Radacini Motors (Brasov)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Radacini Motors (Brasov)

    Avem un dealer nou Honda in Brasov pe calea Bucuresti 124-126 (intre Opel si Mazda)



    www.honda-radacini.ro

    Calea Bucuresti, Nr. 124 – 126, Brasov
    Tel: 0268-311.123
    Fax: 0268-311.128
    Mail: office.brasov@radacini.ro

    Showroom

    Ionut Udrea – Manager Vanzari
    Mail: ionut.udrea@radacini.ro
    Mobil: 0731-567.367


    Program: L-V 09:00 – 18:00
    S 09:00 – 14:00


    Service

    Lorand Sipos – Manager Service
    Mail: lorand.sipos@radacini.ro
    Mobil: 0727-227.250


    Program: L-V 08:00 – 17:00
    S 08:00 – 13:00
    ticker
    Administrator
    Last edited by ticker; 14-08-14, 09:13.
    '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

    sigpic

  • #2
    Am fost eu azi pe la ei sa comand ceva cu treaba asta mi sa reamintit ca exista un buletin de service pentru schimbarea franei de mana de care stiam dar cei de la Kampur nu au vrut sa mi-o schimbe pe motiv ca nu am facut reviziile la ei.
    Eu sincer as fi mer la ei daca faceau ceva cu intrarea in service bordura foarte inalta chiar si masinile cu suspensie normala le rascaiau pe dedesubt la urcare in hala.
    Bine ca acum exista concurenta la Brasov si ai de unde alege.
    2017 DACIA Sandero stepway 0.9Tce + easy r
    EX-2007 CIVIC 1,8 I-VTEC 140CP

    Comment


    • #3
      Salutare,

      Ceva păreri despre Radacini? De la 1 August ma mut la Brasov si ma interesa unde tratez Hondica: Radacini sau Kampur?

      Mulțam
      Ștefan


      Sent from my iPhone using Tapatalk
      2014 Civic Tourer 1.8 MT Sport, White Orchid Metallic
      Ex Accord 2.0 M/T SSE Dark Mocha

      Comment


      • #4
        Hai sa zicem asa... nu am auzit de feedback negativ pe forum pentru ei, dar nici nu a postat f mult lumea.
        '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

        sigpic

        Comment


        • #5
          Merci. O sa ii încerc eu la revizia mică de 30.000 si va spună impresii de inceput!


          Sent from my iPhone using Tapatalk
          2014 Civic Tourer 1.8 MT Sport, White Orchid Metallic
          Ex Accord 2.0 M/T SSE Dark Mocha

          Comment


          • #6
            Am reparat eu civicul la ei.
            In afara de programarea pentru reparatie mai defectuoasa adica cu intraziere nu am ce sa le reprosez.
            Au facut o treaba buna si la vopsitori cat si la montajul pieselor.
            Per ansamblu ok.
            2017 DACIA Sandero stepway 0.9Tce + easy r
            EX-2007 CIVIC 1,8 I-VTEC 140CP

            Comment


            • #7
              Hop si eu cu o impresie!
              Cu aproape o luna in urma am facut o programare la o geometrie la Radacini. Am primit (primul) termen lunea trecuta (21.11.2016).
              Am fost, mi s-a spus ca trebuie inlocuita o bieleta de directie si abia apoi mi se va face geometria. Am fost intrebat daca doresc piesa OEM sau AM, am optat pentru OEM, am platit un acont pentru ea. Am primit (al doilea) termen azi, 29.11.2016 ora 10.
              Azi m-am prezentat la ora 9.55, le-am lasat masina. Pe la 10.33 am primit un telefon de la Radacini:
              - Buna ziua! Dumneavoastra ce ati comandat data trecuta: piesa OEM sau AM?
              - OEM, zic.
              - Ne pare rau, dar piesa nu a ajuns. Stati sa intreb mecanicul ce se poate face. Va sun peste 5 minute.

              Bineinteles, nu s-a putut face nimic.

              A ramas pe sambata, 03.12.2016. Asta pentru ca nu prea am unde sa ma mai duc.

              Ca sa ajung la Radacini, eu trebuie sa parcurg la dus 70 de km in conditii de drum de munte si de iarna.

              Distractia continua.

              Comment


              • #8
                Sa nu uiti sa ii intrebi care era problema cu bieleta respectiva si sa ti-o si arate. Doar ca sa fi sigur ca n-ai dat banii pe aia noua degeaba.

                Comment


                • #9
                  La cei de la Kampur faceam reviziile la Accord prin, asta prin 2009-2010 si parca traiau pe alta planeta de la maturator pana la director. Era un haos total.

                  Comment


                  • #10
                    Ultimul episod

                    Inainte de a va povesti ce s-a intamplat astazi, arat ca la intalnirea anterioara am cazut la intelegere cu cei de la Radacini sa ma sune cu o zi inainte de a veni, adica ieri, sa ma sune sa-mi spuna daca bieleta a sosit la service.
                    Am asteptat ieri sa ma sune pana la ora 2 p.m. si cum telefonul nu mai venea, am indraznit eu. Mi s-a spus ca piesa nu sosise inca, dar ca ma vor suna pana la sfarsitul programului sa-mi spuna ce si cum. La ora 5 p.m. primesc telefon si-mi spun ca "da, piesa a venit, puteti veni maine (adica astazi, sambata 03.12) sa va rezolvam problema".
                    Astazi, in jurul orei 9, cand ma pregateam sa plec, primesc telefon de la Radacini: "Stiti, desi am facut comanda si am primit pachetul, piesa dumneavoastra nu se afla in pachet. Nu-mi pot explica cum s-a intamplat asa ceva".
                    Nu are rost sa va spun ce am simtit in acel moment.
                    Le-am spus ca le multumesc pentru ce au facut si ca la primul drum pe care-l voi face in Brasov, le voi lua inapoi avansul pe care l-am platit pentru piesa. Pentru ca a trebuit sa dau avans, ca - poate - nu prezentam incredere. Eu nu, ei da...
                    Deplang pe cei care depind de serviciile lor.

                    Comment


                    • #11
                      Mi-e aproape imposibil sa cred ca au primit un pachet nou, sigilat, dar gol. Mai degraba sunt neseriosi. Partea proasta este ca nu prea ai alternative viabile prin zona in care de afli tu acum.

                      Comment


                      • #12
                        Eu aș trimite un mail și la HTR în care să sesizez aceste chestii. Nu e normal să fii tratat așa. În locul tău aș fi foarte nervos pe ei. Dar nu sunt în locul tău.
                        I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
                        My cars:

                        '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
                        '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
                        '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
                        '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
                        EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
                        EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
                        EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
                        EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
                        EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
                        EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by IB View Post
                          Mi-e aproape imposibil sa cred ca au primit un pachet nou, sigilat, dar gol. Mai degraba sunt neseriosi. Partea proasta este ca nu prea ai alternative viabile prin zona in care de afli tu acum.
                          Pana acum au mintit ori de cate ori au deschis gura. De fiecare data mi-am zis sa am rabdare, poate nu sunt eu obisnuit cu felul lor de a lucra.
                          Trebuie sa subliniez ca fiecare lucru pe care mi l-ai scris a fost esential intru intelegerea situatiei in care ma aflu. Nu cred sa fie cuvinte suficiente care sa redea cata recunostinta iti port.
                          Am luat legatura cu cei de la Apan si ma vor rezolva ei, ceea ce inseamna ca de acum incolo orice interventie la masina presupune o deplasare de ~370 de km.

                          Originally posted by KMR View Post
                          Eu aș trimite un mail și la HTR în care să sesizez aceste chestii. Nu e normal să fii tratat așa. În locul tău aș fi foarte nervos pe ei. Dar nu sunt în locul tău.
                          Am fost foarte, foarte suparat. La prima amanare mi-a venit sa-l pocnesc pe cel de la receptie nu doar pentru ca a mintit, dar mai ales pentru detasarea cu care a facut-o, pentru miserupismul lui fata de persoana mea. Mai apoi a intervenit perplexitatea mea fata de rafala de gogosi care nu se mai oprea.
                          Ma voi adresa celor de la HTR, dar ce ma framanta este ca acel service este unul comun pentru Honda, Mazda, Opel, Chevrolet. Adica gogosarii astia au "grija" la nivel de reprezentanta de toate marcile astea?! Uau!!!

                          In alta ordine de idei, atrag atentia tuturor colegilor ca au dreptul, prin lege, sa asiste la oricare lucrare efectuata de un service. Mai multe despre obligatiile service-ului sunt de gasit in O.G. 82/2000.

                          Comment


                          • #14
                            Au voie sa asiste dar pe TV, nu direct langa masina. Stii tu protectia muncii, rar bla bla bla.
                            Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
                            Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

                            ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
                            ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

                            Comment


                            • #15
                              Asta cat o sa mai tina. Dupa normele EU vor disparea si acele camere de filmat din service. Nu ai voie sa supraveghezi angajatul la locul de munca.
                              Nici eu nu as fii de acord sa fie indreptata o camera de filmat spre mine tot timpul cat sunt la locul de munca.

                              Comment

                              Working...
                              X