2010 Honda Eco Challenge - Care model credeti ca e mai economic?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Andrei, ii explicai politistului din mers, ca esti in Green Challenge, ii aruncai talonul si permisul, sa faca PV, ca nu vrei sa-ti strice demarajul si sa pierzi concursul.

    Sigur gaseai intelegere la el )
    Quicker
    Senior Member
    Last edited by Quicker; 16-04-10, 17:48.
    sigpic
    Daca vine muntele la tine si nu te cheama Mahomed... fugi!!! Sigur e alunecare de teren!

    Comment


    • Originally posted by Quicker View Post
      Andrei, ii explicai politistului din mers, ca esti in Green Challange, ii aruncai talonul si permisul, sa faca PV, ca nu vrei sa-ti strice demarajul si sa pierzi concursul.

      Sigur gaseai intelegere la el )
      )
      '08 Honda Civic 5D 1.8 MT Sport 140hp i-VTEC Nighthawk Black Pearl
      http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/babaus/ +sticker
      Dacia Super Nova de vanzare
      Cauciucuri + jante de vanzare

      Comment


      • Crezi ca nu eram in stare ... treceam liniile de cale ferata cu 60km/h ca sa nu pierdem viteza, mi se rupea inima de masina dar nici nu franam
        '09 Audi A6, 2.0, A/T, Grey
        Fosta:
        '08 Honda Civic Sedan 1.8 M/T, Taffeta White
        Javascript motherfucker in Iasi?
        http://hondafan.etp.ro/gallery/v/andrei_r/

        Comment


        • Si toti stim cat de bine sunt nivelate trecerile la nivel de cale ferata. Saracul CR-V. Totusi, admirabil efort sa mentii ritmul pe un asemenea traseu. Cred ca te epuizeaza.
          sigpic
          Daca vine muntele la tine si nu te cheama Mahomed... fugi!!! Sigur e alunecare de teren!

          Comment


          • Originally posted by Cipri View Post
            In frana de motor alimentarea este intrerupta, deci daca ai de franat (cobori deal), e mai econom sa folosesti frana de motor decat sa scoti la liber si sa folosesti frana clasica. Dar orice frana inseamna risipa de energie, deci pe drum drept cel mai bine e sa nu ajungi la viteza de la care sa trebuiasca franat. Frecarile (cu drumul, aerul...) oricum nu le poti evita, deci le poti folosi la reglarea vitezei prin scos la liber, daca anticipezi dinainte limitele.

            Cu iDTEC se poate merge cu 70km/h in viteza a 5-a, convenabil si pentru motor si pentru consum (conform CB 3-4%). Te inscrii si in timpul impus de challenge . Schimbul in treapta 6 nu aduce mare avantaj prin scaderea turatiei, ca sa nu fii subturat trebuie sa urci viteza, implicit cresc frecarile.

            LE: Constantin Caruntu Accord Elegance 2.2 M/T 3.1 (Gorj)
            am citit cateva pareri prin care discutia frana motor vs liber cum spune si Cipri la frana de motor alimentarea este intrerupta, pe cand la liber nu... astfel in frana de motor castigi la consum, evident asta merita doar la coborare deoarece nu consumi si placutele ...

            in rest la liber nu e indicat sa circuli ...
            pana una alta... spor in plan si numai bucurii!!!

            Comment


            • Originally posted by andrei_r View Post
              Parerea mea, in finala, pe traseele exterioare ar trebui mers cu a 6-a intre 80 si 90, nah ca dau tot din casa
              Probabil cei din competitie au idee de asta, asa ca pentru noi ceilalti e valoroasa informatia, deci multumim!

              Conduc si o benzina, intr-adevar e diferenta la mers cu turatii mici, chiar daca n-are forta, benzina functioneaza ok si in zona 1000-1500 rpm (pentru intervale scurte). Dieselu in schimb sub 1500 parca nu e in apele lui, nu zic de tdi-uri care mor de-a binelea. La mers "din inertie" probabil orice turatie peste cea de relanti e buna, dar in practica poti face asta numai daca merge in fata cineva cu girofarul sa elibereze traseul .

              Prin urmare e incurajator sa stii ca la 85-90 poti scoate un consum minim sau foarte apropiat de minim.

              LE: S-a mai scos un 3.1 la Asko
              Andrei Gabriel Dinu 96.9952 Accord Executive 2.2 M/T 3.1 00:55:50
              astia fenteaza ceva , pedaleaza , fac vant, se dau jos si imping...
              Cipri
              Senior Member
              Last edited by Cipri; 20-04-10, 10:48.
              09 Accord 2.2 i-DTEC Exec Silver

              Comment


              • sau merg in spatele cuiva, TIR de preferinta
                "Liniutele sunt pentru masini rapide, curbele sunt pentru soferi rapizi" - un film

                '08 Civic Sedan ES 1.8 M/T Neutron Blue

                Comment


                • Am mers si eu astazi cu Accordul 2.0 mt pus la dispozitie de Mara Motors Braila.Am constatat ca daca schimbi la 7000 nu poti sa scoti un consum bun,asa ca am scos cel mai mare consum si cel mai mic timp

                  Comment


                  • Originally posted by grider46 View Post
                    Am mers si eu astazi cu Accordul 2.0 mt pus la dispozitie de Mara Motors Braila.Am constatat ca daca schimbi la 7000 nu poti sa scoti un consum bun,asa ca am scos cel mai mare consum si cel mai mic timp
                    Ce timp mai precis, si ce consum?
                    ex.Civic i-CTDi ; Accord i-DTEC & X6 3.0d

                    Comment


                    • Nu mai stiu exact timpul dar pe dig am avut instantanee mai mari de 20 %.Am incercat eu prima parte a drumului sa merg la consum dar nu am mai rezistat.Pe ultimul kilometru a crescut consumul de la 5.4 la 6.1

                      Comment


                      • Originally posted by grider46 View Post
                        Am mers si eu astazi cu Accordul 2.0 mt pus la dispozitie de Mara Motors Braila.Am constatat ca daca schimbi la 7000 nu poti sa scoti un consum bun,asa ca am scos cel mai mare consum si cel mai mic timp
                        Cel mai tare, sa ajungi la final cu consum de 13.0 in jumatate din timp, evident, iar aia sa noteze gresit si sa pape 1 din fata si sa castigi si consursul

                        Quicker, nu stiu cum ai scos tu 3.4, dar la mine sub 4.5 nu a vrut sub nici o forma; am mers pe A2 72 de km (am si scris si pus pozele pe undeva pe aici) cu maxim 90, de regula tinand-o pe la 70.
                        Eu aveam portbagajul semi-plin, rezervorul peste jumatate, era soare, 10-15 grade, cu benzina de 99 si anvelope de iarna. Ia ca o sa mai incerc odata vara asta, pe seara si ploaie

                        La motoarele cu injectie pe benzina din ultimii ani, de regula pentru orice turatie intre 1400rpm si 4000rpm fara a avea pedala de acceleratie apasata consumul de benzina tinde catre 0. Dar la peste 4000 de rpm, benzina chiar este taiata de tot.
                        Bine, cifrele sunt orientative si variaza de la motor la motor, dar tot pe acolo sunt.
                        Deci la coborare in vale vei avea consum mai mare daca o lasi pe liber decat daca o tii in frana de motor.
                        Consumul minim pe care eu am reusit sa-l fac vreodata a fost coborarea din sinaia de la cota 1400. Medie de 0.5%, evident cu frana de motor, si cred ca cea mai mare parte din benzina consumata a fost la pornirea motorului si scoaterea din parcare.

                        Comment


                        • Am fost si eu astazi la Asko in Chiajna.
                          1. M-am indragostit de Accord
                          2. Consumul cel mai mic cand am venit eu era 3.1 asa ca mi-am bagat picioarele si am testat 180 pe autostrada
                          3. Sapca e cam mica
                          4. Consum mediu 7,3
                          5. Timp vreo 40 de minute

                          Mult succes celor care mai trebuie sa mearga cu masina!!!


                          Mazda 3 Sedan 1.6i StormyBlue
                          B-69-WZY

                          Comment


                          • 3. Ai tu capul mare
                            1.8 i-VTEC MT CIVIC 5D Nighthawk Black
                            http://hondafan.etp.ro/gallery/v/escobar/NHB
                            Mavi Travel - Aducem lumea mai aproape de tine
                            http://www.mavitravel.ro
                            STOP ACCIDENTELOR RUTIERE! VIATA ARE PRIORITATE!

                            Comment


                            • @ LittleM@n

                              La mine era asa:
                              portbagaj gol
                              eu singur (85kg)
                              rezervor la juma
                              seara, ploaie, prin sate si printre ele
                              55-60 in localitate
                              80-85 in afara
                              viteza a 6-a tot timpul
                              distanta aprox 50 km

                              Se poate scoate, iti spun eu

                              Acuma sunt multi factori care influenteaza: pe autobanda bate vantu, lateral, frontal, etc... si te penalizeaza la aerodinamica.

                              Conteaza inclusix textura asfaltului... serios. Daca e un asfalt mai zgrumturos, mai abraziv... opune mai mare rezistenta (cred ca de ordinul 0.2-0.3 l/100km). Eu am mers pe o sosea nou asfaltata cu un asfalt de exceptie, nici prea-prea, nici foarte-foarte., fara vant sau alte impedimente.
                              sigpic
                              Daca vine muntele la tine si nu te cheama Mahomed... fugi!!! Sigur e alunecare de teren!

                              Comment

                              Working...
                              X