Merlin Auto (Baia Mare)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    ce intentie domnule?
    Am facut atitia km de la cluj in ideea sa discreditez dealerul sau cum? am venit pentru ca aveam ambreiajul picat la 26 000km si nu era dealer in cluj. M-au asigurat ca se face totul sa se schimbe pe garantie, si ca oricum m-ar costa manopera in jur de 400 ron daca e sa platesc din buznar.
    Nu s-a facut pe garantie iar manopera a fost 720 ron. ok, nu stiu eu sa conduc si de-aia s-a stricat, dar pretul gresit la monopera l-au dat pentru ca nu isi vedeau capul de atatia clienti? nu ma interseaza parerea ta basticar, eu la baia-mare nu mai vin iar urmatoarea masina aproape sigur nu va fi Honda. La garanatie am renuntat, voi face reviziile la service-uri neautorizate pentru Accord, iar pentru Civic voi merg la Debrecen.
    Crede-ma ca sunt un client decent si usor de multumit, eu am avut o relatie foarte buna cu fostul dealer din Cluj.

    Despre sebi77, il stiu din cluj, de la el imi iau piese pentru motocicleta. E foarte pasionat de Honda (moto), dar se pare ca l-a dezamagit mult Civicul. E un tip foarte deschis si de treaba, de cuvant si de incredere. Se pare ca a avut experiente neplacute atat la cluj cat si la baia-mare cu civicul, deci ce e de comentat? Ne luam alte masini data viitoare.
    '07 Honda Accord 2.0 M/T Sport SE, Carbon Bronze
    '08 Honda Civic 5D 1.8 Sport, vivid blue
    '99 Honda CBR600F
    http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/cappy/

    Comment


    • #77
      Va rog fara atacuri la persoana.

      Discutiile mai purin cuminti se pot purta, daca vreti sa o faceti, pe pm.
      '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

      sigpic

      Comment


      • #78
        si eu il cunosc personal pe sebi77, daca ar fi patit cineva ce a patit el ar intelege. dupa ce ai ghinionu sa te loveasca unu cu un suv, sa mergi sa-ti faci masina ca inainte si sa stea toate atarnand...cam nasol, vb de masini cumparate de noi din reprezentanta nu second-hand! spre deosebire de el eu am avut o experienta buna cu cei de la merlin, dar problemele lui ii justifica atitudinea.....
        pt care nu mai poate de curiozitate sebi activeaza in domeniu moto nu auto, n-are nici o treaba cu concurenta....
        HONDA ciVic Type S (FN1) - Injen - Weapon-R - Invidia - COOL IT - Eibach - Drag Wheels - REPSOL - Magnat - Skunk2
        HONDA CRX DEL SOL VTI (EG2)......in progress
        vw scirocco mk 1 G60 kompressor stage 2
        KAWASAKI ZX-6 RR Ninja

        Comment


        • #79
          dc sebi77 a intampinat problemele pe care le sustine, atitudinea lui este justificata...! un dealer fie el honda sau orice alt brand trebuie sa aiba ca unica tinta profesionalismul si satisfacerea deplina a clientului, de pe care traieste pana la urma...! din pacate, pentru ca ro nu este o tara asa cum ar trebuie sa fie o tara civilizata, nimik nu se intampla cum trebuie, si apar astfel de situatii...! sebi, iti inteleg atitudinea, eu in baia mare nu am avut (inca) probleme la service, insa la fel de sincer iti spun ca am fost cu accord-ul meu la un service din ungaria, cand mi-am pus suspensia sport, ca sa am o garantie mai mare privind calitatea lucrarii care urma sa se efectueze la masina, si a meritat..! de asemenea la birou avem un seria 5, care nu a vazut inca revizii decat facute la vienna.., si erau si la juma' de pret fata de cele de la autotransilvania din cj...! asa ca ai si tu aceasta varianta, si mai mult, dc este cum sustii, fa o plangere si la HTR, si de ce nu si la OPC!
          Honda Accord, 2007, 2.0 M/T-155CP, Royal Blue Pearl

          Comment


          • #80
            Nu vroiam sa se ajunga aici. Dar ma scarbeste aceasta atitudine.
            La fel de neprofesional a fost si service-ul din Cluj. Atunci am facut plangere la HTR si la OPC. Rezultate nu au fost.
            Acum nu mai fac nici o plangere. Am expus doar ce am patit. Si asta pentru ca respectivii nu m-au mai cautat desi au promis ca vor rezolva urechea aia de la grila. Care normal trebuia schimbata pe asigurare. Dar se pare ca nici nu stiu si nici nu vor sa faca bani.
            Fan Honda sunt demult. Am un CRX de ceva ani si am avut motociclete Honda.
            Port chiar si haine inscriptionate Honda.
            Dar se pare ca Honda in Romania nu e ceea ce imi inchipui eu. Pur si simplu credeam ca e o marca perfecta, inclusiv reprezentantele la fel.
            In fine. Am expus doar ce am patit. Nu astept nimic din partea lor.
            Sper sa invete ceva din experienta cu mine. Pot exista si clienti pretentiosi daca se considera ca e o marca unica!

            La noi in tara nu se va mai face nimic la masina mea!
            Sper ca HTR sa citeasca aici.
            www.sspbike.ro

            Comment


            • #81
              sebi, produsele honda sunt una, serviciile service-urilor honda (sau ale altor brand-uri) din ro sunt alta mancare de peste! asta pentru ca la noi indiferent de domeniu, gasesti o multime de oameni nepregatiti, ignoranti, neseriosi si miserupisti..! cum ti-am spus si mai devreme, incearca cu incredere serviciile honda de peste granita, si iti garantez eu ca vei fii multumit..! asta e...,si nu vei iesi mai scump, ci din contra!
              Honda Accord, 2007, 2.0 M/T-155CP, Royal Blue Pearl

              Comment


              • #82
                Stimati colegi de forum,
                Avand in vedere ultimele posturi ma simt obligat sa va raspund pentru a clarifica cateva aspecte, chiar si cu putina intarziere, si de a incerca sa dezamorsam un conflict care cred ca a mers prea departe, ca drept la replica. Consider ca dimensiunea efectului este deja mult mai mare decat a cauzei care l-a produs.
                Tin sa precizez din capul locului ca nu doresc neaparat sa arat ca am dreptate, ci ca respect parerea tuturor, fie ca este buna sau rea la adresa noastra; la urma urmei este vorba de un forum. Mai mult, va apreciez parerile critice si sunt convins ca ele sunt destinate sa ne dam seama ce si cum am gresit, sa invatam din greseli si sa nu le mai repetam. Pentru asta va multumesc tuturor.
                Referitor la problema d-lui “cappy”:
                Va rog, stimate domn, sa va amintiti ca inca de la prima discutie telefonica despre uzura ambreiajului, v-am atentionat ca in afara unor posibile defecte de fabricatie ale pieselor, ambreiajul este considerat piesa de uzura si nu face obiectul garantiei (ca si discurile de frana, de exemplu). Este raspunsul pe care l-am primit si de la responsabilul de garantii de la HTRO, dupa ce l-am sunat pentru ca va promisesem ca fac tot ce pot ca sa va ajut. Nu imi amintesc sa va fi spus insa ca nu stiti sa conduceti masina!
                (De altfel am intentia de a deschide un alt topic privitor la problema uzurii ambreiajului in perioada de garantie, pentru ca numarul cazurilor de acest fel s-au inmultit si vreau sa vad si parerea altor dealeri despre modul in care clientii percep acest lucru. Din pacate cu totii se reped la noi si ne acuza ca insinuam ca nu stiu sa conduca).
                V-am transmis apoi un e-mail din care reiese si faptul ca v-am comunicat pe telefonul mobil un pret rotund, din memorie, pentru inlocuirea kitului de ambreiaj, si am corectat aceasta cu scuzele de rigoare anexand antecalculatia de pret dupa normarea din programul de piese si referire la sectiunea corespunzatoare din carnetul de garantie si service, pe care clientii se presupune ca o iau la cunostiinta atunci cand cumpara masina. Pretul era rotund 400 RON + TVA, iar Dvs. ati platit in final 633 RON cu tot cu TVA. Exista o diferenta, recunosc acum asa cum am recunoscut si atunci, dar nu cred ca asta e un motiv de cearta.
                De remarcat faptul ca era vorba de o antelcalculatie, nu a vrut nimeni sa va insele in vreun fel, la urma urmei hotararea de a face noi lucrarea a fost alegerea Dvs. Si inca ceva: pretul pieselor din reteaua Honda Romania, vi s-a parut prea mare si am convenit sa va facem lucrarea cu piese aduse de Dvs., ceea ce probabil in alta parte, din start, nici nu vi se accepta. Facerea de bine, insa, …
                Vreau sa precizez pentru toti care citesc aici ca toate documentele (mail, adresa, constatare, etc.) despre care scriu exista in corespondenta purtata cu persoanele in cauza, dar nu doresc sa le atasez aici deoarece sunt inscrisuri care apartin firmei Merlin Auto. Pot insa sa fie confirmate.
                Asa ca si Dvs., nici eu nu stiu sa ma cert. Poate este un punct in minus. Dar nici nu doresc sa-l castig.
                Iar daca bine imi amintesc, dupa efectuarea lucrarii ne-am despartit cu ideea ca sunteti multumit de lucrare, si chiar am vorbit dupa aceea la telefon despre comportamentul masinii dupa o perioada initiala de exploatare a noului ambreiaj si mi-ati confirmat ca totul e OK. Concluziile sa le traga cine citeste…
                Referitor la problemele d-lui “sebi77”:
                Ati facut deplasarea la Baia Mare pentru o reconstatare la dauna ce ati avut-o. V-am dezechipat masina si am completat constatarea initiala cu inca 4 repere fata de cele 5 care se dadusera la inlocuit. Pe langa ca nu puteam sa nu observam acea ureche rupta la care va referiti, deoarece dezechiparea s-a facut in zona acelei piese, asa cum spuneti si Dvs., aveam toate motivele sa vrem sa inlocuim cat mai multe piese, ca factor de profit al activitatii de service. Unii colegi mai glumeti ar putea sa spuna ca am putut-o rupe chiar noi la demontare/montare, dar atunci cu atat mai mult am fi avut motive sa o trecem in reconstatare!
                Deci, judecand dupa toate astea, se poate lua in calcul posibilitatea ca aceasta sa se fi rupt intre momentul reconstatarii si cel al prezentarii ulterioare in service, mai cu seama ca asta s-a facut la un interval de aprox. 3 saptamani dupa aceea. Se poate, nu?. Nu pretind insa ca suntem perfecti ca Dvs, care se vede ca stiati ca acea clema (ureche) este rupta. Nu inteleg de ce, daca noi n-am fi observat, sa zicem, nu ne-ati atras atentia atunci… nu era mai simplu?
                In loc de asta v-ati enervat si ati facut scandal, dupa care tinichigiul a mai facut un retus/reglaj ca sa “va placa” liniile masinii, desi mi-ati marturisit ca v-ati uitat si la masinile noi din showroom si nici la acelea nu va plac imbinarile. Apoi ati spus ca sunteti mai impulsiv dar v-a trecut, ca nu aveti de fapt nimic cu noi !? Cine a citit posturile Dvs. si-a dat probabil seama dupa tonul pe care il lasati sa se intrevada…
                Intre timp ati cerut preturi pentru cateva accesorii, pe care nu vi le-am dat fiindca nu puteam, avand contul blocat. Si asta tot din cauza unor clienti ca Dvs, si iata de ce: dupa ce s-a facut reparatia, am convenit ca va dam masina pe baza acceptului dat de asigurator pe deviz. In mod normal, fara un contract de decontare directa cu asiguratorul (si chiar si cu contract multe unitati de service procedeaza la fel) nu ati fi putut primi masina pana la intrarea in contul nostru a contravalorii facturii de reparatie.
                Dar v-am dat masina cu rugamintea de a transmite factura si devizul in original la asigurator, plus de a semna conform procedurii, cererea de despagubire in original, la sediul lor din Cluj. Iar Dvs., cu “bunavointa”, nu ati semnat documentele nici dupa o luna de la data reparatiei! Din nou un exemplu de facere de bine…
                Va spun un fapt: abia zilele acestea factura fost data la plata de catre asigurator, dupa ce personal am fost la Cluj pentru asta si am dat sute de telefoane la Bucuresti…. Va dati seama ce ar fi insemnat sa va tinem masina in tot acest rastimp, aproape trei luni… sau poate atunci ati fi actionat corect si nu mi-ati fi replicat pe ton razbunator ca “am uitat sa merg sa semnez si sa duc actele ... sa ma sinucid?”
                Asta avand in vedere ca ati primit un colet de la noi in care erau (ce greseala grava!) doua stergatoare de parbriz in loc de unul. Din nou ati raspuns impulsiv si, da, marturisesc ca am fost exasperat de atitudinea dvs. de lipsa de intelegere. Ceea ce nu inseamna ca nu am gresit.
                Dar, inversand rolurile, pentru o clema si un stergator de parbriz in plus eu nu as fi facut niciodata scandal… masinile sunt masini, robotii raman roboti, dar de la oameni eu am mai multe pretentii. Mai cu seama ca nu sunt sigur ca au caderea sa foloseasca la adresa noastra (ca persoane) epitete intre ghilimele – din toate punctele de vedere: macar educatie, daca nu studii, realizari, experienta de viata, etc.
                Acestea fiind scrise, eu vad un lucru comparativ cu cei la care m-am referit mai sus: noi incercam, pe cat putem, sa fim mai buni. Oare si voi faceti acelasi lucru?
                Poate ca probleme au fost, sunt si vor mai fi. Din motive subiective sau obiective. Un caz, doua sau mai stiu cate…la un rulaj de cateva sute de clienti eu consider ca este in limitele rezonabilului. Din pacate cei mai multi dintre ceilalti “cateva sute” nu frecventeaza forumurile, dar am satisfactia ca oricand ma intalnesc cu clienti multumiti, atat oameni simpli cat si oameni de tinuta morala si sociala inalta, ne salutam si ne strangem mana.
                Ca de ipocrizii varsate pe forumuri sunt satul.
                Va multumesc pentru rabdare si va asigur ca portile noastre va vor fi deschise in continuare ca si pana acum.

                Comment


                • #83
                  Nu ai raspuns pentru ca ai stat si te-ai gandit cum sa scrii sa sune frumos din punctul vostru de vedere...
                  Domnule director, normal ca am fost impulsiv. Daca service-ul era full de clienti intelegeam. Dar asa, nu inteleg de ce nu puteti fi profesionisti cu clientii, mai ales cu cei care fac km sa va viziteze.
                  Cu 'sinuciderea' te-am citat pe TINE! Asta a fost raspunsul tau cand am intrebat de ce atatea greseli fata de mine. Ce sa fac acum, sa ma sinucid? Asta e raspuns de director de reprezentanta??? Sincer am ramas cu gura cascata.
                  Cu clema, stimabile, v-am rugat si cand am venit la constatare si cand am venit la montare piese sa va uitati la grila centrala, pentru ca am specificat ca mi se pare suspect, pentru ca farul atins la accident era lipid de grila centrala a masinii...
                  La constatare, am insistat sa desfaceti tot, dar lenea asta e mare cand nu este de lucru.
                  Si ma repet: Nici macar nu ati avut simtirea sa ma anuntati in timpul montarii ca urechea aia e rupta. Ati musamalizat. Am aflat doar in momentul in care am comentat calitatea lucrarii, cand tinichigiul, 's-a' scapat. Altfel nu stiam asta...
                  Stii ce ati constat? Exact ce am vazut si eu indepartand bara. Nu ati defacut nimic.
                  Sunt foarte curios sa vad legatura de fire atinsa, daca ati lipit firele sau au ramas asa cum le-am izolat eu dupa accident ca sa evit un posibil scurt. O sa va anunt despre asta la urmatoarea revizie, care bineinteles o voi face in Ungaria.
                  Dupa cum am vorbit acolo, eram interesat de un Acord. Dar si asta il voi achizitiona din alta tara, daca atitudinea reprezentantilor Honda de aici este asa.
                  Cat despre asigurari, normal ca nu m-am dus sa semnez foarte repede dupa ce am vazut cat de profesionisti sunteti.
                  Discutia noastra si colaborarea se opreste aici.
                  Bafta si sper ca ati invatat ceva de aici si urmatorii clienti ai vostri vor fi multumiti.
                  Stiu ca se invata din greseli, dar cred ca aveti nevoie de oameni mai bine pregatiti.
                  Numai bine!
                  sebi77
                  Senior Member
                  Last edited by sebi77; 24-01-10, 15:05.
                  www.sspbike.ro

                  Comment


                  • #84
                    nu anexati pozele cu ambreajul din discutie, sa vedem cum arata unul uzat de conducatorul auto la cca. 20.000 km? eu nu inteleg cum poti gresi o antecalculatie! intri intr-un program, cauti inlocuire ambreiaj, si iti spune numarul de ore! numai probabil pentru ca omul a venit cu piesa lui si voi nu ati mai castigat nimic din adaosul pe piesa, ati mai umflat manopera!
                    Volkswagen Golf V, 2.0TDI, BKD, MTM Engine Performance Upgrade, GOODRIDGE Brake Lines Hoses, Front&Rear EBC Turbo Groove Brake Discs, Front&Rear EBC Redstuff Brake Pads, Zandvoort 17" + GY Eagle F1 Asymmetric, Hella Xenon-look Headlights, Hella LED Clear Taillights

                    Comment


                    • #85
                      cu toate ca asa cum am precizat, eu am avut o experienta placuta cu Merlin, pot spune ca si eu as fi complet nemultumit in situatia lui sebi77. cum am spus, dupa ce ai ghinionul sa iti fie lovita masina (tu neavand nici o vina) astepti macar sa fie refacuta ca inainte, mai ales cand toate elementele in cauza se schimba, nu se indreapta din ciocan.
                      elementele schimbate la masina lui nu "se leaga" adica farul, masca, bara, aripa...fiecare cu linia ei, iar aripa daca o apesi se misca de parca ar fi din carton. cred ca atunci cand gresesti fata de cineva trebuie sa-ti asumi. daca n-o faci din primul moment si incerci sa te eschivezi cel "prejudiciat" are toate motivele sa nu fie colocvial.
                      tin sa precizez in final ca sebi a ajuns la merlin indrumat de mine...
                      HONDA ciVic Type S (FN1) - Injen - Weapon-R - Invidia - COOL IT - Eibach - Drag Wheels - REPSOL - Magnat - Skunk2
                      HONDA CRX DEL SOL VTI (EG2)......in progress
                      vw scirocco mk 1 G60 kompressor stage 2
                      KAWASAKI ZX-6 RR Ninja

                      Comment


                      • #86
                        interesanta discutia...! merlin (domnule Adi), un "drept la replica", din care cei interesati vor trage concluziile de rigoare vis-a-vis de o situatie, care i se poate ivi pana la urma oricaruia dintre noi, insa ar fi cel putin benefic pentru societatea pe care o reprezentati la acest moment, ca pe viitor sa veniti cu astfel de explicatii mai repede, sa fiti mai prompti si mai concisi, pentru ca pana la urma este interesul dvs ca, ma rog, clientii care va calca pragul sa isi faca o ideea obiectiva despre o situatie (mai mult sau ma putin) conflictuala..!!!
                        in rest, mult succes..!
                        tibi savoiu
                        Senior Member
                        Last edited by tibi savoiu; 24-01-10, 15:44.
                        Honda Accord, 2007, 2.0 M/T-155CP, Royal Blue Pearl

                        Comment


                        • #87
                          ahhhh,-(offtopic)- merlin, mai aveti contul blocat, ca astept si eu detalii legate de un reper, de vreo saptamana....? merci!
                          Honda Accord, 2007, 2.0 M/T-155CP, Royal Blue Pearl

                          Comment


                          • #88
                            Am uitat totusi ceva. La masina mea s-a schimbat un far, bara fata, ornament aripa, cleme, grila bara si alte maruntisuri. Capota si aripa nu au fost atinse. Bara originala a venit gata vopsita. Am vazut pe devizul de reparatie, vopsit...
                            Ce s-a vopsit la masina mea???
                            www.sspbike.ro

                            Comment


                            • #89
                              Mai sus cateva pagini spuneam ca mi-a lasat o impresie buna service-ul si oamenii.
                              DAR, eu nu voi mai veni la Merlin, atat. Pentru ca am avut niste discutii cu un alt dealer care m-a asigurat ca era posibila schimbarea pe garantie si ca nu s-a facut din comoditate sau din dorinta de a nu va pune rau cu HTRO. Regret si acum ca nu am mers in Ungaria.
                              '07 Honda Accord 2.0 M/T Sport SE, Carbon Bronze
                              '08 Honda Civic 5D 1.8 Sport, vivid blue
                              '99 Honda CBR600F
                              http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/cappy/

                              Comment


                              • #90
                                Originally posted by cappy View Post
                                E foarte pasionat de Honda (moto), dar se pare ca l-a dezamagit mult Civicul. E un tip foarte deschis si de treaba, de cuvant si de incredere. Se pare ca a avut experiente neplacute atat la cluj cat si la baia-mare cu civicul, deci ce e de comentat? Ne luam alte masini data viitoare.
                                Poti sa detaliezi? Problemele pot fi importante pentru ceilalti posesori de Civic.

                                Comment

                                Working...
                                X