If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
E si in numarul pe noiembrie al Auto Motor si Sport un test comparativ in care este implicata Honda Acord 2.2 i-DTEC. Si un test comparativ destul de interesant pentru cauciucuri de iarna.
Multumita lui Dejavu am reusit sa fac un articol comparativ intre Honda CR-Z si Honda CR-X. Pentru cei care vor sa vada ce si cum si care e concluzia, in revista Autoshow care iese pe piata pe 18 noiembrie.
Supravirarea este cand se sperie pasagerii. Subvirarea este cand se sperie soferul!!!
La Multi KM, masinutza mea... Peste 245k km. and counting... Accord4 Quality Rules!
Un alt vehicul electric ce a debutat la Salonul Auto de la Los Angeles 2010 este noul concept Honda Fit EV.
Honda Fit EV Concept are la baza modelul curent Fit, cunoscut ca Jazz in Europa, si reprezinta un preview asupra versiunii de productie Fit EV ce se asteapta sa fie lansat in Japonia si SUA in 2012.
Honda Fit EV Concept este propulsat de un motor coaxial electric alimentat de o beterie litiu-ion, si conform celor de la Honda, acest vechicul electric are o autonomie de 160 km si poate atinge viteza maxima de 145 km/h.
Reincarcarea bateriei noului Honda Fit EV Concept se realizeaza in aproximativ 12 ore folosind o priza de 120 V, sau in 6 ore de la o priza de 240 V. De asemenea, Honda Fit EV Concept dispune de 3 moduri de rulare ce au fost imprumutate de la hibridul Honda CR-Z sport hybrid 2011.
Cele trei moduri de rulare sunt Econ, Normal si Sport. In mod Econ, Honda Fit EV Concept isi extinde autonomia cu 17% fata de modul Normal de rulare, iar modul Sport ofera aceleasi performante ca si un vechiul echipat cu un motor pe benzina de 2.0 litri.
Sursa: Honda
Raspund la 0743.10.80.80 California Scents ORIGINAL BLVScents
Eu am citit despre Honda Air Concept: e o deducatie futurista pentru fanii hiperactivi. Liniile exteriorului sunt inspirate de cele ale unui montagne ruse si ale unui echipament pentru Skydiving. Cat de grea credeti ca e? 363 kg!
Eu cred ca e bun... de 6-7 luni de fiecare data cand merg pe la dealer vad cum se pregateste cate un Accord pt predare, un Accord, un CR-V, Accord, CR-V, mai apare si cate un Civic ceva... dar Insight - 0, CR-Z - 1 si ala cred ca a fost exceptia, vom vedea peste 6 luni.
Din pacate, daca nu apare repede motorul ala de 1.6 turbo, sau alte chestii care sa atraga cu adevarat publicul din UE si USA, cred ca va fi jale la vanzari de CR-Z si Insight
Nice totusi Odyssey-ul, nu inteleg de ce nu il vand si la noi; ar completa un segment lipsa din ce ofera acum, si cred ca ar mai castiga ceva din piata van-urilor de familie, unde cel mai mare competitor cred ca este Ford. Opel parca nu ofera ceva asemanator.
Articolul se refera la ultimele 3 aparitii pe piata ale firmei, aparitii care intr-adevar si-au inceput cariera cu stangul, unele din motive (precum designul aparte, vezi Accord Crosstour) fiind deja enumerate.
Nota dramatica mai e data si de titlul articolului fiindca eu ma intreb: ce sa se prabuseasca daca nici macar nu s-a inaltat? Au fost vreodata aceste 3 masini undeva la cote inalte? Pai si atunci?
Motivele sunt o alta discutie.
Rau de tot nu prea poate sa fie fiindca vorbim de masini de nisa si nicidecum de cele care aduc banul greu: Fit, Civic, Accord si CR-V.
.... ce sa se prabuseasca daca nici macar nu s-a inaltat? Au fost vreodata aceste 3 masini undeva la cote inalte? Pai si atunci?
Corect si adevarat, problema lor e ca nu s-au ridicat la nivelul asteptat de ei, nici pe departe.
Personal, nu prea ma surprinde, cel putin in ceea ce priveste vanzarile din Romania, unde politica nu e deloc apropiata de client (modele oferite, motorizari, nici macar navi-ul nu functioneaza desi se vand modele echipate cu asa ceva, iar lista poate continua); noroc cu unele service-uri ca reusesc sa multumeasca clientii macar din anumite puncte de vedere.
Comment