei masini, mai bine s-ar merge pe principiul "imi iau ce-mi place mie", dar poate reprezenta un aspect important, intre multe altele.

    Comment


    • Şi Honda recheamă maşini

      "Honda recheamă 412.000 de maşini în SUA pentru probleme la sistemul de frânare Constructorul auto nipon Honda a anunţat, astăzi, rechemarea a 412.000 de autovehicule în SUA, pentru probleme la sistemul de frânare, la o lună după ce a iniţiat un program similar pentru defecţiuni la airbaguri, transmite AFP.

      Decizia de rechemare vizează 344.000 de modele Odyssey şi 68.000 de autovehicule Element, produse în perioada 2007-2008.

      "Honda a primit sesizări din partea clienţilor privind sistemul de frânare", a anunţat constructorul auto.

      Grupul a anunţat în februarie rechemarea a 440.000 de maşini pentru a remedia probleme ale airbagurilor, totalul maşinilor chemate în service pentru astfel de defecţiuni ajungând la 950.000 de unităţi."

      Articol aparut la evz, mai multe detalii sunt chiar aici pe forum, in engleza; parca erau ceva oameni care erau un pic tematori cu privire la frane, si eu am cateodata impresia ca nu opreste suficient de rapid. Cei de la Honda spun ca nu sunt probleme decat in US la 2 modele si ca europenii pot sta linistiti, totusi ceea ce simt eu cateodata ( probabil si altii) seama foarte mult cu simptomele descrise de ei : http://www.hondanews.eu/en/news/inde...,1/index.pmode

      PS: linkul de mai sus si articolul in sine sunt postate la Honda press de tokyodream
      '08 Honda Accord Sport SE, 2.2L i-CTDi, White Pearl
      http://hondafan.etp.ro/gallery/v/KoRoZIV/

      Comment


      • http://www.gsp.ro/international/liga...da-181558.html

        Comment


        • Honda aduce celebrul robot umanoid ASIMO in Romania

          Cel mai performant robot care poate interactiona natural cu omul va fi adus de Honda in Romania pentru a da startul in finala competitiei de sofat ecologic GreenChallenge.






          Finala competitiei anuale de condus ecologic organizat de Honda in Romania va avea in 2010 un oaspete special: robotul ASIMO, una dintre cele mai avansate forme de inteligenta artificiala dezvoltate de industria roboticii din Japonia. Construit de Honda, ASIMO a fost prezent ca principala atractie la standurile constructorului nipon de la marile saloane auto ale lumii, urmand ca acesta sa dea startul in Honda GreenChallenge, intrecerea care va desemna in acest an cel mai "curat" sofer din Romania.
          Deocamdata, concursul organizat de Honda se afla in faza inscrierilor si a calificarilor online, toti doritorii fiind invitati sa ia parte la concurs prin site-ul oficial al intrecerii Honda GreenChallenge.
          "Asa cum am promis, am rezervat o serie de surprize fanilor Honda din Romania, iar prima dintre ele este prezenta lui ASIMO la finala GreenChallenge. Rolul lui ASIMO in competitia Green Challenge este unul foarte important, deoarece el va da unda verde finalistilor in ultima etapa a competitiei", spune Mihai Sandu, Project Manager al GreenChallenge 2010.




          http://www.automarket.ro/stiri/honda...nia-29202.html





          YouTube - ASIMOs new artificial intelligence. (ASIMO is learning!)











          [/URL]
          Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
          ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

          Comment


          • Subaru Legacy vs Honda Accord vs Toyota Avensis


            http://www.promotor.ro/teste-auto-te...vensis-5766829
            Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
            ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

            Comment


            • Honda Trading România şi FC Dinamo - parteneriat

              Honda Trading România anunţă prelungirea parteneriatului cu echipa de fotbal din Ştefan Cel Mare şi în sezonul competiţional 2010-2011.

              Colaborarea cu FC Dinamo a început în urmă cu 3 ani, Honda devenind unul din partenerii principali ai echipei.


              Pe lângă proiectele de sponsorizare în susţinerea sportului, parteneriatul cu FC Dinamo vizează reînnoirea flotei cu ultimele modele de top Honda Accord.
              Hirotomo Kani, Preşedinte Honda Trading România: "Fotbalul este unul din cele mai îndrăgite sporturi din România, iar parteneriatul nostru cu clubul Dinamo este deja unul tradiţional, fiind cel de-al treilea an în care suntem alături de echipă şi fanii săi. Aş vrea să subliniez implicarea noastră în susţinerea sportului, vom continua seria de parteneriate cu echipa, iar în curând vom anunţa derularea unor proiecte speciale."

              Astfel, Honda Trading România susţine performanţa în rândul sportivilor din România, promovand totodată creativitatea avansată ce defineşte tehnologia de top Honda. Nicolae Badea, Preşedinte al Consiliului de Administraţie FC Dinamo: "Suntem încântaţi de continuarea parteneriatului cu Honda Trading România şi credem că este un rezultat al susţinerii reciproce în atingerea performanţei. Dinamo doreşte în mod constant performanţă prin valoare, dinamism şi inovare continuă, valori comune cu partenerul nostru Honda. "

              Asocierea Honda Trading România - Dinamo îşi propune mai mult decat dezvoltarea unor servicii dedicate atât iubitorilor sportului cât şi fanilor Honda, iar strategia de colaborare cuprinde mai multe direcţii precum şi organizarea unor competiţii şi concursuri ce implică activ fanii celor doua branduri.
              Honda Trading România a anunţat de asemenea startul celei de-a doua ediţii a competiţiei naţionale de condus eficient, Honda GreenChallnege, ce îşi propune să atragă în competiţie amatorii de şofat responsabil.


              http://www.promotor.ro/noutati-auto-...neriat-5787133






              ================================================== ========

              Honda si Dinamo, un nou an de parteneriat











              Honda Trading Romania a anuntat prelungirea parteneriatului cu echipa de fotbal din Stefan Cel Mare si in sezonul competitional 2010-2011. Colaborarea cu Dinamo a inceput in urma cu 3 ani, Honda Trading Romania devenind unul din partenerii principali ai echipei.
              Pe langa proiectele de sponsorizare in sustinerea sportului, parteneriatul cu FC Dinamo vizeaza reinnoirea flotei cu ultimele modele de top Honda Accord. Din cele afirmate in cadrul conferintei de presa tinuta la show-room-ul Carpati Motors din Bulevardul Expozitiei, am retinut faptul ca Honda alaturi de Dinamo se va implica in promovarea tehnologiilor ecologice, Honda de altfel demarand acum putin timp programul Green Challenge.

              “Fotbalul este unul din cele mai indragite sporturi din Romania, iar parteneriatul nostru cu clubul Dinamo este deja unul traditional, fiind cel de-al treilea an in care suntem alaturi de echipa si fanii sai. As vrea sa subliniez implicarea noastra in sustinerea sportului, vom continua seria de parteneriate cu echipa, iar in curand vom anunta derularea unor proiecte speciale”, spune dl Hirotomo Kani, Presedinte Honda Trading Romania.

              Astfel, Honda Trading Romania sustine performanta in randul sportivilor din Romania, promovand totodata creativitatea avansata ce defineste tehnologia de top Honda.

              “Suntem incantati de continuarea parteneriatului cu Honda Trading Romania si credem ca este un rezultat al sustinerii reciproce in atingerea performantei. Dinamo doreste in mod constant performanta prin valoare, dinamism si inovare continua, valori comune cu partenerul nostru Honda”, afirma dl Nicolae Badea, Presedinte al Consiliului de Administratie FC Dinamo.

              Asocierea Honda Trading Romania - Dinamo isi propune mai mult decat dezvoltarea unor servicii dedicate atat iubitorilor sportului cat si fanilor Honda, iar strategia de colaborare cuprinde mai multe directii precum si organizarea unor competitii si concursuri ce implica activ fanii celor doua branduri. Automobilele conduse de fotbalistii lui Dinamo vor fi, intr-o prima etapa, modelele Honda Accord, atat in versiunea berlina cat si break. Fotbalistii care vor conduce automobile Honda vor fi alesi de clubul Dinamo, fiind o chestiune interna.

              De asemenea dl Kani, Presedinte Honda Trading Romania, a aminit ca intr-un viitor foarte apropiat va aduce si celebrul robot ASIMO, ce va fi prezentat jurnalistilor in cadrul unui eveniment special, pentru a demonstra superioritatea tehnologiilor Honda. La intrebarea referitoare la automobilele cu celule de combustibil gen FCX Clarity, dl Kani a precizat ca masina poate fi adusa si comercializata in Romania, insa acest lucru se va petrece in viitor, pe masura dezvoltarii infrastructurii si logisticii.


              http://www.auto.ro/stiri/Honda-si-Di...de-parteneriat
              tokyodream
              Senior Member
              Last edited by tokyodream; 30-03-10, 09:16.
              Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
              ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

              Comment


              • Legatura dintre masini hibride, gunoaie si cultura, explicata de seful Honda Trading Romania


                Masinile hibride si tehnologia prietenoasa cu mediul nu a fost niciodata un capitol la care Romania sa stea bine. Seful Honda Trading Romania, Hirotomo Kani, crede ca exista o legatura intre cultura, gunoaie si numarul de Cai Putere de sub capotele masinilor noastre. “Vanzarile de hibride sunt scazute din mai multe motive”, a raspuns Kani, usor coplesit, unei intrebari din partea unui ziarist ce viza evolutia pietei de masini hibride din Romania.







                Desi e o realitate ca drumurile din Romania sunt intr-o stare deplorabila, romanii alearga dupa masini puternice si foarte performante, neglijand adesea aspectele ecologice. Este o realitate sesizata si de japonezul venit sa conduca destinul Honda in Romania.
                “Sunt si chestiuni istorice… visul acela de a avea masini foarte puternice e foarte pregnant aici… In acest caz, oamenii nu dau prea mare importanta economiei si ecologiei (…) In tara asta tot gunoiul se arunca la gramada. In Japonia, in zona din care vin eu, totul este foarte bine controlat: plastic, conserve, sticle, hartie… E vorba de reciclare si de mediu. Pana oamenii nu vor constientiza cat de importanta este protectia mediului…”, a declarat Kani parca usor deceptionat de Romania, tara in care lucreaza.
                Totusi, speranta moare ultima… si la japonezi.
                “Cred totusi ca in viitor Romania va fi o piata interesanta pentru masini hibride”, a spus presedintele Honda Trading Romania, companie ce reprezinta oficial pe plan local marca japoneza Honda din octombrie 2006.

                In Romania au fost vandute 14 masini Honda hibride (Insight si Civic) anul trecut, insa seful Honda crede ca anul viitor va fi atins pragul de 100 de unitati.




                http://www.stiriauto.ro/articol/8391...ading-Romania/


                ================================================== ===========

                FOTO! Nicolae Badea a luat inapoi tricoul lui Catalin Hildan!


                Presat de suporterii nervosi ai lui Dinamo, Nicolae Badea a luat inapoi tricoul lui Catalin Hildan, oferit unui partener de imagine.


                “Prin intalnirea de azi am corectat eroarea aparuta in derularea unui nou proiect initiat in memoria lui Catalin Hildan. Apreciez interventia suporterilor si ii multumesc domnului Hirotomo Kani pentru intelegerea situatiei create. M-a bucurat foarte mult prezenta lui Cristi Hildan si acordul familiei. Am mai spus-o, Catalin Hildan a fost si va ramane intotdeauna spiritul lui Dinamo! Pentru a pastra vie memoria lui Catalin, FC Dinamo si Fundatia Catalin Haldan vor continua sa initieze proiecte impreuna cu partenerii nostri de imagine”, a spus Nicolae Badea pentru FCDinamo.ro

                La intalnire a fost si Cristi, fratele lui Catalin Haldan.

                “Am fost prezent la intalnirea dintre domnul Badea si domnul Kani pentru a nu exista alte suspiciuni. M-a impresionat reactia presedintelui Badea, iar domnul Hirotomo Kani a inteles perfect ce inseamna Catalin Hildan pentru toti dinamovistii! Suntem in Saptamana Mare si fac un apel catre toti suporterii echipei Dinamo, Peluza Catalin Hildan, Peluza Sud, tribuna 0, tribuna a doua, sa fim uniti langa echipa in acest final de sezon foarte important pentru Dinamo! Inca o data m-am convins ca fratele meu nu a intrat doar in legenda, ci reprezinta ceva sfant pentru toata suflarea dinamovista. Ma inclin inca o data in fata lui!”, a spus Cristi Haldan pentru sursa citata.

                Sursa FOTO: www.fcdinamo.ro

                GALERIE IMAGINI
                http://www.sport.ro/liga-1/foto-nico...in-haldan.html
                tokyodream
                Senior Member
                Last edited by tokyodream; 01-04-10, 20:23.
                Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
                ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

                Comment


                • Mărcile japoneze nu reuşesc să convingă Europa



                  Evoluţia brandurilor auto japoneze pe piaţa Uniunii Europene este una mai degrabă fluctuantă, fără a avea o tendinţă foarte bine conturată în ultimii 4-5 ani. Liderul mondial, Toyota, ar putea chiar să spună că nu se bucură deloc de atenţia europenilor, având în vedere că are o cotă de piaţă de numai 4,8%.

                  Toyota şi Honda sunt două dintre mărcile considerate frecvent de europeni, în special de cei din Germania şi Franţa, drept cele mai fiabile autoturisme, cu cel mai mare grad de sa­tisfacţie şi cele mai multe intenţii de loialitate. Cu toate acestea, vânzările acestor două branduri nu au fost niciodată mai mari decât ale celor mai slabe mărci concurente locale, in­clusiv Dacia fiind foarte aproape de a le depăşi. La fel se întâmplă cu Mitsu­bishi, Nissan sau Suzuki, cu vo­lume mai mici sau mai mari, cel mult la jumătate din cele ale Toyota.
                  Explicaţiile ţin într-o mare mă­su­ră de atracţia pe care o resimt locui­torii unei ţări sau ai unei regiuni, în cazul nostru Europa, faţă de mărcile autohtone. Însă acest fenomen a fost cu destulă uşurinţă combătut în SUA, atunci când mărcile japoneze şi-au construit fabrici proprii pe teritoriul american, iar populaţia a adoptat automobile fabricate acolo fără rezerve.


                  În cursul anului 2009, când piaţa europeană a crescut simţitor după un start prost, profitând aproape în oricare dintre ţările membre UE de un program de stimulare de tip „Ra­bla”, patru din cele şase mărci ja­po­neze au scăzut cu procente cu­prin­se între 3,8% (Toyota) şi 17,8% (Mit­su­bishi). Doar Nissan şi Suzuki au cu­nos­cut o creştere mai consistentă, cea de-a doua fiind un excelent exem­plu pentru faptul că a mizat pe ţările din Est. Mai mult, o marcă precum Mazda, care a mizat extrem de mult pe creştere în Europa, in­ves­tind masiv în marketing pe pie­ţele UE, nu doar că şi-a oprit brusc creş­terea, dar a înregistrat o scădere abruptă.
                  Comparativ, ceilalţi asiatici, co­re­e­­nii, au reuşit o dublă performan­ţă. Pe de o parte, au încheiat anul 2009 cu creştere, Hyundai având chiar o evoluţie record, cu creştere de a­proa­pe 30%, iar pe de altă parte au reuşit, în doar câţiva ani de poli­tici agresi­ve, să egaleze şi să depă­şeas­că în u­ne­le cazuri cota de piaţă a unor japo­n­eze (Hyundai 2,2%, KIA 1,5%).

                  Piaţa internă

                  Pe piaţa românească, situaţia este puţin schimbată, motivul principal fiind preţul acestor autovehicule. Toyota este marca japoneză cel mai bine vândută, însă cota sa de piaţă este de numai 3%, cu 3.457 de unităţi vândute în 2009, după ce în 2008 volumul se apropiase de 10.000 de autoturisme. Pe locul al doilea anul trecut s-a plasat Suzuki, o apariţie spectaculoasă, cu 1.700 de unităţi, după ce anul anterior nici nu apărea în statisticile principale. Apoi urmează Mitsubishi, cu o cotă de 1,2%, Nissan cu 1,1% şi Honda cu 1%, cotă de piaţă. Subaru nu depăşeşte nici 0,5%, pentru a influenţa în vreun fel clasamentele. Spre comparaţie, coreenele au un reprezentant extrem de puternic, Hyundai (peste 5.200 autoturisme înmatriculate), care a atins în 2009 o cotă de piaţă de 4,5%, iar KIA are 1,5%, cu un volum relativ egal cu Suzuki, dar care a ocupat în mai multe luni poziţia de cel mai bine vândut autoturism din import.



                  http://www.sfin.ro/articol_19375/mar...ga_europa.html

                  Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
                  ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

                  Comment


                  • Complex auto de 2 milioane de euro la Targoviste

                    Raiman Auto, un dealer al marcii japoneze Honda din Targoviste a deschis, joi, un complex auto integrat, in urma unei investitii de aproximativ doua milioane de euro.




                    Complexul este amplasat pe un teren cu o suprafata de 8.400 metri patrati, cu o amprenta la sol de 2.100 metri patrati si o suprafata desfasurata de 2.400 metri patrati.

                    Raiman Auto comercializeaza de peste 12 ani piese de schimb, iar din 2003 activeaza si ca service auto.

                    Honda are din 2006 reprezentanta proprie in Romania, prin Honda Trading Romania, care a preluat activitatea de import de la Carpati Motors, firma care a devenit dealer al importatorului.



                    Acest material poate fi preluat doar cu citarea sursei StiriAuto.ro


                    http://www.stiriauto.ro/articol/8432...la-Targoviste/


                    ================================================== =========

                    Interviu cu preşedintele Honda România: Din nefericire, românii nu sunt preocupaţi de mediu (FOTO)


                    Foto: Florin Tulbure, Antena3.ro



                    ANTENA3.RO - EXCLUSIV ONLINE // În vremuri dificile pentru piaţa auto din întreaga lume, Honda se extinde. Japonezii au deschis un nou showroom, care este şi cel mai mare din ţară, la Târgovişte. Cu ocazia acestui eveniment, Hirotomo Kani, preşedintele Honda Trading România, a stat de vorbă cu Antena3.ro. Hirotomo Kani a lucrat pentru Honda timp de 35 de ani, în peste 70 de ţări, şi, peste două luni, va ieşi la pensie. Subiectele abordate în cadrul acestui interviu au fost legate de criza economică, noul hibrid Honda CR-Z şi rechemarea în service-uri a unor modele Honda pentru problemele la sistemul de frânare şi airbag-uri.
                    Problemele cu rechemarea automobilelor Honda nu îi afectează pe români. Din nefericire, în această ţară oamenii nu sunt preocupaţi de mediu. Honda vrea să fie în continuare independentă, ne gândim la viitor. Noul hibrid Honda CR-Z va veni în România din vară. Vânzările vor veni de îndată ce vom avea grijă de client.


                    Interviu cu Hirotomo Kani, preşedintele Honda România


                    1.Care este interesul şi strategia de piaţă a Honda în România?
                    Aceste showroom-uri sunt doar hardware-ul, fundaţia, încercăm să stabilim şi software-ul prin invitarea în Japonia a personalului, care va înţelege astfel filosofia Honda. Încercăm să stabilim o reţea puternică de dealership. Nu vrem doar să vindem maşina, la fel de important ni se pare să ne ocupăm de after sales şi de customer service.

                    2.Cum s-a manifestat criza economică la Honda România? Cum preconizaţi că se va desfăşura anul 2010 din punctul de vedere al vânzărilor de autoturisme Honda în Romania dar şi în lume, va fi mai bine sau mai rău?
                    Nu este vorba doar de bani. Cândva în viitor, criza economică se va opri, nu este pentru totdeauna. Acest tip de dealership este baza, viitorul, care ni se pare mai important. Cred că vom avea succes pe această piaţă şi clienţi fericiţi.

                    Dacă vă uitaţi la Daimler, Renault, Nissan, cu toţii colaborează. Honda este independentă, de aceea noi ne extindem acum. Şi pentru noi este importantă colaborarea cu alte companii , dar Honda vrea să fie în continuare independentă. Vânzările vor veni de îndată ce avem grijă de client.


                    3.Mai multe sute de mii de maşini Honda au fost rechemate în service-uri, în intreaga lume, pentru probleme la sistemul de frânare sau la airbag-uri. Ce ne puteţi spune despre modelele comercializate în România, au şi ele probleme?
                    În România nu sunt probleme cu modelele Honda. Când oamenii cumpără un televizor, sau ceva foarte complicat, câteodată pot apărea probleme. Să vorbeşti cu onestitate despre un defect este important, dar şi să încerci să rezolvi problema. Este important să acţionezi rapid când se întâmplă aşa ceva.

                    4.Versiunea europeană a hibridului CR-Z a debutat la Salonul Auto de la Geneva, iar în showroom-urile din Romania va sosi în iunie. Vă aşteptaţi la multe comenzi de la români?
                    Honda CR-Z va fi adusă la Green Challenge. În privinţa vânzărilor, va depinde foarte mult de preţ. Din nefericire, în această ţară oamenii nu sunt preocupaţi de mediu, dar sunt sigur că în viitor românii vor acorda mai multă importanţă acestui aspect.

                    5.Cine îşi cumpără Honda în România? Un mic portret robot al celor care preferă această marcă.
                    Cei mai mulţi clienţi Honda sunt oameni care au propriile afaceri, în vârstă de 30-40 de ani, dar depinde şi de maşină. Sunt oameni care îşi doresc ceva diferit de la o maşină, îşi doresc un automobil cu o filosofie puternică.
                    6.Ştiti cumva dacă au fost selecţionaţi şi români pentru a participa la proiectul Live Every Litre, în care pot conduce prin Europa noul hibrid CR-Z?
                    Cel puţin un român va participa la proiectul Live Every Litre. Din 12 aprilie va fi cunoscută exact lista participanţilor.

                    7.În vremuri dificile pentru piaţa auto, Honda îşi deschide un nou showroom la Târgovişte, care este şi cel mai mare din România. De ce îl consideraţi necesar?
                    Pentru că m-am întâlnit cu proprietarul acestui showroom înainte, şi a fost de acord cu o colaborare. Este bine pentru clienţi să nu aibă nevoie să meargă până la Bucureşti ca să-şi cumpere o maşină Honda, dar şi să o întreţină la service tot aici, atunci când este necesar.

                    Interviu realizat de Florin Tulbure, Antena3.ro.



                    http://www.antena3.ro/stiri/rutier/i...diu_96515.html
                    tokyodream
                    Senior Member
                    Last edited by tokyodream; 09-04-10, 13:46.
                    Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
                    ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

                    Comment


                    • Japonia: Honda a prezentat primul sau scuter electric de serie

                      Oficialii Honda au prezentat primul lor scuter electric. Botezat EV-neo, scuterul va avea o autonomie de 30 de kilometri si va putea rula cu 48 km/h.

















                      Desi nu reprezinta o noutate pe piata, vehiculele electerice pe doua roti au inceput sa fie abordate de producatorii consacrati din aceasta industrie, iar Honda se pare ca nu face niciun compromis in acest sens. Producatorul nipon a anuntat ca va introduce pe piata din Japonia primul scuter electric care va intra in productia de serie. De remarcat design-ul acestui model, care aminteste de legendarul Honda Cub.
                      Vechiculul pe doua roti se bazeaza pe Conceptul EV-neo si ar urma sa debuteze undeva spre sfarsitul acestui an. Scuterul electric va dispune de o baterie de tip litiu-ion de fabricatie Toshiba, iar conform oficialilor autonomia acestuia va fi de 30 de kilometri pe un drum cu suprafata dreapta.

                      Performantele lui EV-neo vor fi asemanatoare cu cele ale unui scuter care utilizeaza un propulsor clasic cu o capacitate de 50 cc, urmand ca acesta sa ajunga la viteza de 48 km/h. Conform oficialilor Honda, bateria acestui scuter va putea fi reincarcata in aproximativ patru ore. Conceptul EV-neo a fost prezentat publicului in cadrul Salonului Auto de la Tokyo de anul trecut.
                      Via | Autoblog

                      http://www.automarket.ro/stiri/japon...rie-29772.html
                      Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
                      ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

                      Comment


                      • scuze pentru intarziere !

                        Bute a primit un jeep de lux!

                        Constructorul Acura i-a oferit pugilistului român ultimul model de Crossover ZDX, a cărui valoare de piaţă depăşeşte 70.000 de dolari



                        Pleacă la Miami în cantonament

                        Iulian Anghel


                        Lucian Bute a avut parte de o surpriză plăcută la întoarcerea din vacanţa petrecută în România. La Montreal îl aştepta o maşină nou-nouţă, oferită de una dintre firmele care se folosesc de imaginea lui.




                        Bute are contract cu Acura, clasa de lux de la Honda, de când a devenit campion mondial la categoria supermijlocie, versiunea IBF, în 2007. De atunci, japonezii îi oferă maşină de serviciu, schimbând-o ori de câte ori apare un model nou.
                        Anul acesta, ei i-au oferit românului modelul Acura ZDX, despre care se pune că a fost creeat pentru a face concurenţă BMW-ului X6. Managerii de la Montreal au socotit că acest 4X4 sport, dar elegant, se potriveşte mai bine românului, recunoscut în Canada ca fiind un tip foarte cochet şi atent cu imaginea lui.
                        Maşina pe care a primit-o Bute costă în jur de 70.000 de dolari şi are multiple opţiuni. Boxerul este mulţumit de ea, mai ales că acum în Canada iarna este deplin în drepturile ei, fiind zăpadă şi temperaturi de minus 15 grade.
                        Bute va susţine marţi conferinţa de presă oficială pentru meciul programat pe 17 aprilie, la Montreal, în compania columbianului Edison Miranda.
                        La câteva zile de la acest eveniment, românul va părăsi Canada şi va pleca în Florida, la Miami, pentru un cantonament de două luni.

                        "M-am simţit bine ultima dată acolo şi am decis, împreună cu antrenorul, să facem la fel. Sunt condiţii bune de pregătire acolo, plus că e mult mai cald decât la Montreal", a explicat Lucian.
                        Bute e mândru de bordul multiopţional al noii sale maşini



                        «E bine că Miranda are gura mare»



                        În privinţa adversarul său, Lucian Bute nu pare a avea temeri foarte mari. „E un boxer care loveşte puternic, dar nu are viteză. Trebuie să fiu atent, însă pentru mine e bine că el a început deja să dea declaraţii că mă face KO, că mă bate măr. Genul acesta este pe placul meu. Cei care se cred dinainte învingători şi au gura mare. Nu am avut niciodată probleme cu cei ca el", a afirmat boxerul român.


                        http://www.click.ro/sport/altre_spor...898710167.html
                        Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
                        ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

                        Comment


                        • Jeep de lux... bine ca macar nu au scris gip. Bun, cine il invita la Nationala ?
                          07 Honda Accord 2.0 MT Black

                          Comment


                          • Honda renunţă la Civic Type R Sedan








                            Sfârşit de carieră


                            Honda a decis să oprească producţia modelului Civic Type R Sedan începând cu această vară.


                            Prima generaţie Honda Civic Type R sedan a fost produsă de constructorul nipon începând cu 1997, la fabrica sa din Suzuka, Japonia. A doua generaţie s-a asamblat în Marea Britanie, la uzina din Swindon, pentru ca a treia generaţie, actuala, să fie din nou realizată la Suzuka. Modelul contemporan, care a fost vândut doar pe piaţa locală, va fi asamblat până în luna august a acestui an.

                            Motivele pentru care Honda decide oprirea producţiei unui model vechi de doar 3 ani sunt legate probabil de vânzări. Cu toate acestea, Honda va continua să importe pentru pasionaţi, varianta Civic Type R hatchback, încercând într-un fel să mulţumească fanii ce nu mai pot comanda sedanul cu motor de 2.0 litri aspirat de 225 CP la 8000 rpm.


                            http://www.promotor.ro/noutati-auto-...-sedan-5984433
                            Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
                            ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

                            Comment


                            • azi am luat din Kaufland numarul 8 / 22.04-05.05 al revistei AUTO-BILD, unde la pag 22-28, au un test intre 5 breack-uri: Superb Combi, Accord Tourer, passat variant, Mondeo Turnier si Avensis Combi.
                              ghici cine iese pe locul 5 ?

                              http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v...+aprilie+2010/
                              Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
                              ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

                              Comment


                              • Cam au dreptate baietii astia de la Auto-Bild.De ce ai vrea sa iti iei un Break de lux?
                                Iti iei Break sa cari ceva cu el.

                                Comment

                                Working...
                                X