Sa zic ca as intra si eu in categoria celor enumerati de vtin, partial; adica am avut si eu o nemultumire relativ recenta legata de Asko, dar pe care mi-am exprimat-o direct catre ei, ceea ce ar trebui sa fie folositor pe viitor si altora. Ca sa lamurim ce, e vorba de exact ce spunea si Rares, vopsitoria, voi detalia mai jos imediat.
Legat de multumirea generala aratata pana acum fata de Asko, e logica si de inteles; atunci cand o masina este noua, in afara de a schimba 2 filtre, uleiul si din cand in cand cate un set de placute de frana, nu prea e nimic de facut. Astea sunt operatiuni care se pot face la orice service, sau oricine care vrea si n-are doua maini stangi, le poate face si-acasa, adica sunt atat de simple ca nu prea ai de ce sa fii nemultumit la final, doar daca nu ti-au sters urmele de ulei ma gandesc, altfel...chiar n-ai ce.
Ce operatii se mai efectueaza in garantie, cand e noua? Inlocuirea eventualelor piese defectate, costurile fiind suportate integral de service/importator/producator; iarasi nici un motiv de nemultumire posibil, ci din contra, lumea e happy ca isi rezolva problema, gratis.
Nemultumirile in general incep sa apara dupa ce masina iese din garantie, incepe sa imbatraneasca, si sunt necesare operatiuni mai complicate de intretinere, unde pot aparea greseli mai usor. Poate gresesc, dar mie mi se pare logica evolutia lucrurilor in timp.
Ah, ca nu s-au schimbat consumabilele si cele necesare la timp, ca s-au montat gresit niste piese, asta e impardonabil, si nimeni nu poate fi invinuit ca isi exprima nemultumirea fata de orice service/reprezentanta din lumea asta care ar fi trebuit sa faca lucrul asta, indiferent de ne/cunostinta proprietarului masinii.
Cu Asko am lucrat (si numai cu ei) inca de la inceput, si am acum 5 ani de zile de cand am masina. Am avut astfel ocazia sa testez si partea de vopsitorie de mai multe ori, si pot spune ca evolutia ei in timp dpdv al calitatii este negativa. Daca acum 3 ani de zile mi-au vopsit elementele perfect (nu mizerii in vopsea de la filtre imbatranite, nu scursuri de nici un fel, nu coaja de portocala), acum situatia s-a schimbat. Personal pot acuza multe mizerii in vopsea, de la filtrele cabinei si/sau mentenanta defectuoasa a echipamentelor, si un singur strat de lac aplicat, in loc de doua cum ar fi normal. Dar vad ca alte persoane mai acuza si mana de lucru defectuoasa...
Concluziile a toate cele ce s-au spus pana acum ar trebui sa le traga Asko, si sa ia masurile necesare de remediere a tuturor punctelor negative, pentru a-si pastra clientii, pe care altfel incet dar sigur ii va pierde...
Altfel, noi, utilizatorii si proprietarii, sunt sigur ca vom gasi mereu o varianta mai buna - o vopsitorie mai de calitate, un service mai ieftin, etc...
Legat de multumirea generala aratata pana acum fata de Asko, e logica si de inteles; atunci cand o masina este noua, in afara de a schimba 2 filtre, uleiul si din cand in cand cate un set de placute de frana, nu prea e nimic de facut. Astea sunt operatiuni care se pot face la orice service, sau oricine care vrea si n-are doua maini stangi, le poate face si-acasa, adica sunt atat de simple ca nu prea ai de ce sa fii nemultumit la final, doar daca nu ti-au sters urmele de ulei ma gandesc, altfel...chiar n-ai ce.
Ce operatii se mai efectueaza in garantie, cand e noua? Inlocuirea eventualelor piese defectate, costurile fiind suportate integral de service/importator/producator; iarasi nici un motiv de nemultumire posibil, ci din contra, lumea e happy ca isi rezolva problema, gratis.
Nemultumirile in general incep sa apara dupa ce masina iese din garantie, incepe sa imbatraneasca, si sunt necesare operatiuni mai complicate de intretinere, unde pot aparea greseli mai usor. Poate gresesc, dar mie mi se pare logica evolutia lucrurilor in timp.
Ah, ca nu s-au schimbat consumabilele si cele necesare la timp, ca s-au montat gresit niste piese, asta e impardonabil, si nimeni nu poate fi invinuit ca isi exprima nemultumirea fata de orice service/reprezentanta din lumea asta care ar fi trebuit sa faca lucrul asta, indiferent de ne/cunostinta proprietarului masinii.
Cu Asko am lucrat (si numai cu ei) inca de la inceput, si am acum 5 ani de zile de cand am masina. Am avut astfel ocazia sa testez si partea de vopsitorie de mai multe ori, si pot spune ca evolutia ei in timp dpdv al calitatii este negativa. Daca acum 3 ani de zile mi-au vopsit elementele perfect (nu mizerii in vopsea de la filtre imbatranite, nu scursuri de nici un fel, nu coaja de portocala), acum situatia s-a schimbat. Personal pot acuza multe mizerii in vopsea, de la filtrele cabinei si/sau mentenanta defectuoasa a echipamentelor, si un singur strat de lac aplicat, in loc de doua cum ar fi normal. Dar vad ca alte persoane mai acuza si mana de lucru defectuoasa...
Concluziile a toate cele ce s-au spus pana acum ar trebui sa le traga Asko, si sa ia masurile necesare de remediere a tuturor punctelor negative, pentru a-si pastra clientii, pe care altfel incet dar sigur ii va pierde...
Altfel, noi, utilizatorii si proprietarii, sunt sigur ca vom gasi mereu o varianta mai buna - o vopsitorie mai de calitate, un service mai ieftin, etc...
Comment