Service ASKO

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by IB View Post
    Te-ai intrebat vreodata si cat este ora de manopera in relatia cu asiguratorul tau? Esti sigur ca reparatia pentru al doilea dosar ar fi maxim 2000 Lei? Gandeste-te putin, bara spate, daca nu ma insel, vine gata vopsita din Japan, ceea ce inseamna aprox 2000 Lei dintr-un foc. La care adaugam reparatia capotei sp + revopsire, adica alte 8-900 Lei.
    Dom'le, mie mi se pare exagerat 2500 lei manopera pentru un parbriz cu tot cu material folosite la montaj. Nu vorbesc aici ca mai ramane material (pasta sau ce folosesc ei.. )

    Originally posted by IB View Post
    Nu se numeste tiganie, eventual dezinformare, sau informare partial corecta, cum vrei sa-i spui. Teoria spune ca orice dosar cu regres nu constituie malus pentru polita urmatoare. Practica spune altceva insa. Pe de o parte este posibil ca societatea respectiva sa nu plateasca la timp despagubirea catre asiguratorul tau casco, ceea ce inseamna ca daca te-a prins cu regres nerezolvat la reinnoire se traduce prin malus. Sau, mai rau, daca asiguratorul respectiv este in pana de lichiditati si plateste partial si in mod nejustificat despagubirea respectiva catre asiguratorul tau casco, atunci se ajunge pe instanta. Iar in ritmul in care merg dosarele pe instanta, asiguratorul tau va primi castig de cauza abia peste 2 ani. Deci, in care evidenta va aparea cheltuiala cu dosarul tau, cand iti reinnoiesti tu polita casco?
    Pai regres nerezolvat de ce sa se traduca prin malus? Nu ma intereseaza bucataria din spate, din moment ce sun si intreb explicit bai nene daca fac regres ma arzi la reinnoire si boul de acolo imi spune NU, asta cum se traduce?

    Originally posted by IB View Post
    Nu exista o baza de date comuna pe casco. Doar pe RCA. Allianz a avut tarife mici vara asta si la casco si la RCA pentru ca au pierdut mult din clienti si din cota de piata. Ai prins tu un moment favorabil. Ceilalti, spre ex UNIQA, care aveau tarife cat de cat ok, le-au marit cu 40% de acum aprox 1 luna. Sa va mai spun cate restructurari se fac la UNIQA acum??
    Atunci e de rau. Nu cred ca isi mai face orcine Casco. Toti mi-au dat mai mult decat Alliantz, ba unii chiar sume mult mai mari (Groupama au fost cei mai scumpi)

    Comment


    • Originally posted by IB View Post
      Din cate stiam eu, vopsitoria in 2 straturi presupune 2 straturi de vopsea si la final un strat de lac.
      Exista ambele variante; si 2 cu 1, si 2 cu 2.
      2 cu 1 se foloseste cel mai mult cand e vorba de acoperire cu un lac ceramic, insa acel singur strat de lac se da mai gros, si e mai pretentios de lucrat/aplicat.
      Cum lucrarea de la Asko nu a fost cu lac ceramic (spre deosebire de restul masinii ), 2 cu 1 nu isi are sensul, si era necesar un 2 cu 2. Iar la final, grosimea totala a stratului de vopsea, este mai mica decat cea din fabrica.

      De precizat ca era vorba de o dauna in care piesa s-a inlocuit cu una noua, si trebuia vopsita.
      -------------------
      There is no point of having if you can't share.

      Comment


      • Eu am schimbat vreo 3-4 parbrize la asko, nici nu mai stiu exact. Pretul a fost undeva intre 2500-3000 cu totul. Urmatorul il schimb la pilkington sau altundeva, cel oem e facut din plastilina.
        @IB: se vede ca lucrezi in domeniu, esti usor partinitor in argumentatie ) Teoretic schemele de bonus-malus ar trebui sa fie usor mai predictibile inca de la semnarea politei, nu la discretia totala a asiguratorului. Malus cu autor cunoscut (altul decat posesorul politei CASCO) e ca si cum te p*s* de sus pe client stiind ca oriunde s-ar duce in piata tot de tratamentul asta beneficiaza, e un bleah dispretuitor, un fel de no-brainer pe termen lung. Daca deja stiam de mult ca mai toti asiguratorii de mana a doua practica asa ceva, acum sunt surprins sa aud pentru prima oara ca si asiguratorii asa zisi de meserie nu se dau in laturi de la practicile mioritice.
        Eu in trecut am avut polita la Allianz si am fost foarte multumit, am avut bonus 2 ani la rand si un mare malus in al 3-lea an dupa 2 daune destul de mari (vopsiri, 2 anvelope si jante tesite rau, in sfarsit, fara sa pot da vina pe nimeni exact in afara de infrastructura si vopseaua proasta). Negociasem cu allianzdirect o prima cat de cat acceptabila, cand am primit prin cineva o super oferta de la Omniasig pe care am acceptat-o. Dupa 2 ani fara nicio dauna si cu o prima de 660 de euro cand cer oferta de reinnoire mai sa-mi cada basca: 1540 de euro, fata explicandu-mi ca "stiti, au crescut primele din Mai". Mai sa nu observ, nu alta. Morala e ca practica asta e foarte paguboasa pentru asigurator, pe termen lung pierde sigur, nu isi selecteaza si segmenteaza deloc riscurile si-i pierde si pe aia buni odata cu aia rai care oricum nu dau atatia bani pe o polita. Businessu scade si daunele long tail de pe un RCA ieftin muncit cu multa sudoare pe la televizor sunt hranite cu zeci de milioane infuzie de capital (infuzia acopera deopotriva si fraudele mari pe property, ca daca stai numai dupa motor insurance mori de foame in ziua de astazi). Companiile de generale in general nu mai sug nimic in afara de banii actionarilor (exceptie facand una doua care reusesc sa nu ceara bani), de fapt multe dintre ele sunt de vanzare, nu exista insa contrapartida.
        _________________________
        2008 Honda Accord TypeS Dark Mocha

        Comment


        • +1 pentru merluciu
          as adauga:
          lipsa de cash-flow ( o mare problema pentru orice entitate )
          lipsa reactiilor din partea managementului ( crescut doar la caldurica unei aripi protectoare )
          lipsa unei decente morale
          lipsa leadershipului & co - nu poti la nesfasit cand iti fuge pamantul de sub picioare tu sa cresti tva, preturile, sa faci credite, sa dai oameni afara, sa le tai cafeaua angajatilor.....aceeasi poveste la nesfarsit, aceeasi panica, aceeasi frica.

          Comment


          • Mi-am pus si eu "şoşonii" la Civic pentru ca a venit frigul. Anvelopele de vara le-am lasat la Asko pe perioada rece.
            Multumesc echipei Asko pentru servicii si disponibilitate!

            Mi se pare foarte util serviciul acesta de gazduire a anvelopelor. In primul rand ca ma scuteste sa urc 4 roti pana la etajul 8. Chiar daca le urc cu liftul, nu face bine la spatele meu un asemenea efort. In al doilea rand, imi ocupau foarte mult spatiu pe balcon si, in al treilea rand, le pot pune inapoi pe cele de vara cand doresc, doar trebuie anuntati cei de la Asko cu cateva ore inainte de a vrea sa faci operatiunea.
            CR-V e:HEV
            JAZZ GD1 CVT
            Ex: CR-V RE6

            Ex: RDX TB1
            Ex: Civic FD1

            Ex - JAZZ GD1
            Ex - ACCORD Type-R
            Ex - DEL SOL EH6

            Comment


            • Si odata cu maruta, am pus si eu "sosonii". A fost chiar o intalnire spontana. Masinile au stat pe elevator una langa alta si noi am stat de vorba langa ele. Nu stiu daca pe urma si rotile de vara au fost duse in hotel unele langa altele.

              Multumesc si eu echipei ASKO pentru servicii si disponibilitate. Chiar mi-a facut placere sa ii revad.
              "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
              "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

              Comment


              • Daca rotile voastre n-au fost puse unele langa altele, nu e bine...probleme si la Asko...o fi fost si cafeaua rece ! .....zilele astea trebuie sa ajung si eu pt mai multe, chiar mi-e dor de-o barfa cu inginerii, mai ales cu ala micu', greu de prins !
                Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
                "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
                "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

                Comment


                • Daca nu ar fi asa departe m'ar avea de client..dar asa nu merita. Sunt si alte firme cu servicii asemanatoare poate chiar mai bune....si nu in container. Depozitarea cere niste reguli si temperaturi....nu cred ca au AC vara si soba iarna. Plus ca sunt la 10 minute de casa.
                  Our AWD differential is too weak to propel the car when front traction is lost.....

                  Comment


                  • Originally posted by WillyCR-VFAN View Post
                    Daca rotile voastre n-au fost puse unele langa altele, nu e bine...probleme si la Asko...o fi fost si cafeaua rece ! .....zilele astea trebuie sa ajung si eu pt mai multe, chiar mi-e dor de-o barfa cu inginerii, mai ales cu ala micu', greu de prins !
                    Da, numai probleme peste probleme. Sa fiu sincer, nici n-am baut cafea, desi se pare ca sunt banuit (impreuna cu maruta) ca de asta ma duc pe acolo. In schimb, noi am stat la o barfa cu "ala micu' si greu de prins" (sper sa nu se supere).
                    "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
                    "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

                    Comment


                    • Am vorbit cu el mai devreme, e racit copt, acasa, i-am povestit ce spuneam noi pe-aici, nu s-a suparat, acu' vreo 2 ani i-am trucat o plecare in Afganistan. Alex e mult prea simpatic si inteligent, i-am cerut o gramada de sfaturi si, desi nu e in cea mai buna forma, mi le-a oferit pe cele mai bune, in perioada urmatoare le punem in practica. Datorita lor, Alex, Razvan si ceilalti voi continua sa merg la Asko...1 ora de mers si nu la Honda Nord, de pilda, ....5 minute de mers.....Asko.. profesionisti dam in pleonasm....Alex, fa-te bine si hai ca avem treaba !
                      Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
                      "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
                      "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

                      Comment


                      • multumesc baietilor de la Asko pentru ultima vizita.
                        masina se comporta foarte foarte bine.

                        Comment


                        • Multumesc si eu pentru ajutor cu revizia, saptamana trecuta.
                          -------------------
                          There is no point of having if you can't share.

                          Comment


                          • Am putin peste 5000 km dupa revizia din octombrie si masina merge impecabil.
                            Multumesc si eu baietilor pentru serviciile ireprosabile.
                            O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

                            Comment


                            • Si eu am rezolvat tot ce mi-am propus si chiar trebuia rezolvat, nu e cel mai ieftin loc, dar nici nu sunt "mama ranitilor", eu le multumesc pt ca ofera un tratament post-cumparare poate unic in tara asta !
                              Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
                              "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
                              "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

                              Comment


                              • o sa pun si eu feedback dupa ce imi ridic masina.
                                FN2-ul papa:

                                Comment

                                Working...
                                X