Service ASKO

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sunt impuse de mentalitatea de roman neaos care baga 2 milioane intr-o hala numita generic "dealer" si vrea payback in cativa ani. Cu cat esti mai sarac ca natie cu atat platesti mai mult, ok, da parca e prea de tot. Mai trist e ca toti sunt in cardasie, 10% mai ieftin la carpati nu inseamna concurenta cand tu ai adaos de 200%. Pana una alta ne consolam cu serviciile mai ieftine care mai au ceva de recuperat, dar nu mai tine mult nici aici. Traiasca relatiile, cox, ebay si alte caprioare, rumanul e descurcaret si de nevoie da si de prost ce e, care e.
    _________________________
    2008 Honda Accord TypeS Dark Mocha

    Comment


    • On-topic, am facut azi o revizie cu schimbat ulei si filtre, placute spate, test amortizoare si frana. Total manopera 290 de lei, consumabilele au fost procurate cu sudoare din alta parte. Multumit ca intotdeauna de treaba buna facuta, eu personal nu am ce reprosa serviciilor de la Asko, cel putin pe mecanica si electrica.
      _________________________
      2008 Honda Accord TypeS Dark Mocha

      Comment


      • Consider ca intr-o afacere rulajul este poate cel mai important. Atata timp cat ma duc si gasesc 2 masini in service, ( sincer cand am fost sa-mi iau masina de la vopsit era o atmosfera de iulie curat) ca manager mi-as pune un mare semn de intrebare. Pacat. 😔

        Sent from my GS 4
        Curajul este virtutea care face posibile celelalte virtuti. Winston Churchill

        Comment


        • Originally posted by danyel View Post
          Consider ca intr-o afacere rulajul este poate cel mai important. Atata timp cat ma duc si gasesc 2 masini in service, ( sincer cand am fost sa-mi iau masina de la vopsit era o atmosfera de iulie curat) ca manager mi-as pune un mare semn de intrebare. Pacat. 😔

          Sent from my GS 4
          Nu e mereu asa, depinde si de perioada. De exemplu decembrie e destul de aglomerat pentru ca sunt multi care vor sa-si faca masina (revizie inclus) inainte de concediu. Eu am facut programare ptr luni sa-mi schimb semnalizarea la oglinda si am fost informat ca elevatoarele sunt full si ca la electrica mai sunt locuri.


          Sent from my iPhone using Tapatalk
          '17 Civic TypeR FK8 Championship White
          '08 RAV4 2.0 VVTi 4WD
          ex : 06' Civic 5d 2.2 i-CTDI 140cp
          ex: '09 Civic TypeR Nighthawk Black

          Comment


          • Cumparati mai multe masini Honda noi, astfel o sa aveti si preturi bune la service. Cred ca 70-80% din posesorii de Honda prezenti pe forum au cumparat masinile sh, iar din acestia 15-20% merg in service Honda pentru reparatii. Mergeti in service-ul altor marci care vand de 10ori mai nulte masini pe luna si preturile sunt cam la fel cu cele de la Honda. Piese aftermarket se gasesc pentru toate masinile, unele de origine cu 10-15% mai ieftine decat la service, altele fake-uri facute in china la jumatate din pret.
            Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
            Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

            ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
            ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

            Comment


            • Originally posted by Taz View Post
              Nu e mereu asa, depinde si de perioada. De exemplu decembrie e destul de aglomerat pentru ca sunt multi care vor sa-si faca masina (revizie inclus) inainte de concediu. Eu am facut programare ptr luni sa-mi schimb semnalizarea la oglinda si am fost informat ca elevatoarele sunt full si ca la electrica mai sunt locuri.


              Sent from my iPhone using Tapatalk
              La cate Honde s-au mai vandut in ultimii 2 ani, dupa ce vor mai iesi si acestea din garantie, adica peste 1-2-3 ani, vom vedea elevatoare goale din primavara pana-n iarna. Ganditi-va ca 70% dintre cei care si-au luat masini noi, le-au luat in anii de boom (tembelism), iar acum, aceste masini au deja o varsta si o valoare de piata ce nu mai trece de 9000 de Euro. Dintre acestea, treptat marea majoritate nu vor mai avea casco, deci la ce tarife practica reprezentantele, ii vor alunga pe clienti chiar si pt revizii. De aici se intra intr-un cerc vicios, iar pt a sustine afacerea prospera (lacomie), tarifele vor creste si mai mult, pe motivul scaderii si mai mult al volumului. Poate nu ne-am facut bine intelesi. Discutam aici despre bani, bani care nu mai sunt.

              Comment


              • Originally posted by IB View Post
                La cate Honde s-au mai vandut in ultimii 2 ani, dupa ce vor mai iesi si acestea din garantie, adica peste 1-2-3 ani, vom vedea elevatoare goale din primavara pana-n iarna. Ganditi-va ca 70% dintre cei care si-au luat masini noi, le-au luat in anii de boom (tembelism), iar acum, aceste masini au deja o varsta si o valoare de piata ce nu mai trece de 9000 de Euro. Dintre acestea, treptat marea majoritate nu vor mai avea casco, deci la ce tarife practica reprezentantele, ii vor alunga pe clienti chiar si pt revizii. De aici se intra intr-un cerc vicios, iar pt a sustine afacerea prospera (lacomie), tarifele vor creste si mai mult, pe motivul scaderii si mai mult al volumului. Poate nu ne-am facut bine intelesi. Discutam aici despre bani, bani care nu mai sunt.
                Cu tot respectul, cred ca nu e vorba numai de bani. In special cand pretul platit nu e nesimtit mai mare decat la alte service-uri de marca - iar eu personal am experienta cu service-uri Opel si Hyundai (OK, poate aici e o alta discutie generala despre cum industria auto isi gestioneaza veniturile). Cred ca e o foarte mare diferenta de atitudine si profesionalism in avantajul ASKO, iar eu personal am simtit ca banii pe care i-am cheltuit in service mi-au adus inapoi valoare. Urmatoarea masina pe care o voi cumpara va fi aproape sigur tot Honda (desi poate nu noua, admit) - iar decizia este semnificativ influentata de experienta din service.

                Comment


                • corect!
                  Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
                  Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

                  ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
                  ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

                  Comment


                  • + 1 ! Eu inca n-am intalnit pe cineva, care sa-mi povesteasca ce impresionat a fost de tratamentul post-cumparare la dealerul de unde si-a luat masina, indiferent de marca. Exista o plaja de la foarte multumiti la scarbiti, dar niciunul impresionat !! Asko este, pt mine, un astfel de dealer !
                    Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
                    "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
                    "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

                    Comment


                    • Service ASKO

                      Ca întotdeauna, adevarul e undeva la mijloc.
                      Sigur ca sunt buni si profesioniști. Insa prețurile contează de asemenea. Nu poți urca prețurile la cer doar pe motiv ca ești excelent, mai ales in ziua de azi; chiar dacă ești.
                      Întotdeauna e un compromis.

                      Personal sunt mulțumit de Asko, acum la sfârșitul vieții Accordului meu pe care tocmai l-am vândut . Insa dacă știam acum 5 ani când am luat masina ca va costa 1000 EUR sa schimb discuri fata/spate si plăcute la 38.000 km, m-a gândeam dacă sa iau un Accord sau un Passat de exemplu.

                      Sunt de acord cu Willy ca experiența Asko m-ar face sa mai iau o Honda, dar nu e destul. Experiența de revânzare m-ar face sa iau ceva din grupul VAG, fara discuție.
                      woland
                      Senior Member
                      Last edited by woland; 16-12-13, 08:40.
                      2009 Accord 2,4 Exec A/T Crystal Black Pearl

                      Comment


                      • Originally posted by woland View Post
                        Știi la cât am schimbat discurile fata la Audi A4? Niciodată si am 110.000 km cu ea.
                        Stii la cat le-am schimbat eu la Accord? Tot niciodata, si am tot 110.000km... sunt foarte bune, si merg, nu ma incurc, frane de la viteze mari, etc.

                        woland, nu te pune nimeni sa mergi la reprezentanta pentru niste discuri sau placute, pe care daca le iei aftermarket, pe langa faptul ca e posibil sa fie mai bune, sunt la 1/3 din pret... Eu am Zimmerman dar nu a fost nevoie sa le pun, stau cu ele in debara de vreo 2 ani

                        Revenind la Asko, este, de departe, cel mai bun service in care am fost in Romania. Preturile mari nu sunt numai problema lor, ci si a importatorului Honda Trading, care de cativa ani nu a fost in stare sa faca un volum suficient astfel incat sa traga de preturi in jos... Volum care vine prin sustinerea brandului, prin campanii nationale, etc etc etc.
                        dio
                        Administrator
                        Last edited by dio; 16-12-13, 09:02.
                        2.0i 2005

                        Comment


                        • Originally posted by woland View Post
                          Ca întotdeauna, adevarul e undeva la mijloc.
                          .....
                          Sunt de acord cu Willy ca experiența Asko m-ar face sa mai iau o Honda, dar nu e destul. Experiența de revânzare m-ar face sa iau ceva din grupul VAG, fara discuție.
                          @dio - eu le-am schimbat pe la 125k, de exemplu. Pare ca doar generatia incepand cu 2009 e in suferinta la capitolul frane.
                          @woland - diferenta e ca in grupul Vag ai sta mai mult prin service decat cu H-ul; cam asta e adevarul.
                          -------------------
                          There is no point of having if you can't share.

                          Comment


                          • Originally posted by woland View Post
                            Ca întotdeauna, adevarul e undeva la mijloc.
                            Sigur ca sunt buni si profesioniști. Insa prețurile contează de asemenea. Nu poți urca prețurile la cer doar pe motiv ca ești excelent, mai ales in ziua de azi; chiar dacă ești.
                            Întotdeauna e un compromis.

                            Personal sunt mulțumit de Asko, acum la sfârșitul vieții Accordului meu pe care tocmai l-am vândut . Insa dacă știam acum 5 ani când am luat masina ca va costa 1000 EUR sa schimb discuri fata/spate si plăcute la 38.000 km, m-a gândeam dacă sa iau un Accord sau un Passat de exemplu.

                            Sunt de acord cu Willy ca experiența Asko m-ar face sa mai iau o Honda, dar nu e destul. Experiența de revânzare m-ar face sa iau ceva din grupul VAG, fara discuție.
                            Si eu schimb placute/discuri mai des (sofer nebun din cand in cand+cutie automata), dar la pana in 2000 de lei (sub 450 de iepuroi-ATE-superbe). Doar tu poti hotari ce masina iti vei lua, la VW, vorba lu' Vali poate vei trece mai des prin service si vei avea "scoruri "apropiate, repet, optiunea ta trebuie respectata, dar, sincer, tocmai am mai spus-o, n-am auzit sa existe un dealer mai elegant in tara asta vis-a-vis de tratamentul post-cumparare. De obicei, clientul trebuie "capturat", "usurat" de niste j'de mii de iepuroi si dupa...zambete, abureala, timp irosit aiurea, bani multi (nici Asko nu e "rupt din soare" aici, dar parca nu e "dracu' asa de negru"), in cazuri mai rare-bataie de joc etc .....bafta indiferent de decizie !!
                            Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
                            "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
                            "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

                            Comment


                            • Originally posted by Doc View Post
                              Cumparati mai multe masini Honda noi, astfel o sa aveti si preturi bune la service. Cred ca 70-80% din posesorii de Honda prezenti pe forum au cumparat masinile sh...
                              Asta cu sh nu e chiar asa, daca nu sunt cumparatori sh, val de revanzare scade enorm si nu mai merita cumparata masina nici de noua... deci cumparatorii sh sustin si piata de masini noi... oricum, eu as fi putut lua masina si noua, dar am preferat sh pt ca raportul pret/calitate era mai bun, de ce sa dau atatia bani pe masina noua cand am gasit-o foarte ok si mult mai ieftina sh, asta poate si pt ca sunt prea putini cumparatori de Honde sh... oricum, cine mi-a vandut masina sh si-a luat una noua mai departe, daca de la Honda sau nu depinde probabil de experienta persoanei respective cu marca

                              On topic, si eu merg la Asko pt manopera si calitatea serviciului (cu piesele in 'buzunar'), dar realitatea e ca preturile la piese sunt jecmaneala (nu stiu daca e vina HTR sau Asko, probabil in buna parte HTR). Inteleg si eu chestia cu profit rezonabil, dar sunt totusi diferente intre profit minimal/profit rezonabil/profit bun si jecmaneala

                              Si faptul ca toate reprezentantele, indiferent de marca, practica jecmaneala la piese se reflecta si in casco foarte scump, a propos

                              Comment


                              • Adam e ceva ce-mi scapa...calitatea e ok, manopera.."arde" si pe mine ma deranjeaza, dar nimeni nu e "mama ranitilor", cu piesele nu m-am prins, daca ai venit cu ele in buzunar, e o problema personala, sunt multe posibilitati, fara Asko sau HTR !!...la piesele de-acolo, ai dreptate ! Exemple pt ramas bani (multi) in buzunar: discuri, placute ATE la mai putin de jumatate din pretul OEM, filtre tot pe-acolo (cu exceptia filtrului de aer) etc !
                                WillyCR-VFAN
                                Senior Member
                                Last edited by WillyCR-VFAN; 16-12-13, 13:05.
                                Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
                                "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
                                "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

                                Comment

                                Working...
                                X