Noul HR-V e:HEV

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Noul HR-V e:HEV

    Salutare!
    Pana la venirea primelor unitați de vanzare, noul H-RV e:HEV adică noul HR-V Hibrid poate fi vazut la AFI Cotroceni. E adevărat ca cel expus are volanul pe partea dreapta dar e bine și așa, pana vine varianta de Europa, cu volan pe stanga
    https://hondatrading.ro/modele/hr-v-hybrid/
    I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
    My cars:

    '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
    '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
    '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
    '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
    EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
    EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
    EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
    EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
    EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
    EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -


  • #2
    Din punctul meu de vedere e o schimbare in bine, generatia anterioara avand un design dubios. Nici asta nu are prea multe elemente cu prima generatie, dar macar arata bine. Faptul ca e hybrid e un plus. Singurul aspect negativ e pretul mare pentru categoria asta. Peste 30 de mii euro ai multe optiuni.
    ex skateboard, sosete flausate alunecatoare pe parchet, masinute de fier, tenisi Dragasani

    Comment


    • #3
      Mie nu mi se pare pretul mai mare decat alternativele serioase. Un Yaris Cross full e 32k.de exemplu.
      Pe mine ma dezamageste puterea. Ma astept la un 170CP minim la aceasta clasa - macar ca optiune.
      Daca ar exista aceasta optiune ptr mine masina asta ar fi pe lista scurta la anul.
      "Ethics. That's always so inconvenient."
      Cal Lightman

      Comment


      • #4
        Acum depinde ce numim putere.
        Ca si CR-V hibrid, ca si Jazz hibrid, avem un motor electric permanent care actioneaza masina, si un motor termic care incarca acumulatorul.
        Doar peste 80 Km/h motorul termic se cupleaza la roti si IMPREUNA cu motorul electric actioneaza masina impreuna.
        In restul timpului, adica 80% din timp, cand e la viteze mici, tractiunea este data de un motor electric.
        Avantajul acelui motor electric este cuplul formidabil, disponibil de la zero - este cu totul si cu totul altceva decat cuplul motorului termic.
        Nu am gasit cifre exacte despre HR-V hibrid, dar Jazz, cu care se inrudeste ca solutie motrica, are un motor termic de 1498 cm3 si 97 cai, cuplul fiind de 131 nm, si un motor electric, cel permanent, de 109 cai si 253 Nm.
        In mersul prin oras cei 253 Nm electrici fac din masina asta o nervoasa ( am condus-o mult) si o minima logica ne spune ca peste 80 km/h, la motorul electric principal se adauga cel termic, care altfel doar incarca bateria, rezultand daca este nevoie o confortabila putere de 97+109 cai putere. Teoretic, pentru ca de fapt o mica putere a termicului ajunge la roti, el incarcand bateria, dar totusi.
        La HR-V nu am gasit detalii despre motoare, doar puterea afisata de 131 cp si 253 Nm, care nu stiu cm au calculat-o si de unde vine si ce reprezinta.
        Sa vedem cifrele exacte, cat este termicul, cat este electricul, si apoi vom sti mai multe.
        Cred.
        Dar chiar daca are acelasi sistem ca si Jazz hibrid ( chestie care mi se pare improbabila, dat fiind acei 131 Cp anuntati care nu stiu de unde rezulta) tot e o masina nervoasa si care se conduce senzational.


        Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
        Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
        Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

        Comment


        • #5
          Eu am mers mult cu Jazz-ul hybrid. Are multe puncte forte - dar o masina nervoasa nu este. E in cel mai bun caz o masina normala din punctul asta e vedere - exceleaza la altele - spatiu interior, design si feeling interior care sunt geniale...
          Nici CRVul si nici RAV-ul hibrid nu sunt masini "nervoase", sunt masini normale dpdv agilitate. Care incep sa gafaie un pic mai pronuntat de la viteze de autostrada in sus - dar nu in feluri care sa te faca sa simti ca nu esti in siguranta.
          Stiu teoriile tehnice din spatele tuturor hibridelor. Si pot sa spun ca acei cai de pe hartie sunt caii ce se simt si in realitate - in unele cazuri chiar mai putin.
          Si tocmai din cauza asta spun ca ma asteptam la mai mult. Evident ca un drive test e mai important - dar acele aproape 11 secunde pana la suta se vor simti si in viata reala.
          "Ethics. That's always so inconvenient."
          Cal Lightman

          Comment


          • #6
            Originally posted by Turkish View Post
            Mie nu mi se pare pretul mai mare decat alternativele serioase. Un Yaris Cross full e 32k.de exemplu.
            Pe mine ma dezamageste puterea. Ma astept la un 170CP minim la aceasta clasa - macar ca optiune.
            Daca ar exista aceasta optiune ptr mine masina asta ar fi pe lista scurta la anul.
            Am renuntat sa sper ca vor pune o motorizare serioasa pe modelul asta, pretul ar fi fost usor digerabil....Yaris Cross incepe de la 17 mii, versiunea hybrid de la 26 de mii, si HRV mult peste fara sa ai posibiliate sa scazi sau cresti optionale. Toata lumea considera pretul mare pe toate forumurile de HR-V mai ales ca la 34/35 de mii cat este modelul bine echipat cred ca poti obtine un Hyunday sau Kia full electric, care fie vorba intre noi este o optiune mai buna de oras. Pt cateva iesiri pe an in natura si alea la cativa metrii de sosea oferta HR-V. nu e atractiva. Nu stiu cum fac cu modelul asta, dar parca sunt mereu in intarziere cu vreo 5 ani, deja e ,,fumat,, cand il pun in piata au contraoferta serioasa. La primele generatii erau ,,ani lumina,, peste concurenta.....
            dacliber
            Senior Member
            Last edited by dacliber; 29-11-21, 13:08.
            ex skateboard, sosete flausate alunecatoare pe parchet, masinute de fier, tenisi Dragasani

            Comment


            • #7
              tocmai am vazut reviewiul celor 3 hondari de pe you tube....
              dacliber
              Senior Member
              Last edited by dacliber; 05-04-22, 17:15.
              ex skateboard, sosete flausate alunecatoare pe parchet, masinute de fier, tenisi Dragasani

              Comment


              • #8
                Am facut eu test-drive cu noul HRV, la Honda Nord (ptr cine este intersat, il au disponibil la test drive).
                Mi se pare enorm de scump pentru ceea ce ofera; un CRV FHEV se ia la aceiasi bani si este mult mai bun (confort, spatiu si dinamica).
                In primul rand ca nu ai loc sa stai confortabil pe scaunul soferului pentru ca te lovesti cu genunchiul drept de muchia bordului...si m-am lovit atat de tare ca dupa 30 minute deja ma durea genunchiul drept.
                Apoi nu ai suport lombar la scaunele fata la nicio varianta de dotari, nici macar la varianta cea mai scumpa. Vai de spatele soferului la drumuri lungi.
                In al treilea rand cei 131 CP se simt fix ca 131 CP pe o caroseria mare si grea (adica masina lenta, ezitanta in traficul urban).
                Antifonarea este medie, m-a surspins ca auzeam motorul electric (spre comparatie la CRV nu se aude).
                Asa ca, sfatul meu este ca, cei care doriti sa va luati HRV, mergeti si va luati CRV ptr ca e la aceiasi bani si mult mai bun.
                Daca mai sunt intrebari va stau la dispozitie.

                Comment


                • #9
                  Sincer, mă mir imens. Mie mi s-a parut foarte confortabil postul de condus si pozitia la volan, excelenta. Cuplul motor este disponibil de la 0 - si acei 253 Nm permit un demaraj interesant.
                  Dar sigur, fiecare are așteptări și experiențe care īși lasă amprenta.
                  Eu am CR-V hibrid si am condus si HR-V hibrid. HR-V consumă semnificativ mai putin și electronica si tabloul de bord la HR-V sunt īn sfărșit din acest secol. Fiecare mașină cu plusuri și cu minusuri; la CR-V motorul termic este mult mai prezent, din punct de vedere sonor.
                  Per total HR-V mi se pare mai modernă și mai elaborată decāt CR-V.
                  Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
                  Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
                  Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

                  Comment


                  • #10
                    Pozitia la volan o fi buna, insa ma durea genunchiul de cat am dat cu el de muchia inferioara a consolei centrale...la drum lung te rupe asa ceva. Chiar si dealerul a recunoscut ca majoritatea care au facut test-drive s-au plans de acest lucru. In al doilea rand nu ai suport lombar nici macar la cea mai scumpa varianta (care a fost chiar cea de test drive). Pentru mine conteaza ptr ca nu am suport lombar nici la Civic si m-am saturat de perne si plase lombare aftermarket.
                    In al treilea rand dinamica este mediocra, se simte chiar ca un SUV de 131 CP, plus ca antifonarea nu e chiar asa buna pe cat se lauda ei.
                    Sau ma rog, poate sunt subiectiv, cu aproximativ 30 minute inainte facusem un test drive cu Nissan Qashqai 1.3 digT 156 CP si acela era mai dinamic, mai spatios, si mai bine antifonat.
                    Personal nu as da 31 000 euro pe HRV, insa aici depinde mult de ce gusturi si pretentii are fiecare.

                    Comment

                    Working...
                    X