Ultimele articole din presa straina referitoare la Honda

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by BogdanCTR
    . Oricine poate face masini proaste si ieftine.
    Mie mi se pare mai usor sa faci masini scumpe ( si eventual proaste )
    decat masini ieftine , care sa si mearga. Nu zic ca mi-as cumpara Logan , dar il consider o realizare sa reusesti sa faci la aprox 6000 euro cu toate taxele o masina functionala.
    2006 Honda Accord 2.0 ES MT
    2007 Suzuki Swift Sport
    2008 Subaru Forester 2.5 XT 4-EAT

    Comment


    • Cryo, vezi postul de mai sus al lui Hondatu, s-a si discutat in continuare pe tema asta. :wink:

      Comment


      • Originally posted by Aer Curat
        Daca aici putem scrie si opiniile pers. apropo de ce ar mai trebui, la capitolul motorizari diesel ar fi mai mult decat indicat dezvoltarea unor propulsoare diesel de clindree mica si medie. de ex. un 1,4 si/sau 1,6, dar si un 2,0.
        chiar in interviul de mai sus din Autoweek Fukui a zis ca la masini din clasa Civic si mai mici el vede hibridul mai eficient decat dieselul. si inclin sa-i dau dreptate, desi in Europa este clar ca lumea crede mai mult in diesele.

        vom avea probabil mai intai un diesel V6 Honda destinat masinilor mai grele ( si pe cale de consecinta mai mult pietei americane) si daca piata masinilor mici din asia trece pe diesel poate si un diesel de 1.6. un diesel de 2.0l ( sau putin sub) ar fi usor de scos numai din modificare usoara a 2.2. e nevoie si de un update al sistemelor de injctie pe actualul motor de 2.2 care cred ca se va intampla chiar in 2007 - spre 170-180CP.
        ex Civic mk.7 EX sedan 2002, 1.7VTEC
        ex Acura TL 2006, 3.2 V6 SOHC VTEC
        Civic Si sedan 2007, 2.0 DOHC iVTEC
        Acura MDX 2011, 3.7 V6 SOHC VTEC

        Comment


        • De Accord cu tine :wink:
          Insa, desi hibridele vor fi o solutie, o etapa viitoare (depinde si ce fel de hibride, asta pt a determina impactul si dimensiunile etapei), in Europa va fi o adevarata provocare problema infrastucturii unui asemenea sistem. Asta lasand deoparte cutume/preferinte/etc.
          Chiar si dupa ce se va determina care anume va fi solutia hibrida optima, va dura ceva pana se vor pune la pct detaliile de infrastuctura, logistica, si schimbare mentalitatilor/perspectivelor. Toate astea vor insemna ani buni, iar daca consideram varianta in care se vor adopta mai multe solutii succesive, de durata medie, intervalul de timp general va fi si mai mare.
          Cert este faptul ca noi consumam mai mult si mai repede, iar resursele se tot imputineaza.

          Comment


          • Originally posted by Aer Curat
            De Accord cu tine :wink:
            desi hibridele vor fi o solutie, o etapa viitoare in Europa va fi o adevarata provocare problema infrastucturii unui asemenea sistem.
            Aerule Curatule, nu inteleg ce are de a face sistemul hibrid cu infrastructura unui continent!
            Ca are de a face cu mentalitatea, o stiim si o vedem la noi europenii, dar la faza cu infrastructura eu as zice ca orase aglomerate avem destule in Europa, deci ar fi oportunitati destule, ce anume ar trebui sa se mai creeze? Autostrazi ca-n SUA sau ce?
            HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

            Comment


            • Cand am spus infrastructura ma refeream la toate cele necesare pt reteau de productie, distributie, etc.
              Sa luam ca ex potentiala solutie de hibrid benzen + electric. Lasand la o parte ca energia electrica nu este chiar in exces in Europa, avem problema alimentarii bateriilor electrice. Chestiune (incarcarea bateriilor) care trebuie sa fie posibila si-n alte locatii decat clasicele benzinarii, dat fiind ca operatiunea de incarcare va necesita mai mult timp decat umplerea rezervorului. Astfel ca acea retea cu prizele aferente trebuie sa fie disponibila si acasa si in parcarea de la firma/mall/etc.
              La astfel de chestiuni si aspecte de infrastuctura ma refeream eu, care vor trebui dezvoltate de fiecare tara, regiune, localitate in parte.

              Comment


              • Totusi un Civic sau Accord Hybrid nu au nevoie de asa ceva, totul se alimenteaza in timpul mersului.
                Eu cred ca tu te referi la alte mijloace de propulsie (pilula de combustie and co.?)!
                HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

                Comment


                • trebuie sa clarificam ce este un hibrid... nu este o masina pe care o bagi in priza ( ambele companii considera insa introducerea unui sistem care sa permita incarcarea acumulatorilor hibrizilor la priza dar in prezent niciuna dintre ele nu au aceasta posibilitate).

                  masinile hibrid recupereaza o parte din energia de franare pe care o stocheaza in acumulatori si o folosesc la nevoie ca sa suplementeze puterea motorului. singura infrastructura necesara ar fi cea de reciclare a acumulatorilor. In America Toyota si Honda ofera insa acest serviciu prin dealerii lor ceea ce se poate face usor si in Europa.

                  motorul hibrizilor este de regula un pic detunat si cu rapoarte mai mari de compresie ca sa fie cat mai eficient.

                  Civic Hybrid are un motor de 1.3l de 93CP cu rap de compresie de 10.8:1 si, montat in serie (in locul volantei), un motor electric de 20CP dar aprox 250Nm ( disponibili de la 0 rpm - avantajul motorului electric care are acelasi cuplu pe toata plaja de turatie) ajungand la aprox. 110CP combinat. din motive care tin de functionarea motorului electric la turatii mari putrea maxima nu se aduna perfect.

                  Prius are un motor de 1.5l cu rap. de compresie 1:13 de 76CP si in paralel un motor electric de 67CP si vreo 400Nm. cele 2 motoare se intalnesc in cutia de viteze de tip planetara si sistemul are o electronica destul de sofisticata. in final Prius are tot vreo 110CP putere maxima disponibila dar are avantajul unui cuplu maxim mai bun fiind mai rapid decat Civic hybrid - 0-100km/h in 10.7-11sec fata de Civic hybrid care este pe la 11.5-11.7sec.

                  sistemul Toyota este mai sofisticat si in final mai economic ( consum combinat in jur de 4.5-5l% la prius fata de 6l% Civic). Civicul este oleaca mai usor ( cu vreo 50kile) si mai manevrabil.

                  hibrizii nu sunt mai eficienti decat dieselul la drum intins - ambele de mai sus scot aprox. 4.5-5l% la 100-120km/h la fel cu un diesel de putere similara pe o masina de marime similara. in schimb hibrizii se detaseaza net de diesele la consumul urban. de fapt cu cat un trafic are mai multe opriri si porniri cu atat mai multe ocazii pentru hibrizi sa recupereze din energia de franare - care la masinile non-hibrizi se risipeste prin incalzirea franelor.
                  ex Civic mk.7 EX sedan 2002, 1.7VTEC
                  ex Acura TL 2006, 3.2 V6 SOHC VTEC
                  Civic Si sedan 2007, 2.0 DOHC iVTEC
                  Acura MDX 2011, 3.7 V6 SOHC VTEC

                  Comment


                  • Potentiala solutie exemplificata de mine (nu prea clar insa) se referea la un alt tip de hibrizii decat cei actuali, evident mai mult o speculatie, si anume realizarea unei solutii electrice care sa permita mai mult decat recuperarea energiei din franare,..... ci si incarcarea si stocarea acesteia. Desigur folosind o alta generatie de baterii decat cele actuale, capacitate mai crescuta, anduranta in timp mai mare, costuri mai reduse, etc.
                    Eu unul, fara a fi de specialitate, in ceea ce priveste viitorul automobilului as miza pe motorul electric, cu etapa intermediara benzen + electric, care ar fi insa o solutie mai avansata decat cea disponibila acum.

                    Comment


                    • Ma sa stii ca tu esti o minte luminata, in locul tau n-as mai sta o clipa pe ganduri si mi-as depune CVul la Honda R&D (sau Toyota?)! Cu tine garantat vor da si astia mai in fatza! :wink:
                      HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

                      Comment


                      • Multumesc pt apreciere.

                        Comment


                        • SefuŽ mai are odata cuvantul:

                          http://www.forbes.com/feeds/ap/2006/...partner=alerts
                          HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

                          Comment


                          • Primul test , si nu prea , cu Civic Type R :arrow: http://www.autoexpress.co.uk/carrevi...v_vw_golf.html
                            2006 Honda Accord 2.0 ES MT
                            2007 Suzuki Swift Sport
                            2008 Subaru Forester 2.5 XT 4-EAT

                            Comment


                            • Prea mare diferenta de pret si nu vad rostul sa-ti iei un Golf,chiar daca nu e o masina rea!
                              Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
                              ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

                              Comment


                              • O fi buna, o fi rea.............

                                http://news.windingroad.com/countrie...n-extra-seats/
                                HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

                                Comment

                                Working...
                                X