Promoție schimb ulei plus filtru de la Honda

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Promoție schimb ulei plus filtru de la Honda

    Salutare!
    Mă gândeam să vă arăt campania de schimb ulei de la Honda: https://hondatrading.ro/campanie-ulei/
    I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
    My cars:

    '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
    '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
    '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
    '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
    EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
    EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
    EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
    EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
    EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
    EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -


  • #2
    Si aici in Cehia e o campanie similara pe durata lunii februarie. Pica la fix, ca tot a venit vremea sa schimb uleiul.

    Sent from my SM-G955F using Tapatalk

    Comment


    • #3
      Daca tot e mai recent acest topic, aveti idee daca la ASKO mai exista reducerea de 10% din pretul manoperii pentru membrii hondafan?

      Comment


      • #4
        Originally posted by Conduruta View Post
        Daca tot e mai recent acest topic, aveti idee daca la ASKO mai exista reducerea de 10% din pretul manoperii pentru membrii hondafan?
        Schimb ulei si filtre la Asko 891 lei,care nu ar fi o suma f mare daca nu ar trebuie achitata la 3-8 mii km.Din pacate noile motoare de 1,5 l de la honda sunt singurele de pe piata care solicita un schimb de ulei atat de des.Partea si mai neplacuta este ca Asko vinde un litru de ulei cu 80 de lei litru.Nu inteleg de ce daca schimbam uleiul ca la vechile Dacii ,la 3-8 mii km, de ce nu ne pun un ulei mai ieftin.Honda recomanda un ulei cu anumite specificatii nu obligatoriu ulei honda de 80 lei/l. Este clar ori motorul este f prost (cel mai prost de pe piata din acest punct de vedere in momentul de fata),ori uleiul este f prost si atata poate.Pt Asko este convenabil un ulei scump, aduce un profit mai mare pe termen scurt,pt ca pe termen lung este clar ca ne vor pierde de clienti,asa cum patesc toate reprezentantele de marca la care nu se mai prezinta nimeni dupa perioada de garantie.
        Daca soliciti sa vii cu uleiul agreat de honda cumparat din alta parte (care evident este mult mai ieftin) Asko te primeste ,dar are grija si rotunjeste manopera astfel in cat sa iesi la acelasi cost (economia facuta la achizitia uleiului o platersti catre Asko ca surplus de manopera).
        Acesta este un exemplu de politica de fidelizare a clientilor practicat de Asko.
        Sa auzim de bine.
        cristian1926
        Member
        Last edited by cristian1926; 11-02-20, 16:30.

        Comment


        • #5
          @cristian1926 filtru ala honda e 16 lire in UK cel mai ieftin l-am gasit pe la 9.47 lire (55 lire), pana si pe cox e undeva la 12.5 lire adica (70 de lei). Legat de rotunjit manopera eu n-am avut parte de asa ceva... dar na, nu te pot contrazice. Btw la ulei e promotie in perioada asta si-l gasesti foarte ierftin si la reprezentanta in functie de ce alegi sa-ti puna din butoi, la 4l sau la 1l are un cost sau altul evident.
          Cand ai probleme la motor de obicei vrei sa folosesti ulei recomandat sau facut de producator sa nu ai suprize la garantie. Tine cont ca Asko e doar reprezentata, Honda iti poate refuza garantia si in cazul problemei de fata un ulei diferit poate sa o invalideze de unde vine si recomandarea sa folosesti uleiul Honda nu altul (tine cont ca si in manuale se specifica ca preferabil e ulei Honda, alternativ cu vascozitate x sau y).

          Comment


          • #6
            scuze de double post..

            Comment


            • #7
              Originally posted by cristian1926 View Post

              Schimb ulei si filtre la Asko 891 lei,care nu ar fi o suma f mare daca nu ar trebuie achitata la 3-8 mii km..
              Am o intrebare, cum adica revizie la 3000km? Poti detalia putin?
              Altfel, pentru aceeasi revizie (ulei + filtre aer), la Honda Nord platesti 750 lei ((nu ca le fac reclama insa sunt fix aceleasi produse puse pe masina dar la un pret mai mic).

              Comment


              • #8
                Mie mi-au spus la autoklass Timișoara că au clienți ce merg distante f scurte in oraș și cărora li se aprinde becul de Oil service după 3000 km.

                Comment


                • #9
                  Am fost azi la dealer si am facut reviziile A si B: Ulei 0w20 Honda + filtru de ulei, filtru aer motor, filtru AC, curatat etrieri si ceva verificari suplimentare, m-a scos la 200 eur.
                  Surpriza placuta a fost ca mi-au si spalat masina ca bonus. La asta chiar nu m-am asteptat... A meritat sa profit de campania asta

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by cristian1926 View Post

                    Schimb ulei si filtre la Asko 891 lei,care nu ar fi o suma f mare daca nu ar trebuie achitata la 3-8 mii km.Din pacate noile motoare de 1,5 l de la honda sunt singurele de pe piata care solicita un schimb de ulei atat de des.
                    Banuiesc ca nu schimbi toate filtrele la fiecare 3000 km!

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by closchkutza View Post
                      Am o intrebare, cum adica revizie la 3000km? Poti detalia putin?
                      Altfel, pentru aceeasi revizie (ulei + filtre aer), la Honda Nord platesti 750 lei ((nu ca le fac reclama insa sunt fix aceleasi produse puse pe masina dar la un pret mai mic).
                      Exista un bec in bord care se aprinde si iti spune ca trebuie schimbat uleiul.Se intampla sa se aprinda si dupa 3000 km .Daca exista cineva a carui masina a solicitat scdhimbul de ulei dupa 10 mii km il rog sa ne dea detalii,ce ulei a folosit ,cum a condus ,etc

                      Comment


                      • #12
                        Eu mi-am luat masina in decembrie de la ASKO ('08 Civic sedan fd1, 1.8i-vtec), cu istoric full la ei. Ca ulei, pe la inceput am vazut ca bagau mobil1 si in ultima vreme texaco 5w40 cu schimbul facut tot in jur de 8.000 de km. Tinand cont ca masina are 123.000 km, parca as face in continuare lucrarile fie tot la asko, fie la honda nord, sa am un mic + in cazul in care ma hotarasc sa o vand pe la 150.000 km. Observ ca mai toata lumea zice ca Honda Nord are preturi mai ok, ceea ce nu ma asteptam tinand cont ca locatia e mult mai accesibila decat Asko de pe centura. Daca puteti ajuta un frate cu o parere, v-as fi recunoscator.

                        Comment


                        • #13
                          Trecand peste locatiile celor 2 service-uri, ASKO sunt mai vechi si mai consacrati (cel putin pe partea de mecanica, unde confirm 100% priceperea lor), Nord sunt mai noi si probabil doresc sa se afirme si practica o politica de preturi mai agresive. Nici la ASKO preturile nu pot fi PESTE ce permite Honda Trading, doar ca ei nu prea ofera discounturi. Personal recomand ASKO, dar nu inseamna ca H Nord nu sunt OK.

                          Legat de ulei, daca s-a mers pe 5w40, mergi tot pe gradatia asta (desi cam gros pentru R18, mai potrivit ar fi fost un 5w30), dar cauta ceva mai calitativ daca folosesti masina in conditii mai dure - Honda OEM de ex e un 5w40 ff bun.
                          '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                          Comment


                          • #14
                            Salutare! Dețin o Honda civic 5d 2019, echipare Sport, cutie manuală. Am achiziționat-o în luna August 2019. Azi a venit vremea să fac prima revizie, 10600km, mai aveam încă 800 de parcurs dar am preferat să fac schimbul puțin mai repede. Mă stresa martorul care aprindea la fiecare pornire. În rest nu am ce sa reproșez. Consum bun stabilitate foarte bună, destul de încăpătoare, fără greierasi prin interior, confortabilă la condus. Azi prima revizie. Cu privire la promoție 350 lei ulei plus filtru la Rădăcini Brașov. Am preferat sa le schimb pe toate. Masina circula zilnic pe ruta Codlea Brașov, oraș - exterior cam 50 %- 50%. Consum 6,2 6,8 în funcție de cum ai talpa de grea. Foarte mulțumit. Sharanul 2.0 diesel DSG 2011, nu scoteam consumul acesta decât primăvara și Toamna. Singurele inconveniente ar fi vântul care se aude pe la stâlpii ușilor la viteza peste120 km/h, și geamurile care zic ca sunt atermice, dar vara te arde soarele pe mâini. O sa o rezolv cu o folie.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by cristian1926 View Post

                              Exista un bec in bord care se aprinde si iti spune ca trebuie schimbat uleiul.Se intampla sa se aprinda si dupa 3000 km .Daca exista cineva a carui masina a solicitat scdhimbul de ulei dupa 10 mii km il rog sa ne dea detalii,ce ulei a folosit ,cum a condus ,etc
                              Nu am vazut nici un bec, sincer sa fiu, cel putin nu la Gen X. Cand te apropii de momentul servisarii, iti apare un mesaj pe bord (display) care iti spune cat mai ai pana ar trebui sa faci asta musai (in km sau zile, functie de cum a vrut dealerul sa configureze masina). Aceasi informatie poate fi consultata oricand in meniul maintenance.
                              Acum, din cele 3 revizii facute pana acum, una a fost la ~10.000km (prima, facuta la notificarea masinii), a doua facuta intentionat mai devreme, la 8000km (mai aveam 130 zile din 360 total insa plecam in concediu la drum de vreo 4000km si voiam sa stau linistit) si a treia pe la 11.000km (la chemarea masinii). Acum am vreo 4500km facuti de la ultima revizie si 240 zile ramase din 360.
                              Uleiul nu are nici o treaba cu intervalul de service, masina nu stie ce marca / tip de ulei ii bagi sub nas. Dar ca idee, ulei Honda 0w20, condus normal (cand mai incet, cand mai tare, cum da domnul ), parcurs mixt. In viata de zi cu zi, masina face naveta 25km pe sens (50km in total pe zi) din afara Bucurestiului in centrul sau dimineata si retur seara.

                              Comment

                              Working...
                              X