Ultimele articole din presa romaneasca referitoare la Honda

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • http://www.turatii.ro/2012/02/06/nou...in-vb-leasing/

    Noua platforma Honda Finantare prin VB Leasing



    Honda Trading Romania anunta lansarea noii platforme de finantare Honda Finantare, derulata in parteneriat cu VB Leasing Romania , incepand cu luna Februarie 2012.

    Honda Finantare reprezinta un instrument menit sa facilitieze achizitionarea unui automobil Honda, prin conditii avantajoase si usurinta in accesare pentru finantarea dorita.
    Pentru perioada Februarie-Martie Honda Finantare va fi disponibil in 2 variante: pachetul Gold, cu o dobanda preferentiala de 5.99%, perioada cuprinsa intre 12 si 60 luni si avans minim de 15 % si pachetul Silver, cu dobanda de 8.5% si conditii de finantare similare.1)


    Suplimentar, fiecare contract vine insotit de CASCO gratuit pentru primele 6 luni, in conditiile unei finantari pe minim 36 de luni.
    Fata de o oferta standard de finantare, Honda Finantare aduce un avantaj client de pana la 3400 Euro (inclusiv TVA si rate CASCO oferite gratuit). Acest avantaj client este cumulabil cu celelalte oferte promotionale in vigoare, in valoare de pana la 3100 Euro inclusiv TVA.
    In acest fel, Honda doreste sa ofere clientilor sai una dintre cele mai competitive oferte din piata, pe langa calitatea si fiabilitatea recunoscuta a produselor sale.


    Pentru mai multe detalii despre ofertele Honda accesati www.hondatrading.ro



    1) Pachetul Gold este disponibil pentru orice varianta de echipare a modelelor CR-V si Accord. Pentru Civic, Jazz si CR-Z, clientii ce aleg o finantare in leasing pot opta pentru pachetul Silver.
    Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
    ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

    Comment


    • Nu e chiar un articol... uite cum vand Carpati Motors Civicurile vechi (desi ei zic ca sunt model 2011).

      http://www.bestdealz.ro/oferta/119359/
      Mazda 6 Kombi, 2.5l, 192 CP, Soul Red


      Comment


      • http://m.automarket.ro/article.php?id=43313
        ex.Civic i-CTDi ; Accord i-DTEC & X6 3.0d

        Comment


        • Versiunea non-mobile a articolului de mai sus: http://www.automarket.ro/stiri/studi...mai-43313.html


          STUDIU: Mitsubishi ASX are cel mai toxic interior, Honda Civic cel mai "prietenos"

          Un studiu desfăşurat anual în SUA a scos la iveală cele mai toxice interioare auto ale perioadei 2011-2012. Pe primul loc se află Mitsubishi Outlander Sport, omologul american al lui ASX, în vreme ce la polul opus se situează Honda Civic.
          zoom

          Esential200 de maşini au analizat cercetătorii americani.

          Pentru cel de-al patrulea an consecutiv, Centrul de Ecologie din Statele Unite a publicat o statistică a celor mai toxice interioare auto. Studiul a analizat automobile lansate şi vândute în 2011 şi 2012, încercând să tragă un semnal de alarmă asupra materialelor folosite de constructori pentru dezvoltarea interiorului.

          Având în vedere că un şofer american îşi petrece în medie o oră şi jumătate în maşină, rezultatele studiului sunt extrem de importante dincolo de Ocean, dar şi în Europa, unde media este oarecum asemănătoare. Cercetătorii centrului de ecologie au luat în calcul peste 200 de maşini, în interiorul cărora au analizat compoziţia materialelor folosite pentru cotieră, portiere, planşa de bord, volan şi scaune.

          Studiul a relevat că producătorii auto continuă să folosească compuşi chimici periculoşi. Deşi a reuşit să îşi îmbunătăţească materialele şi să reducă cu 30% toxicitatea acestora pe modelele produse în 2009 şi 2010, alături de Volkswagen şi Ford, Mitsubishi deţine anul acesta prima poziţie în topul celor mai nocive interioare.

          Oaia neagră a studiului este modelul Outlander Sport, omologul europeanului ASX, urmat de Chrysler 200 şi Kia Soul. La polul opus, în topul celor mai puţin dăunătoare interioare, se află noul Honda Civic, urmat de Toyota Prius şi Honda CR-Z.

          Mirosul de maşină nouă, familiar tuturor, este de fapt rezultatul combinării unor substanţe extrem de nocive, în marea lor majoritate metale grele. Impactul lor cu cei din interiorul maşinii se poate înrăutăţi atunci când temperatura din habitaclu creşte (după expunerea îndelungată la soare) şi compoziţia chimică suferă mutaţii. Efectele acestor factori de toxicitate pot duce la alergii sau, mai rău, la cancer.

          Jeff Gearhart, directorul Centrului de Ecologie, a declarat: "Studiile au arătat că interiorul automobilelor este de fapt un cocktail de substanţe dăunătoare, de a căror existenţă clienţii nu sunt conştienţi. Testele noastre au scopul de a evidenţia pericolele la care se expun pasagerii şi de a încuraja constructorii auto să folosească materiale prietenoase. Automobilele nu mai trebuie să fie nişte reactori chimici, suport pentru unul din cele mai toxice spaţii în care ne petrecem timpul."
          Last edited by hondatu; 23-02-12, 16:59.
          '09 Audi A6, 2.0, A/T, Grey
          Fosta:
          '08 Honda Civic Sedan 1.8 M/T, Taffeta White
          Javascript motherfucker in Iasi?
          http://hondafan.etp.ro/gallery/v/andrei_r/

          Comment


          • Noul CIVIC in revista pe Moldova - AUTOPLAY feb-martie 2012








            Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
            ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

            Comment


            • Design avangardist, alura inconfundabila

              Honda a lansat in Romania noul Civic


              http://www.ziaruldeiasi.ro/ghidul-au...l-civic~ni892a

              Honda Romania a lansat joi noua varianta a modelului Civic, disponibila in trei variante cu preturi de la 14.490 euro, fara TVA, si estimeaza ca modelele vor sa reprezenta 40% din vinzarile totale ale marcii din acest an, respectiv aproximativ 400 de unitati.

              "Astazi lansam varianta hatchback a noului Civic, urmind ca in luna mai sa avem si varianta sedan. Cu noul Civic dorim sa ne consolidam pozitia pe piata romaneasca unde dorim o cota de 1%. Modelele vor contribui cu o pondere de 40% din vinzarile totale ale Honda", a declarat, intr-o conferinta de presa, presedintele Honda Trading Romania, Masahiro Matsushita.

              Referitor la vinzari, business planning managerul companiei, Florin Nita a spus ca in acest an Honda intentioneaza sa vinda aproximativ 1.000 de autoturisme.

              Noul Civic este disponibil in trei motorizari (Confort, Sport si Executive), respectiv versiunea 1,4 litri i-VTEC benzina, 1,8 litri i-VTEC benzina si varianta 2,2 litri i-DTEC diesel.

              Toate motorizarile sint echipate cu o cutie de viteze manuala in sase trepte, ECO Assist si Idle Stop, iar pro-pulsorul de 1.8 litri poate fi echipat cu o transmisie automata in cinci trepte.
              Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
              ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

              Comment




              • http://www.voom.ro/stiri/geneva-2012...-si-noul-civic

                Geneva 2012: Standul Honda a stralucit cu NSX si noul Civic

                Aglomeratul stand Honda de la Geneva, dominat de noul Civic, a scos in evidenta superbul supercar NSX, alaturi de conceptele CR-V si EV-STER. In plus, doua noi versiuni a modelului Jazz au stat alaturi de motorul diesel de 1.6 litri.

                Standul Honda din cadrul Salonului Auto de la Geneva a fost marcat de prezenta noului concept NSX. Noua generatie a acestui incredibil prototip isi va gasi intruchiparea intr-un supercar care va vedea lumina zilei peste trei ani. Insa adevarata vedeta pentru zilele noastre a fost noul Civic, model lansat si pe piata din Romania la un pret de 14.490 euro cu TVA. Disponibil in Romania din martie, noul model Honda Civic este construit pe punctele forte ale predecesorului sau, fiind considerat o "evolutie revolutionara" datorita designului special, confortului si manevrabilitatii sporite, precum si constientizarii problemelor mediului inconjurator. Noul Civic este disponibil in trei motorizari: versiunea 1.4 litri i-VTEC benzina, versiunea 1.8 litri i-VTEC benzina si versiunea 2.2 litri i-DTEC diesel.

                CR-V, versiunea de pre-productie

                Japonezii de la Honda nu s-au limitat la un singur model si au prezentat publicului european conceptul CR-V, versiunea de pre-productie a noului SUV. A patra generatie a SUV-ului nipon a intrat deja in vanzari pe continentul nord-american si pe alte piete ale lumii, insa va fi disponibil in showroom-urile europene, inclusiv in Romania, abia din toamna acestui an.

                Versiunea europeana nu se deosebeste prea mult de cea comercializata peste Ocean. Honda a ramas zgarcita in detaliile referitoare la SUV-ul CR-V, motiv pentru care se poate specula asupra gamei de motorizari. Cele mai mari sanse pentru versiunea de baza le are propulsorul 1.6 diesel cu 118 cai putere, urmat de propulsorul 2.0 diesel si 150 de cai putere. Fanii benzinei vor avea la dispozitie motorizarile de 2.0 si 2.2 litri. Una dintre cele mai pretentioase dotari de la interiorulul CR-V-ului american este interfata pentru telefon, care ofera posibilitatea citirii mesajelor de catre computerul de bord. Ramane de vazut daca aceasta functie va fi disponibila si in Europa.


                Superbul supercar NSX


                Si daca tot am ramas in sfera conceptelor, merita spus ca Honda a adus la Geneva si incredibilul supercar NSX. Noua sportiva de top a japonezilor utilizeaza un motor V6 montat central si un tren de rulare hibrid care trimite putere la toate cele patru roti. Pe langa NSX, Honda va face botezul european si conceptul EV-STER, un roadster electric care reinterpreteaza conceptul Beat Kei de la inceputul anilor ’90.


                Motorul diesel 1.6 litri


                Marca nipona nu a ramas datoare nici la capitolul premiere mondiale, unde a tinut sa se prezinte cu noul propulsor de 1.6 litri diesel. Parte a campaniei Honda Earth Dreams Technology, noul motor tinde sa aduca marca in fruntea producatorilor ecologici. Honda sustine ca unitatea 1.6 litri este cel mai curat motor din clasa sa, cu un nivel al emisiilor de doar 95 g/km. Cu toate acestea noul motor nu ramane dator la capitolul performante, unde propune 118 cai putere, disponibili la 4.000 rpm, si un cuplu maxim de 250 Nm, realizabil de la 2.000 rpm. Noul motor va debuta pe cea mai proaspata generatie a modelului Civic.

                Doua versiuni noi pentru Jazz

                Standul Honda de la Geneva este incheiat de doua noi versiuni ale modelului Jazz. Noul Jazz Si vine cu o suspensie sportiva si o serie de accente speciale iar Jazz 1.2 propune un sistem start-stop care reduce emisile CO2 cu 3 g/km. Nu puteau lipsi din peisajul general exponate devenite clasice pentru gama ecologica de la Honda, cum ar hibrizii Insight, CR-Z sau FCX Clarity.
                HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

                Comment


                • http://www.automarket.ro/stiri/honda...ing-44137.html

                  Honda aduce două concepte misterioase la Beijing

                  Honda a prezentat o imagine teaser a conceptelor pe care le aduce la Salonul Auto de la Beijing. Imaginea surprinde un hatchback şi o berlină.
                  Honda aduce două concepte misterioase la Beijing .

                  Honda a anunţat că va prezenta două concepte la Salonul Auto de la Beijing. Constructorul nipon a prezentat şi o imagine teaser a celor două modele, despre care spune că sunt destinate pieţei din China. Imaginea prezintă două siluete, care ascund un hatchback şi o berlină. Cei de la Honda au specificat că ambele concepte vin la Beijing în premieră mondială.

                  În timp ce hatchback-ul aminteşte de versiunea europeană a lui Civic, berlina sugerează o versiune chinezească a lui Accord. Alături de cele două concepte, standul Honda de la Salonul Auto de la Beijing va prezenta modelele CR-Z, Insight, Fit Hybrid, Acura ILX, Acura RDX şţi conceptul NSX.

                  Oficialii Honda au confirmat faptul că versiunea de serie a lui Acura NSX va fi vândută şi pe piaţa din China odată ce intră în producţie. Modelul va fi lansat în termen de trei ani, dar trenul său de propulsie va debuta anul viitor pe Acura RLX. Modelul RLX va avea un motor V6 alimentat cu benzină şi un motor electric montante pe puntea faţă, în timp ce NSX are acelaşi tren de propulsie montat pe puntea spate.

                  Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
                  ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

                  Comment


                  • http://www.automarket.ro/stiri/inmat...cia-44256.html

                    Înmatriculări Europa 2012: România, prima în topul creşterilor. Dacia, scădere de 13%

                    Înmatriculările de maşini noi de la nivelul Uniunii Europene în primele trei luni ale anului arată că piaţa europeană e în scădere din cauza Franţei şi Italiei. România e în creştere, Dacia în scădere.


                    Asociaţia Europeană a Producătorilor Auto (ACEA) a publicat astăzi rezultatele oficiale ale înmatriculărilor de maşini noi la nivelul Europei. Conform cifrelor din raportul ACEA, piaţa auto din Uniunea Europeană (plus Elveţia, Norvegia şi Islanda) a scăzut cu 6.6% în martie 2012 faţă de anul trecut, atingând un prag de 1.5 milioane de maşini noi vândute. Statisticile arată că luna martie a anului este cea mai slabă din ultimii 14 ani în Europa, anteriorul prag negativ fiind atins în martie 1998. Scăderea nu este însă una surprinzătoare, ultimele şase luni fiind unele de regres continuu în Europa pe fondul scăderii accentuate a una dintre cele mai importante pieţe din zonă: Italia şi Franţa.

                    Dacă calculele sunt realizate pe perioada primului sfert al anului (ianuarie-martie), scăderea Europeană ajunge la 7.3%, cu 3.7 milioane de maşini noi înregistrate la nivelul continentului.

                    ROMÂNIA, CEA MAI MARE CREŞTERE

                    Vestea bună pentru România vine la analiza înmatriculărilor pe ţări, unde România ocupă locul întâi la creşteri, cu +44.3% în primul sfert al anului (circa 14.000 de maşini). Principalele pieţe ale Europei suferă însă în continuare: Italia e la -21% comparativ cu anul trecut, Franţa atinge -21.6%, iar Spania vine cu 1.9% în condiţiile în care scăderea din martie în statul iberic a fost de 4.5%. Există însă şi pieţe pe care vânzările au crescut. Cele mai importante sunt cea din Germania (+1.3% în perioada ianuarie-martie) şi Marea Britanie (+0.9%).

                    MĂRCILE SUD-COREENE SUNT ÎN FORMĂ, FRANCEZII SCAD

                    La analiza vânzărilor pe mărci, Renault şi Dacia sunt pe minus 22.7%, marca românească reuşind să vândă cu 13.1% mai puţine maşini în perioada ianuarie-martie decât anul trecut. Dacia va trebui să găsească însă resurse serioase în următoarele luni, scăderea din luna martie fiind de 23.8% faţă de 2011. Coborâri serioase se regăsesc însă în primul semestru şi în cifrele Fiat Group (-20%), PSA Peugeot-Citroen (-17%) General Motors (-11.9%), Honda (-25.5%), Mitsubishi (-29%), Grupul Toyota (-6.7%) sau Ford (-6.3%).

                    De cealaltă parte, Grupul Volkswagen se bucură de o creştere uşoară de 0.5%, Audi fiind brandul cu cea mai mare creştere în cadrul grupului (+4.2%). Tot la creşteri intră Daimler (+5.1%) şi mai ales Hyundai (+12.5%) şi Kia (+24.6%), cele două mărci sud-coreene dovedind o adaptare foarte bună la condiţiile de piaţă din Europa. BMW Group a rămas la acelaşi nivel al vânzărilor europene, scăderea uşoară a mărcii BMW (-0.5%) fiind echilibrată de o creştere cu 2% a vânzărilor Mini.

                    VÂNZĂRI 2012 PE ŢĂRI:




                    VÂNZĂRI 2012 PE MĂRCI:

                    Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
                    ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

                    Comment


                    • In garajul nostru: Honda Civic




                      Honda Civic (sursa - 0-100.ro)

                      Honda Civic a ajuns la a noua generatie si continua sa fie un OZN printre automobilele zilelor noastre. Civic ramane genul de masina care fie iti place, fie ti se pare hidoasa, are plusuri incontensatibile, dar problema cea mai mare pare sa fie pretul prea ridicat, comparativ cu masinile rivale. Ma astept ca acest aspect sa fie corectat pe masura ce masina “imbatraneste” pe piata.




                      Concept
                      Marea surpriza e ca Honda a decis sa mearga pe aceeasi linie de design ca la vechiul model. Si spun ca e o surpriza pentru ca acest Civic a fost creat special pentru europeni, dar europenilor nu prea le place un astfel de design. Cel putin aceasta e concluzia logica din moment ce Volkswagen Golf este cea mai bine vanduta masina din Europa.

                      click aici pentru galeria foto
                      Asadar, Honda a decis sa coaca noua masina dupa reteta veche. Sa fie o alegere inspirata?

                      Design
                      Marele avantaj al noului Civic este ca arata foarte bine din anumite unghiuri si pare o masina foarte agresiva. Este o masina care nu poate fi confundata cu altceva si ultimele lucruri care-i poate fi inputate sunt origininalitatea sau indrazneala. Pe de alta parte, din alte unghiuri, Civic pare disproportionata. E genul de masina care nu are un aspect unitar si echilibrat.

                      Poti s-o lauzi si sa ramai placut surprins daca-i roata in aceeasi masura in care vei gasi si lucruri despre care sa comentezi negativ. Spre exemplu, in ceea ce priveste stopurile, mi se pare ca japonezii au exagerat cu luminile de semnalizare atat de mici. Nu cred ca au mai mult de un centimetru patrat.

                      Tehnologie, confort si dotari
                      Varianta din test este de top, Executive, cu navigatie. Deci e o masina careia nu-i lipseste nimic la capitolul dotari. Sistemul multimedia e cam complicat de folosit si ai nevoie de un timp de acomodare mai mare, insa rezolutia e foarte buna si pare un echipament de calitate ridicata. Camera video pentru marsarier este de un real folos.



                      Interior Honda Civic (sursa - 0-100.ro)Habitaclul noului Civic este mai bine structurat acum si senzatia ca te afli la un pupitru de comanda avangardist e mai prezenta. Soferul e imbracat pur si simplu de bordul futurist si de multimea de butoane, iar in centru troneaza simbolurile puterii: volanul si turometrul.

                      Din pacate, armonia este stricata de pozitia de condus prea inalta pentru o masina care se vrea sportiva.

                      Plafonul iti sta prea aproape de cap, chiar daca nu esti un om inalt. De ce se intampla asta? Pentru ca sub scaunele din fata se afla rezervorul de carburant. Inginerii Honda l-au pus acolo pentru a lasa mai mult loc liber in spate, unde sezutul banchetei poate fi ridicat si deci poti transporta obiecte mai inalte si mai voluminoase in locul pasagerilor din spate.

                      Intrebarea e daca chiar ai nevoie de acest sistem de scaune, la o masina compacta sportiva…

                      Un mare plus este ca luneta din doua bucati a fost revizuita si acum partea mai ingusta este mai genereoasa, vizibilitatea in spate fiind astfel sensibil mai buna, dar tot problematica.

                      Pe sosea
                      Acest Civic are sub capota motorul Honda de 1,8 litri, pe benzina, aspirat, ce dezvolta 142 Cai Putere (CP). E un propulsor surprinzator de economic, pentru cilindreea lui. Consuma real sub 10 litri de benzina pentru 100 de kilometri parcursi in oras si sub 6,5 litri/100 km in extraurban.



                      Honda Civic (sursa - 0-100.ro)Pe de alta parte, performantele dinamice ale masinii sunt puternic penalizate de acest motor. Civic atinge 100 km/h in 9,7 secunde si senzatia de masina lenta e accentuata de izolarea fonica foarte buna. Unde nu exista sunet, lipseste distractia.

                      In ansamblu, Civic iti lasa impresia unei masini facute sa suporte motoare mult mai performante, mai violente. Ma intreb oare cand Honda va decide sa ofere si niste propulsoare turbo pe benzina…

                      Suspensia spate e in continuare semi-independenta, dar este mai rigida si are bucsi cu miez lichid. Cei de la Honda se lauda ca puntea spate la noul Civic este chiar mai rigida decat la vechiul si performantul Civic Type R. Asta se traduce in silentiozitate un pic mai buna si intr-o tinuta de drum mai precisa.

                      Directia a fost si ea revizuita si raspunde un pic mai bine la comenzi, iar cutia de viteze manuala cu sase trepte are o timonerie placuta mainii. In cazul in care esti un sofer agresiv s-ar putea sa nu-ti placa din cauza ca la manevre bruste tinde sa agate.

                      Concurenti
                      Lupta este acerba in clasa compacta, avandu-l ca lider pe Volkswagen Golf. Marcile coreene vin tare din urma – aspect deloc de neglijat. Deci Civic rivalizeaza cu Volkswagen Golf, Opel Astra, Ford Focus. Diferentele de pret, cel putin in Romania, tin mai degraba de valul de promotii propus de fiecare marca in parte. Altfel, preturile sunt foarte apropiate cand vorbim de echipari similare. Deloc de neglijat sunt noul Citroen C4, Renault Megane, Peugeot 308, Hyundai i30, Mitsubishi Lancer Sportback, Subaru Impreza, Fiat Bravo, Mazda3, Seat Leon, Kia cee’d si Toyota Auris.

                      Concluzii
                      Noua Honda Civic porneste de la 18.000 de euro cu TVA, iar o varianta ca cea din test are un pret de 26.000 de euro – un pret cam mare avand in vedere ca majoritatea masinilor concurente vin cu mai putine minusuri in ceea ce priveste gama de motorizari, ergonomia si suspensiile. Civic se numara printre cele mai scumpe trei masini compacte de pe piata, dar locul sau real pe piata, judecand dupa ce ofera si cum este construita, nu este in acel top trei.

                      click aici pentru caracteristici tehnice si specificatii ale modelului testat


                      Honda Civic (sursa - 0-100.ro)

                      SPECIFICATII: Pagina următoare

                      Comment


                      • http://www.automarket.ro/stiri/nissa...opa-44724.html

                        Nissan: "Vrem să fim prima marcă asiatică în Europa"

                        Oficialii Nissan au anunţat că vizează locul întâi între mărcile asiatice în Europa până în 2013/2014. Iniţial, Nissan anunţase că ţinta este primul loc între mărcile japoneze.
                        Nissan: "Vrem să fim prima marcă asiatică în Europa" zoom

                        După ce Nissan a anunţat anul trecut că scopul mărcii este de a deveni primul brand japonez la vânzări în Europa, oficialii producătorului nipon au revizuit ţintele de vânzări şi anunţă, prin vocea directorului de marketing, că Nissan vrea să devină prima marcă asiatică de pe Bătrânul Continent. Trecerea de la "cea mai bună marcă japoneză" şa "cea mai bună marcă asiatică" include însă o bătaie care se anunţă interesantă cu Hyundai şi Kia, branduri care au reuşit să-şi consolideze poziţiile în Europa în ultimii ani.

                        "Dacă vrem să fim văzuţi ca lideri, e normal să implicăm în discuţie şi brandurile sud-coreene", spune Paul Willcox, directorul de marketing al mărcii Nissan, citat de Automotive News. Conform oficialului constructorului nipon, Nissan ar trebui să ocupe locul întâi între brandurile asiatice la vânzări în Europa în 2013-2014.

                        Oficialii Hyundai-Kia nu au întârziat să vină cu un răspuns. Conform COO-ului Kia, Thomas Oh, "lupta pentru vânzările auto este o luptă globală". Acesta continuă: "Noi suntem încrezători că cei trei stâlpi ai noştri - produse, marleting şi reţea de dealeri - sunt foarte puternici în Europa".


                        MĂRCILE ASIATICE: ÎNMATRICULĂRI EUROPA

                        LOC MARCA ÎNMATRICULĂRI IAN-APR 2012 % 11/12

                        1 TOYOTA 187.898 -8.7
                        2 NISSAN 161.554 -3.2
                        3 HYUNDAI 150.666 +9.7
                        4 KIA 108.203 +23.1
                        5 SUZUKI 55.800 -17.8
                        6 MAZDA 48.579 -12.5
                        7 HONDA 47.107 -20.8
                        8 MITSUBISHI 30.851 -31.0
                        9 LEXUS 10.563 +10.2
                        Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
                        ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

                        Comment


                        • http://www.automarket.ro/stiri/honda...cvt-44840.html

                          Honda a prezentat noua sa transmisie CVT

                          Honda a prezentat noua sa transmisie CVT. Aceasta îl va echipa pe Accord şi este cu 5% mai economică decât CVT-urile convenţionale.


                          Honda a dezvoltat o nouă transmisie CVT pentru modelele de clasă medie. Unitatea oferă performanţe dinamice mai bune şi un consum de carburant mai scăzut.Noua transmisie CVT face parte din gama de tehnologii Earth Dreams, menită să ofere modele mai economice care să nu facă rabat la performanţe. Noua transmisie CVT de la Honda promite să-i ofere cel mai bun consum din segment modelului pe care îl va echipa, element esenţial atât pentru Accord, cât şi pentru Insight şi Jazz.

                          Noua transmisie CVT de la Honda integrează un sistem care permite oprirea automată a motorului la semafor şi foloseşte o pompă de ulei electrică. Întregul ansamblu este menit să ofere un nivel de agilitate impresionant, transmisia fiind capabilă să accelereze atât lin, cât şi rapid, modul din urmă promiţând o senzaţie sportivă. În comparaţie cu o transmisie CVT convenţională, cei de la Honda promit o economie de carburant de 5%, în timp ce o transmisie automată cu cinci trepte oferită în gama Honda este cu 10% mai puţin economică decât noul CVT al japonezilor.

                          Noua transmisie CVT pentru Honda Accord a fost anunţată încă din luna noiembrie a anului trecut, fraţii mai mici ai lui Accord urmând să primească şi ei propriile lor versiuni de CVT. Cei de la Honda nu au anunţat când vor lansa noua transmisie în gama Accord, dar unele surse anunţă că această transmisie va fi oferită alături de acest model începând cu anul 2013.

                          Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
                          ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

                          Comment


                          • http://www.automarket.ro/stiri/honda...nia-45066.html

                            Honda Civic sedan - noua generaţie a debutat oficial în România

                            Honda a publicat astăzi primele imagini şi informaţii ale noii generaţii Civic sedan în versiunea europeană. Modelul porneşte de la 18.960 de euro pe piaţa din România.


                            Se pare că astăzi este ziua premierelor pentru segmentul sedanurilor compacte. După noul Opel Astra sedan şi Honda vine cu propria propunere pentru această clasă: Civic sedan.

                            Site-ul oficial al importatorului din România a publicat astăzi imaginile oficiale ale versiunii europene Civic sedan, disponibilă deja la vânzare pe piaţa autohtonă. Derivatul cu portbagaj adoptă designul frontal al variantei cu cinci uşi, însă modelează bine posteriorul pentru a îngloba extensia de caroserie. Posteriorul a fost complet redesenat, lămpile stopurilor fiind practic noutatea dominantă.

                            Portbagaj de 440 de litri

                            Cu 4545 de mm lungime şi 1755 mm lăţime, noul Civic sedan garantează un ampatament de 2675 de mm şi spaţiu interior pentru cinci pasageri. Portbagajul creşte până la 440 de litri, cu 33 de litri mai mult decât ce oferă hatchback-ul.

                            Gama de motorizări este asigurată de un singur benzinar, o unitate i-VTTEC de 1.8 litri, capabilă să livreze 142 de cai putere la 6500 de rotaţii şi un cuplu motor de 174 Nm la 4300 de rotaţii. Resursele asigură o acceleraţie de la 0 la 100 de km/h în 9 secunde şi o viteză maximă de 200 de km/h. Media consumului se opreşte la 6.7 litri/100 de km, iar emisiile ajung până la 157 g/km.

                            Preţurile pentru piaţa din România

                            Noul Civic sedan pleacă de la 15.290 de euro fără TVA pe piaţa din România. Asta înseamnă că după aplicarea taxei pe valoarea adăugată sedanul japonez va avea un preţ de pornire de 18.960 de euro, valabil pentru nivelul de echipare de bază LS. Pentru cei care vor echiparea superioară ES şi o cutie automată care reduce media consumului la 6.6 litri, preţul urcă până la 21.440 de euro cu TVA inclus.


                            Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
                            ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

                            Comment


                            • http://www.auto.ro/ford/ford-b-max-s...3---53725.html

                              HONDA CR-V in cursa pentru titlul "Masina Anului 2013"

                              Noul Ford B-Max si Dacia Lodgy se numara printre cele peste 30 de autoturisme nominalizate pentru titlul "Masina Anului 2013 in Europa. Modelul americanilor produs la Craiova si monovolumul Dacia fabricat in Maroc intra in competitie cu nume precum BMW Seria 3 si Porsche Boxster.

                              Dacia Lodgy si Ford B-Max intra in cursa pentru Car of the Year 2013) alaturi de alte peste 30 de vehicule care au indeplinit conditiile de eligibilitate. Pe lista mai figureaza doua masini electrice si trei hibride, dintre care doua reincarcabile la priza:

                              - Audi A3
                              - BMW Seria 3
                              - Chevrolet Malibu
                              - Dacia Lodgy
                              - Fiat 500L
                              - Fiat Viaggio
                              - Ford B-MAX
                              - Honda CR-V
                              - Hyundai i30
                              - Hyundai Santa Fe
                              - Kia ceed
                              - Kia Optima
                              - Lancia Flavia
                              - Lexus GS
                              - Mercedes-Benz Clasa A
                              - Mercedes-Benz SL
                              - Mitsubishi Outlander
                              - Mitsubishi ASX/Citroen Aircross/Peugeot 4008
                              - Opel Mokka
                              - Peugeot 208
                              - Porsche Boxster
                              - Renault Clio 4
                              - Renault Zoe
                              - Skoda Rapid/Seat Toledo
                              - Smart ED
                              - Subaru Impreza
                              - Subaru XV
                              - Subaru BRZ/Toyota GT 86
                              - Tata Vista
                              - Toyota Prius Plug-in
                              - Toyota Prius+
                              - Volvo V40
                              - Volvo V60 Plug-In

                              Pentru a fi eligibila, o masina trebuie sa fie fie model nou si disponibila in cel putin cinci tari din Europa. Totodata, autoturismul trebuie sa aiba o estimare de vanzari de minim 5.000 de unitati pe an.

                              La editia precedenta, Masina Anului 2012 in Europa a fost desemnata modelul electric cu autonomie extinsa Chevrolet Volt/Opel Ampera al americanilor de la General Motors. Car of the Year este un premiu internaţional, acordat de un juriu format din 57 jurnalisti auto din toata Europa, ce reprezinta 22 tari.
                              Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
                              ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

                              Comment


                              • in Kaufland am vazut in fuga ca:

                                - in ultimul nr AUTOSHOW parca, este prezentat CIVIC SEDAN 1.8 AT

                                - in nr 13/12-25 iulie - AUTOBILD, este comparativ civic sedan 1.8 - hyundai elantra 1.6 .
                                Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
                                ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

                                Comment

                                Working...
                                X