Service ASKO

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu am vrut sa zic ca ai inceput tu discutia, scuze daca asa se intelege. Dar am dat niste exemple de la tine, intr-adevar, ca mi-au sarit in ochi pentru ce voiam sa zic. Oricum, nu vreau sa te atac sau ceva, stiu ca in scris lucrurile suna mai agresiv, sry, voiam sa punctez cateva chestii mai generale

    Astrul clar scrie prea lung (aproape <<too long, didn't read>> in curand ) si formuleaza prea agresiv cu diversi utilizatori, dar sa zicem ca e de inteles pe moment, pentru ca e nervos si pot sa inteleg de ce se simte atacat, desi multi nu par sa fi intentionat asta.

    Cu manualul, o dau deja in off-topic, dar a propos eu n-am manual de service la CR-V, doar manual de utilizare. Stiu ca de revizii mai scrie si in ala de utilizare prin ultimele cateva pagini, am citit, dar cam subtire si general.

    Comment


    • @astrule: ai facut foarte bine ce-ai facut si cred ca ceea ce i-a facut pe "admiratorii" ASKO sa-ti sara in cap a fost faptul ca ai dat-o cam mult in ironic (care de obicei se ia ca jignire). Fara asta ar fi fost un post 100% constructiv si demn de orice lauda. E si asa in proportie de 99%, 1% se tolereaza .
      E trist ca ai fost atacat in halul asta, cica tre“ sa o punem in contul libertatii de exprimare.
      Dar ce legatura are dezamagirea ta fata de ASKO cu continuarea activitatii tale aici?
      HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

      Comment


      • Delphi, punand asemenea intrebare...e destul de clar ca mai bine te retragi. Serios! Fara nici cea mai mica rautate. Sariti la gatul unui om fara macar a citi care sunt problemele reale, punctate, argumentate si dovedite prin facturi, se gasesc pe picassa, le-am pus pe topicul meu.
        E un instinct de a apara un dealer de care esti multumit. Te inteleg si accept lucrul asta, n-am nevoie de razboaie personale cu userii, pentru ca suntem de aceiasi parte a baricadei. Cel putin eu asa vad lucrurile. Mi-ar fi placut si mie sa citesc posturi de genul celor scrise acum de mine, as fi deschis mai mult ochii si nu s-ar mai fi intamplat toate necazurile.
        Este normal sa fiu mahnit, sincer, doar recitind acest topic ma face sa ma enervez din ce in ce mai tare. Pana nu esti in situatia celui patit, e mai bine sa-ti vezi de treaba ta, nu sa-i mai arzi si tu una.
        Ca am fost prost, da am fost. Ca m-am dus cu incredere la o reprezentanta Honda, crezand ca totul se face ca la robotii japonezi. Din pacate, doar numele este japonez, oamenii sunt pur autohtoni.
        In semn de respect pentru cei care si-au spus parerea, atat pro, cat si contra, va voi raspunde fiecaruia si sper ca povestea sa fie incheiata, iar aceste 2-3 pagini sa ramana un semn mare de intrebare la adresa corectitudinii unor reprezentante, poate tuturor reprezentantelor la care te duci cu ochii inchisi, crezand, sperand...fiecare stie ce mai bine.
        Eu mai departe raman sa fac tot ce se poate pentru a afla starea masinii pe care o detin. Pentru ca in momentul de fata nu mai am incredere in nimeni si in nimic. Masina e ok, suna prea general ca sa mai accept acest raspuns din partea unei reprezentante sau a unui service. Nu mai stiu ce inseamna ok. Vin de la revizie si la 3 zile crapa sonda Lambda si masina intra in safe mode. Acum...na, nu ma pricep, o fii bine, o fii rau, naiba stie.
        Poate ca a fost de la un singur plin de la Lukoil, unul singur, daca ati citit problema in detaliu, ca o fii de la neschimbarea unor consumabile naiba stie.
        N-o sa-mi spuna niciun dealer ca din cauza ca nu mi-au schimbat bujiile motorul incepe sa manance ulei, sa-ti afecteze sonde si catalizatoare. Acum ma astept la orice. Ma simt de parca am cazut din lac in put. Ieri credeam ca masina mea e poate una dintre cele mai bine intretinute de pe forum, chiar ma si gandeam ca n-am facut compromisuri cat a fost vorba de uleiuri si consumabile, am platit doar piese originale, aduse de ASKO, n-am cautat filtre si uleiuri pe net, n-am cautat ce era mai ieftin, n-am cautat sa schimb performantele sau sa repar ce nu era stricat cu tot soiul de piese care garanteaza cai putere sau forta bruta sau consum redus. Am mers ca la carte. Am crezut ca ma duc la cea mai buna si mai serioasa reprezentanta, o las pe mainile lor, ei sunt direct raspunzatori de ceea ce fac.
        Ca apoi sa ma trezesc ca rade o tara intreaga de mine ca merg cu bujiile originale si lichidul de frana iesit din fabrica dupa 4 ani jumatate si 140.000 km. Cum v-ati simti voi in locul meu? Va zic eu, foarte prost si pe deasupra un pic inselati de prestanta si seriozitatea afisata peste tot.
        Culmea este ca in toata povestea asta, eu sunt cel mai sifonat, ca nu m-am interesat sa citesc manuale si dealerul ma acuza ca eu am fost cel care m-am zgarcit, cerand doar ulei si filtre.
        Apoi ma bazez pe voi, care sunteti inteligenti prin simplul fapt ca detineti aceasta masina, mie asa imi place sa cred, sa judecati care este adevarul.
        Eu n-am ce pierde, pentru mine subiectul ASKO este inchis, asa ca puteti lua informatia ca atare si sa faceti ce vreti cu ea. Eu consider ca mi-am facut datoria sa va relatez niste lucruri care nu mi s-au parut in ordine. Daca am gresit facand asta, imi cer scuze.
        Doc are dreptate, dar in mica parte. Faptul ca trendul e dat de clienti este un fapt adevarat, insa nu-i poti trata pe toti la fel. Consider ca exista o diferenta cand cineva vine cu piesele in punga si negociaza preturi la revizii si altul isi lasa masina in parcare la ei cerand revizia periodica necesara. Daca ei nu reusesc sa diferentieze acest lucru, imi pare rau, e strict problema lor. si a politicii pe care si-au stabilit-o.
        Insa cred ca acest lucru ar fi trebuit discutat si cu clientul, pentru ca el este cel care decide daca vrea sa mearga by the book, sau vrea sa sara peste niste etape sau sa-si serviseze pe cont propriu unele lucruri.
        Ce ma dezamageste cel mai tare este modul virulent in care sunt atacat, dar si asta trece, pana la urma suntem toti oameni si gresim. Numai ca noi, aici intre noi, putem gresi nelimitat, ei n-au voie, pentru ca o fac pe banii nostri. Si ar trebui sa plateasca atunci cand gresesc, nu sa acuze si sa gaseasca scuze penibile.
        Si sper ca astfel am incheiat subiectul definitiv. Eu vad doar inainte, trecutul e trecut si de-acum voi avea grija sa fu atent la fiecare lucru facut de catre orice service, fie el si de prestigiu.
        Prin asta, va doresc viata lunga alaturi de H-urile voastre!
        Eu ma retrag. De pe topicul asta, pentru ca pentru mine este incheiat si nu cred ca voi mai avea ce relata mai departe.

        ps. pt hondatu.
        nu scapati voi asa usor de mine.
        Guest
        Guest
        Last edited by Guest; 19-09-12, 16:07.

        Comment


        • Relatarile tale astrule le consider ok. Nimic de blamat, ai prezentat si bune si rele. Daca nu s-ar fi supus as considera ca se ascunde gunoiul sub pres. Ceea ce nu ar fi fost ok.
          Honda Accord - 2006 2.0 Executive

          Comment


          • As mai adauga si eu cateva remarci:
            1. In principiu, atunci cand te duci la un service, fie si pentru o revizie periodica, parerea mea este ca trebuie sa stii macar de principiu ce te astepti sa ti se faca la masina. Manualulul este doar o cale de informare, dar mai sunt si altele...
            2. Receptia lucrarilor efectuate, pentru care semnezi pe factura si pe deviz, apoi le platesti, de la cea mai nesimnificativa pana la cea mai complexa, trebuie verificate efectiv pe masina, cel putin asa mi se pare firesc. Altfel semnam (si platim) ca primarii...
            3. Si pentru sevisarea unei masini, ca si pentru orice altceva, cred ca trebuie sa gandim pozitiv, caci sigur se intampla de bine...ca sa nu mai vorbim de celebra vorba de duh " vorba dulce mult aduce" si ma refer la relatia cu personalul service-ului, oricare ar fi acela!
            O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

            Comment


            • Oameni buni va rog frumos daca se poate sa nu mai escaladati aiurea

              Astrul a expus un punct de vedere
              Si e adevarat ca alti useri au scris in posturile lor si lucruri care puteau fi interpretate voalat ca si comentari la adresa punctului sau de vedere.

              de exemplu "starea de multumire la care pe buna dreptate avem dreptul sa tindem, este mai greu de atins de catre unii"
              chiar daca e neintentionata pot intelege de ce Astrul ar fi putut sa o perceapa ca pe o ironie la adresa lui

              plus ca taman acum au aparut si alte posturi generoase aproape elogioase la adresa ASKO - ceea ce desigur poate fi numai o coincidenta

              in ceea ce priveste nivelul serviciilor oferite eu cred ca exista doua abordari:
              1. sunt proprietari de masini care citesc, se informeaza in extenso, cauta piese si consumabile cat mai ok la raportul calitate pret, merg in service super informati
              2. sunt proprietari de masini care - din diferite considerente - prefera ca masina lor sa fie "cutie neagra"; nu le pasa ce au inauntru, nu le pasa ce se intampla cand o lasa in service; i intereseaza doar ca lucrurile sa fie perfect puse la punct si sunt dispusi sa plateasca pentru asta; fara sa se intrebe chestii de bucatarie interna (exista consumabile mai ieftine? sunt lucruri care nu e musai sa fie facute la toate reviziile? etc.)

              bineinteles ca exista si oameni care combina in grade diverse cele doua abordari
              eu cred ca un service profi trebuie sa fie suficient de flexibil sa acomodeze oricare din cele doua tipuri de clienti

              si mai cred ca principiul cu cine nu munceste nu greseste si alte "indulgente" similare poate fi aplicat cu muuulta parcimonie
              in business-ul in care activez un fuck-up inseamna un mare semn de intrebare si poate un client pierdut; al doilea inseamna un client pierdut si poate zvonuri negative in piata despre noi; rareori clientii se apuca sa fie intelegatori, "sa i lasam saracii ca si ei sunt oameni" etc.; gresim, ne-o luam; simplu;
              si eu cred ca in orice tip de servicii regula aceasta din urma ar trebui sa prevaleze

              eu dau dreptate si i inteleg foarte bine si pe cei multumiti si pe cei nemultumiti
              si i rog respectuos sa nu tensioneze si mai mult de atat discutia
              "Ethics. That's always so inconvenient."
              Cal Lightman

              Comment


              • Eu personal ii multumesc astrului pentru faptul ca a expus problemele prin care a trecut. Unele din ele le-am experimentat si eu, unele la care nu m-as fi asteptat avand in vedere pretul platit. Pe de alta parte oamenii au fost intotdeauna amabili, chiar daca nu tot timpul de ajutor.

                Mi se pare insa destul de ingrijorator faptul ca se accepta relativ usor niste lucruri anormale de catre utilizatori:

                1. nu este normal sa acuzi utilizatorul ca nu a citit manualul de service (eu de exemplu nu am si chiar caut diverse informatii si nu le gasesc).
                2. nu este normal sa spui ca "sunt mecanici mai buni si mai slabi". Adica mi se pare absolut normal sa fie asa, dar in acest caz "cineva" (managerul service-ului) trebuie sa se asigure ca mecanicii nu sunt depasiti de evenimente. Nu trebuie sa transpire catre client calitatea mecanicilor si in nici un caz nu merge scuza "de fapt e ok, ai avut tu ghinion doar si ai dat peste un mecanic slab".
                3. nu exista istoric complet al masinii.
                4. multa lume scuza diverse lucruri doar din cauza ca parerea generala e buna. Asta nu e bine, pentru ca un furnizor de servicii poate folosi asta - scade calitatea pentru ca oricum clientii accepta.

                In concluzie, dupa 5+ ani de Asko, o sa incerc sa vad ce ofera si concurenta.
                ex Accord 2.0 ES M/T 2007 CL7
                Accord 2.4 Executive M/T CU2 2008
                Suzuki SX4 1.6 GLX 4WD 2008
                Mitsubishi Outlander 2.3 Invite 4WD 2012

                Comment


                • Mie zilele trecute mi-a iesit masina din garantie si pot sa va spun ca in cei 3 ani de zile cat am frecventat service-ul Asko am avut parte si de bune si de rele. Personalul e foarte amabil si receptiv (multumesc Alex, Razvan si Florin), service-ul e curat si frumos si in el te simti ca la tine acasa, e frumos ca iti sunt ascultate toate problemele si oamenii chiar par ca se implica.

                  Cu toate astea, perfectiunea nu exista, si multe lucruri din cele semnalate de astrul le pot confirma si eu, reviziile se fac fugitiv dupa parerea mea (se schimba uleiul, filtrele, se trage de roti si se verifica luminile) si daca nu semnalezi tu vreo problema nici ca observa cineva.
                  Vopsitoria e destul de slaba (imi pare rau Florin, dar asta e realitatea), nu contest pregatirea oamenilor sau calitatea materialelor folosite, dar daca treaba nu iese cum trebuie atunci nu e bine. Nu am avut element revopsit care sa nu aiba gunoaie impregnate in lac (uneori s-a mai rezolvat prin 1-2 polish-uri), sau element vopsit fara scurgeri de lac pe canturi (mai mult sau mai putin).
                  Am mers si cu chederul de la usa soferului atarnand din cauza ca nu a fost prins cum trebuie, cu urma de surubelnita pe stalpul interior aparuta la montaj sau cu 2.8 bari presiune in roti, etc.

                  La ultima interventie am plecat din service cu o paguba de 2000 roni, amplificator audio functional la lasarea masinii in service si ars la ridicarea masinii (100% ars la remontaj, mai exact era si deconectat de la borne), paguba pe care au refuzat sa si-o asume. Asta e cea mai mare dezamagire a mea si probabil ca as fi trecut altfel peste daca si-ar fi asumat macar 50% din dauna.

                  In toate acele vizite in service de multe ori am fost martor la unele evenimente placute sau mai putin placute pentru altii, dar nu vreau sa divulg chiar tot

                  Recunosc ca atunci cand a fost de laudat am laudat iar cand a fost de contestat m-am abtinut. Probabil ca mai sunt si altii in aceeasi situatie.

                  Cu toate astea sunt constient ca in alta parte nu prea ai unde sa mergi, peste tot vei gasi probleme iar intuitia imi spune ca nicaieri nu te vei simti ca la Asko.
                  Rares
                  Senior Member
                  Last edited by Rares; 26-09-12, 17:19.
                  Honda Civic Type-S PLUS Crystal Black Pearl .:. Eibach : Injen : OMP : Skunk2 : Enkei : Ferodo DS2500 : Alpine Type R : Rockford Fosgate .:.
                  Honda S2000 AP1 Championship White .:. KW V2 : OZ : SKUNK2 : K&N : VOLK : Spoon : CUSCO : Mugen : Megan Racing : Goodridge : Ingalls : Powerflex .:.
                  1000 Locuri de vizitat in Romania

                  Comment


                  • Esti foarte tolerant daca la paguba de 2000 RON te intorci in acelasi loc
                    ex Accord 2.0 ES M/T 2007 CL7
                    Accord 2.4 Executive M/T CU2 2008
                    Suzuki SX4 1.6 GLX 4WD 2008
                    Mitsubishi Outlander 2.3 Invite 4WD 2012

                    Comment


                    • Cel mai probabil voi incerca si altceva si voi alege ce va fi mai bine pentru mine si masina mea. Acum ca masina nu mai e in garantie ar trebui sa fie mai usor. Marturisesc ca pana acum nu am incercat niciun alt service pentru Honda.
                      Honda Civic Type-S PLUS Crystal Black Pearl .:. Eibach : Injen : OMP : Skunk2 : Enkei : Ferodo DS2500 : Alpine Type R : Rockford Fosgate .:.
                      Honda S2000 AP1 Championship White .:. KW V2 : OZ : SKUNK2 : K&N : VOLK : Spoon : CUSCO : Mugen : Megan Racing : Goodridge : Ingalls : Powerflex .:.
                      1000 Locuri de vizitat in Romania

                      Comment


                      • Originally posted by Rares View Post
                        Recunosc ca atunci cand a fost de laudat am laudat iar cand a fost de contestat m-am abtinut. Probabil ca mai sunt si altii in aceeasi situatie.

                        Cu toate astea sunt constient ca in alta parte nu prea ai unde sa mergi, peste tot vei gasi probleme iar intuitia imi spune ca nicaieri nu te vei simti ca la Asko.
                        Spusele tale imi aduc aminte de cantecul Corinei Chiriac cu "Inima mea/Ma bate-asa/Ba nu, ba da/Ba nu, ba da/Dar asta nu-i joc".
                        Iar daca tot te-ai gasit acu sa-ti arati nemultumirea, pentru ce te-ai abtinut atata timp? A folosit cuiva? Acu ti-e mai bine?

                        Majoritatea romanilor se pare ca e resentimentara.

                        Comment


                        • vtin, nu ma simt nici mai bine, nici mai rau. Pana acum am avut masina in garantie si am fost intr-un fel legat de ei, acum sunt liber. Un alt motiv ar fi ca dupa toata tevatura din ultimele pagini am considerat ca e util sa-mi exprim si eu punctul de vedere. Daca am gresit, sau daca nu am voie, imi cer scuze.

                          Tot ce am relatat este strict experienta mea, nu incerc sa generalizez nimic, poate ca am avut eu ghinion si poate ca altii au parte numai de lucruri bune. Daca esti curios, poti cauta prin postarile mele mai vechi, de calitatea vopsitoriei m-am mai plans, nu e prima data.

                          Stii un service Honda mai bun? Daca da spune-mi si mie te rog. Traim in Romania si stim si noi care e nivelul. Din pacate, doar atat se poate...

                          As prefera totusi sa ne limitam aici cu offtopic-ul.
                          Rares
                          Senior Member
                          Last edited by Rares; 26-09-12, 19:50.
                          Honda Civic Type-S PLUS Crystal Black Pearl .:. Eibach : Injen : OMP : Skunk2 : Enkei : Ferodo DS2500 : Alpine Type R : Rockford Fosgate .:.
                          Honda S2000 AP1 Championship White .:. KW V2 : OZ : SKUNK2 : K&N : VOLK : Spoon : CUSCO : Mugen : Megan Racing : Goodridge : Ingalls : Powerflex .:.
                          1000 Locuri de vizitat in Romania

                          Comment


                          • UIte, eu m-am luat dupa laudele voastre (minus abtineri, ca n-aveam de unde carevasazica sa le stiu) si am facut a treia revizie la Asko. Marturisesc ca masinii i-a fost bine, pe mine nu m-au tratat mai bine decat ma tratez singur de obicei.
                            Pana acum mi-am facut reviziile la Mara si nu cred sa se fi intamplat ceva deosebit acolo. Iata o sugestie: Mara din Braila.
                            De buna seama, galatenii vor sari in capul meu, ca acolo nu e bine, dar mie mi-a fost.
                            Poate ca e si o chestiune de comunicare: e bine sa zici exact ce te ustura ca mai apoi sa nu ai un respect de sine scazut ca nu ai facut-o la momentul cand trebuia si te vezi ca pe un las. Chestia am invatat-o si cred ca e foarte sanatoasa.
                            Ceea ce nu-mi place e ca acum sunt atat de multi nemultumiti; acum doua luni era o fericire.

                            Comment


                            • Singura mea experienţă cu Asko a fost atunci cānd am cerut o ofertă de preţ pentru nişte repere pentru Civic. Răspunsul a fost cam dublu faţă de CM....
                              Nu mai ştiu cotaţiile la toate piesele, dar una am "imortalizat-o" aici.
                              Īntre timp am pierdut un capac de far şi am descoperit că Asko şi CM nu deţin adevărul suprem īn materie de piese OE... Orice piesă originală poate fi achiziţonată "de pe piaţa liberă", la preţuri mai bune decāt ale dealerilor...
                              Dacă şi la manoperă preţurile Asko sunt ca la piese... nasol. Nu ştiu, n-am fost, nu comentez.
                              '16 Suzuki SX4 S-Cross 1.4 BoosterJet 4WD 6MT Spirit Canyon Brown Metallic

                              Comment


                              • Am zis ca nu mai scriu aici, dar,

                                Originally posted by vtin View Post
                                UIte, eu m-am luat dupa laudele voastre (minus abtineri, ca n-aveam de unde carevasazica sa le stiu) si am facut a treia revizie la Asko. Marturisesc ca masinii i-a fost bine, pe mine nu m-au tratat mai bine decat ma tratez singur de obicei.
                                Nici masina mea n-a tusit timp de 4 ani jumate, 130.000 km si vreo 12 vizite la reprezentanta. Cu bujiile originale. Ca e Honda, si asta e singura parte buna din toata treaba asta.
                                Culmea e ca dupa schimbarea lor, dupa aproape 5000 km uleiul e fix la limita superioara a jojei, fata de ultimul an in care deja bagam cate 1 l dupa primii 4000 km.
                                Si probabil n-ar fi tusit nici mai incolo, dar iar, probabil e din cauza marcii si nu a competentei unor mecanici sau a unui service.
                                Cand incep sa pice si te intrebi de ce se intampla asta, incepi sa-ti pui niste probleme si descoperi unele lucruri nu prea placute. Mai ales cand nu mai este in garantie. Mai ales cand e prea tarziu.
                                Poate unele randuri scrise de mine au dat curaj si altora si chiar nu vad care este problema, atata timp cat aceste lucruri sunt reale si nu imaginare.
                                Se vrea aflarea unor feed-back-uri reale, e in interesul tuturor. Nu-ti prea vine sa scrii pe topicul dedicat ASKO despre intamplari mai putin fericite, mai ales cand stii ca pe forum activeaza si reprezentanti ai firmei respective si mai vrei sa te mai duci si in continuare la ei, ca deh, sunt cei mai tari! Cel putin asa zice toata lumea.
                                Cand apare unul ca mine care n-are ce pierde, incepe efectul de domino, va trece si se va echilibra situatia, cine va trebui sa traga niste concluzii, probabil va trage si va lua masuri.
                                Totul e in interesul clientului, pentru ca el trebuie tinut in puf si nu prestatorul care se umfla de laude si apoi uita sa-si mai faca treaba pentru ca, deh, merge de la sine, nu mai trebuie si efort. Si uite asa din toata treaba asta poate voi, cei care va veti mai duce in continuare la aceasta reprezentanta, veti fi tratati cu mai mult interes, poate se va vedea si in tarife si pana la urma voi veti fi cei mai castigati.

                                Incetati sa mai aduceti scuze de genul: eu am fost mai destept, am stiut ce sa cer, am citit manualul, pentru ca nu ajuta pe nimeni. Astea nu sunt scuze pentru dealer, ci sfaturi si recomandari. Nu au nicio legatura cu prestatia firmei.
                                O firma trebuie sa presteze un serviciu contra cost, indiferent de cunostintele in domeniu ale clientului, din pacate la noi inca se merge pe mentalitatea romanului care se pricepe la toate iar prestatorii speculeaza la maxim si identifica foarte usor un client ce poseda unele cunostinte de un fraier care plateste niste facturi si pleaca multumit.

                                Problema e ca aici nu discutam despre un produs de consum, un televizor sau un dvd, ci de o masina care trebuie sa-ti ofere in primul rand toate conditiile de siguranta pentru a iesi cu bine din anumite situatii. Raspunderea e mare. Cand pleci din reprezentanta pusca pe autostrazile din afara strabatand mii de km cu sistemul de franare necorespunzator montat, fara a fi schimbat lichidul de frana, deja discutam de cu totul alte situatii, nu chedere, gunoaie in vopsea sau piele scrijelita. Eu nu sunt suparat degeaba pe chestii minore care, pana la urma sunt niste prostii ce se pot remedia, daca exista vointa. E viata mea si a pasagerilor din masina in joc, nu e chiar un lucru de neluat in seama. Sunt lucruri cu care te joci si altele cu care n-ai voie. Daca eu faceam accident si se constata ca franele mele n-au fost montate conform specificatiilor tehnice, cine era de vina? Daca ma lasa masina in drum ca am mers cu bujiile originale cine platea toate cheltuielile, deranjul si reparatiile. Va spun eu, fraierul!
                                Bai nene...
                                Guest
                                Guest
                                Last edited by Guest; 27-09-12, 02:35.

                                Comment

                                Working...
                                X