If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Andrei, ii explicai politistului din mers, ca esti in Green Challenge, ii aruncai talonul si permisul, sa faca PV, ca nu vrei sa-ti strice demarajul si sa pierzi concursul.
Andrei, ii explicai politistului din mers, ca esti in Green Challange, ii aruncai talonul si permisul, sa faca PV, ca nu vrei sa-ti strice demarajul si sa pierzi concursul.
Si toti stim cat de bine sunt nivelate trecerile la nivel de cale ferata. Saracul CR-V. Totusi, admirabil efort sa mentii ritmul pe un asemenea traseu. Cred ca te epuizeaza.
sigpic
Daca vine muntele la tine si nu te cheama Mahomed... fugi!!! Sigur e alunecare de teren!
In frana de motor alimentarea este intrerupta, deci daca ai de franat (cobori deal), e mai econom sa folosesti frana de motor decat sa scoti la liber si sa folosesti frana clasica. Dar orice frana inseamna risipa de energie, deci pe drum drept cel mai bine e sa nu ajungi la viteza de la care sa trebuiasca franat. Frecarile (cu drumul, aerul...) oricum nu le poti evita, deci le poti folosi la reglarea vitezei prin scos la liber, daca anticipezi dinainte limitele.
Cu iDTEC se poate merge cu 70km/h in viteza a 5-a, convenabil si pentru motor si pentru consum (conform CB 3-4%). Te inscrii si in timpul impus de challenge . Schimbul in treapta 6 nu aduce mare avantaj prin scaderea turatiei, ca sa nu fii subturat trebuie sa urci viteza, implicit cresc frecarile.
LE: Constantin Caruntu Accord Elegance 2.2 M/T 3.1 (Gorj)
am citit cateva pareri prin care discutia frana motor vs liber cum spune si Cipri la frana de motor alimentarea este intrerupta, pe cand la liber nu... astfel in frana de motor castigi la consum, evident asta merita doar la coborare deoarece nu consumi si placutele ...
Parerea mea, in finala, pe traseele exterioare ar trebui mers cu a 6-a intre 80 si 90, nah ca dau tot din casa
Probabil cei din competitie au idee de asta, asa ca pentru noi ceilalti e valoroasa informatia, deci multumim!
Conduc si o benzina, intr-adevar e diferenta la mers cu turatii mici, chiar daca n-are forta, benzina functioneaza ok si in zona 1000-1500 rpm (pentru intervale scurte). Dieselu in schimb sub 1500 parca nu e in apele lui, nu zic de tdi-uri care mor de-a binelea. La mers "din inertie" probabil orice turatie peste cea de relanti e buna, dar in practica poti face asta numai daca merge in fata cineva cu girofarul sa elibereze traseul .
Prin urmare e incurajator sa stii ca la 85-90 poti scoate un consum minim sau foarte apropiat de minim.
LE: S-a mai scos un 3.1 la Asko
Andrei Gabriel Dinu 96.9952 Accord Executive 2.2 M/T 3.1 00:55:50
astia fenteaza ceva , pedaleaza , fac vant, se dau jos si imping...
Am mers si eu astazi cu Accordul 2.0 mt pus la dispozitie de Mara Motors Braila.Am constatat ca daca schimbi la 7000 nu poti sa scoti un consum bun,asa ca am scos cel mai mare consum si cel mai mic timp
Am mers si eu astazi cu Accordul 2.0 mt pus la dispozitie de Mara Motors Braila.Am constatat ca daca schimbi la 7000 nu poti sa scoti un consum bun,asa ca am scos cel mai mare consum si cel mai mic timp
Nu mai stiu exact timpul dar pe dig am avut instantanee mai mari de 20 %.Am incercat eu prima parte a drumului sa merg la consum dar nu am mai rezistat.Pe ultimul kilometru a crescut consumul de la 5.4 la 6.1
Am mers si eu astazi cu Accordul 2.0 mt pus la dispozitie de Mara Motors Braila.Am constatat ca daca schimbi la 7000 nu poti sa scoti un consum bun,asa ca am scos cel mai mare consum si cel mai mic timp
Cel mai tare, sa ajungi la final cu consum de 13.0 in jumatate din timp, evident, iar aia sa noteze gresit si sa pape 1 din fata si sa castigi si consursul
Quicker, nu stiu cum ai scos tu 3.4, dar la mine sub 4.5 nu a vrut sub nici o forma; am mers pe A2 72 de km (am si scris si pus pozele pe undeva pe aici) cu maxim 90, de regula tinand-o pe la 70.
Eu aveam portbagajul semi-plin, rezervorul peste jumatate, era soare, 10-15 grade, cu benzina de 99 si anvelope de iarna. Ia ca o sa mai incerc odata vara asta, pe seara si ploaie
La motoarele cu injectie pe benzina din ultimii ani, de regula pentru orice turatie intre 1400rpm si 4000rpm fara a avea pedala de acceleratie apasata consumul de benzina tinde catre 0. Dar la peste 4000 de rpm, benzina chiar este taiata de tot.
Bine, cifrele sunt orientative si variaza de la motor la motor, dar tot pe acolo sunt.
Deci la coborare in vale vei avea consum mai mare daca o lasi pe liber decat daca o tii in frana de motor.
Consumul minim pe care eu am reusit sa-l fac vreodata a fost coborarea din sinaia de la cota 1400. Medie de 0.5%, evident cu frana de motor, si cred ca cea mai mare parte din benzina consumata a fost la pornirea motorului si scoaterea din parcare.
Am fost si eu astazi la Asko in Chiajna.
1. M-am indragostit de Accord
2. Consumul cel mai mic cand am venit eu era 3.1 asa ca mi-am bagat picioarele si am testat 180 pe autostrada
3. Sapca e cam mica
4. Consum mediu 7,3
5. Timp vreo 40 de minute
Mult succes celor care mai trebuie sa mearga cu masina!!!
La mine era asa:
portbagaj gol
eu singur (85kg)
rezervor la juma
seara, ploaie, prin sate si printre ele
55-60 in localitate
80-85 in afara
viteza a 6-a tot timpul
distanta aprox 50 km
Se poate scoate, iti spun eu
Acuma sunt multi factori care influenteaza: pe autobanda bate vantu, lateral, frontal, etc... si te penalizeaza la aerodinamica.
Conteaza inclusix textura asfaltului... serios. Daca e un asfalt mai zgrumturos, mai abraziv... opune mai mare rezistenta (cred ca de ordinul 0.2-0.3 l/100km). Eu am mers pe o sosea nou asfaltata cu un asfalt de exceptie, nici prea-prea, nici foarte-foarte., fara vant sau alte impedimente.
sigpic
Daca vine muntele la tine si nu te cheama Mahomed... fugi!!! Sigur e alunecare de teren!
Comment