Si cine pe cine conditioneaza?
Honda Trading România - importator oficial
Collapse
X
-
Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05
ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d
-
Mi se pare si normal, primesti o atentie/bonus daca esti dispus sa raspunzi la cateva intrebari ce pe viitor pot imbunatatii serviciile Honda in Romania.Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05
ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d
Comment
-
Mirobo, vorba lui Turkish, proceduri de marketing...
Eu am primit un ceas de 100 de euro prin 2006 de la o firma germana care facea chestionare legate de piata IT din Romania. Am facut respectivul chestionar de plictiseala, convins ca nu o sa primesc nimic si fara sa ma gandesc la cadou, dar el a venit 2 luni mai tarziu si am ramas placut surprins.
Actiunea HTR vrea sa stranga si unele rezultate, motiv pentru care se merge pe ideea de chestionar/cadou.
Daca cineva ar trebui sa primeasca cadouri fara chestionare, ar trebui sa se uite la dealerii de unde si-au luat masina, daca au fost sunati cel putin de sarbatori, de zilele de nastere, etc. sa nu mai zic de cadouri.
Pentru multi dintre noi, clienti, cumpararea unui autoturism Honda reprezinta o alegere facuta su sufletul, e genul de masina pe care o cumperi si stai noaptea si te uiti la ea de pe geam cat e de frumoasa, deabia astepti sa o conduci din nou, nu dormi bine in primele nopti, etc. Eu am patit asta. Facand o alegere sentimentala esti foarte usor miscat in momentul in care orice lucru, cat de neinsemnat, doar sa spuna HONDA, iti este oferit.
Pentru un dealer vanzarea unei masini este in primul rand o afacere, perfect de acord. Poate pentru vanzatorul in sine e si o chestie emotionala, fiind iubitor al marcii, dar gandul lui zboara in prima faza la comision. Total de acord cu asta, doar pentru aia munceste, dar atat timp cat dealerul e multumit ca a vandut, ar trebui ca sistemulde after-sales sa fie gandit in asa fel incat sa fie pastrata fidelitatea clientilor.
Sunt curios cati stiu care a fost in 2009 producatorul care a ocupat primul loc in fidelitate a clientilor fata de marca, in Statele Unite. Credem sau nu... Hyundai. Intr-o tara in care japonezele fac legea la toate capitolele, unul din cele mai importante puncte de marketing a fost "arestat" de catre o sud-coreeana... Va spune ceva?sigpic
Daca vine muntele la tine si nu te cheama Mahomed... fugi!!! Sigur e alunecare de teren!
Comment
-
Originally posted by Mirobo View PostNu raspunzi la chestionar nu primesti "cadoul".
Ar fi bine sa stii si diferenta dintre rolul importatorului fata de tine si cel al dealerului!!
Personal am completat asa ceva in urma cu vreo 10-11ani fara sa fi primit vreun cadou si n-as putea spune ca s-a terminat lumea din cauza asta, pur si simplu le-am dedicat 5min. din viata mea.HONDA. The finest from Japan. Since 1963.
Comment
-
Originally posted by Quicker View PostSunt curios cati stiu care a fost in 2009 producatorul care a ocupat primul loc in fidelitate a clientilor fata de marca, in Statele Unite. Credem sau nu... Hyundai. Intr-o tara in care japonezele fac legea la toate capitolele, unul din cele mai importante puncte de marketing a fost "arestat" de catre o sud-coreeana... Va spune ceva?
Pacat ca ne povestesti numai de Hyundai in SUA si nimic despre satisfacita clientilor din Europa.......HONDA. The finest from Japan. Since 1963.
Comment
-
Originally posted by Turkish View PostFidelitatea fiind definita ca si comportament de recumparare.... banuiesc. Recumpararea e de regula data de satisfactie cumulata cu pret. Relatia post cumparare cu dealerul e o mica parte din satisfactie.2.0i 2005
Comment
-
Si la mine a fost factor important. In special cu Alin si Razvan de la Asko. Dar daca nu aveam experienta excelenta cu fiabilitatea cl9 relatia nu ar fi fost suficienta. Fiabilitatea, limitele bugetului si potrivirea cu ce aveam nevoie au fost factori critici, make or brake. Marca, relatia cu asko au fost factori importanti si foarte puternici dar nu critici.
Dar relatia asta nu e definita de un breloc. Once more e perfect normal sa poti primi recompense daca aloci timp pentru chestionar. Dar nu obligatoriu. In plus nu vad ce mare smeherie cu brelocu ala."Ethics. That's always so inconvenient."
Cal Lightman
Comment
-
Totu-i vis si armonie pana cumperi masina.... dai un sac de bani, dealerul se poarta cu tine de parca ai fi vreun print...sampanie, brelocuri, poze, planuri de viitor.... si pleci acasa fericit...eeee atunci incepe dansul...pt prima data la Asko/HTR am avut impresia ca nu e chiar asa, ne-am relationat f repede,.... revizii/mici necazuri/bucurii/ASIMO/diverse.... pt mine a fost o surpriza tare placuta, la alti dealeri, de-a lungul timpului mergeam din obligatie, la Asko merg de multe ori doar pt a bea o cafea si a mai palavragi cu baietii, nu credeam sa mi se-ntample treaba asta vreodata !!Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
"Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
"Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein
Comment
-
Originally Posted by Quicker
Sunt curios cati stiu care a fost in 2009 producatorul care a ocupat primul loc in fidelitate a clientilor fata de marca, in Statele Unite. Credem sau nu... Hyundai. Intr-o tara in care japonezele fac legea la toate capitolele, unul din cele mai importante puncte de marketing a fost "arestat" de catre o sud-coreeana... Va spune ceva?
In mod normal ar trebui sa precizezi conform carui studiu s-a stabilit acest lucru. Conform JD Power, in 2009, pe primul loc era parca Mercedes si Honda pe locul 2. Nu tin minte sa fi vazut Hyundai pe primele locuri dar poate ma insel.
,,A life spent making mistakes is not only more honorable, but more useful than a life spent doing nothing" G.B.Shaw
Comment
-
Studiile JD Power sunt impartite pe mai multe categorii: cele facute asupra gradului de satisfactie al clientilor in cazul masinilor noi, cele pentru masini vechi de 3 ani, vanzari si service, cele privind fidelitatea clientilor fata de marca de automobil, etc.,,A life spent making mistakes is not only more honorable, but more useful than a life spent doing nothing" G.B.Shaw
Comment
Comment