Originally posted by UltraDM
View Post
Honda Trading România - importator oficial
Collapse
X
-
@BogdanRR ai dreptate
dar vorbim de lucruri diferite:
tu vorbești despre ce ar fi trebuit să facă, iar eu despre ce au făcut
Leave a comment:
-
Guest repliedOriginally posted by UltraDM View Postsunt de altă părere, întrucât criteriul "începând cu 2010" este invalid pentru clienți oricum ai da-o, așadar nemulțumiri îndreptățite sunt orice ar însemna serviciul de după 2010 întrucât diferența între o mașină model X luată pe 31.12.2009 și una cumpărată pe 01.01.2010 este nulă
așadar arăți pisica cea mai neagră și toți se vor bucura că le dai pisica gri, decât să dai pisica gri din prima și să te tot cerți apoi
LE: mie personal mi-ar fi plăcut foarte mult să-mi vină o scrisoare acasă de la Honda să spună: vă oferim serviciul cutare în condițiile cutare - ar fi însemnat respect post-vânzare;
situația de azi arată lipsă de respect și țigănie
Eu ziceam asa: intai serviciul oferit, la modul general (gen oricine cu Honda are parte incepand de azi de serviciul asta, contra cost, ca orice serviciu), deci cu asta multumeai din start pe toata lumea, si pe urma promotia cu cele cumparate in 2010, prin asta zgandarind apetitul pt vanzari noi. Din start ai clienti actuali multumiti si clienti viitori foarte multumiti, fara nici un fel de pisica neagra.
Leave a comment:
-
Originally posted by BogdanRR View Post"pt cei care cumpara in 2010, oferim acest serviciu gratuit", cred sincer ca nu chitaia mai nimeni.
așadar arăți pisica cea mai neagră și toți se vor bucura că le dai pisica gri, decât să dai pisica gri din prima și să te tot cerți apoi
LE: mie personal mi-ar fi plăcut foarte mult să-mi vină o scrisoare acasă de la Honda să spună: vă oferim serviciul cutare în condițiile cutare - ar fi însemnat respect post-vânzare;
situația de azi arată lipsă de respect și țigănie
Leave a comment:
-
Guest repliedOpinie: daca se introducea in genul "nou la Honda, asistenta rutiera" punct, bineinteles contra cost, urmata de promotia "pt cei care cumpara in 2010, oferim acest serviciu gratuit", cred sincer ca nu chitaia mai nimeni. Oricum, nemultumiri vor aparea intotdeauna, dar depinde foarte mult in ce constau. Asa, nemultumiri aberante izvorate din oftica vor fi mereu, dar sunt usor de combatut si nu asta era discutia aici.GuestLast edited by Guest; 01-04-10, 14:50.
Leave a comment:
-
în ceea ce privește treaba cu asistența rutieră:
- dacă de la bun început era: gratis pentru cei ce au cumpărat în 2010, contra cost restul lumii, toată lumea se inflama că de ce e contra cost
- dacă au zis că e gratis pentru cei ce au cumpărat după 2010 și nu se poate pentru restul lumii, toată lumea se inflamează că de ce nu e contra cost măcar pentru restul lumii;
se va face contra-cost și nimeni nu va chițăi că de ce e contra-cost
Leave a comment:
-
Originally posted by maruta View Post
Comunicat de presă
Honda Trading România şi FC Dinamo anunţă un nou an de parteneriat
Honda Trading România anunţă prelungirea parteneriatului cu echipa de fotbal din Ştefan Cel Mare şi în sezonul competiţional 2010-2011. Colaborarea cu FC Dinamo a început în urmă cu 3 ani, Honda Trading România devenind unul din partenerii principali ai echipei.
Pe lângă proiectele de sponsorizare în susţinerea sportului, parteneriatul cu FC Dinamo vizează reînnoirea flotei cu ultimele modele de top Honda Accord.
Hirotomo Kani, Preşedinte Honda Trading România: “Fotbalul este unul din cele mai îndrăgite sporturi din România, iar parteneriatul nostru cu clubul Dinamo este deja unul tradiţional, fiind cel de-al treilea an în care suntem alături de echipă şi fanii săi. Aş vrea să subliniez implicarea noastră în susţinerea sportului, vom continua seria de parteneriate cu echipa, iar în curând vom anunţa derularea unor proiecte speciale.”
Astfel, Honda Trading România susţine performanţa în rândul sportivilor din România, promovand totodată creativitatea avansată ce defineşte tehnologia de top Honda.
Nicolae Badea, Preşedinte al Consiliului de Administraţie FC Dinamo: “Suntem încântaţi de continuarea parteneriatului cu Honda Trading România şi credem că este un rezultat al susţinerii reciproce în atingerea performanţei. Dinamo doreşte în mod constant performanţă prin valoare, dinamism şi inovare continuă, valori comune cu partenerul nostru Honda. “
Asocierea Honda Trading Romania - Dinamo îşi propune mai mult decat dezvoltarea unor servicii dedicate atât iubitorilor sportului cât şi fanilor Honda, iar strategia de colaborare cuprinde mai multe direcţii precum şi organizarea unor competiţii şi concursuri ce implică activ fanii celor doua branduri.
Honda Trading România a anunţat de asemenea startul celei de-a doua ediţii a competiţiei naţionale de condus eficient, Honda GreenChallnege, ce îşi propune să atragă în competiţie amatorii de şofat responsabil.
Honda Trading România, parte a grupului Honda Trading, şi-a început activitatea în septembrie 2006, în calitate de distribuitor autorizat în România al automobilelor Honda. www.hondatrading.ro
Fondată în 1948, compania Honda este în prezent liderul mondial în producerea echipamentelor motorizate, oferind o gamă vastă de produse şi tehnologii, cu o preocupare constantă faţă de mediul înconjurător. Honda se străduieşte să fie în continuare o companie pe care societatea şi-o doreşte, respectând angajamentele faţă de parteneri şi împărtăşeşte bucuria cu oamenii din toată lumea.
Dinamo Bucureşti este unul dintre cele mai importante cluburi de fotbal din România, care a câştigat numeroase titluri naţionale şi cupe ale României. Alb-roşii au revenit în grupele celei de-a doua competiţii europene, redenumită între timp Europa League datorită performantelor de pe terenul de fotbal. Dinamo cucereşte Cupa României în 2000, 2001, 2003, 2004, 2005 şi câştigă campionatul în 2000, 2002, 2004 şi 2007.
Leave a comment:
-
Multumesc Doc, asta nu am stiut sa-i spun colegului de forum, sper sa citeasca, daca nu ii dau paste la ce ai scris tu aici.
pana una alta...
Leave a comment:
-
Daca este o plangere la adresa service-ului trebuie sa avem niste date concrete. Facturi, bonuri, nume dealer, oras, nume client, masina, numar inmatriculare etc si bineinteles totul trimis in privat catre Maruta pentru a lua mai departe legatura cu HTRo.
Leave a comment:
-
@Doc
1 clientul a platit un pret pe un produs+servicii (piperat),
2 a capatat ceea ce ai citit mai sus,
3 ar trebui sa te prinzi daca esti in bransa,
4 poate exprimarea mea e prea evaziva sa nu incing spiritele.
pana una alta...
Leave a comment:
-
Ce ar trebui sa intelegem din acest mesaj? Eu unul nu a reusit sa ma prind.
Leave a comment:
-
"Nu pot sa nu postez acest mesaj privat primit in dimineata asta!"
asta dupa ce am adresat 2,3 intrebari, daca a cerut sa-i faca un deviz estimativ, sa-i verifice cartea service in urma carea sa i se spuna ce e nevoie la km/anii care ii are masina... ei bine raspunsul e acesta... rog imperios sa verificati (HTRo) calitatea serviciilor cat si profesionalismul unor dealeri
" la naiba... si doar am fost la astia la reprezentanta; ca la alt service mi-a fost teama sa merg.
Deviz de lucrari? Niup! Mi-au dat numai un bon fiscal in care numai placute de frana nu scria.
Ehhhh... mai merg asa un pic si daca mai scartaie de ma seaca pe creier ma duc la Pitesti. Tot la reprezentanta m-am dus sa-mi schimbe si rotile de iarna de 16 cu cele de vara de 17 si mi le-au montat, dar nici macar nu au bagat presiune in cauciucuri si am mers pana la prima vulcanizare ca una din roti parca era o mamaliga. Cand am lovit cainele cu masina, am lasat-o la ei si dupa ce am ridicat masina si am ajuns acasa, am constatat ca nu mi-au mai pus capacelele in capatul instalatiei de AC, iar capacul de la bratul stergatorului stanga fata lipsea; mai mult decat atat mi-au dat masina cu farul stanga fata fisurat ca la circa 3 zile mi-a aburit in interior! Daca am avut-o lovita la radiator, nu inteleg ce-au cautat la stergator?!
Voi incerca sa ma duc la Honda Pitesti la urmatoarea revizie sa vad daca isi fac meseria cum trebuie.
Offfff....
Va multumesc pentru raspuns!
Sarbatori fericite!!! "
Acesta e un mesaj primit pe privat, pe acest forum!
Nu m-am putut abtine sa nu-l postez ... poate bunul simt al posesorului de "servicii" de o calitate execrabila ma face sa editez aici, acum....
pana una alta...
Leave a comment:
-
Guest replied...........
Leave a comment:
Guest
Guest
Guest
Leave a comment: