Service ASKO

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sa zic ca as intra si eu in categoria celor enumerati de vtin, partial; adica am avut si eu o nemultumire relativ recenta legata de Asko, dar pe care mi-am exprimat-o direct catre ei, ceea ce ar trebui sa fie folositor pe viitor si altora. Ca sa lamurim ce, e vorba de exact ce spunea si Rares, vopsitoria, voi detalia mai jos imediat.

    Legat de multumirea generala aratata pana acum fata de Asko, e logica si de inteles; atunci cand o masina este noua, in afara de a schimba 2 filtre, uleiul si din cand in cand cate un set de placute de frana, nu prea e nimic de facut. Astea sunt operatiuni care se pot face la orice service, sau oricine care vrea si n-are doua maini stangi, le poate face si-acasa, adica sunt atat de simple ca nu prea ai de ce sa fii nemultumit la final, doar daca nu ti-au sters urmele de ulei ma gandesc, altfel...chiar n-ai ce.

    Ce operatii se mai efectueaza in garantie, cand e noua? Inlocuirea eventualelor piese defectate, costurile fiind suportate integral de service/importator/producator; iarasi nici un motiv de nemultumire posibil, ci din contra, lumea e happy ca isi rezolva problema, gratis.

    Nemultumirile in general incep sa apara dupa ce masina iese din garantie, incepe sa imbatraneasca, si sunt necesare operatiuni mai complicate de intretinere, unde pot aparea greseli mai usor. Poate gresesc, dar mie mi se pare logica evolutia lucrurilor in timp.
    Ah, ca nu s-au schimbat consumabilele si cele necesare la timp, ca s-au montat gresit niste piese, asta e impardonabil, si nimeni nu poate fi invinuit ca isi exprima nemultumirea fata de orice service/reprezentanta din lumea asta care ar fi trebuit sa faca lucrul asta, indiferent de ne/cunostinta proprietarului masinii.

    Cu Asko am lucrat (si numai cu ei) inca de la inceput, si am acum 5 ani de zile de cand am masina. Am avut astfel ocazia sa testez si partea de vopsitorie de mai multe ori, si pot spune ca evolutia ei in timp dpdv al calitatii este negativa. Daca acum 3 ani de zile mi-au vopsit elementele perfect (nu mizerii in vopsea de la filtre imbatranite, nu scursuri de nici un fel, nu coaja de portocala), acum situatia s-a schimbat. Personal pot acuza multe mizerii in vopsea, de la filtrele cabinei si/sau mentenanta defectuoasa a echipamentelor, si un singur strat de lac aplicat, in loc de doua cum ar fi normal. Dar vad ca alte persoane mai acuza si mana de lucru defectuoasa...

    Concluziile a toate cele ce s-au spus pana acum ar trebui sa le traga Asko, si sa ia masurile necesare de remediere a tuturor punctelor negative, pentru a-si pastra clientii, pe care altfel incet dar sigur ii va pierde...

    Altfel, noi, utilizatorii si proprietarii, sunt sigur ca vom gasi mereu o varianta mai buna - o vopsitorie mai de calitate, un service mai ieftin, etc...
    -------------------
    There is no point of having if you can't share.

    Comment


    • Astrule, nu am formulat niciun raspuns contrar celor spuse de tine. Necazul meu este pe cei care au avut experiente neplacute si s-au abtinut in a le face publice. Daca s-au abtinut pana acum au gresit atat fata de ei, cat si fata de cei de pe forum, e mai sanatos si mai onorabil pentru ei sa nu se arate acum cand s-a gasit cineva sa spuna ce l-a durut. Macar sa-si duca nesinceritatea in privat si sa nu mai vorbeasca despre ei insisi...
      Iar daca fac dovada curajului ultim sa vorbeasca, sa-si asume propriile lor greseli, sa iasa din starea lor de penumbra si de abia apoi sa arate cu degetul spre Asko!
      hondatu
      Administrator
      Last edited by hondatu; 28-09-12, 11:11.

      Comment


      • @Astrul: man sa stii ca nu iti creste consumul de ulei daca ai bujii mai vechi (neschimbate la timp), ci iti creste consumul de combustibil ; zici ca tu esti profan, ca nu te pricepi si de-aia ai mers pe mana lor, dar vad alte thread-uri ca totusi stii ce e aia valva PCV, ai schimbat-o chiar tu, ai mai schimbat pe la "rabla" mai multe si dai totusi impresia ca stii cam cu ce se mananca treaba asta cu intretinerea unui motor / unei masini. Deja eu unul tind sa cred ca ai umflat totusi povestea ta (nu zic ca nu ti s-a intamplat nimic, doar ca nu e chiar asa cum ai descris lucrurile acolo) si, din pacate, ai starnit un mare haos din care sincer eu unul cred ca nu are nimeni nimic de castigat (din pacate unul dintre cei mai valorosi oameni de pe forum, daca nu cel mai valoros, care a obtinute multe BENEFICII REALE pentru oamenii de pe forum - discount la Asko la manopera, premii de la HTR ptr diverse concursuri, contacte de la HTR ptr rezolvarea diverselor probleme, etc) a decis sa renunte la acest forum , iar asta este un mare minus rezultat din ceea ce ai starnit tu aici.
        Pacat.
        http://hondafan.etp.ro/gallery/v/den1grator/

        Comment


        • Deci intre timp, in mediu real apele sau linistit de mult, prin urmare tocmai s-a efectuat curatenia de rigoare (7 posturi de pe aceasta ultima pagina).
          Asa cum bine s-a presupus, adevarul e undeva la mijloc, atat astrul in clipele de suparare a mai exagerat partial in cele descrise cat si ASKO si-au recunosc unele greseli, de aceea IL SI ASTEPATA pe acesta la fata locului pentru a clarifica ce e de clarificat si de a nu-l lasa in aceasta stare.
          Propun ca de aici incolo sa tragem linie la toata aceasta disputa din care deocamdata n-au fost decat pierzatori si sa revenim la actualitate.
          Bineinteles ca si pana acum, fiecare e asteptat sa impartaseasca experientele sale, placute sau mai putin placute, expuse sincer, clar si transparent, de preferat dupa ce nervii s-au mai linistit.
          Asa este, Maruta va lua o pauza temporara dar topicele ii raman deschise si isi va continua activitatea acolo asa ca si pana acum.
          Astrule, pentru orice fel de nedumerire te astept pe privat.

          Va multumesc tuturor pentru intelegere.
          HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

          Comment


          • Multumesc pentru concluzii si deslusirea adevarului.
            O zi buna in continuare.
            Guest
            Guest
            Last edited by Guest; 28-09-12, 19:28.

            Comment


            • thx pt verificarea de dimineata

              Comment


              • Concluzia mea dupa tot taraboiul starnit aici ar fi ca, asa cum atatia isi exprima multumirea fata de serviciile celor de la Asko, ar trebui ca si cei nemultumiti sa posteze. Daca ai un repros de facut, fa-l public chiar si dupa cativa ani de servicii ireprosabile. Le va folosi inclusiv celor de la service.

                Asko sunt singurii la care am apelat pana acum insa nu am postat aici niciodata pentru laude. Nu a fost cazul nici pentru reprosuri. Ma duc la revizii pregatit pentru ce urmeaza sa se faca la masina asa incat n-am avut surprize si, la final, nimic important de criticat. Am vazut insa, de exemplu, o masina iesita de la vopsitoria Asko cu o calitate a vopsirii sub acceptabil in timp ce forumul dadea pe afara de laude. In ultima vreme au inceput sa apara ceva plangeri si inclin sa cred ca sunt intemeiate.

                Am decis acum 5 ani ca merita sa platesc poate mai mult pentru a sustine un dealer aflat la inceput de drum dar care imi acorda atentia de care am nevoie, decat sa umflu conturile unora pentru care clientul si-a pierdut de mult importanta cuvenita. De atunci si pana acum lucrurile nu s-au schimbat prea mult. Remarc totusi imbunatatirea imaginii celor de la Carpati care chiar mi-au devenit simpatici odata cu alaturarea diviziei moto

                O sa merg si de data asta cu masina la Asko iar daca o sa fiu nemultumit de servicii, o sa le spun lor si o sa scriu de asemenea aici.
                Daca totul va fi in regula ca si pana acum, probabil ca o sa imi aduc aportul la repararea imaginii sifonate.
                Accord CL9 Type S CB 600 FA Hornet

                Comment


                • Stimate Client,

                  Ne place sa ne traim viata frumos si ergonomic. Tocmai de aceea incercam sa ne satisfacem cat mai multe placeri. Intr-o lume ideala am putea sa ne permitem orice capriciu, dar oare avem timpul si energia necesare de a le savura pe toate? In viata reala stim ca orice mica placere este sustinuta de un efort pe masura.

                  In buna exploatare a unui autoturism intervine insa si un aspect care ne cam pune pe toti la munca fizica, SCHIMBAREA ANVELOPELOR / ROTILOR CU UNELE DE SEZON. Bunul simt tehnic si mai nou legislatia in vigoare ne cer ca iarna, masinile noastre sa poarte anvelope adecvate, care au particularitati complet diferite de cele folosite in celelalte anotimpuri.

                  In teorie totul e clar si uneori chiar pare simplu (iti alegi niste anvelope potrivite, mergi undeva sa ti le montezi si brusc ai linistea celui care si-a facut datoria).
                  Dar ce faci cu anvelopele sau rotile pe care tocmai le-au inlocuit cele de sezon? Evident ca nu le arunci. Incepi sa cauti solutii de depozitare inventariind pe rand balcoane, debarale, beciuri, rude sau prieteni, numarand pasii hotarati cu care vei purta rand pe rand pe fiecare din cele patru anvelope spre locul unde-si vor astepta cuminti randul de a fi repuse in drepturi. In acele momente te gadesti ce bine ar fi ca altcineva sa faca toate astea pentru tine si iti inchipui ce bine ar fi ca toate punctele ce trebuie bifate in exploatarea corespunzatoare a unui autoturism sa poata fi rezolvate intr-un singur loc de oameni bine pregatiti.

                  A sosit momentul ca ASKO, dealerul tau Honda sa iti ofere si facilitatea de a-ti gazdui anvelopele. Am organizat HOTELUL ANVELOPELOR HONDA, concept prin care iti poti lasa in grija noastra setul de anvelope pe perioada sezonului in care nu le folosesti. Depozitarea se face in spatiu inchis si izolat fata de exterior pe stative speciale. In aceste conditii anvelopele masinii tale vor fi acolo unde poti sa rezolvi si toate celelalte lucruri absolut necesare exploatarii corespunzatoare a masinii tale. Deja lucrurile nu mai sunt atat de complicate pe cat pareau si montarea/demontarea anvelopelor de sezon devine un accesoriu important dar nestresant.

                  Pretul pentru depozitarea sezoniera (asimilam sezonul unei perioade de maxim sase luni) a unui set de patru anvelope sau roti este de 100 lei + TVA.

                  Programul HOTELUL ANVELOPELOR HONDA este destinat exclusiv clientilor Asko International. Pentru detalii va stau la dispozitie:

                  Cosmin Niculescu
                  0728.952.756
                  Cosmin.Niculescu@hondaauto.ro


                  Va multumim,

                  Echipa Asko

                  Comment


                  • Promotie Service Asko

                    Stimate client,
                    Tinem sa va multumim pentru buna colaborare avuta de-a lungul timpului.
                    Asko International - dealerul dumneavostra Honda, pentru a va rasplati fidelitatea va propune pentru perioada 12 Februarie 2013 – 10 Martie 2013, pachete de revizii la preturi promotianale (discount mediu 25%), si anume:
                    - Accord 2.0&2.4: 600 Lei
                    - Accord 2.2: 830 Lei
                    - CR-V 2.0: 600 Lei
                    - CR-V 2.2: 860 Lei
                    - Civic 4D 1.8: 540 Lei
                    - Civic 5D 1.4&1.8: 540 Lei
                    - Civic 5D 2.2: 850 Lei
                    - Jazz 1.2&1.4 2003 – 2008: 560 Lei
                    - Jazz 1.2&1.4 2009 – 2013: 490 Lei
                    In pretul reviziei sunt incluse toate operatiile de mentenanta conform manualelor de intretinere si reparatie ale producatorului, flitrele de ulei, aer, polen, combustibil(numai pentru motorizare diesel).
                    Preturile contin TVA.
                    Pentru programari si detalii persoanele de contact sunt:
                    Stan Alexandru: 0722 801 096 sau alex.stan@hondaauto.ro
                    si Niculescu Cosmin: 0728 952 756 sau cosmin.niculescu@hondaauto.ro
                    Cu respect,
                    Echipa ASKO
                    Niculae Razvan
                    Member
                    Last edited by Niculae Razvan; 12-02-13, 11:07.

                    Comment


                    • ce ulei puneti la banii astia honda 0w-20?
                      '16 BMW 520xd
                      '15 FK2
                      ex '10 CU1
                      ex '07 CL7

                      Comment


                      • Originally posted by fst View Post
                        ce ulei puneti la banii astia honda 0w-20?
                        pentru ca o parte din clienti prefera diferite marci de ulei nu l-am inclus in promotie

                        Comment


                        • Adica preturile sunt doar pentru manopera.
                          Ex: Civic 1.8 Executive NHB 2007/ Del Sol ESI/ Del Sol VTi
                          2 roti

                          Comment


                          • Originally posted by ramm View Post
                            Adica preturile sunt doar pentru manopera.
                            Nu..manopera si 2 filtre cel putin la benzina..asa cum scrie in anunt..unde o fi reducerea nu stiu ))
                            '16 BMW 520xd
                            '15 FK2
                            ex '10 CU1
                            ex '07 CL7

                            Comment


                            • Eu am fost la revizia de 60k si din cate am vazut pe factura, filtrul de motorina si manopera pt. acesta nu au facut parte din suma ofertata (apareau piesa si manopera separat).
                              In rest, servicii ireprosabile, totul ok.
                              Multumesc intregii echipe A!
                              O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

                              Comment


                              • Originally posted by ramm View Post
                                Adica preturile sunt doar pentru manopera.
                                preturile sunt pentru manopera si filtrele de ulei, aer, polen (de origine)

                                Originally posted by ro861 View Post
                                Eu am fost la revizia de 60k si din cate am vazut pe factura, filtrul de motorina si manopera pt. acesta nu au facut parte din suma ofertata (apareau piesa si manopera separat).
                                In rest, servicii ireprosabile, totul ok.
                                Multumesc intregii echipe A!
                                Suma ofertata contine si partea de filtru de motorina - verificati devizul atatsat facturii unde sunt evidentiate discounturile.

                                Va multumim pentru fidelitate,

                                Razvan

                                Originally posted by fst View Post
                                Nu..manopera si 2 filtre cel putin la benzina..asa cum scrie in anunt..unde o fi reducerea nu stiu ))
                                reducerea este de 30% la partea de manopera si 10% pentru partea de filtre
                                ramm
                                omu cu warnu'
                                Last edited by ramm; 13-02-13, 12:01.

                                Comment

                                Working...
                                X