Ultimele articole din presa straina referitoare la Honda

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu Takata i-a bagat in rahat, ci propria incompetenta si delasare. De la niste masini foarte foarte fun to drive si cu o calitate a materialelor si a asamblarii foarte buna, au ajuns sa faca masini nejustificat de scumpe - HR-V turbo 30.000 euro?!?!, cu grave probleme de fiabilitate - ca majoritatea constructorilor de altfel. Si atunci vine intrebarea. De ce sa mai iei Honda, cand poti lua altceva, care macar e mult mai usor vandabil pe viitor? Am mai spus-o si o repet. Cine are 45.000 euro (sau cat mai era CR-V full) de dat pe o masina, nu isi ia Honda. Punct.
    Ori revin la masini fun to drive si fiabile, ori scad preturile. Altfel, ii paste falimentul.

    Comment


    • Aruncati un ochi pe la concurenta sa vedeti cam care sunt preturile la ora actuala pe piata. Da, un SUV de clasa medie dotat la maximum este ~40.000 Eur acum, dar asta se intampla la toti constructorii, vezi cat e un CX5 sau un Hyundai Tucson sau un RAV 4. De ce? Ca lumea este dispusa sa dea banii astia. Cat despre problemele de fiabilitate, momentan am impresia ca e mai mare zgomotul. Iar mult hulitul motor de 1.5 pare sa fie un motoras foarte bine proiectat dpdv mecanic (a se vedea experimentele facute in US pe el, ajungand sa sara de 500cp cu internele stock, fara sa vrea sa cedeze).
      Fun to Drive? CTR-ul este laudart la unison pentru ce poate sa faca. Un Civic Sport Plus trecut in modul Dynamic poate sa ofere mult mai multa adrenalina pe drumurile publice decat poate sa duca soferul. Hai sa nu msi traim in trecut

      Comment


      • Originally posted by closchkutza View Post
        Aruncati un ochi pe la concurenta sa vedeti cam care sunt preturile la ora actuala pe piata. Da, un SUV de clasa medie dotat la maximum este ~40.000 Eur acum, dar asta se intampla la toti constructorii, vezi cat e un CX5 sau un Hyundai Tucson sau un RAV 4. De ce? Ca lumea este dispusa sa dea banii astia. Cat despre problemele de fiabilitate, momentan am impresia ca e mai mare zgomotul. Iar mult hulitul motor de 1.5 pare sa fie un motoras foarte bine proiectat dpdv mecanic (a se vedea experimentele facute in US pe el, ajungand sa sara de 500cp cu internele stock, fara sa vrea sa cedeze).
        Fun to Drive? CTR-ul este laudart la unison pentru ce poate sa faca. Un Civic Sport Plus trecut in modul Dynamic poate sa ofere mult mai multa adrenalina pe drumurile publice decat poate sa duca soferul. Hai sa nu msi traim in trecut
        1.5 este un....rahat de motor. Cei de la Honda sunt batuti in cap. In momentul de fata raman doar cu acest motor, fara sa aiba un back-up.
        Nu sunt in stare sa rezolve problemele aparute. O fi proiectat bine, dar inca nu au ajuns la un nr de km foarte mare ca sa si demonstreze fiabilitatea.
        Cat de cretin sa fii,tu ca producator, sa dai vina pe proprietari ca folosesc masina impropriu.
        Pai sa vina un inginer de la Honda Japonia sa mi explice, ca ii fac masina guler la camasa.
        Ar tb sa tin masina in garaj sa o scot odata pe an sau sa o duc la muzeu pe post de bibelou.
        Ca e cald sau frig , problemele sunt aceleasi.

        Comment


        • Man, stiu ca tu esti suparat insa, in poza globala:
          - suntem destui care avem in masini motorul asta si nu avem nici o problema cu el;
          - in US sunt masini echipate cu motorul astacare au sarit binisor de 100.000 mile..si roata se invarte in continuare;
          - sunt destule masini peste ocean care ruleaza cu soft modificat si..din nou, merg;
          Privind punctele de mai sus, de ce as considera ca parerea ta este una care prezinta situatia de ansamblu intr-un mod obiectiv?

          Comment


          • In poza globala de care amintesti, sunt persoane care ridica in slavi Honda si indiferent de ce probleme au, Honda este ok si mai mult o tin una si buna ca ei nu au probleme.
            Si la noi sunt persoane care poate in viata lor nu au ridicat joja de la masina, au probleme cu ele si nu vorbesc. Motivul......este bine stiut.
            Iar honda civic din Europa are alt motor fata de SUA. Doar CRV are motorul din SUA dupa civicul SI.
            Inainte Honda facea motoare( cunosc un accord din 2005 care are peste 700.000 km si inca merge foarte bine), acum face ascutitoare.

            Eu nu condamn masina. Are punctele ei forte care stau in fata rivalelor directe, dar nu este perfecta si are si probleme. Condamn atitudinea producatorului si faptul ca face pe nestiutorul si mai mult arunca vina pe cumparator.

            In China au rechemat 350.000 de CRV si Civic si apoi au oprit vanzarile ( de bine ce au manageriat problema). In SUA s-au vandut in jur de 1.000.000 de CRV, din care peste 250.000 au aceasta problema.
            Deci despre ce procente vorbim ?

            Comment


            • Originally posted by closchkutza View Post
              Man, stiu ca tu esti suparat insa, in poza globala:
              - suntem destui care avem in masini motorul asta si nu avem nici o problema cu el;
              - in US sunt masini echipate cu motorul astacare au sarit binisor de 100.000 mile..si roata se invarte in continuare;
              - sunt destule masini peste ocean care ruleaza cu soft modificat si..din nou, merg;
              Privind punctele de mai sus, de ce as considera ca parerea ta este una care prezinta situatia de ansamblu intr-un mod obiectiv?
              Nu mai știu ce mașina are Aurelian...Parca CR-V daca nu mă īnșel.Ei bine are tot dreptul să susțină că e un căcat de motor.Asa e,cel de pe CR-V .Cel de pe Civic,nu.Vecinul de langa mine are un CR-V din asta nou cu motor de 1.5 T.Masina are 6000 de km și nici jumătate de an.Deja i-a făcut figuri, chestia aia cu oil dilution.Man,nu e de glumit,am văzut cu ochii mei.Tatal lui are același model,īnsă Hibrid-No problem.Asadar,cānd dai o gălăgie de bani pe o mașină și după nici juma de an sa-ti facă probleme in cel mai acut și nasol mod,fără soluții de backup real...

              Comment


              • Exact ce spuneam mai sus, sunt proprietari care nu scriu de problemele pe care le intampina. Pacat, dar este alegerea lor.

                Comment


                • Care sunt acei proprietari?

                  @dantt: eu stiu de problemele CRV-ului, desi nu mi-e foarte clar inca cat de mari sunt acestea pentru ca sunt o gramada de informatii contradictorii in ceea ce priveste ce se intampla acolo. Pe de alta parte afirmatia colegului este una categorica, generala, daca se refera la cazul propriu mnu ma bagam sa-l contrazic in ceea ce priveste problemele lui.
                  Last edited by closchkutza; 22-12-19, 17:31.

                  Comment


                  • Originally posted by closchkutza View Post
                    Care sunt acei proprietari?
                    Colegul dantt a adus in discutie despre un caz. La acei proprietari ma refeream. Cei care detin Honda, au probleme dar nu fac public lucrul acesta. La acest aspect ma refer, dar asa cum am zis si mai sus, este alegerea fiecaruia ce face.

                    Comment


                    • E și mai frustrant, groaznic de suportat, inimaginabil de dureros (banii, din păcate, necrescānd īn copaci) faptul că aici, spre deosebire de țările de voi menționate - SUA, Canada, Japonia, China - nu există o autoritate a statului care să se implice și să ajute consumatorii prejudiciați.

                      Sau există și chiar face treabă iar eu vorbesc prostii ?

                      Comment


                      • Problema nu este daca exista autoritati sau nu.

                        Eu incerc scot in evidenta, ca Honda are niste probleme de imagine, de management. Nu te poti purta cu clientii tai la modul acesta. In momentul de fata ei nu au varianta de back-up.
                        Importatorul si reprezentantele nu au ce sa faca. Si ei asteapta solutia de la centru…….care nu mai vine.
                        In SUA, Canada si China, de bine de rau s-au incercat diverse solutii. Ca au mers sau nu ……..mai putin conteaza.s-a miscat ceva( s-a facut update soft, marit garantia pe anumite componente etc).

                        Si la alti producatori au fost probleme, dar pe parcurs le-au remediat, treptat din mers.
                        Aici se merge inainte cu aceleasi probleme.

                        Comment


                        • Originally posted by closchkutza
                          E bine sa constietizeze ca au niste probleme si trebuie sa le rezolve, asta e primul pas.
                          In caz ca nu s-a vazut, fiind pe pagina din urma.

                          Comment


                          • Aurelian,cu ultima parte din mesajul tau nu sunt de acord.Deloc.Vezi grupul VW ce motoare au și de cānd sunt cu probleme grămadă,nerezolvate.

                            Comment


                            • Cred ca la Honda e mai ales vorba de asteptarile setate in anii 90-2010 la capitolul fiabilitate
                              Pana la urma satisfatia este o functie a asteptarilor

                              Honda de azi este in mod clar departe dpdv fiabilitate fata de ce era atunci. Din acest punct de vedere Aurelian are dreptate.
                              Ca si altii au probleme este clar dar tocmai asta e smecheria: de la H ne asteptam la altceva

                              "Ethics. That's always so inconvenient."
                              Cal Lightman

                              Comment


                              • Originally posted by IB View Post
                                Astept cu drag ziua in care Honda va anunta intrarea intr-o alianta cu unul sau mai multi constructori, pentru a evita falimentul diviziei auto. Citind articolul, nu vad cum s-ar putea redresa scaderea increderii in brandul Honda, atata timp cat japonezii continua sa scoata pe piata produse slab calitative, modeste chiar mediocre dpdv al fiabilitatii. Honda mai rezista azi pe piata datorita renumelui dobandit in anii '90.

                                Sensei, acuma 4-6 ani, cei de la Honda au declarat ca, daca, vand 5 milioane de masini/anual ( honda+acura ), se autofinanteaza si nu au nevoie de o alianta ( divizia auto ) .
                                Si da, sunt probleme cu motoarele turbo benzina, au recunoscut si ei ca le-au scos pe repede inainte, fara sa le testeze cum doreau, impinsi de normele de poluare.

                                La 1 sept 2019 a intrat in vigoare norma euro 6 D - https://forum.clubford.ro/viewtopic.php?f=126&t=124106

                                iar de la 1 ianuare 2020 intra in vigoarea limitarea de 95 g/km CO2 pentru toate masinile noi in Europa:

                                http://www.autolatest.ro/editorial-a...-noi-in-europa


                                Ce n-as da sa am o Honda noua, cu probleme , un CR-V 5, rosu, cu 7 locuri ..........

                                https://www.youtube.com/watch?v=zqFcqNR6m4U

                                Sarbatori magice alaturi de cei dragi !



                                Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
                                ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

                                Comment

                                Working...
                                X