INTALNIRE CRV'isti NOIEMBRIE 2018 - drivetest noul CR-V

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Hai ca a iesit bine, a fost o intalnire foarte reusita!

    In primul rand trebuie sa multumim organizatorilor acestei frumoase intalniri, lui Maruta din parte grupului de hondari cerevisti, dar si tuturor celor de Asko, care ne-au creat toate conditiile sa ne bucuram de noul CRV V, 1,5 benzina, CVT.

    Acum, cat se poate de sintetic, cum sunt impresiile mele:

    La interior:

    *Ce mi-a placut:
    - Scaunele redesenate, foarte confortabile,
    - Bordul, se vad foarte bine toate aparatele si displayul central, head-up ul de deasupra bordului fiind de mare utilitate si efect,
    - Loc foarte generos in spate;

    *Ce nu mi-a placut:
    - Locurile din fata cam inghesuite de consola centrala si bordul usor plonjat inspre pasageri;

    La exterior:

    *Ce mi-a placut:
    - Lumini led foarte bune, pozitii, faruri, proiectoare, semnalizare,
    - Hayonul cu comanda electrica,
    - Spatele redesenat,
    - Bara, masca si capota fata redesenate;

    La mers:

    *Ce mi-a placut:
    - Pornire/oprirea keyless,
    - Motorul si cutia CVT trag foarte bine, se simt cei 193 CP,
    - Masina este foarte stabila in mers, nu se simte niciun fel de balans lateral,
    - Suspensia absoarbe foarte bine orice denivelare,
    - Frane extrem de eficiente,
    - Comportament bun in conditii off-road;

    *Ce nu mi-a placut:
    - Motorul, dar mai ales turbina se aud destul de tare in mers, la turatii de 4-5k rot/min.

    Concluzie: cum bine zice colegul Zamfi, CRV V fata de CRV IV este o evolutie, nu o revolutie, dar pe ansamblu pozitiva, as completa eu.

    Asteptam modelul hibridů

    Toate bune!

    O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

    Comment


    • #17
      Ma bucur ca a fost o intalnire reusita.
      Impresia generala lasata de noul CR-V este una foarte buna.
      Ii indemn pe cei care vor sa-si faca o parere cat mai clara despre acest model, sa mearga sa-l vada si sa-l testeze, ca de pe scaunul de la birou, e mai greu sa-ti dai seama...



















      CR-V RE6
      JAZZ GD1 CVT

      Ex: Civic FD1
      Ex: RDX TB1

      Ex - JAZZ GD1
      Ex - ACCORD Type-R
      Ex - DEL SOL EH6

      Comment


      • #18
        Superbe imagini! Multumim pentru organizarea unui eveniment minunat!
        Eu nu am condus noul CR-V, imi rezerv fortele pentru hibrida.
        Dar am stat alaturi de o masina de test si am mers cu masina mea impreuna cu un echipaj de test.
        Am facut 3 liniutze... m-a luat cu mare lejeritate... aveau o lungime de masina in 3 secunde.
        Evident mult mai agila.
        Nu as fi crezut ca o masina cu CVT si 1500 cm3 sa bata in gluma una de 2000 cm3 si transmisie automata si padele.
        Incredibil.
        Si ma uitam... pe drum neamenajat... noua CR-V mergea ca o shalupa pe valuri, nescuturata de denivelari, si a mea mergea ca dracu beat pe shleauri.
        Jos palaria, au facut o masina senationala.
        Seamana cu vechiul CR-V in rest totul e schimbat.
        CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T

        Comment


        • #19
          Bai, ne-au dat si la ziar: http://asko.ro/blog/cr-v-inca-scriem-povestea/
          CR-V RE6
          JAZZ GD1 CVT

          Ex: Civic FD1
          Ex: RDX TB1

          Ex - JAZZ GD1
          Ex - ACCORD Type-R
          Ex - DEL SOL EH6

          Comment


          • #20
            Originally posted by maruta View Post
            Este ..sa ne stie lumea...sa se ferasca....
            Our AWD differential is too weak to propel the car when front traction is lost.....

            Comment


            • #21
              Originally posted by cerevelu View Post
              Seamana cu vechiul CR-V in rest totul e schimbat.
              Adica cu asta.......

              Our AWD differential is too weak to propel the car when front traction is lost.....

              Comment

              Working...
              X