Originally posted by bobescu25
View Post
Honda E în Romania
Collapse
X
-
Aplicația ll bolt este competiția pentru Uber. Te înscrii, si apoi selectezi o cursa oriunde, o să ai opțiunea de testează vw id prin bolt, cu 0 lei. Nu știu dacă aș descrie chiar senzațional per ansamblu altceva, dar feelingul la pedala este electric la propriu, parca ciupești accelerația și o controlezi cu mintea, cuplul instant este greu de descris, chiar misto. Că mașina e ok, avea jante pe 18, pozitie la volan mai înaltă , vizibilitate buna, prin stâlpul fata crăpat, parbriz înalt. direcția mai bună decât mă așteptam, destul de directa, mă așteptam să fie light si artificiala. Feelingul la frana iară bun, având în vedere că mașina face regenerare mai mult, pe spate are tambur.
Nu m-a dat pe spate displayul de la volan, părea mic și improvizat, pe echiparea de mijloc cu care am mers nu avea head up, ar fi mers, doar cea superioară are. Suspensiile erau așa și așa, destul de tari și prin pricina roțiilor pe 19, cu toate că aveau balon de 50, la 215 lățime,iar ruliul era mai mare decât mă așteptam. Farurile senzație, multibeam, ce urmăreau și curba. Șoferul de la bolt ce era în dreapta tot insista sa incerc Lane asisst și acc, dar având pe civic nu m-au dat pe spate, chiar Lane assist era prea intruziv.
Overall un pachet bun, la un preț bun.Last edited by bobescu25; 28-09-20, 21:28.
Comment
-
am testat si eu ID3
placut inauntru, frumusel in afara
era varianta cea mai chioara - aceea ajunge sub 30k cu subventia de stat, varianta de top e vreo 40k cu subventia
nu imi dau seama autonomia cat e de reala
in trei pedale date pentru a testa acceleratia si responsivitatea a trecut de la "154km left" la "116 km left"
deci nu imi e clar cum e cu autonomia - nu mi-a inspirat foarte multa incredere
dar da, sunt de acord, pentru a doua familie exclusiv de oras cred ca e o astfel de masina este o optiune reala - mai ales pentru cine are garaj ca sa o incarce acasa
mie modelul acesta in care trebuie sa fac cumparaturi extinse la 3 zile ca sa imi incarc masina nu mi se pare realist
Sunt curios daca e la drive test Mazda MX30"Ethics. That's always so inconvenient."
Cal Lightman
Comment
-
Vine Dacia Spring curând si va împinge preturile in jos pe segmentul electric. Din ce am citit, va fi disponibilă intai la companii de ride-sharing, deci vom putea testa.
Ideea e sa ajungem totusi la un pret comparativ cu masinile cu motor termic, altfel eu nu prea vad avantajul unei electrice, având în vedere că deja sunt cozi la punctele de reîncărcare din oraș. Vad mereu in parcarile de supermarket care au puncte de reîncărcare, cate 4-5 masini înghesuite lângă charger. Aplicatiile mobile pentru rezervare loc si timp orar la charger, nu prea funcționează.
Nimeni nu a dezvăluit până acum care e diferenta intre pretul de construcție auto cu motor termic si auto electric. Eu tind sa cred ca e mai ieftin cel electric, dar nu am cifre din producție, doar o logica grosieră ca bateria si motorul electric ar fi mai ieftine decât motor termic, cutie de viteze, baie de ulei, egr, turbo, evacuare, admisie, etc.
Honda E ramane pentru moment inovatoare fata de concurenta, având câteva chestii foarte mișto in plus si un interior foarte cool versus concurenta.
Va recomand sa dati un ochi pe Sion made by SonoMotors. Dacă masina aia ajunge la producție și vanzari in masa, va rescrie istoria electricelor si nu numai, deoarece e un concept in care iti comanzi piesa de la ei si o schimbi singur fără nici o problema. Search pe youtube.Era asa de frig afara, incat atunci cand am vrut sa-l scuip pe unul, i-am infipt un țurțure in gat!
Comment
Comment