Activarea Start/Stop nu are legatura cu temperatura motorului, ci cu incarcarea bateriei, asa mi-au zis la service.
Ultimele articole din presa straina referitoare la Honda
Collapse
X
-
Originally posted by DarthMaul40 View PostActivarea Start/Stop nu are legatura cu temperatura motorului, ci cu incarcarea bateriei, asa mi-au zis la service."In 30 years, Honda has made 15 million V-Tec System and they have never, not even once single failure" - Jeremy Clarkson Top Gear.
The Power of Dreams
Comment
-
Originally posted by BV26CAT View PostTare comentariu. Tu daca mergi cu a ta prin oras 10 km iarna, de cate ori ti se opreste de la start/stop pana ajungi la destinatie? Si cate grade are motorul si uleiul cand ti-l opreste prima data? In fine, numarul de probleme e ff mic raportat la numarul de motoare vandute. Depinde cum se comporta in timp.
Originally posted by BV26CAT View PostCati dintre voi aveti curaj ca la 100.000 km sa va apucati sa desfaceti un motor din asta la o reprezentanta Honda de la noi? Adica la Asko in Bucuresti, ca e singura mai de doamne ajuta. Eu sincer nu prea am.
Originally posted by BV26CAT View PostSau sa completati 1L de ulei pe saptamana? Satisfactia cam dispare in momentul in care te gandesi daca litrul din portbagaj iti ajunge pt un concediu in grecia. Sau de un drum dus-intors de Bucuresti. Tu ce ai face Closhkutza daca sa zicem cu doi ani inainte sa iti expire garantia incepe sa cosume ulei?
Si la reprezentanta iti baga foaia aia din cartea tehnica ca ii normal sa consume pana in 1L la mie (cacofonia o fost intentionata).? Si la un an dupa garantie iti consuma doi? Si ai sub 100.000km la bord? Ce ai face?
Masina am dat-o la un pic sub 200.000km si singura data cand mi-a consumat ulei a fost la un drum Bucuresti - > Amalfi - Retur (deci vreo 5000km) facut in 4 zile (2 dus, 2 intors) mers motorul continuu ~14 ore pe zi, temperaturi peste 38 grade, viteze maricele continuu. A papat ~200ml la drumul ala, probabil parte din el prin evaporare. Asa ca nu ma sperie afirmatia din manual, pentru mine este standard, mai important este cum imi ingrijesc eu motorul, nu ce se scrie in carte privind consumul de ulei. Ca o precizare, motorul ala mersese toata viata lui pana cand l-am dat numai cu uleiul "OEM", un 5w30 FE (destul de fluid, mai fluid ca un 5w30 normal) cu schimb la ~10.000km.
M-ai intrebat ce as face. Pai simplu, daca imi place masina in continuare o repar si cu asta basta (am luat masina asta pentru ca mi-a placut cum arata, cum se conduce si mi-am asumat unele probleme / cheltuieli in plus fata de o masina de conceptie 2000-2003). Nu e nici prima nici ultima masina care se strica. Daca nu-mi mai place, atunci o vand pe 3 lei sa-si bata altii capul cu ea. Sau ma apuc si ma razboiesc cu Honda Romania. Dar aici noi vorbim vorbe, facem teoria drobului de sare. Eu prefer sa preintampin problemele si sa caut rezolvari la ele atunci cand le am. Pana acum, in putinii km pe care ii am, masina nu a calcat stramb nici un pic, inceputul e promitator.
Originally posted by Turkish View Poststartstop din cate stiu eu nu devine activ decat dupa ce e motorul cald; la mine la volvo asa facea
dar chiar si asa: pleci de acasa, dupa 5 km opresti sa iei o cafea si un covrig / lasi copilu la scoala, dupa inca 5 opresti sa iei un coleg in drum spre birou etc.
in oras ai si drumuri mai scurte de 10 km
sunt curios daca exista o indicatie similara si in manual la alte masini turbo benzina
Ref. la intrebarea ta, fosta masina (am scris mai sus ce era) avea distanta minima recomandata de 5km, daca nu ma inseala memoria. Motor aspirat cu injectie port. Cum injectia directa contamineaza implicit uleiul mai puternic decat injectia port, mi se pare normala recomandarea cu distanta mai mare. Oricum, la motorul toyotei, dupa 20km parcusi in regim semi-extra-urban la temperaturi de ~0 grade, uleiul avea ~50 grade. In 5km nu se incalzea nici blocul motor ca lumea, daca opreai motorul 10 minute la repornire acul de temperatura era pe la jumatate, nicidecum "sus".Last edited by closchkutza; 08-10-18, 15:45.
- 1 like
Comment
-
Originally posted by closchkutza View PostHabar nu am de cate ori se opreste, eu il tin dezactivat mereu. Nu am sustinut ca sugestia din manual asta este cea mai buna chestie de la inventarea rotii incoace si nu vad de ce esti atat de vehement, mai ales ca e de bun simt tehnic sa stii ca un regim de exploatare unde uleiul nu ajunge cu lunile la temperatura de regim este unul foarte greu pentru orice motor, dar mai ales pentru cele cu injectie directa. Iar asta iarna nu se intampla in 2-3-5km, uleiul se incalzeste mult mai greu decat antigelul. Am pretentia ca suntem pe un forum auto si participantii la discutii cunosc chestiunile astea.
Dar de ce sa fie desfacut?
Inainte de Civic am avut Avensis, 1.8 vvt-i. In manualul de utilizare scria faptul ca 1l/1000km este cansumul de ulei maxim acceptat.
Masina am dat-o la un pic sub 200.000km si singura data cand mi-a consumat ulei a fost la un drum Bucuresti - > Amalfi - Retur (deci vreo 5000km) facut in 4 zile (2 dus, 2 intors) mers motorul continuu ~14 ore pe zi, temperaturi peste 38 grade, viteze maricele continuu. A papat ~200ml la drumul ala, probabil parte din el prin evaporare. Asa ca nu ma sperie afirmatia din manual, pentru mine este standard, mai important este cum imi ingrijesc eu motorul, nu ce se scrie in carte privind consumul de ulei. Ca o precizare, motorul ala mersese toata viata lui pana cand l-am dat numai cu uleiul "OEM", un 5w30 FE (destul de fluid, mai fluid ca un 5w30 normal) cu schimb la ~10.000km.
M-ai intrebat ce as face. Pai simplu, daca imi place masina in continuare o repar si cu asta basta (am luat masina asta pentru ca mi-a placut cum arata, cum se conduce si mi-am asumat unele probleme / cheltuieli in plus fata de o masina de conceptie 2000-2003). Nu e nici prima nici ultima masina care se strica. Daca nu-mi mai place, atunci o vand pe 3 lei sa-si bata altii capul cu ea. Sau ma apuc si ma razboiesc cu Honda Romania. Dar aici noi vorbim vorbe, facem teoria drobului de sare. Eu prefer sa preintampin problemele si sa caut rezolvari la ele atunci cand le am. Pana acum, in putinii km pe care ii am, masina nu a calcat stramb nici un pic, inceputul e promitator.
Trendul este ca pentru oras sa se foloseasca masini hibride / electrice. Diesel-ul de exemplu este din ce in ce mai putin pretabil orasului. Benzina o sa ajunga la fel in cativa ani. Normele de poluare din ce in ce mai stricte ajung sa sacrifice uzabilitatea pentru eficienta / poluare mai mica. Asta este realitatea, nimeni nu ia in calcul acomodarea de scenarii de utilizare urbana pe distante scurte, astea sunt descurajate din start.
Ref. la intrebarea ta, fosta masina (am scris mai sus ce era) avea distanta minima recomandata de 5km, daca nu ma inseala memoria. Motor aspirat cu injectie port. Cum injectia directa contamineaza implicit uleiul mai puternic decat injectia port, mi se pare normala recomandarea cu distanta mai mare. Oricum, la motorul toyotei, dupa 20km parcusi in regim semi-extra-urban la temperaturi de ~0 grade, uleiul avea ~50 grade. In 5km nu se incalzea nici blocul motor ca lumea, daca opreai motorul 10 minute la repornire acul de temperatura era pe la jumatate, nicidecum "sus".
Comment
-
Probleme majore ... ca sa revenim la topic... https://carbuzz.com/news/your-honda-...-at-the-lightsEx: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)
Comment
-
Vorba lui
Comment
-
CRV nou este importat din Japonia? Ca cel anterior era produs in Anglia...
Ma gandesc ca importandu-l, se vor aplica ceva taxe vamale care ii vor creste pretul... Sau exista vreun tax agreement al UE cu Japonia?2017 Honda CRV 9AT Executive + Connect + Sensing
Ex:
2014 Honda Civic Executive
2011 Honda Civic GT
Comment
Comment