If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Salutare colege și colegi!
Ați văzut Honda E īn realitate? Este la Asko Chiajna īn showroom.
I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
My cars:
'09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
'78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -
Salutare colege și colegi!
Ați văzut Honda E īn realitate? Este la Asko Chiajna īn showroom.
uite ar merita de facut macar niste imagini. E problema asta cu covidu din pacate care ne blocheaza la mantinela si ne limiteaza drastic intalnirile si drumurile. Of.
E o masina care n-are nici un sens dpdv financiar, dar pe care as cumpara-o instant daca mi-as permite o a doua masina de 30k eur. E adorabila, e electrica, e high tech, pare bine facuta, dar e scumpa pentru ce ofera ca range si spatiu.
Imi doresc un civic cu baterie de 50kWh, CCS si la max. 40k eur pret de lista. Pe-ala l-as lua instant .
I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
My cars:
'09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
'78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -
Si mie imi place mult, dar, mai ales acum, cand inca ne lipsesc statiile de incarcare si iti este peste mana un drum in tara, as lua-o mai mult ca pe o jucarie, daca ma pot exprima asa. E totusi scumpa. Un Nissan Leaf e mai ieftin si mai spatios. Dar, inca o data, e "scumpica" foc, draguta!
Și eu as fi curios cum se conduce. Mai merg de la job cu un i3 și e super ciudata la condus, mi-e greu sa descriu senzația, īnsă de cāteva ori m-am dat jos cu dureri de cap.
Ca spațiu și estetică, e mișto la interior, ai spațiu destul. De aia as fi curios de honda e, ca și comparație.
Am ocazia sa o vad la concesiune, dar am dat pas data fiind situatia actuala.
Asemenea celorlalti colegi mi se pare simpatica. Imi place designul retro inspirat de primul Civic. Totusi 30k ?! Pff... cu banii astia sau putin peste e plin the "sweet deals" - masini cu mult wroom-wroom.
Momentan electricele au sens pentru fani/pasionati. Insa obiectiv vorbind ele nu sunt inca gata pentru "prime time". Din N motive - pret, performante, eficienta... Le dau vreo 20 de ani producatorilor sa-si faca temele si apoi imi voi baga banii in asa ceva. Pana atunci voi investi cu incredere in motoare termice(exclusiv).
Și eu as fi curios cum se conduce. Mai merg de la job cu un i3 și e super ciudata la condus, mi-e greu sa descriu senzația, īnsă de cāteva ori m-am dat jos cu dureri de cap.
Ca spațiu și estetică, e mișto la interior, ai spațiu destul. De aia as fi curios de honda e, ca și comparație.
Un efect putin discutat este cel al campului electromagnetic - generat de sistemul electric - asupra ocupantilor. Fata de masinile normale curentii sunt mai mari de unde si campul electromagnetic mai puternic. Un astfel de camp poate perturba procese celulare. Sunt persoane cu sensibilitate crescuta la asa ceva. Interesant de vazut efectele expunerii pe perioade indelungate.
Recent UE a impus pentru anii urmatori noi standarde de igiena a cantitatii de radiatie electromagnetica pe care vor trebui sa le respecte in anii urmatori producatorii de autoturisme si echipamente electrice si hybride si noi standarde de calitate a aerului din habitaclul masinilor, apropo de asta, s-au facut masuratori ale calitatii aerului in habitaclul masinilor noi si s-au identificat 273 de substante nocive in cantitate care depaseste normalul, inafara de gazele aspirate de afara, asta indeamna ca vor trebui sa existe purificatoare de aer in interiorul masinilor , inafara de banalele filtre ,,de polen" care aspira mizeria de-afara numita aer, ca-n cazul oraselor imputite( poluate e prea eleganta exprimarea) cum e Bucurestiul.
Recent UE a impus pentru anii urmatori noi standarde de igiena a cantitatii de radiatie electromagnetica pe care vor trebui sa le respecte in anii urmatori producatorii de autoturisme si echipamente electrice si hybride si noi standarde de calitate a aerului din habitaclul masinilor, apropo de asta, s-au facut masuratori ale calitatii aerului in habitaclul masinilor noi si s-au identificat 273 de substante nocive in cantitate care depaseste normalul, inafara de gazele aspirate de afara, asta indeamna ca vor trebui sa existe purificatoare de aer in interiorul masinilor , inafara de banalele filtre ,,de polen" care aspira mizeria de-afara numita aer, ca-n cazul oraselor imputite( poluate e prea eleganta exprimarea) cum e Bucurestiul.
Incurajator ca se face ceva si pentru fraierul de client care da banul. Ca de obicei situatia sta precum zice vorba aia "... si cu banii luati".
Mare parte din substantele nocive sunt emise de materialele masinii(toate sintetice). Toate tapiseriile, plasticele... De curiozitate vedeti ce gaze nocive degaja banalul polyester, nu vreau sa ma gandesc toate plasticele din masina ce emana. Mai ales dat fiind pregnantul miros de "plastic" care ne intampina de fiecare data. Asta e un motiv pentru care reduc la minim deplasarile zilnce cu masina.
Asta cu orasele imputite e si vina locuitorilor. Toti stau cu masina lipita de ... toata ziua. S-a burghezit lumea, mersul cu transportul in comun, pe jos, cu bicicleta e pentru saraci.
Problema poluarii auto ar putea fi rezolvata elegant daca lumea ar fi mai cumpatata si n-ar abuza.
Era digitalizarii fiind īn floare, electrosmog-ul va fi tot mai des un subiect de discuție. Īnsă pana acuma nici nu m-am gāndit la masini īnsă da, e foarte interesant subiectul, īn special īn ceea ce privește masinile electrice.
Asta cu orasele imputite e si vina locuitorilor. Toti stau cu masina lipita de ... toata ziua. S-a burghezit lumea, mersul cu transportul in comun, pe jos, cu bicicleta e pentru saraci.
Problema poluarii auto ar putea fi rezolvata elegant daca lumea ar fi mai cumpatata si n-ar abuza.
Cred ca e doar iluzie, inchipuie-ti ca maine dimineta toti conducatorii auto din Bucuresti se imbolnavesc de corectitudine si sunt loviti de mustrari de constiinta ca polueaza cu masina( desi e un fapt real ca polueaza cu masinile) aerul si brusc vor folosi doar transportul in comun si mersul cu bicicleta, ai senzatia ca RATB-ul si Metroul au capacitatea de a suplini si organiza un transport corect ? dimineata in statiile de metrou vezi scene din al doilea razboi mondial cand urca si coboara lumea la metrou, au ei destule tramvaie, autobuze si piste de bicicleta sa faca fata la situatie ?
Romania sufera de o boala grea, caracterul romanului, inradacinat in balcanisme si obiceiuri fanariote nu-l lasa sa se organizeze, noi n-avem capacitate asta de a putea sa facem ce face un neamt sau un ceh sau un polonez decat daca eventual traim la ei si respectam legile lor. Chiar daca tot maine dimineata vine UE si zice: ,,uite, va dam imdiat 100 miliarde de euro sa va restructurati transportul in comun, sa faceti tuneluri, sa cumparati autobuze electrice, sa faceti inele de autostrazi in jurul Bucurestiului, noi n-avem ce sa cem cu banii lor ca repede-i praduim cu niste firme de apartament. Nu se screm ai nostri constructori sa extinda reteaua de metrou de 9 ani si n-au terminat-o inca desi termenul initial era de 3 ani ? occidentalul e un om subtil , iti da niste bani sa faci ceva cu ei, dar daca vede ca ne furam caciula singuri si isi da seama ce caracter avem , apoi isi da seama ca poate sa ne fure si el si sa ne exploateze si sa-si vanda el produsele aici facand din Romania o piata de desfacere, de ce sa n-o faca ? Caracterul nostru si al conducatorilor nostri e problema.
Mai inchipuie-ti doar ca maine dimineata parasesc orasul toti cei 30000000 de locuitori ai Bucurestiului si vin in locul lor 30000000 de nemti sau de japonezi si fac ei treaba, construiesc si locuiesc ei aici pentru 20 de ani, iti dai seama cum poate arata orasul asta peste 20 de ani ?
Comment