Noul HR-V e:HEV

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Noul HR-V e:HEV

    Salutare!
    Pana la venirea primelor unitați de vanzare, noul H-RV e:HEV adică noul HR-V Hibrid poate fi vazut la AFI Cotroceni. E adevărat ca cel expus are volanul pe partea dreapta dar e bine și așa, pana vine varianta de Europa, cu volan pe stanga
    https://hondatrading.ro/modele/hr-v-hybrid/
    I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
    My cars:

    '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
    '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
    '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
    '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
    EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
    EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
    EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
    EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
    EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
    EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -


  • #2
    Din punctul meu de vedere e o schimbare in bine, generatia anterioara avand un design dubios. Nici asta nu are prea multe elemente cu prima generatie, dar macar arata bine. Faptul ca e hybrid e un plus. Singurul aspect negativ e pretul mare pentru categoria asta. Peste 30 de mii euro ai multe optiuni.
    ex skateboard, sosete flausate alunecatoare pe parchet, masinute de fier, tenisi Dragasani

    Comment


    • #3
      Mie nu mi se pare pretul mai mare decat alternativele serioase. Un Yaris Cross full e 32k.de exemplu.
      Pe mine ma dezamageste puterea. Ma astept la un 170CP minim la aceasta clasa - macar ca optiune.
      Daca ar exista aceasta optiune ptr mine masina asta ar fi pe lista scurta la anul.
      "Ethics. That's always so inconvenient."
      Cal Lightman

      Comment


      • #4
        Acum depinde ce numim putere.
        Ca si CR-V hibrid, ca si Jazz hibrid, avem un motor electric permanent care actioneaza masina, si un motor termic care incarca acumulatorul.
        Doar peste 80 Km/h motorul termic se cupleaza la roti si IMPREUNA cu motorul electric actioneaza masina impreuna.
        In restul timpului, adica 80% din timp, cand e la viteze mici, tractiunea este data de un motor electric.
        Avantajul acelui motor electric este cuplul formidabil, disponibil de la zero - este cu totul si cu totul altceva decat cuplul motorului termic.
        Nu am gasit cifre exacte despre HR-V hibrid, dar Jazz, cu care se inrudeste ca solutie motrica, are un motor termic de 1498 cm3 si 97 cai, cuplul fiind de 131 nm, si un motor electric, cel permanent, de 109 cai si 253 Nm.
        In mersul prin oras cei 253 Nm electrici fac din masina asta o nervoasa ( am condus-o mult) si o minima logica ne spune ca peste 80 km/h, la motorul electric principal se adauga cel termic, care altfel doar incarca bateria, rezultand daca este nevoie o confortabila putere de 97+109 cai putere. Teoretic, pentru ca de fapt o mica putere a termicului ajunge la roti, el incarcand bateria, dar totusi.
        La HR-V nu am gasit detalii despre motoare, doar puterea afisata de 131 cp si 253 Nm, care nu stiu cm au calculat-o si de unde vine si ce reprezinta.
        Sa vedem cifrele exacte, cat este termicul, cat este electricul, si apoi vom sti mai multe.
        Cred.
        Dar chiar daca are acelasi sistem ca si Jazz hibrid ( chestie care mi se pare improbabila, dat fiind acei 131 Cp anuntati care nu stiu de unde rezulta) tot e o masina nervoasa si care se conduce senzational.


        Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
        Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
        Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

        Comment


        • #5
          Eu am mers mult cu Jazz-ul hybrid. Are multe puncte forte - dar o masina nervoasa nu este. E in cel mai bun caz o masina normala din punctul asta e vedere - exceleaza la altele - spatiu interior, design si feeling interior care sunt geniale...
          Nici CRVul si nici RAV-ul hibrid nu sunt masini "nervoase", sunt masini normale dpdv agilitate. Care incep sa gafaie un pic mai pronuntat de la viteze de autostrada in sus - dar nu in feluri care sa te faca sa simti ca nu esti in siguranta.
          Stiu teoriile tehnice din spatele tuturor hibridelor. Si pot sa spun ca acei cai de pe hartie sunt caii ce se simt si in realitate - in unele cazuri chiar mai putin.
          Si tocmai din cauza asta spun ca ma asteptam la mai mult. Evident ca un drive test e mai important - dar acele aproape 11 secunde pana la suta se vor simti si in viata reala.
          "Ethics. That's always so inconvenient."
          Cal Lightman

          Comment


          • #6
            Originally posted by Turkish View Post
            Mie nu mi se pare pretul mai mare decat alternativele serioase. Un Yaris Cross full e 32k.de exemplu.
            Pe mine ma dezamageste puterea. Ma astept la un 170CP minim la aceasta clasa - macar ca optiune.
            Daca ar exista aceasta optiune ptr mine masina asta ar fi pe lista scurta la anul.
            Am renuntat sa sper ca vor pune o motorizare serioasa pe modelul asta, desi daca avea un motor peste 200cp si in jur de 6 sec pretul era usor digerabil....toata lumea considera pretul mare pe toate forumurile de HR-V mai ales ca la 34/35 de mii cat este modelul bine echipat cred ca poti obtine un Hyunday sau Kia full electric, care fie vorba intre noi este o optiune mai buna de oras. Pt cateva iesiri pe an in natura si alea la cativa metrii de sosea oferta HR-V. nu e atractiva. Nu stiu cum fac dar cu modelul asta parca sunt mereu in intarziere, deja e ,,fumat,, cand il pun in piata....
            ex skateboard, sosete flausate alunecatoare pe parchet, masinute de fier, tenisi Dragasani

            Comment

            Working...
            X