Probabil, starea de multumire la care pe buna dreptate avem dreptul sa tindem, este mai greu de atins de catre unii.
Fara a dori sa iau partea nimanui, si aici ma refer la disputa de mai sus @astrul vs. Asko, desi recunosc unele imperfectiuni si in relatia mea cu acest dealer, una peste alta, ma declar in continuare un client multumit de serviciile de care am beneficiat pana acum, desi acestea dateaza numai din luna martie a acestui an.
Plec insa de la premisa ca nu traim intr-o lume perfecta, deci totul este perfectibil!
Avand o masina SH, si inca una despre care nu am stiut toate detaliile importante (cum ar fi faptul ca a fost putin lovita in fata si cam carpita in loc sa fie reparata cum ar fi trebuit), trebuie sa spun ca am beneficiat de mult sprijin, atentie si interes din partea tuturor celor de la Asko pentru a o aduce la zi, asa cum ar trebui sa fie o masina la 30-40k km.
Am primit sfaturi, sugestii de remedieri, variante avantajoase de piese si reparatii, si nu in ultimul rand bonusuri (Honda asistenta rutiera), reduceri (membru Hondafan) si chiar mici cadouri (sic!).
Aici ar fi o remarca de facut: toata aceasta relatie (repet, nu intotdeauna perfecta) a avut la baza o buna comunicare cu toti cei implicati (receptioner, mecanici, directori, etc.), fapt care a permis mereu un foarte bun schimb de informatii - atat solicitarile mele, cat si explicatiile lor, astfel serviciile oferite avand ca punct de plecare problemele pentru care am efectuar vizita la service si ca punct final satisfactia rezolvarii acestora.
Sau mai pe scurt (si mai capitalist), cererea mea s-a potrivit in foarte mare masura cu oferta lor!
Si ca sa inchei, azi am facut iar o scurta vizita (programata din timp) la Asko: programare onorata la fix, problema rezolvata in cca.1 h si 10 min, ambianta ca de obicei placuta, oamenii amabili si binevoitori. Adica asa cum ma asteptam.
Multumesc Razvan, multumesc Cosmin si multumesc baietilor pe care nu i-am vazut, dar carora le-am apreciat munca!
Fara a dori sa iau partea nimanui, si aici ma refer la disputa de mai sus @astrul vs. Asko, desi recunosc unele imperfectiuni si in relatia mea cu acest dealer, una peste alta, ma declar in continuare un client multumit de serviciile de care am beneficiat pana acum, desi acestea dateaza numai din luna martie a acestui an.
Plec insa de la premisa ca nu traim intr-o lume perfecta, deci totul este perfectibil!
Avand o masina SH, si inca una despre care nu am stiut toate detaliile importante (cum ar fi faptul ca a fost putin lovita in fata si cam carpita in loc sa fie reparata cum ar fi trebuit), trebuie sa spun ca am beneficiat de mult sprijin, atentie si interes din partea tuturor celor de la Asko pentru a o aduce la zi, asa cum ar trebui sa fie o masina la 30-40k km.
Am primit sfaturi, sugestii de remedieri, variante avantajoase de piese si reparatii, si nu in ultimul rand bonusuri (Honda asistenta rutiera), reduceri (membru Hondafan) si chiar mici cadouri (sic!).
Aici ar fi o remarca de facut: toata aceasta relatie (repet, nu intotdeauna perfecta) a avut la baza o buna comunicare cu toti cei implicati (receptioner, mecanici, directori, etc.), fapt care a permis mereu un foarte bun schimb de informatii - atat solicitarile mele, cat si explicatiile lor, astfel serviciile oferite avand ca punct de plecare problemele pentru care am efectuar vizita la service si ca punct final satisfactia rezolvarii acestora.
Sau mai pe scurt (si mai capitalist), cererea mea s-a potrivit in foarte mare masura cu oferta lor!
Si ca sa inchei, azi am facut iar o scurta vizita (programata din timp) la Asko: programare onorata la fix, problema rezolvata in cca.1 h si 10 min, ambianta ca de obicei placuta, oamenii amabili si binevoitori. Adica asa cum ma asteptam.
Multumesc Razvan, multumesc Cosmin si multumesc baietilor pe care nu i-am vazut, dar carora le-am apreciat munca!
Comment