If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
nu sunt cu un picior in groapa, dar lucrurile trebuie anticipate...si e nevoie de o schimbare ca sa inverseze trendul de scadere a profitabilitatii pe auto.
Cresterea vanzarilor nu inseamna automat cresterea profitului. Luati in calcul ca in ultimii 2 ani Honda si-a schimbat complet toata flota de masini vandute (modele si platforme complet noi, platforme dedicate, lucru rar in ziua de azi cand se poarta platform sharing-ul), investeste in dezvoltarea unor modele electrice, toate acestea avand costuri maricele. Incercati sa vedeti si punctele bune, oricum pe cele rele are grija toata lumea sa le scoata in evidenta.
Este mai multa “veselie” si bucurie pe forumurile si in comunitatile unor marci considerate a avea probleme de fiabilitate in forma continuata decat aici, unde 90% din discutii sunt doar despre ce merge prost la masinile astea si ai impresia ca nimanui nu-i place ce si-a cumparat.
Chiar nu apreciati nimic la ele, au fost cumparate doar cu gandul la fiabilitatea legendara si costuri cat mai mici de rulare? (desi daca stau bine sa ma gandesc, Toyota era tartorul in privinta fiabilitatii, nu Honda).
Cercetarea costa, chiar foarte mult. Problemele apar cand aceasta cercetare nu se concretizeaza intr un produs ok din toate punctele, iar vanzarea acestuia nu acopera cheltuielile de cercetare. Fiind si un produs cu bube , sa le zicem ale.copilariei, marja de profit nu e mare.
Iar pe anumite piete , honda este precum e Dacia la noi. O masina accesibila la un anumit pret.
Man, pe topicul masinii mele am spus si punctele forte ale acestei masini( cea pe care o detin), dar modul de tratare al producatorului ma lasa rece. Chiar eram pe punctul sa iau si un civic sau hibrid, dar pana nu rezolva problemele eu zic Pas.
Parerea mea de mai sus se bazeaza pe ceea ce am observat la modul general, care e atmosfera in general, nu se voia o referire la anumite persoane. Nu e despre ce se mentioneaza sau nu. Pana mea, era mai mult entuziasm pe forumul Daewoo, pe vremuri.
De ce sa nu-ti iei Civic, crezi ca proprietarii de Civic ascund adevarul privind probleme similare cu ce intampini tu?
Cat despre cat de accesibila e marca Honda, de acord cu ce spui tu, cu o singura mentiune: si la noi e cam la fel, in nici un caz nu este o marca scumpa.
...aici, unde 90% din discutii sunt doar despre ce merge prost la masinile astea si ai impresia ca nimanui nu-i place ce si-a cumparat.
Chiar nu apreciati nimic la ele, au fost cumparate doar cu gandul la fiabilitatea legendara si costuri cat mai mici de rulare? (desi daca stau bine sa ma gandesc, Toyota era tartorul in privinta fiabilitatii, nu Honda).
Eu sunt la al doilea CR-V. Luate de noi. Primul, 2,2 diesel cu automata, o masina senzationala, m-am apropiat de 100k km fara nici o problema ( un bec aprins de PDF nu se pune)
Un crucisator al soselelor, o masina senzationala, mergeam 1000 km si eram ca nou. O masina in care erai fericit, si ce cuplu, ce demaraje.
Acum am un cereveu 2l benzinara... tot automata... exceptionala, nu se aude, sigura si silentioasa, a trecut de 50k Km fara sa ridic capota, decat la revizii.
O masina absolut fabuloasa, o masina de vis, in care te simti in siguranta, in care esti fericit. Nu consuma nici un gram de ulei intre revizii.
Asta nu inseamna ca imi place firma Honda, si problemele cu dilutia despre care citesc pe toate forumurile ( am cont la vreo 6 forumuri de hondari) si mai ales raspunsul firmei la aceste probleme, m-au dezamagit fundamental.
Am mers putin cu hibrida CR-V... consumul nu este sa te uiti la el cu lupa... 8 in oras, si eu consum acum 12 maxim... pentru 4l nu se merita schimbarea. Iar la drum lung consumurile sunt cam la fel.
Sa vedem ce mai apare, ce se mai intampla, dar cred ca lumea in general e fericita cu Honda si doar aspectele negative te fac sa scrii pe forumuri, e omenesc asa. Cu problemele la masinile astea noi, se intampla si la alte firme probleme de probleme, dar aici am trecut din imparatia lui "fiabilitate si siguranta" in realitatea lui "da, dar sunt si probleme"... si asta doare.
Om vedea ce mai urmeaza.
Cresterea vanzarilor nu inseamna automat cresterea profitului. Luati in calcul ca in ultimii 2 ani Honda si-a schimbat complet toata flota de masini vandute (modele si platforme complet noi, platforme dedicate, lucru rar in ziua de azi cand se poarta platform sharing-ul), investeste in dezvoltarea unor modele electrice, toate acestea avand costuri maricele. Incercati sa vedeti si punctele bune, oricum pe cele rele are grija toata lumea sa le scoata in evidenta.
Este mai multa “veselie” si bucurie pe forumurile si in comunitatile unor marci considerate a avea probleme de fiabilitate in forma continuata decat aici, unde 90% din discutii sunt doar despre ce merge prost la masinile astea si ai impresia ca nimanui nu-i place ce si-a cumparat.
Chiar nu apreciati nimic la ele, au fost cumparate doar cu gandul la fiabilitatea legendara si costuri cat mai mici de rulare? (desi daca stau bine sa ma gandesc, Toyota era tartorul in privinta fiabilitatii, nu Honda).
de acord cu prima parte.legat de 90% negativism, chestia e , ca foarte multi am luat masinile astea, civic x si crv 2018+, bazandu-ne pe fostele masini honda sau pe opiniile unor proprietari de honda(exemplu forumul). Multi nu ne-am asteptat sa scada calitatea chiar in halul asta la honda si mai ales, sa scada asa rau, suportul si atentia importatorului asupra clientului. Astea doua lucruri vor influenta f mult vanzarile modelelor ce vor urma. Aici vb strict de Romania. Cred ca 50% din actualii posesori de modele 2017+ , vor renunta la honda ca urmatoarea masina, eu unul fiind printre ei si spun asta cu regret. Eu vreau sa vad cum trec modelele astea si de pragul de 5 ani, nu doar de pragul de 100000 de km si mai ales ce valoare vor mai avea ele, dar timpul le va lamuri pe toate.
Ce vad eu că au introdus la facelift și e nasol dpmdv,acest "active sound control" care din cate înțeleg din articol introduce un sunet artificial al motorului in ftie de modul de conducere.In rest,nu cred că sunt aduse modificări palpabile fata de modelul anterior.Ramane o mașină excelenta la prețul cerut,sub rezerva designului care place sau nu.Eu unul în continuare sunt din a doua partea grupului.Astept următorul type R,poate va avea un design mai ok.Asta daca va mai apare conform noilor directive europene și tembelismului susținut privind electrificarea.
Exact ce spuneam cu putin timp in urma. Mai devreme sau mai tarziu Honda va trebui sa intre intr-o alianta, altfel nu va mai rezista pe o piata aflata intr-o continua schimbare, caracterizata de aliante si fuziuni. In plus, produsele scoase de Honda pe piata sunt submediocre pentru ce obisnuia Honda sa dezvolte pana acum cativa ani buni.
Comment