Vreau sa aduc o masina de afara. Tips & tricks

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vreau sa aduc o masina de afara. Tips & tricks

    Ma gandesc ca poate raspunsurile la intrebarile pe care le voi posta vor fi utile si pentru altii in situatia mea.

    Mica introducere:
    Prima mea masina a fost un civic ED6 (4th gen), apoi pentru o perioada scurta de timp am avut si un Prelude BB3 (si acuma regret ca a trebuit sa o dau, dar nu am avut de ale$). In sfarsit se apropie momentul in care ma voi surprinde cu un 5D. Am vorbit deja cu cateva persoane de aici care au la vanzare in momentul de fata, dar as vrea sa explorez si posibilitatea sa mi-o aduc singur din germania. Spun germania hotarat pentru ca in decembrie am un drum programat si voi avea pe cineva sa vina cu mine la dealeri/vanzatori sa ma ajute. Nu e batut in cuie, dar din moment ce sunt nevoit sa cumpar second, as prefera sa o iau de undeva de unde stiu ca nu a respirat asa mult praf, nu s-a luptat cu asa multe gropi, nervi, trafic, poate chiar si reviziile au fost mai de incredere decat la noi. Nu vreau sa supar pe nimeni, sunt constient ca si eu voi ajunge pana la urma pe mana service-urilor de la noi dar cred ca ma intelegeti.

    Stiu destul de precis ce vreau: 5D, preferabil rosu, 1.8, i-shift, cat mai putini km, an fabr. 2007 - 2009, cat mai multe dotari. Bugetul insa va fi cel cu ultimul cuvant, in sensul ca va trebui sa ma incadrez undeva pe la 9, max 10k.



    Cel mai bine cred ca pun intrebarile punctuale si apoi mai vedem:

    1. In momentul in care ma duc sa vad masina, bineinteles dupa testdrive si verificat toate butoanele, tot ce se vede, la ce alte indicii ar trebui sa fiu atent? Ce intrebari punctuale pot sa pun dealer-ului sa descopar cat mai multe despre masina? Aici se incadreaza orice tips & tricks specific pentru 8th gen.

    1.1 La testdrive, ma gandesc sa am o lista cu tot ce vreau sa verific, sa nu uit ceva, sa merg in curbe, sa ascult daca nu bate ceva, sa incerc o frana de urgenta, sa vad daca functioneaza abs, daca vibreaza la viteza mai mare, daca vibreaza in frana. Ce ar mai fi de adaugat aici?

    2. Daca ne hotaram sa o luam, ce acte se fac acolo, ce trebuie sa primesc de la dealer/proprietar, unde va mai trebui sa ma duc acolo, la ce ar trebui sa fiu extra atent si la ce costuri sa ma astept?

    3. Nu inteleg o treaba legata de norma de poluare Euro: in unele anunturi apare Euro 4, in altele Euro 5. Chiar exista posibilitatea ca o masina din 2007 - 2008 sa fie Euro 5? Ar fi ideal daca ar fi adevarat pentru ca este diferenta enorma la taxa de inmatriculare la noi (1300 eur la E4 vs 200 eur la E5)


    Orice informatie va fi utila, preferabil de la cineva care a mai trecut prin asa ceva, dar nu numai. Nu pot sa mai spun decat ca nu mai am rabdare, nu fac altceva decat sa stau pe forumuri, sa citesc despre masina, sa caut anunturi, sa urmaresc piata...

    Nu mai am rabdare

  • #2
    salut, citeste asta http://www.buhnici.ro/cum-aduc-o-masina-din-germania/ sunt 5 parti foarte bine detaliate si iti explica pas cu pas ceea ce trebuie sa faci. Poate te ajuta, eu am aflat cateva chestii, chiar daca nu era vorba despre aceeasi tara

    Comment


    • #3
      Multumesc. Articole foarte interesante si multe informatii utile. La undele chiar nu m-as fi gandit si e foarte logic ce spune acolo. Ce-i drept, in principal se adreseaza cui vrea sa-si cumpere o masina sa zicem mai de 'rand' sau nu-i pasa exact ce marca/model.

      In cazul meu va fi putin mai complicat, si asa sunt putine cu i-shift la vanzare, cu siguranta nu o pot sa-mi fac o lista lunga masini pe care sa le vad, daca ajung acolo.

      Studiez in continuare, dar incep sa ma gandesc ca poate voi fi nevoit totu$i sa tin cont si de ofertele de la noi.

      Comment

      Working...
      X