If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Știi că am mai vorbit pe tema asta. Dacă aș avea altă culoare, aș întreba dacă pot să mi-o pot face. Așa, după ochi, nu cred că iese Dar, dacă știi tu unii care o reușesc după ochi, spune-mi și mie Chiar aș avea nevoie.
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2
I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
My cars:
'09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
'78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -
Le-am atras atentia însinte sa las masina asupra calitatii exceptionale ( DUPONT) a vopselei pe care o aveam pe masina si asupra culorii. Ala a dat din cap si a zis "o facem" cā daca zicea " ti-o facem" luam actele masina si fugeam. Cand am schimbat culoare , vopsitorul mi-a aratat paletar cu nuante gris inchis..sobolan..eu am ales. La ASKO nici macar nu s-au obosit sa identifice culoarea....hai sa fim seriosi. Dupa ochi nu ti-o face nimeni...ori paletar....ori alegi tu culoarea dar tot de pe paletar sau computer .Da vezi tu ...meseriasu' e de baza. Daca ai nevoie te duc...si daca nu-ti place...platesc eu.
Sent from my iPhone using Tapatalk 2
Our AWD differential is too weak to propel the car when front traction is lost.....
As dori sa ma corectati daca gresesc, nu e neaparat un repros adus celor de la Asko.
Am observat ca daca mergi la ei cu un dosar de daune, umfla preturile.
Eu am avut pana acum un parbriz de inlocuit => dauna 4500 roni. (din care manopera + alte materiale 2500ron!)
Bara din spate inlocuita + capota portbagaj putin de indreptat + vopsit => 5000 roni. in conditiile in care toata lucrarea nu face mai mult de max 2000 roni la un service obisnuit.
Te-ai intrebat vreodata si cat este ora de manopera in relatia cu asiguratorul tau? Esti sigur ca reparatia pentru al doilea dosar ar fi maxim 2000 Lei? Gandeste-te putin, bara spate, daca nu ma insel, vine gata vopsita din Japan, ceea ce inseamna aprox 2000 Lei dintr-un foc. La care adaugam reparatia capotei sp + revopsire, adica alte 8-900 Lei.
Fara legatura cu Asko:
Atentie. Pentru cei care au polita Casco la Alliantz si folosesc sau vor sa o foloseasca pentru un dosar "cu regres" (recuperare suma de la RCA-ul celui vinovat).
La reinnoire polita nu se mai tine cont ca a fost dauna cu regres ci veti fi taxat ca si cum ar fi fost vina voastra.(intra la malus)
Ce ma deranjeaza cel mai mult e ca am sunat inainte si am intrebat in detaliu inainte sa deschid dosarul de dauna si mi s-a spus ca nu ma afecteaza in nici un fel!
Asta se numeste tiganie.
Tocmai ce sunt in negocieri cu ei si mi-au umflat prima de asigurare cu vreo 1500 de roni pentru cele doua daune de mai sus avute in ultimul an.
Nu se numeste tiganie, eventual dezinformare, sau informare partial corecta, cum vrei sa-i spui. Teoria spune ca orice dosar cu regres nu constituie malus pentru polita urmatoare. Practica spune altceva insa. Pe de o parte este posibil ca societatea respectiva sa nu plateasca la timp despagubirea catre asiguratorul tau casco, ceea ce inseamna ca daca te-a prins cu regres nerezolvat la reinnoire se traduce prin malus. Sau, mai rau, daca asiguratorul respectiv este in pana de lichiditati si plateste partial si in mod nejustificat despagubirea respectiva catre asiguratorul tau casco, atunci se ajunge pe instanta. Iar in ritmul in care merg dosarele pe instanta, asiguratorul tau va primi castig de cauza abia peste 2 ani. Deci, in care evidenta va aparea cheltuiala cu dosarul tau, cand iti reinnoiesti tu polita casco?
La parte de vopsitorie te arde ASKO daca e pe CASCO de vorbesti singur.....
Am sa caut niste date concrete si am sa va fac o paralela intr-e o lucrare facuta la ei si una facuta in alta parte..ca si valori si strict pe operatiuni.
Din nou revin la ora de manopera. Chiar si asa, este o parte a problemei. Diferenta de pret dintre un service mic, fata de aceeasi reparatie efectuata la o reprezentanta, are mai multe cauze. Pe de o parte vorbim de costuri mult mai mici la un srl mic. Va dati seama ca la service-ul respectiv nu sunt directori de vanzari, nu tu directori de marketing, nu tu sotia pilei nu stiu cui director adjunct, sau amanta nu stiu cui consilier. Pe de alta parte, sa nu cadem in patima asta si sa credem ca tot ce zboara se mananca. Nu va doresc sa asistati la vopsitoria unei masini, partiala sau integrala, intr-un service mic. Exista o moda acum, de a nu mai demonta elementele demontabile de pe masina si, mai mult decat atat, se vopseste fara a mai dezechipa elementul respectiv. Sa vezi ce frumos vei avea periile de geam, zonele de imbinare dintre 2 sau mai multe elemente, chedere, ornamente, bandouri, geamuri, etc gazate. Acolo este cealalta diferenta de pret.
@JCar: daca si Allianz s-a prostit in halu asta, e nasol. Toata piata de auto e in genunchi oricum, se fura pe toate partile: intern, service-uri, clienti. Practica asta o au majoritatea asiguratorilor de mult timp, Allianz, Generali, Groupama faceau nota discordanta. Se pare ca s-au pliat trendului, nu mai vor bani blocati prin regrese.
Toata piata este in cadere libera, nu doar auto. Asiguratorii si in general, companiile, multinationalele vor mai sta aici atata vreme cat vor mai avea ce suge din Romania.
Toate service-urile (99.99%) cand e vorba de dosare casco, umfla preturile. E o sursa sigura de venit, de altfel. Nici Asko nu face exceptie, desigur. Partea pozitiva ar fi totusi ca sunt reprezentanta, si fac treaba mai buna decat altii (know-how-ul e de partea lor).
Cat despre vospitorie...si pe mine m-au pierdut de client de multa vreme. Nu e posibil sa iti aplice doar o mana de lac, mai subtire decat cel din fabrica (?!), cand bunele practici peste tot sunt de a aplica 2 straturi de lac.
Din cate stiam eu, vopsitoria in 2 straturi presupune 2 straturi de vopsea si la final un strat de lac.
Eu am renuntat la Casco pentru o amarata de portiera vopsita si-un spoiler. In al 4-lea an ar fi trebuit sa platesc cu 100 euro mai mult decat am platit cand era noua. Si asta la aproape jumatate din valoarea asigurata.
Intr-un fel ii inteleg si pe asiguratori, cateodata iti dau niste ponturi unde sa-ti faci masina mai convenabil pentru ei, bineinteles, cu riscurile de rigoare, altfel risci ca anul viitor sa ti-o iei pe cocoasa rau.
Acum sa fim sinceri, nu poti sa-ti duci Loganul la vopsit la reprezentanta Mercedes si sa nu te astepti la probleme.
Intr-o lume utopica n-ar trebui sa existe diferente de pret intre un service banal si o reprezentanta, dar nici ca si calitate.
Din punct de vedere tehnic, o valoarea unei reparatii n-ar trebuie sa difere intre un service mic si o reprezentanta. Practic insa, asa cum spuneam mai sus, lucrurile stau altfel. Referitor la tarifele practicate de asiguratori... constatam cu totii ca anumite servicii, resurse, utilitati se scumpesc de la o zi la alta. In cazul asigurarilor, societatile de asigurari nu au incotro, decat sa mareasca tarifele. Pe masura ce situatia economica a tarii se inrautateste de la an la al (si din 2008 s-a tot inrautatit, lasand la o parte glumele premierului/presedintelui cu crestere economica de la an la an), oamenii vor renunta rand pe rand la aceste servicii. Cand nu mai ai bani, incepi sa tai din cheltuieli. Pe de alta parte, exista si alti romani care, desi inca au situatie acceptabila, decid sa plece din tara. Concluzia este simpla: nu mai cotizeaza nici la gaze, nici la curent, nici catre stat, si nici la casco si/sau rca. Iar in economia de piata, cand iti scad incasarile, n-ai ce face decat sa cresti tarifele. Pe masura ce numarul de prime subscrise scade, pentru a-ti mentine cat de cat o stabilitate in piata, asiguratorii vor fi nevoiti sa mareasca preturile. Este motivul pentru care tarifele nu scad la reinnoire, chiar daca n-ai avut daune, sau, nu scad pe cat ar trebui de mult. Asta este sistemul capitalist intr-o tara care nu produce aproape nimic, tragem de bani de la unii la altii, iar banii sunt tot mai putini si tot mai scumpi. Cati dintre noi n-au afaceri mai mici sau mai mari si practica fix aceeasi filosofie, calcand chiar pe cadavre pentru profit?
Problema e ca si ceilalti (vorbesc de cei mai importanti - groupama , uniqa, generalli) mi-au dat sume mai mari decat Alliantz. Si asta suspectez ca au baza de date comuna si figurez cu 2 daune intr-un an desi la una s-a facut regres. Am inteles ca nu conteaza prea mult suma mai mult cate...dar nu sunt sigur.
Nu exista o baza de date comuna pe casco. Doar pe RCA. Allianz a avut tarife mici vara asta si la casco si la RCA pentru ca au pierdut mult din clienti si din cota de piata. Ai prins tu un moment favorabil. Ceilalti, spre ex UNIQA, care aveau tarife cat de cat ok, le-au marit cu 40% de acum aprox 1 luna. Sa va mai spun cate restructurari se fac la UNIQA acum??
Florin,
Doar pentru faptul ca imi place sa te tachinez din cand in cand si nu neaparat sa le tin partea, precizez ca, din propria experienta de anul trecut (a propos, vopsitoria a iesit in aceeasi nuanta cu restul masinii!!!), nu pot sa ümfle "preturile la vopsitorie mai mult decat accepta asiguratorii, ca nu li se mai da accept de plata la deviz.
Deci, doar ca sa te contrazic putin!
Exact. Cred ca in domeniul asta, vor ramane vesnic 2 idei preconcepute. Prima, daca asiguratorul nu-ti acorda ceva pe reconstatare sau chiar la constatare, pe motiv ca n-ar legatura parbrizul ciobit cu o lovitura in spate, pe regres, atunci clientul este bine-spalat pe creier de catre personalul service-ului, bagandu-i in cap idei preconcepute cum ca si-a luat teapa, ca asiguratorul taie din despagubiri, face economie, etc. Cand unele au justificare si se pot acorda, altele nu. Nu discutam de exceptii. Si doi, cand il doare pe client la reinnoire, de faptul ca reparatia a fost prea costisitoare, pe motiv ca service-ul a umflat tarifele.
Probabil ca unii si acum cred ca orice deviz primit de la service se si plateste integral. Fals, ca daca-ar fi asa, ne-am face toti service-uri. Dar cele doua mentalitati tatuate bine in mintea noastra si diametral opuse, in functie de ipostaze, vor disparea cu greu.
KMR, nu se face dupa ochi. Se ia mostra de vopsea si se afla componenta ei. Despre ce vorbim aici, cum adica "la ochi"?
Spune-mi unde fac asa si ma duc la ei. Cate vopsitorii au spectofotometre? Chiar vreau sa stiu unul care are pentru ca am nevoie. Si, nu se afla componenta, se descompune in culorile producatorului de vopsea
I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
My cars:
'09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
'78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -
Nu se poate sa pui o vopsea alta decat restul masinii "pe tacute", sa fim seriosi. Si eu am avut experienta nu prea placute cu vopsitoria asko, doar ca starea lacului e atat de proasta in rest incat nu prea ma deranjeaza un element in plus cu coaja de portocala/alte defecte de vopsitorie. Data viitoare oricum o sa incercam si in alta parte, ca am vopsit alte masini la service-uri mici, fara pretentii, si au iesit impecabil.
Poate am lasat o impresie gresita. Nu am zis ca la Asko vopsesc bine, etc . Ideea e ca daca nuantele sunt apropiate si clientul nu spune ca a schimbat culoarea, cred ca vina pentru nuanta diferita fata dd cea de pe masina e la mijloc, intre Florin si Asko. E parerea mea,
Nici eu nu am fost multumit de vopsitoria de la Asko dar mi-a iesit nuanta perfect ca restul masinii
I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
My cars:
'09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
'78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -
Dar haideti sa lasam .."what is done..is done"...acum putin mai conteaza. Incetul cu incetul o aduc la un singur numitor..dar nu la ASKO. Mai am capota motor si usa spate si e la aceiasi culoare. Imi pare rau ca m-am dus la ei dar acum e prea tarziu. Nu voi mai repeta greseala.
Our AWD differential is too weak to propel the car when front traction is lost.....
Corect! Eu astept coordonatele atelierului de vopsit care are spectofotometru si care poate analiza culoarea si furniza reteta ( compozitia )
I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
My cars:
'09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
'78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -
Luna viitoare voi ajunge la Asko pt mai multe chestii, n-am nimic de vopsit, am avut in trecut si jos palaria, e neagra si a fost usor. Cand voi avea o operatiune de vopsire mai ampla, am si varianta Florinelu', de la care am primit numai sfaturi foarte bune. El a spus concret ce l-a nemultumit, dar nu-i inteleg pe cei care spun ca Asko e varza, ca cineva, acolo, face ghidusii, dar nu se spune cine, ca la Carpati umbla Hondele cu covrigi in tevile de esapament, etc....tampenii. Exista ceva de reprosat, hai cu nume, operatiuni, lucruri concrete. Merg la Asko de cand am masina si voi continua sa fac asta pana la prima gafa urata, pe care, daca va apare, o voi relata cu lux de amanunte...ce usor e sa bagi batul prin gard si sa ceri respect si disciplina, problema e daca le vei primi vreodata procedand asa !!
Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl. "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein
In cadrul atelierului de caroserie realizam lucrari complexe de tinichigerie/vopsitorie cu echipamente si utilaje de ultima generatie. Calitatea lucrariloe executate in cadrul acestui atelier este garantata de dotarile acestuia:
stand electronic de aliniere a caroseriei
cabina de vopsit cu control electronic al parametrilor tehnologici spectrometru electronic pentru determinare computerizata a culorilor – unic pe piata serviciilor auto din Timisoara
vopsele ecologice pe baza de apa
Sigur sunt si in Bucuresti...o sa caut maine si te informez.
Our AWD differential is too weak to propel the car when front traction is lost.....
Multumesc boieru' Hai sa nu mai poluam topicul asta si vorbim la telefon sau pe unul din topicurile noastre.
I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
My cars:
'09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
'78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -
Comment