Honda Trading România - importator oficial

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Cine ti-a zis ca nu se ofera contra cost???
    Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
    Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

    ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
    ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

    Comment


    • #77
      Originally posted by astrul View Post
      E acelasi lucru ca si cum te-ai duce la magazin sa cumperi parchet si a doua zi intra la promotie, "lichidare de stoc", cu 20% mai ieftin. Te zgarii pe ochi, dar asta e sistemul, n-ai ce face.
      Pai eu ma duc sa-mi cer aia 20% inapoi, ca este frustrant sa nu beneficiez si eu! Asta indiferent ca am cumparat parchetul acum 10 ani.

      PS:

      Intrebare pentru toti care sunteti nemultumiti de lipsa asistentei rutiere: cand v-ati luat masina vi s-a promis asa ceva? V-ati luat masina pe baza acestei promisiuni?

      Poate ca ati fi mai fericiti daca s-ar scoate de tot chestia asta, de ce sa beneficieze numai unii?
      "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
      "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

      Comment


      • #78
        Probabil treburile astea vin de sus, mai ales daca functioneaza si international, la noi politica buna vine cand scad vanzarile, pana atunci nu prea intereseaza pe nimeni....
        Orice lucru bun trebuie luat ca atare, cine se poate bucura de el, s-o faca, cine nu, sa salute.
        Nu vreau sa fiu grosolan, dar cred ca printre sporturile noastre nationale se numara criticatul lucrurilor care vin moka. Mai ales daca nu suntem beneficiarii directi.
        Daca e verrificare gratuita, dar de ce nu e si revizia? Daca e schimbul de ulei gratuit, de ce nu e si manopera, dar de ce peste 10.000 si nu mai putin. De ce asistenta gratuita dupa 2010 si nu si inainte.
        Ar trebui sa ne bucure imbunatatire politicii Honda si sa vedem mai putin defectele. Chiar daca nu ne "afecteaza" direct pe unii dintre noi.
        Eu nu am avut timp sa ma duc la verificarea gratuita si probabil, ma voi duce imediat dupa Paste. Si voi plati, probabil nici nu voi beneficia de reducerea respectiva la piese, am inteles ca ar fi vorba si de asa ceva, dar nu ma plang. Si salut decizia lor si imi doresc cat mai multe promotii de genul acesta.
        Hai sa invatam sa ne mai si bucuram de lucrurile bune in viata...
        Originally posted by Delphi View Post
        Poate ca ati fi mai fericiti daca s-ar scoate de tot chestia asta, de ce sa beneficieze numai unii?
        Corect, sa moara si capra vecinului....
        Eu, cand mi-am cumparat Accordul, l-am luat pentru ca arata bestial si se conducea si mai bestial decat arata....nu pentru ca imi ofereau la 3 suruburi platite, al 4-lea gratuit. Sau 2 pipete de ulei gratuit la 4 l cumparati...

        Comment


        • #79
          La faza asta nu pot decat sa fiu de acord cu tine. Mi-am luat masina pentru ca mi-a placut, nu pentru ca avea avantaj client ****eur. Totusi, fara sa intreb eu (m-as simti penibil sa intreb: "da' ce reducere are?" - la noi se practica treaba asta pe o scara mai mare decat va imaginati - targuiala ca la piata) consultantul de vanzari mi-a spus ca in pret intra si un set de covorase de cauciuc originale bla, bla.. Ok, minunat, multumesc. Si daca nu erau incluse, tot cumparam masina, asta e clar. Nu imi plac oamenii care cumpara un produs datorita avantajelor imediate (in special pret) si nu datorita calitatilor acelui produs, fie ca e vorba de o masina sau o batista.

          Si asistenta rutiera, chiar nu vad o problema de umplut pagini intregi. E simplu: contra cost nu cred ca i se va refuza cuiva acest serviciu, nici de catre Honda nici de catre altii. In plus, sunt companii de asigurari care oferta si acest serviciu , in functie de pachetul de servicii al companiei respective.
          Nu ascult tot timpul Rammstein, dar atunci cand se intampla, asculta si vecinii...

          http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/Andrei+V/

          Comment


          • #80
            Mi se pare ca fiind vorba de niste servicii de asistenta, postvanzare, nu ar trebui sa fie vorba de discriminare intre posesorii de Honda. E putin altceva fata de lucrurile scrise aici inainte: reduceri, suruburi, zodiac Honda, etc. La urma urmei e problema baietilor de la HTR cum isi fac marketingul. Nu inseamna ca mie ca si client imi convine. Daca altora le convine, treaba lor. Daca ne uitam in curtea altor dealeri a altor marci, lucrurile sunt putin diferite...

            Comment


            • #81
              Si cum poti stabili impartial, astfel incat sa nu fie discriminare? Caci Honda se vinde de ceva timp pe planeta asta. Cu ce e mai mai bun un Accord 2010, fata de un CRV 2008, sau un del Sol 92, sau un S2000 din 2002? Daca stabilesc anul de referinta 2009, vor tipa cei din 2008 si asa mai departe. De ce sa profite cei cu model 2008 si de ce nu eu, cu model 2007?
              Cat despre retea de dealeri pentru marci premium, cred ca la Honda sunt cei mai multi clienti satisfacuti din punct de vedere al service-urilor, nu vorbesc de politica.
              Caci degeaba iti ofera promotii BMW pe tava, ca sa te prinda ca si client, daca la revizii iti repara masina vechii meseriasi de la Cobalcescu la preturi de Rolls. Si acum chiar nu vorbesc ipotetic....trist, dar adevarat.
              Daca eu am chef, unui client ii ofer in loc de vopsea alba, una colorata pe pereti, la acelasi pret, pentru ca mi-a fost simpatic, fidel si bun platnic. Mi s-ar parea lipsit de bun simt sa mai ceara si granit in loc de gresie, daca tot a prins o cioaca de la mine....ba sa mai sune si alti cleinti de-acum 2-3 ani, ca vor si ei...mai bine fara, si toata lumea e multumita, cum am zis, sa moara si capra vecinului.
              Iar la asistenta rutiera, mai platesti 100 de ron in plus la CASCO si esti multumit de treaba.

              Comment


              • #82
                astrul, del sol-urile din 92 si masinile din 2000 nu au nicio legatura cu topicul. Este vorba despre masinile ce sunt in garantie, deci nu mai vechi de 3 ani de zile. Nu e nevoie de stabilit vreun an de referinta.
                Honda Civic Type-S PLUS Crystal Black Pearl .:. Eibach : Injen : OMP : Skunk2 : Enkei : Ferodo DS2500 : Alpine Type R : Rockford Fosgate .:.
                Honda S2000 AP1 Championship White .:. KW V2 : OZ : SKUNK2 : K&N : VOLK : Spoon : CUSCO : Mugen : Megan Racing : Goodridge : Ingalls : Powerflex .:.
                1000 Locuri de vizitat in Romania

                Comment


                • #83
                  Delphi, facand o medie a parerilor, e clar, nu intelegi sau nu vrei sa intelegi, in cariera am intalnit oameni de genul asta, dar putini...punctez cateva aspecte si ma retrag din dezbaterea acestui subiect..am dat exemplul unui om care a cumparat masina cu o luna in urma, NU CU 10 ANI, garantie au inca foarte multi clienti, sa dispara serviciul e o rautate gratuita, stim toti strategiile firmelor, nu suntem cazuti din luna, aici nu vorbim de covorase si suporturi de numere, bravo HONDA! ca exista asa ceva, dar subliniez..de ce nu CONTRACOST!, am spus mai sus, am vorbit ieri cu reprezentantul HTR, omul a spus ca e o chestie de legalitate si se incearca rezolvarea si pt ceilalti, dar cum fac altii de apar in zona lor servicii de genul asta... mai repede, mai bune, mai flexibile,.. stim toti, in special hondarii, am cumparat masina pentru ce ofera ea, NU pt abtibilde, covorase etc, dar sa accepti, fara sa misti in front, aceste eterne "vor fi candva si la noi astfel de servicii pentru dumneavoastra", mi se pare cam mult,..revin, nu vorbesc de "floricele", ci de un serviciu foarte important si util..Cu respect, acelasi!..Glumind, pot apare situatii de genul..domnul X, iarna in mijlocul campului, cu masina knock-out, cu bateriile astea e posibil, stiu ce spun..am patit-o si n-avea niciun an.. suna la HONDA,..de cand e masina..februarie 2010..zburam spre dvs,..domnul Y, situatie similara,..masina e din noiembrie 2009,..va uram multa sanatate, daca veti muri de frig, vom contacta totusi un medium, pt a va informa ca analizam posibilitatea furnizarii acestui serviciu in continuare..Doamne fereste! sa n-ai alte solutii pe moment!
                  Last edited by WillyCR-VFAN; 25-03-10, 12:31.
                  Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
                  "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
                  "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

                  Comment


                  • #84
                    Originally posted by WillyCR-VFAN View Post
                    Delphi, facand o medie a parerilor, e clar, nu intelegi sau nu vrei sa intelegi, in cariera am intalnit oameni de genul asta, dar putini...punctez cateva aspecte si ma retrag din dezbaterea acestui subiect..am dat exemplul unui om care a cumparat masina cu o luna in urma, NU CU 10 ANI, garantie au inca foarte multi clienti, sa dispara serviciul e o rautate gratuita, stim toti strategiile firmelor, nu suntem cazuti din luna, aici nu vorbim de covorase si suporturi de numere, bravo HONDA! ca exista asa ceva, dar subliniez..de ce nu CONTRACOST!, am spus mai sus, am vorbit ieri cu reprezentantul HTR, omul a spus ca e o chestie de legalitate si se incearca rezolvarea si pt ceilalti, dar cum fac altii de apar in zona lor servicii de genul asta... mai repede, mai bune, mai flexibile,.. stim toti, in special hondarii, am cumparat masina pentru ce ofera ea, NU pt abtibilde, covorase etc, dar sa accepti, fara sa misti in front, aceste eterne "vor fi candva si la noi astfel de servicii pentru dumneavoastra", mi se pare cam mult,..revin, nu vorbesc de "floricele", ci de un serviciu foarte important si util..Cu respect, acelasi!..Glumind, pot apare situatii de genul..domnul X, iarna in mijlocul campului, cu masina knock-out, cu bateriile astea e posibil, stiu ce spun..am patit-o si n-avea niciun an.. suna la HONDA,..de cand e masina..februarie 2010..zburam spre dvs,..domnul Y, situatie similara,..masina e din noiembrie 2009,..va uram multa sanatate, daca veti muri de frig, vom contacta totusi un medium, pt a va informa ca analizam posibilitatea furnizarii acestui serviciu in continuare..Doamne fereste! sa n-ai alte solutii pe moment!
                    .Cam asta am vrut sa scriu si eu mai sus. Dar cu mai putine cuvinte ca nu mai am rabdare sa scriu asa mult pe forum-ul asta. Desi cineva scria mai sus ca Honda ar fi marca premium...

                    Comment


                    • #85
                      Originally posted by WillyCR-VFAN View Post
                      Delphi, facand o medie a parerilor, e clar, nu intelegi sau nu vrei sa intelegi, in cariera am intalnit oameni de genul asta, dar putini...
                      Deci, cam atata am inteles din ce ai scris tu mai sus: ca nu ai intalnit oameni mai batuti in cap ca mine, sau ca ai intalnit sau foarte putini. Mai departe este scris atat de incalcit incat e greu de inteles, chiar si pentru niste oameni mai putin batuti in cap.

                      In rest, eu nu am vrut decat sa subliniez ridicolul pretentiilor de a primi moca toate alea. Astrul a fost mai scurt si mai clar, dar cam acelasi lucru voiam sa spun si eu.

                      Ce vrei sa spui cu media parerilor? O medie a parerilor mele?
                      "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
                      "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

                      Comment


                      • #86
                        Fiecare dintre noi s-a bucurat de vreo oferta la viata lui, atunci cand a prins-o. De exemplu, eu si Dacian ne-am bucurat ca am luat Jazz-ul in 2008 cu 1.000 de euro mai ieftin decat era in 2007. Ce ar fi insemnat daca il luam in 2007? Sa ne scoatem ochii ca nu l-am luat in 2008?...
                        Ar trebui sa ne bucuram mai mult de lucrurile bune care se intampla. Exemplu concret: 3 iulie 2009, mergeam spre Albac. N-am mai ajuns. M-am trezit eu sa evit un caine si-am ajuns in sant, a trebuit sa ne intoarcem la Bucuresti cu masina pe platforma. Exista anul trecut oferta asta la Honda? Nu. Si ce-ar fi trebuit sa fac, sa-mi bag unghia-n gat? Nu, n-am facut asta.
                        Eu vad lucrurile cam asa: este o oferta si atat. Nu doresc nimanui sa se "bucure" de ea. Intotdeauna cand va exista o oferta, unii vor putea profita de ea, altii nu. Nu vad care-i tragedia.
                        Cum sa actioneze o oferta retroactiv cand nici macar legea nu actioneaza retroactiv?
                        "(...)Toți pe buze-având virtute, iar în ei monedă calpă, / Quintesență de mizerii de la creștet până-n talpă.(...) Toți se scurseră aicea și formează patrioții, / Încât fonfii și flecarii, găgăuții și gușații, / Bâlbâiți cu gura strâmbă sunt stăpânii astei nații!" MIHAI EMINESCU, Scrisoarea III http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/Alicia/

                        Comment


                        • #87
                          Mda, probabil eu ar trebui sa ma simt jenat ca am prins aniversara de 30 de ani, cu multe imbunatatiri fata de cea mai cheala versiune si cu cateva sute de euro mai ieftina.
                          Originally posted by Rares View Post
                          astrul, del sol-urile din 92 si masinile din 2000 nu au nicio legatura cu topicul. Este vorba despre masinile ce sunt in garantie, deci nu mai vechi de 3 ani de zile. Nu e nevoie de stabilit vreun an de referinta.
                          Pai de ce nu au? Asta nu e discriminare? De ce trebuie neaparat sa fie in garantie? Daca e s-o luam in toate modurile si s-o invartim pe toate partile, nimeni sau toti ar trebui sa beneficiem de tratamentul asta, corect?
                          Originally posted by boris View Post
                          Desi cineva scria mai sus ca Honda ar fi marca premium...
                          Pentru mine, premium este undeva imediat sub lux. Putea sa coste 40k in loc de 20 si atunci era premium?

                          Comment


                          • #88
                            Originally posted by astrul View Post
                            Mda, probabil eu ar trebui sa ma simt jenat ca am prins aniversara de 30 de ani, cu multe imbunatatiri fata de cea mai cheala versiune si cu cateva sute de euro mai ieftina.

                            Pai de ce nu au? Asta nu e discriminare? De ce trebuie neaparat sa fie in garantie? Daca e s-o luam in toate modurile si s-o invartim pe toate partile, nimeni sau toti ar trebui sa beneficiem de tratamentul asta, corect?

                            Pentru mine, premium este undeva imediat sub lux. Putea sa coste 40k in loc de 20 si atunci era premium?
                            Problema la Honda e ca doar pretul e premium. Intr-adevar, modelele full ajung aproape la acel 40 k invocat de tine. Restul? Serviciile? Cu privire la asta, cel putin obiectul topic-ului, mi-am spus parerea mai sus. Daca vrei putem continua cu liniutele ca am vazut ca punctele le-ai invata?!

                            Comment


                            • #89
                              Originally posted by boris View Post
                              Daca vrei putem continua cu liniutele ca am vazut ca punctele le-ai invata?!
                              Jignirile gratuite cred ca nu isi au locul pe acest forum. Asta da Honda, asta avem...cui ii convine bine, cui nu...exista atatea si atatea masini de unde sa aleaga.
                              http://hondafan.etp.ro/gallery/v/den1grator/

                              Comment


                              • #90
                                Originally posted by Den1GRator View Post
                                Jignirile gratuite cred ca nu isi au locul pe acest forum. Asta da Honda, asta avem...cui ii convine bine, cui nu...exista atatea si atatea masini de unde sa aleaga.
                                problema nu este masina , problema este HTR, care isi face reclama gratuita cu un schimb de ulei Motul , care vad ca nu se aplica si care nici macar nu are bunul simt sa raspunda la email ...
                                http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/alinp/civic/
                                civic sedan 08

                                Comment

                                Working...
                                X