Honda Trading România - importator oficial

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Si cine pe cine conditioneaza?
    Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
    Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

    ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
    ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

    Comment


    • HTR pe "clientul " dealerului!
      Nu raspunzi la chestionar nu primesti "cadoul".

      Comment


      • Mi se pare si normal, primesti o atentie/bonus daca esti dispus sa raspunzi la cateva intrebari ce pe viitor pot imbunatatii serviciile Honda in Romania.
        Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
        Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

        ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
        ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

        Comment


        • Mie nu.

          Comment


          • E o procedura simpla, banala si onesta + extrem de utilizata in cercetarile de marketing de orice fel. Ca sa ai rata de raspuns mai mare la un chestionar dai o recompensa. Ceva perfect normal.
            "Ethics. That's always so inconvenient."
            Cal Lightman

            Comment


            • Mirobo, vorba lui Turkish, proceduri de marketing...

              Eu am primit un ceas de 100 de euro prin 2006 de la o firma germana care facea chestionare legate de piata IT din Romania. Am facut respectivul chestionar de plictiseala, convins ca nu o sa primesc nimic si fara sa ma gandesc la cadou, dar el a venit 2 luni mai tarziu si am ramas placut surprins.

              Actiunea HTR vrea sa stranga si unele rezultate, motiv pentru care se merge pe ideea de chestionar/cadou.

              Daca cineva ar trebui sa primeasca cadouri fara chestionare, ar trebui sa se uite la dealerii de unde si-au luat masina, daca au fost sunati cel putin de sarbatori, de zilele de nastere, etc. sa nu mai zic de cadouri.

              Pentru multi dintre noi, clienti, cumpararea unui autoturism Honda reprezinta o alegere facuta su sufletul, e genul de masina pe care o cumperi si stai noaptea si te uiti la ea de pe geam cat e de frumoasa, deabia astepti sa o conduci din nou, nu dormi bine in primele nopti, etc. Eu am patit asta. Facand o alegere sentimentala esti foarte usor miscat in momentul in care orice lucru, cat de neinsemnat, doar sa spuna HONDA, iti este oferit.

              Pentru un dealer vanzarea unei masini este in primul rand o afacere, perfect de acord. Poate pentru vanzatorul in sine e si o chestie emotionala, fiind iubitor al marcii, dar gandul lui zboara in prima faza la comision. Total de acord cu asta, doar pentru aia munceste, dar atat timp cat dealerul e multumit ca a vandut, ar trebui ca sistemulde after-sales sa fie gandit in asa fel incat sa fie pastrata fidelitatea clientilor.

              Sunt curios cati stiu care a fost in 2009 producatorul care a ocupat primul loc in fidelitate a clientilor fata de marca, in Statele Unite. Credem sau nu... Hyundai. Intr-o tara in care japonezele fac legea la toate capitolele, unul din cele mai importante puncte de marketing a fost "arestat" de catre o sud-coreeana... Va spune ceva?
              sigpic
              Daca vine muntele la tine si nu te cheama Mahomed... fugi!!! Sigur e alunecare de teren!

              Comment


              • Fidelitatea fiind definita ca si comportament de recumparare.... banuiesc. Recumpararea e de regula data de satisfactie cumulata cu pret. Relatia post cumparare cu dealerul e o mica parte din satisfactie.
                "Ethics. That's always so inconvenient."
                Cal Lightman

                Comment


                • Originally posted by Mirobo View Post
                  Nu raspunzi la chestionar nu primesti "cadoul".
                  Chestia e ca acel chestionar ti-a fost trimis pentru a te cunoaste mai bine - clar, chestie de marketing dar nici nu-ti da nimeni in cap cu atata lucru - dupa care ca multumire ti se trimite un cadou. Dar nicidecum nu ti-a facut cineva in ciuda cum ca ar exista un cadou pentru tine pentru care trebuie insa sa completezi un chestionar. Cam asta lasi tu sa se inteleaga.
                  Ar fi bine sa stii si diferenta dintre rolul importatorului fata de tine si cel al dealerului!!

                  Personal am completat asa ceva in urma cu vreo 10-11ani fara sa fi primit vreun cadou si n-as putea spune ca s-a terminat lumea din cauza asta, pur si simplu le-am dedicat 5min. din viata mea.
                  HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

                  Comment


                  • Originally posted by Quicker View Post
                    Sunt curios cati stiu care a fost in 2009 producatorul care a ocupat primul loc in fidelitate a clientilor fata de marca, in Statele Unite. Credem sau nu... Hyundai. Intr-o tara in care japonezele fac legea la toate capitolele, unul din cele mai importante puncte de marketing a fost "arestat" de catre o sud-coreeana... Va spune ceva?
                    Despre noua comparatie Honda vs. Hyundai (ii spun noua fiindca pana mai ieri era Honda vs. Toyota) se pot discuta multe dar aici nu e locul potrivit, asta ca sa nu fim off-topic, dar cu mare placere putem discuta pe acest subiect pe un topic expres acestei teme.
                    Pacat ca ne povestesti numai de Hyundai in SUA si nimic despre satisfacita clientilor din Europa.......
                    HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

                    Comment


                    • Originally posted by Turkish View Post
                      Fidelitatea fiind definita ca si comportament de recumparare.... banuiesc. Recumpararea e de regula data de satisfactie cumulata cu pret. Relatia post cumparare cu dealerul e o mica parte din satisfactie.
                      Hm, la mine relatia cu dealerul (service, vopsitorie, etc.) are o importanta maricica, si ar fi unul dintre motivele (importante) pentru care as lua Honda din nou. Am si alte marci in "parcul auto" - Ford, Mitsubishi, Renault, si la Honda de departe e cel mai placut... Inca inainte sa-i cunosc pe baieti, sau cu mult inainte sa ma ocup de Hondafan.
                      2.0i 2005

                      Comment


                      • Si la mine a fost factor important. In special cu Alin si Razvan de la Asko. Dar daca nu aveam experienta excelenta cu fiabilitatea cl9 relatia nu ar fi fost suficienta. Fiabilitatea, limitele bugetului si potrivirea cu ce aveam nevoie au fost factori critici, make or brake. Marca, relatia cu asko au fost factori importanti si foarte puternici dar nu critici.

                        Dar relatia asta nu e definita de un breloc. Once more e perfect normal sa poti primi recompense daca aloci timp pentru chestionar. Dar nu obligatoriu. In plus nu vad ce mare smeherie cu brelocu ala.
                        "Ethics. That's always so inconvenient."
                        Cal Lightman

                        Comment


                        • Totu-i vis si armonie pana cumperi masina.... dai un sac de bani, dealerul se poarta cu tine de parca ai fi vreun print...sampanie, brelocuri, poze, planuri de viitor.... si pleci acasa fericit...eeee atunci incepe dansul...pt prima data la Asko/HTR am avut impresia ca nu e chiar asa, ne-am relationat f repede,.... revizii/mici necazuri/bucurii/ASIMO/diverse.... pt mine a fost o surpriza tare placuta, la alti dealeri, de-a lungul timpului mergeam din obligatie, la Asko merg de multe ori doar pt a bea o cafea si a mai palavragi cu baietii, nu credeam sa mi se-ntample treaba asta vreodata !!
                          Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
                          "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
                          "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

                          Comment


                          • Originally Posted by Quicker
                            Sunt curios cati stiu care a fost in 2009 producatorul care a ocupat primul loc in fidelitate a clientilor fata de marca, in Statele Unite. Credem sau nu... Hyundai. Intr-o tara in care japonezele fac legea la toate capitolele, unul din cele mai importante puncte de marketing a fost "arestat" de catre o sud-coreeana... Va spune ceva?

                            In mod normal ar trebui sa precizezi conform carui studiu s-a stabilit acest lucru. Conform JD Power, in 2009, pe primul loc era parca Mercedes si Honda pe locul 2. Nu tin minte sa fi vazut Hyundai pe primele locuri dar poate ma insel.
                            ,,A life spent making mistakes is not only more honorable, but more useful than a life spent doing nothing" G.B.Shaw

                            Comment


                            • Atentie, sunt doua clasamente diferite: J.D. Power cu fiabilitatea si topul lui X si Y cu referire la satisfactia clientilor.
                              E adevarat ca amandoua merg oarecum mana in mana, dar la capitolul clasamente, exista diferenta de mai sus.
                              HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

                              Comment


                              • Studiile JD Power sunt impartite pe mai multe categorii: cele facute asupra gradului de satisfactie al clientilor in cazul masinilor noi, cele pentru masini vechi de 3 ani, vanzari si service, cele privind fidelitatea clientilor fata de marca de automobil, etc.
                                ,,A life spent making mistakes is not only more honorable, but more useful than a life spent doing nothing" G.B.Shaw

                                Comment

                                Working...
                                X