Ultimele articole din presa straina referitoare la Honda

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • N-as dori nici in ruptul capului turbo pe CTR, ar fi o blasfemie. Chiar si intregul concept al unei motorizari turbo pe tractiune fata nu se pupa deloc cu circuitul. Si CTR e o masina de circuit, iar pe circuit n-ai nevoie de cuplu mare (ba dimpotriva), ci de echilibrare a maselor si de un raspuns imediat si cursiv la pedala (ceea ce CTR are din abundenta). Poti avea sute de sisteme electronice, chiar si LSD, un hatch turbo cu o caruta de cuplu e haosist pe curbe (fapt dovedit de zeci de teste cu Astra OPC, de care s-a spus ca o cam ia razna pe curbe din cauza cuplului enomr pe fata).
    Iar despre faptul ca TFSI ar fi mai bun la perfromante decat k20a...pai da-mi voie sa te contrazic cu propria experienta. Aici, am batut tot ce a insemnat 2.0 TFSI cu masina mea stock, si GTI, si Sportback, si Octavia RS, ba chiar Octavia cu un mic upgrade la soft. Achim s-a dat cu un GTI serios modificat, adus la 270cp, si pe a 1-a si a 2-a n-a reusit sa se dezlipeasca GTI-ul de el, au mers paralel. Pai nu vreau sa-mi imaginez ce macel as face cu o evacuare, un CAI, un ECU de la Hondata si cu niste gume mai de Doamne ajuta, as pulveriza tot in clasa hatch aici, oricat de modificat ar fi. Si nu atata motorul, cat cutia face minuni. Pe masurate s-a constatat ca, sub indemanarea unui pilot iscusit, are un raspuns la shift mai scurt chiar si decat SMG-ul de la BMW.
    Iar conceptul unui Type R nu are nimic de a face cu clima sau sisteme de control a stabilitatii, daca pun asa ceva pe noul model, isi strica reputatia si or sa fie bagate in aceeasi oala cu GTI sau GTC sau Sportback.
    Iar 25.000 E nu e deloc mult, avand in vedere ca un 120i de 150cp mai modest ca echipare e 25.000. Eu am dat pe a mea 22.500 CIP, cu un mic discount, pt ca am luat-o cu AC si xenonane. Preturile in US sunt mult mai mici datorita pietei, care nu se poate compara cu amarastenii din Europa.

    Comment


    • preturile de acolo sunt razna rau. dar accept ca asta e piata. totusi eu tot ma dau cu capul de pereti cand vad ca aproape aceeasi masina care aici este 21000$ ( 17500 euro) e data ca pret de pornire cu 25000 euro. dupa umila mea parere 7500euro sunt bani grei.

      CTR ca si noul Civic sunt fara indoiala masini cu suficient de multa personalitate proprie ca sa isi aiba clientela si fanii lor indiferent de pret si de putere. dar daca Honda vrea sa si vanda bine trebuie sa priveasca atent si la competitie.

      sunt de acord cu definitia ta despre sportivitate. dar personal apreciez si un pic de comfort pe langa sportivitate. nu am inca nici un comparo GTI/GLI/A3 cu Civic Si dar nu cred ca marfa VAG ar sta mai rau decat cea a Honda la capitolul sportivitate ( punand in balanta manevrabilitate, acceleratie, frane). de acord ca masinile au personalitati diferite si fiecare este excelenta in felul ei. pe piata americana este insa diferenta de 8-10000$ intre preturile respective deci daca as fi interesat numai de sportivitate alegerea ar fi simpla. cum conduc 2500-3000km pe luna si apreciez si ceva comfort. visez insa la o Miata sau un S2000 ca masina de week-end.

      De VSA ma refeream doar la faptul ca sigur va fi un plus pentru CTR fata de Si si deplangeam lipsa lui pe Si. este util si cum se poate dezactiva la nevoie si nu costa decat cateva sute in plus pt. producator ar trebui pus pe varianta cea mai evoluata a acestui model macar si optional.

      turbo este util, chiar daca batranul Honda nu a vrut, noile motoare turbo au mai toate avantajele si f. putine din dezavantajele de acum 20 de ani. salut initiativa Honda de a trece la turbo, asa cum au trecut si la diesel. este intr-adevar frumos ca au tinut cateva decade ( alaturi de BMW) benzinarele normal aspirate la nivelul si chiar peste unele motoare turbo de aceeasi cilindree. dar viitorul pare sa fie al turbo fie el diesel, benzinar or HCCI + hybrid.
      ex Civic mk.7 EX sedan 2002, 1.7VTEC
      ex Acura TL 2006, 3.2 V6 SOHC VTEC
      Civic Si sedan 2007, 2.0 DOHC iVTEC
      Acura MDX 2011, 3.7 V6 SOHC VTEC

      Comment


      • Pe masurate s-a constatat ca, sub indemanarea unui pilot iscusit, are un raspuns la shift mai scurt chiar si decat SMG-ul de la BMW.
        SMG-ul este dupa parerea multora mai slab decat DSG-ul. un upshift in modul manual la DSG ia 0.04sec. nici un om nu poate schimba vitezele asa de rapid, din cate stiu eu cei mai buni piloti sunt pe la 0.1-0.2 sec.

        nu intamplator in F1 nu se folosesc decat exclusiv transmisii cu dublu ambreiaj pentru ca sunt mult mai rapide decat cele manuale.

        este intr-adevar ca o transmisie manuala ( si mai ales una Honda ) sunt mai fun pentru cei carora le place sa conduca.

        motoarele turbo nu sunt semnificativ mai grele decat cele normal aspirate. excesul de cuplu se poate rezolva tinand intr-o treapta superioara si prin ratii diferite de multiplicare ale cutiei din start.

        2.0TFSI-ul este f. usor de dozat din acceleratie livrarea puterii fiind remarcabil de liniara. am condus si Saab 9-3 turbo din 1990, si GTI 1.8T, am dat o tura si cu un Chevrolet Cobalt SS ( care este cel mai aproape obiect de Astra OPC disponibil aici) cu 2.0T al GM si cu Legacy 2.5T si TFSI-ul este cel cu turbolag-ul cel mai discret dintre ele ( al doilea ar fi cel al Subaru).

        as fi interesat de vreun comparo intre CTR si GTI sau OPC daca stiti vreunul.
        ex Civic mk.7 EX sedan 2002, 1.7VTEC
        ex Acura TL 2006, 3.2 V6 SOHC VTEC
        Civic Si sedan 2007, 2.0 DOHC iVTEC
        Acura MDX 2011, 3.7 V6 SOHC VTEC

        Comment


        • Teste cu vechiul CT-R sigur se gasesc prin net, cu cel nou, ne mai trebuie cel putin 12-15luni de asteptare.

          Testul Civic din Top Gear de care aminteau unii dintre voi pe aici:

          http://www.topgear.ro/?section=features&id=286
          HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

          Comment


          • Salutare, scuzati off-topicul. Dar ce e dublu-ambreiaj??? Am si eu o pedala de ambreiaj, si e suficient... Nu e masina de curse, intr-adevar :P Trebuie un ambreiaj pt up-shift si unul pt down-shift? :P
            There is always one bug left. This is not right.
            Honda CR-V 2006 2.0i

            Comment


            • tema pentru acasa:
              http://felixwong.com/openroad/double_clutch.html

              Cred ca ar trebui sa purtam discutia despre double clutching pe topicul de Heel&Toe, nu de alta, dar servesc aceluiasi scop.
              2006 Accord CL7 2.0 MT

              Comment


              • Consumer Reports' largest Annual Car Reliability Survey ranks Lexus in first place for predicted reliability of its 2006 models among 36 nameplates from domestic, European, and Asian automakers. Lexus was in second place last year behind Scion in CR's survey.

                Honda moved into second place, from fifth, and Toyota remained unchanged in third place. Mitsubishi ranked fourth, up from seventh overall, and Subaru ranked in fifth place, down one in the standings from last year.
                honda x 5
                "W" stands for Wrong
                Amerika ist Wunderbar

                Comment


                • Dixy, poate dai si un link.

                  Comment


                  • http://www.consumerreports.org/cro/c...s-they-age.htm
                    ex Civic mk.7 EX sedan 2002, 1.7VTEC
                    ex Acura TL 2006, 3.2 V6 SOHC VTEC
                    Civic Si sedan 2007, 2.0 DOHC iVTEC
                    Acura MDX 2011, 3.7 V6 SOHC VTEC

                    Comment


                    • http://biz.yahoo.com/weekend/fuel06_1.html

                      "Say you want to buy a Civic from Honda Motor--a car with a reputation for being pretty reasonable with fuel consumption. You might think that any Civic is a smart buy from the standpoint of saving gas, but beware: The wrong combination of specifications will cost you at the pump.

                      Buy a Civic with an automatic transmission and a 1.8-liter engine, and it will deliver outstanding 30 mpg city/40 mpg highway fuel efficiency. Get one with a 2.0-liter engine and manual transmission, and that figure drops to 23 mpg city/32 mpg highway."

                      in parte de jos a paginii apasati pe link


                      http://www.forbes.com/2006/03/03/cx_...&partner=yahoo


                      "For the second-straight year, Honda's Odyssey is the fuel-efficiency champion among minivans."
                      honda x 5
                      "W" stands for Wrong
                      Amerika ist Wunderbar

                      Comment


                      • http://www.leftlanenews.com/2006/02/...in-four-years/


                        Honda is close to winning the race in becoming the first carmaker to offer a hydrogen- powered fuel cell car, according to Monsters and Critics.
                        honda x 5
                        "W" stands for Wrong
                        Amerika ist Wunderbar

                        Comment


                        • A4 cu 2.0TFSI cel mai economic in clasa lui

                          Honda ramane cu 3 modele pe aceasta lista
                          ex Civic mk.7 EX sedan 2002, 1.7VTEC
                          ex Acura TL 2006, 3.2 V6 SOHC VTEC
                          Civic Si sedan 2007, 2.0 DOHC iVTEC
                          Acura MDX 2011, 3.7 V6 SOHC VTEC

                          Comment


                          • la anul mai adauga una:

                            http://www.leftlanenews.com/2006/02/...w-cost-hybrid/
                            honda x 5
                            "W" stands for Wrong
                            Amerika ist Wunderbar

                            Comment


                            • si poate cea mai tare stire:

                              http://www.leftlanenews.com/2006/02/...in-four-years/


                              puterea de R&D de la Honda isi incordeaza muschii



                              si asa se intimpla cind altii nu pot sa faca ce face Honda:

                              http://www.leftlanenews.com/2006/03/...l-cattle-dung/
                              honda x 5
                              "W" stands for Wrong
                              Amerika ist Wunderbar

                              Comment


                              • merge impreuna cu stirea de sus

                                http://www.leftlanenews.com/2006/02/...cell-alliance/
                                honda x 5
                                "W" stands for Wrong
                                Amerika ist Wunderbar

                                Comment

                                Working...
                                X