Pacat de cele intamplate, eu cand am comandat piese la ei au venit chiar mai repede decat aproximasera ei.
Ori cum probleme ca ale tale stiu ca s-au intamplat si pe la case mai mari.
Daca ai unde sa mergi in alta parte e si mai ok.
Radacini Motors (Brasov)
Collapse
X
-
Asta cat o sa mai tina. Dupa normele EU vor disparea si acele camere de filmat din service. Nu ai voie sa supraveghezi angajatul la locul de munca.
Nici eu nu as fii de acord sa fie indreptata o camera de filmat spre mine tot timpul cat sunt la locul de munca.
Leave a comment:
-
Au voie sa asiste dar pe TV, nu direct langa masina. Stii tu protectia muncii, rar bla bla bla.
Leave a comment:
-
Originally posted by IB View PostMi-e aproape imposibil sa cred ca au primit un pachet nou, sigilat, dar gol. Mai degraba sunt neseriosi. Partea proasta este ca nu prea ai alternative viabile prin zona in care de afli tu acum.
Trebuie sa subliniez ca fiecare lucru pe care mi l-ai scris a fost esential intru intelegerea situatiei in care ma aflu. Nu cred sa fie cuvinte suficiente care sa redea cata recunostinta iti port.
Am luat legatura cu cei de la Apan si ma vor rezolva ei, ceea ce inseamna ca de acum incolo orice interventie la masina presupune o deplasare de ~370 de km.
Originally posted by KMR View PostEu aș trimite un mail și la HTR īn care să sesizez aceste chestii. Nu e normal să fii tratat așa. Īn locul tău aș fi foarte nervos pe ei. Dar nu sunt īn locul tău.
Ma voi adresa celor de la HTR, dar ce ma framanta este ca acel service este unul comun pentru Honda, Mazda, Opel, Chevrolet. Adica gogosarii astia au "grija" la nivel de reprezentanta de toate marcile astea?! Uau!!!
In alta ordine de idei, atrag atentia tuturor colegilor ca au dreptul, prin lege, sa asiste la oricare lucrare efectuata de un service. Mai multe despre obligatiile service-ului sunt de gasit in O.G. 82/2000.
Leave a comment:
-
Eu aș trimite un mail și la HTR īn care să sesizez aceste chestii. Nu e normal să fii tratat așa. Īn locul tău aș fi foarte nervos pe ei. Dar nu sunt īn locul tău.
Leave a comment:
-
Mi-e aproape imposibil sa cred ca au primit un pachet nou, sigilat, dar gol. Mai degraba sunt neseriosi. Partea proasta este ca nu prea ai alternative viabile prin zona in care de afli tu acum.
Leave a comment:
-
Ultimul episod
Inainte de a va povesti ce s-a intamplat astazi, arat ca la intalnirea anterioara am cazut la intelegere cu cei de la Radacini sa ma sune cu o zi inainte de a veni, adica ieri, sa ma sune sa-mi spuna daca bieleta a sosit la service.
Am asteptat ieri sa ma sune pana la ora 2 p.m. si cum telefonul nu mai venea, am indraznit eu. Mi s-a spus ca piesa nu sosise inca, dar ca ma vor suna pana la sfarsitul programului sa-mi spuna ce si cum. La ora 5 p.m. primesc telefon si-mi spun ca "da, piesa a venit, puteti veni maine (adica astazi, sambata 03.12) sa va rezolvam problema".
Astazi, in jurul orei 9, cand ma pregateam sa plec, primesc telefon de la Radacini: "Stiti, desi am facut comanda si am primit pachetul, piesa dumneavoastra nu se afla in pachet. Nu-mi pot explica cum s-a intamplat asa ceva".
Nu are rost sa va spun ce am simtit in acel moment.
Le-am spus ca le multumesc pentru ce au facut si ca la primul drum pe care-l voi face in Brasov, le voi lua inapoi avansul pe care l-am platit pentru piesa. Pentru ca a trebuit sa dau avans, ca - poate - nu prezentam incredere. Eu nu, ei da...
Deplang pe cei care depind de serviciile lor.
Leave a comment:
-
La cei de la Kampur faceam reviziile la Accord prin, asta prin 2009-2010 si parca traiau pe alta planeta de la maturator pana la director. Era un haos total.
Leave a comment:
-
Sa nu uiti sa ii intrebi care era problema cu bieleta respectiva si sa ti-o si arate. Doar ca sa fi sigur ca n-ai dat banii pe aia noua degeaba.
Leave a comment:
-
Hop si eu cu o impresie!
Cu aproape o luna in urma am facut o programare la o geometrie la Radacini. Am primit (primul) termen lunea trecuta (21.11.2016).
Am fost, mi s-a spus ca trebuie inlocuita o bieleta de directie si abia apoi mi se va face geometria. Am fost intrebat daca doresc piesa OEM sau AM, am optat pentru OEM, am platit un acont pentru ea. Am primit (al doilea) termen azi, 29.11.2016 ora 10.
Azi m-am prezentat la ora 9.55, le-am lasat masina. Pe la 10.33 am primit un telefon de la Radacini:
- Buna ziua! Dumneavoastra ce ati comandat data trecuta: piesa OEM sau AM?
- OEM, zic.
- Ne pare rau, dar piesa nu a ajuns. Stati sa intreb mecanicul ce se poate face. Va sun peste 5 minute.
Bineinteles, nu s-a putut face nimic.
A ramas pe sambata, 03.12.2016. Asta pentru ca nu prea am unde sa ma mai duc.
Ca sa ajung la Radacini, eu trebuie sa parcurg la dus 70 de km in conditii de drum de munte si de iarna.
Distractia continua.
Leave a comment:
-
Am reparat eu civicul la ei.
In afara de programarea pentru reparatie mai defectuoasa adica cu intraziere nu am ce sa le reprosez.
Au facut o treaba buna si la vopsitori cat si la montajul pieselor.
Per ansamblu ok.
Leave a comment:
-
Merci. O sa ii īncerc eu la revizia mică de 30.000 si va spună impresii de inceput!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Leave a comment:
-
Hai sa zicem asa... nu am auzit de feedback negativ pe forum pentru ei, dar nici nu a postat f mult lumea.
Leave a comment:
-
Salutare,
Ceva păreri despre Radacini? De la 1 August ma mut la Brasov si ma interesa unde tratez Hondica: Radacini sau Kampur?
Mulțam
Ștefan
Sent from my iPhone using Tapatalk
Leave a comment:
Leave a comment: