2010 Honda Eco Challenge - Care model credeti ca e mai economic?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Merg pe varianta motorinei, cuplu si putere la turatii mici chiar daca vorbim despre capacitate cilindrica mare!
    Pot spune ca stiu ce poate un diesel (chiar daca e doar I-CTDi) si tinand cont de traseu sunt sigur ca nu va dezamagi!
    ......*** HD-08-EFK ***...... .. .....*** HD-12-DEE ***
    ..........Daca ma claxonezi in trafic am sa iti spun ce a zis Clarkson despre masina ta !!!

    Comment


    • #32
      Originally posted by grider46 View Post
      La CRV sigur a functionat numai tractiunea fata asa ca dam la o parte 4wd
      Da, dar oricum e mai greu decat accordul si cu un coeficient dinamic mai mare

      Comment


      • #33
        Ne poate spune Andrei despre plaja de turatii in care a functionat CR-Vul diesel, pentru ca nu e prea indicat sa faci trasee de genul asta in regim subturat cu un turbo-diesel. Devine economic pentru combustibil si scump pentru fiabilitate. Eu zic ca s-a mers undeva pe la 1800-2000 de ture in majoritatea timpului. In cazul i-DTECului ar exista problema DPFului, dar amplasarea lui la iesirea din motor l-ar face sa isi intre in parametrii mult mai repede, ceea ce n-ar afecta foarte mult, in regim subturat.

        Vad ca astia care ne-am pus sperantele in Jazz suntem tot mai putini.
        sigpic
        Daca vine muntele la tine si nu te cheama Mahomed... fugi!!! Sigur e alunecare de teren!

        Comment


        • #34
          Hai ca dau eu o mana de ajutor. Votat Jazz.
          Dar daca iese Accordul castigator, atunci urmatoarea mea masina va fi diesel. Si nu pentru ca sa fi zgarcit cu banii de benzina, ci pentru ca va fi o dovada clara ca dieselul are un randament mult mai bun ca Otto. Si, incepe sa-mi placa si senzatia de cuplu...

          L.E. M-am uitat si la masele lor: Accordul are 1600kg. Daca asta scoate mai putin ca Jazzul care are 1119kg, atunci clar urmatoarea masina va fi diesel .
          octi_b
          Senior Member
          Last edited by octi_b; 12-03-10, 12:09.
          "Liniutele sunt pentru masini rapide, curbele sunt pentru soferi rapizi" - un film

          '08 Civic Sedan ES 1.8 M/T Neutron Blue

          Comment


          • #35
            De ce nu se da startul si cu un CTR?
            sigpic

            HONDA - THE POWER OF DREAMS
            Honda Civic Type-R FN2

            Comment


            • #36
              Originally posted by octi_b View Post
              Si, incepe sa-mi placa si senzatia de cuplu...
              Sa stii ca la noul accord nu se simte cuplul cum simti la masinile nemtesti, cel putin senzatia asta am avut-o la drive test. Accordul diesel trage destul de liniar.

              Comment


              • #37
                Da, stiu, am facut drive test cu Accordul asta nou i-DTEC. Mi-a placut...

                L.E. aaa, si n-a zis nimeni ca trebuie sa fie Honda
                octi_b
                Senior Member
                Last edited by octi_b; 12-03-10, 12:31.
                "Liniutele sunt pentru masini rapide, curbele sunt pentru soferi rapizi" - un film

                '08 Civic Sedan ES 1.8 M/T Neutron Blue

                Comment


                • #38
                  Si mine Si izolarea fonica, stabilitate, confortul.. totul
                  Da e bun si civicul :P

                  Comment


                  • #39
                    Chiar, poate sa-mi zica si mie cineva de ce nu se face un hibrid cu motor termic diesel?
                    Nu ar trebui sa fie mama consumului redus?

                    L.E. un prim raspunsar fi ca, nefiind un motor de turatie, nu incarca eficient bateriile, asa o fi?
                    octi_b
                    Senior Member
                    Last edited by octi_b; 12-03-10, 12:49.
                    "Liniutele sunt pentru masini rapide, curbele sunt pentru soferi rapizi" - un film

                    '08 Civic Sedan ES 1.8 M/T Neutron Blue

                    Comment


                    • #40
                      Asta cu hybrid diesel... nu o mai stiu. :P

                      Asta-mi place cel mai mult la Accordul i-DTEC: nu smunceste, trage liniar, nu rupe caroseria cand ii dai pedala, desi are 350Nm cuplu... e foarte bine gandit motorul in asa fel incat sa nu bruscheze caroseria si implicit pasagerii.
                      sigpic
                      Daca vine muntele la tine si nu te cheama Mahomed... fugi!!! Sigur e alunecare de teren!

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by Quicker View Post
                        Ne poate spune Andrei despre plaja de turatii in care a functionat CR-Vul diesel, pentru ca nu e prea indicat sa faci trasee de genul asta in regim subturat cu un turbo-diesel. Devine economic pentru combustibil si scump pentru fiabilitate. Eu zic ca s-a mers undeva pe la 1800-2000 de ture in majoritatea timpului.
                        Pfff, a trecut ceva vreme, din ce imi aduc aminte schimbam pana in 2000rpm, foarte foarte repede 1-2-3-4 (in primele 3 trepte sarea consumul sa sparga navigatia ) de la 4 in sus puteai sa o tii in jur de 4% pe instant (la CR-V sunt liniute 1, 2, 3, 4, 5, 6... pana undeva la 25%)

                        La mers constant, eram pe acolo 1800-2000rpm cu a 6-a intre 80 si 90 mai mult spre 90, daca ai piciorul antrenat sta in 4% instant la 90 fara probleme si aici e toata smecheria la diesel, trebuie sa ii gasesti viteza optima pentru consum/timp. (ca o paranteza, din cauza asta am pierdut la Opel, am mers prea incet )
                        '09 Audi A6, 2.0, A/T, Grey
                        Fosta:
                        '08 Honda Civic Sedan 1.8 M/T, Taffeta White
                        Javascript motherfucker in Iasi?
                        http://hondafan.etp.ro/gallery/v/andrei_r/

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by strumfuadi View Post
                          De ce nu se da startul si cu un CTR?
                          CTR ...cel mai mare consum?
                          EX. Accord '05 CL9 Satin Silver
                          Del Sol '94 ESI
                          CIVIC X 1.5 Sport Plus CVT
                          BMW Z4 '03 Titan Silver

                          Comment


                          • #43
                            Andrei, daca foloseai Cruise Control sareai mult de consum? Ma gandesc ca in conditii de trafic lejer poti merge pe pilot care iti tine viteza constanta.

                            Cum ai zis si tu, trebuie sa-ti antrenezi stilul si sa vezi care-i combinatia optima: turatie/treapta de viteza/viteza.
                            sigpic
                            Daca vine muntele la tine si nu te cheama Mahomed... fugi!!! Sigur e alunecare de teren!

                            Comment


                            • #44
                              Eu nu l-am folosit deloc, l-a folosit foarte putin coechipierul meu insa a crescut de la 4.3% la 4.4% si atunci l-a dezactivat imediat, problema la CC este ca nu gandeste daca e deal apoi vale sare consumul in 20% apoi il taie, well, din pedala iesi mult mai bine.

                              Daca tot m-ai intrebat de CC, la Opel, o parte din participanti ziceau ca l-au folosit iar consumurile au fost toate 3.7% si 3.8%, deci, foarte apropiate, insa distanta a fost muuuult mai scurta, aprox 30km, si cred ca l-au folosit doar intre Otopeni si Baneasa unde strada este destul de dreapta.

                              Eu personal, nu-l folosesc daca vreau sa conduc eco (asta a fost unul din sfaturile lui Ionut - Ati si a fost fooooarte bun)

                              Originally posted by pretorian View Post
                              CTR ...cel mai mare consum?
                              Ai fi surprins sa vezi ce consumuri de diesel poti scoate cu CTR-ul , totul e sa ai vointa
                              '09 Audi A6, 2.0, A/T, Grey
                              Fosta:
                              '08 Honda Civic Sedan 1.8 M/T, Taffeta White
                              Javascript motherfucker in Iasi?
                              http://hondafan.etp.ro/gallery/v/andrei_r/

                              Comment


                              • #45
                                Daaaa, am auzit de consumuri de 6% la CTR....da cred ca trebuie sa fii putin masochist....
                                http://hondafan.etp.ro/gallery/v/den1grator/

                                Comment

                                Working...
                                X