De ce atat de INFLEXIBILI ???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • De ce atat de INFLEXIBILI ???

    Sunt un mare, MARE fan Honda. Ocazional fanatic. Un singur lucru nu inteleg si incepe sa ma roada din ce in ce mai tare:

    De ce sunt atat de rigizi in oferte???? Si nu numai in Europa. Uitati-va la Accord. Frumoasa foc, sportiva, relativ ieftina. Dar ce te faci daca vrei o putere o leaca mai mare? Daca vrei piele alba cu aluminiu. Sau cu imitatie de carbon. Nu se poate. Si noi o ducem bine, in State exista doar o singura motorizare.

    Noua Legend (RL). O singura motorizare, un singur pachet. Nu-ti poti ALEGE masina, iti este BAGATA PE GAT. Si ce daca nu-ti place lemnul. Il platesti. Si ce daca nu vreo navigatie? O platesti si pe asta. Dar nu vrei piele, pentru ca transpiri sau ingheti. Nu se poate, trebuie sa o platesti. Dar stiti, eu sunt mai sportiv, as vrea aluminiu. Nu se poate. Dar daca tot e sa dau atatia bani, vreau un motor mai puternic. Nix, n-avem. Sau, nu am bani de 300de cai, vreau pe la 200-250. Nu se poa'.

    Prea rigid, mult prea rigid. Personal asteptam Legendul cu foarte mare interes. Vreau sa-l cumpar. Imi place f mult, atat exterior cat si interior. Insa chiar sa-l iau sigilat, nu-mi convine dragi domni. O sa platesc vreun 25.000 avans si cel putin 800 pe luna. Pentru banii astia sa-mi bage pe gat ce doresc ei??? Dar ce, e lipita masina cu superglue?? Nici gand.

    Nu vreau sa dau exemple de alte marci, ca sa nu se creada ca-s rau intentionat. Insa, in banii astia, imi configurez un x30 cum am chef. Fac toate combinatiile posibile si imposibilie de jenti/piele/electronica/culori/trimuri etc. Dau un ban greu (pentru mine) insa am satisfactie. Nu sunt nevoit sa cred ca m-am inchis in sifonier de fiecare data doar pentru ca sunt inconjurat de lemn, un lemn scump intr-adevar, dar un lemn pe care nu mi l-am dorit niciodata.

    Scuzati lungimea postului dar sunt frustrat rau.

  • #2
    Ai foarte mare dreptate. Eu de exemplu mi-am comandat o Honda CR-V. O astept sa soseasca. :lol: Nu am putut sa comand nici macar ce culoare de piele vreau la tapiterie. Au niste combinatii standard si e "take it or leave it" Totusi mi-au spus ca pot sa fac comanda speciala, dar dureaza vreo sase luni ??? Asa ca am acceptat ceva intermediar, adica culoarea exterioara care imi place si culoarea lor de tapiterie, care nu imi place. ops:

    Comment


    • #3
      Aphedrone, Nicule "Bine ati venit" pe forumul nostru!

      Tema postului e una straigatoare la cer, sau mai bine zis "adevarul spus in fata" si nimeni, nici chiar un oficial al lor nu va putea explica logic (dpndv) problema asta.Va dau perfecta dreptate fiindca eu insumi critic de ani de zile aceasta filozofie.
      Eu unul n-am nici o explicatie......sau cel mult una vaga.....probabil o iau ca si motiv principal piata de desfacere, ex. Europa unde per total nu sar de 2% cota de piata.Dar probabil ca, tocmai aici e nodul, dar ar fi mai flexibili ar vinde mai mult (?)!

      Aphedrone, Accordul in America are doua motorizari, cea de 160 in 3 variante si cea de 240 CP in doua variante.E adevarat, comparativ cu concurenta posibil sa fie cam putin.

      La Legend insa e trist ca macar sub sigla Acura si mai ales pt. pretentioasa clientela nord-americana nu vor/pot sa fie ceva mai flexibili.O motorizare o mai inghit cumva, dar o singura echipare, NU!
      Daca ma gandesc la un Maserati care poate fi configurat in 3.000.000 de posibilitati, nu pot decat sa zic......

      Lungimea postului nu are a face, de aia ai venit aici sa discuti!!!

      Si mai indignanta e experienta lui Nicu care la o masina cat se poate de comuna, nu are "libertatea" de a alege singur pur si simplu TOT CE-SI DORESTE.
      HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

      Comment


      • #4
        Inflexibilitatea se regaseste si la alte cateva modele, insa la noi, cel putin la Accord, exista versiuni de echipare,cel putin asa am vazut in oferte. Sunt putine, intr-adevar, dar exista. Ma tentase la un moment dat un Accord Type-S, dar pe urma m-am gandit ca personal nu am ce face cu o limuzina, o iau degeaba. Asa ca am ramas pe Type R. La asta, ii pot reprosa lipsa optionalelor care, din cate stiu eu, in UK mai exista, si pretul exagerat de mare al A/C(sa dau 1600 E fara TVA pe un A/C manual mi se pare cam absurd), dar pe care l-am mai negociat. Nu stiu ce sa zic, poate au dorit sa ramana traditionali, asa cum au fost toti japonezii pana acum(full option sau nimic). Daca e sa iau partea buna, denota si putin exclusivism(daca esti cu adevarat fan Honda si o vrei neaparat, nu te mai intereseaza ce are pe ea, sa zicem asa).

        Comment


        • #5
          la motorizari masinile de la Honda sunt calculate, nu o sa-ti dea motorul de pe legend de 3.5L pe un S2000, asta doar la papura voda este posibil la masinile nemtesti, si fiecare masina trebuie sa aiba personalitatea ei, Honda decand sunt ei au facut masinile mai deosebite decat altii.
          faptul ca audi/bmw/mb/VW/... iti da 7 tip-uri de motorizari pe o caroserie nu este bine deloc, este doar chestie de marketing.
          prefer un model bine lucrat si gandit cu un anume tip de motorizare, decat sa-mi indese sub capota ce motor vrea muschiu meu, si ma trezesc ca masina e instabila in viraje sau la viteze mai mari.
          In .ro AC-ul vine standard pe toate hondele, eu am avut standard si oglinzi incalzite si scaune incalzite si eleron cu led-uri si jante aluminiu, in alte tari eleron-ul cu led-uri costa cam 900EUR. Eu zic ca aici deja depinde de dealer.
          http://www.autospeed.ro - Setari ECU (MoTeC, AEM EMS, Apexi, reflash pt. EVO si Subaru )

          Comment


          • #6
            efectiv nu le pasa. ca orice marca sint in afacerea de a face bani. asta vor sa si faca. vinzarile lor nu scad de loc. ba din contra. nu vor sa faca prea multe investitii ci doar profit.
            ratele de imprumut de la ei sint printre cele mai mari de pe piata si iar nu le pasa. se vind oricum. numele si istoria sint de ajuns pt a vinde masinile lor. cind toti cei din jur ofera chiar si 0% finantare ei au 5-6%. cind au vreo oferta de la sfirsitulk anului de productie baga si ei 3.9%. care e oricum peste ceeace ofera altii.
            pe unul ca mine sau ca unii de aici ii va opri asta de la cumparare? pe mine nu.
            honda x 5
            "W" stands for Wrong
            Amerika ist Wunderbar

            Comment


            • #7
              sa nu uitam ca pretul raport/calitate la Honda e cel mai bun, si ofera cam cel mai mult de banii care-i dai, asa ca nu are rost sa te mai uiti la maruntzisuri. Eu nu m-am uitat nici la taxe/vama, daca imi place ceva nu ma poate opri nimeni sa-mi iau.
              http://www.autospeed.ro - Setari ECU (MoTeC, AEM EMS, Apexi, reflash pt. EVO si Subaru )

              Comment


              • #8
                Oamenilor, dar nu m-ati inteles pe deplin. Faptul ca se vand oricum, nu e o scuza sau un motiv. Daca ar fi mai flexibili, ar vinde MAI MULT. E atat de logic.

                Exista o explicatie pentru aceasta politica bizara, cel putin asa cred eu. Majioritatea americanilor isi cumpara o masina sa-i duca dintr-o parte in alta. Americanul o ia asa cum i se da. Cu toti cunoastem calitatea masinilor americane. Nu-l intereseaza nici macar cat consuma. Doar sa-l tina. Atat.
                Pentru european, o masina inseamna mult mai mult decat un simplu mijloc de transport. O alege cu grija, o configureaza, e fanatic la detalii, sa fie moale plasticul, sa se potriveasca culorile, cum miroase pielea, cum se lumineaza bordul noaptea, unghiurile bordului etc.
                Greseala Honda este ca nu adapteaza oferta la piata europeana. Sau poate ca nu-i intereseaza. Vin cu strategia dezvoltata special ptr state (si da, functioneaza f bine) si vor sa multumeasca europenii. Da, intr-adevar, fata de unciul TSX al americanilor, noi avem trei motorizari. Dar doar cu jumatati de masura, nu intri pe piata europeana unde concurenta e ATAT de mare.
                Uitati-va la review-urile Accordului in Europa si comparati cu vanzarile. O sa vedeti ca o discrepanta teribila. Review-urile sunt excelente si vanzarile varza. Pentru ca toata lumea o lauda dar cand e de cumparat, nu prea se inghesuie. Asta ce inseamna? O oferta la pamant pentru o masina excelenta.

                Comment


                • #9
                  Nu e vorba de oferta, in europa este vorba de imagine, Honda nu prea are imagine in Europa, si europenii mai sunt si nationalisti pe deasupra.
                  http://www.autospeed.ro - Setari ECU (MoTeC, AEM EMS, Apexi, reflash pt. EVO si Subaru )

                  Comment


                  • #10
                    Imaginea conteaza si nu prea in ecuatia asta a noastra. Imaginea Honda e una foarte buna, brandul are un awarness pe care celelalte marci nici nu-l viseaza. Toata lumea stie ca Honda face masini performante, relativ ieftine asa cum toata lumea stie cat sunt de fiabile.
                    Ce imagine are Fiat-ul? Sau Citroen-ul? Sau Renault? Si uite ce vanzari au. E vorba ca-ti dau posibilitatea sa faci ce vrei cu banii tai. Eu inteleg ca poate pentru unii $50K e un mizilic si-si pot permite sa-i cheltuie chiar daca nu au exact ceea ce vor, numai de dragul marcii. Insa pentru mine chiar e o suma si vreau sa-i dau cheltui cum vreau. Greaseala Honda e ca nu-mi permite sa fac asta si ca nu ma vor client. Pe mine si pe multi altii.

                    De ce trebuie sa fac atatea compromisuri pentru Honda? Trebuie sa ma consider ghinionist ca-mi place marca asta? Am inteles ca trebuie sa platesc inca 30% taxe vamale dar nici sa nu mi-o pot configura?

                    Hm, nu stiu ce sa zic ...

                    Comment


                    • #11
                      Taxe vamale se platesc in Romania pentru acele produse care provin din afara UE. Toate produsele, nu doar Honda.
                      Without racing, there is no Honda

                      Comment


                      • #12
                        Stiu lucrul asta.

                        Ce relevanta are?

                        Comment


                        • #13
                          cine te opreste sa-ti personalizezi masina dupa ce o cumperi ? :P
                          http://www.autospeed.ro - Setari ECU (MoTeC, AEM EMS, Apexi, reflash pt. EVO si Subaru )

                          Comment


                          • #14
                            Unde? La super tunerii C&C? Sa-mi pun beculete albastre la stergatoare? Crezi ca e ursulet?

                            Discutia devine irelevanta.

                            Comment


                            • #15
                              Pana una alta, daca esti intr-adevar fan Honda, accepti pana la urma ce ti se da...Daca ei nu doresc sa acapareze o parte cat mai mare din piata auto europeana si vanzarile lor se axeaza pe State, n-ai ce sa le faci. Daca as fi avut posibilitatea, m-as fi dus in state sa-mi iau o Acura RSX, s-o personalizez cum vreau eu si s-o aduc aici.

                              Comment

                              Working...
                              X