Service ASKO

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probabil, starea de multumire la care pe buna dreptate avem dreptul sa tindem, este mai greu de atins de catre unii.
    Fara a dori sa iau partea nimanui, si aici ma refer la disputa de mai sus @astrul vs. Asko, desi recunosc unele imperfectiuni si in relatia mea cu acest dealer, una peste alta, ma declar in continuare un client multumit de serviciile de care am beneficiat pana acum, desi acestea dateaza numai din luna martie a acestui an.
    Plec insa de la premisa ca nu traim intr-o lume perfecta, deci totul este perfectibil!
    Avand o masina SH, si inca una despre care nu am stiut toate detaliile importante (cum ar fi faptul ca a fost putin lovita in fata si cam carpita in loc sa fie reparata cum ar fi trebuit), trebuie sa spun ca am beneficiat de mult sprijin, atentie si interes din partea tuturor celor de la Asko pentru a o aduce la zi, asa cum ar trebui sa fie o masina la 30-40k km.
    Am primit sfaturi, sugestii de remedieri, variante avantajoase de piese si reparatii, si nu in ultimul rand bonusuri (Honda asistenta rutiera), reduceri (membru Hondafan) si chiar mici cadouri (sic!).
    Aici ar fi o remarca de facut: toata aceasta relatie (repet, nu intotdeauna perfecta) a avut la baza o buna comunicare cu toti cei implicati (receptioner, mecanici, directori, etc.), fapt care a permis mereu un foarte bun schimb de informatii - atat solicitarile mele, cat si explicatiile lor, astfel serviciile oferite avand ca punct de plecare problemele pentru care am efectuar vizita la service si ca punct final satisfactia rezolvarii acestora.
    Sau mai pe scurt (si mai capitalist), cererea mea s-a potrivit in foarte mare masura cu oferta lor!
    Si ca sa inchei, azi am facut iar o scurta vizita (programata din timp) la Asko: programare onorata la fix, problema rezolvata in cca.1 h si 10 min, ambianta ca de obicei placuta, oamenii amabili si binevoitori. Adica asa cum ma asteptam.
    Multumesc Razvan, multumesc Cosmin si multumesc baietilor pe care nu i-am vazut, dar carora le-am apreciat munca!
    O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

    Comment


    • ro861, te-am vazut ieri la Asko dar n-am apucat sa te salut.

      Si eu vreau sa multumesc echipei Asko pentru ultima interventie, care a fost intr-o sambata si fara programare, dar si-au gasit timp baietii sa faca la Jazz toate cele necesare.

      Avand mai multe masini "in gestiune" pentru care trebuie sa am grija sa functioneze totul cum trebuie, sunt nevoit sa merg in mai multe serviceuri, monomarca sau nu. Scapari exista si din partea mea pentru ca uit sau nu revizuiesc fisa de service de la ultima interventie in care mi s-a atras atentia ca ar trebui schimbate anumite lichide/piese etc., dar exista si scapari din partea reprezentantelor.

      Cred ca fiecare dintre noi dorim sa gasim un compromis intre functionarea corespunzatoare a masinii si pretul reviziilor. Acesta este motivul pentru care sunt in continuare multumit de Asko, pentru ca aici gasesc o foarte buna colaborare. Nu este o colaborare perfecta, dar in comparatie cu alte serviceuri ei sunt mult peste. Si am observat ca din ce in ce mai multi au inceput sa se perfectioneze, iar altii raman la aceleasi metode invechite.

      Daca ar fi sa schimb consumabilele sau celelalte piese "ca la carte" (sunt convins ca foarte multi nu citesc manualul de utilizare si intretinere decat cand se lovesc de o problema pentru ca avem tendinta sa credem ca noi stim totul) costul cu reviziile ar fi mai mare decat este cazul, motiv pentru care de fiecare data ma sfatuiesc cu mecanicul si inginerul de service cat de urgent/necesar este sa schimb anumita piesa. Consider ca este interesul meu sa intreb si sa stiu toate astea. Ca nu am bani sau uit sa fac reparatiile/schimburile necesare, este o alta problema. Mai ales cand masina iese din garantie...
      CR-V e:HEV
      JAZZ GD1 CVT
      Ex: CR-V RE6

      Ex: RDX TB1
      Ex: Civic FD1

      Ex - JAZZ GD1
      Ex - ACCORD Type-R
      Ex - DEL SOL EH6

      Comment


      • Originally posted by ro861 View Post
        Probabil, starea de multumire la care pe buna dreptate avem dreptul sa tindem, este mai greu de atins de catre unii.
        Fara a dori sa iau partea nimanui, si aici ma refer la disputa de mai sus @astrul vs. Asko, desi recunosc unele imperfectiuni si in relatia mea cu acest dealer, una peste alta, ma declar in continuare un client multumit de serviciile de care am beneficiat pana acum, desi acestea dateaza numai din luna martie a acestui an.
        Originally posted by maruta View Post
        Cred ca fiecare dintre noi dorim sa gasim un compromis intre functionarea corespunzatoare a masinii si pretul reviziilor.
        Nu stiu de ce am impresia ca posturile astea imi sunt adresate. V-as ruga sa va abtineti, asa ar fi politicos.

        ps. Nu este nicio disputa, sunt doar niste fapte insiruite. Fiecare trage ce concluzii doreste, nu e un subiect de comentat. Suntem pe topicul dedicat unui produs, fiecare isi poate declara multumirea in functie de gradul de satisfactie avut fata de acel produs. Suntem mari, maturi si vaccinati, comportati-va ca atare.
        Guest
        Guest
        Last edited by Guest; 18-09-12, 18:18.

        Comment


        • Eu sunt foarte multumit de ASKO. Sunt extraordinar de multumit. Merg la ei de multi ani, sunt la a treia Honda, nu am avut niciodata ce sa le reprosez. Mie mi-au spus intotdeauna ce nu este in regula la masina, sau ce ar trebui schimbat si eu am ales: schimb, sau nu schimb, cumpar piesa de la ei, sau vin cu ea in sacosa. Daca am considerat ca este prea scump sa-mi schimbe ei stergatoarele sau filtrele de aer si polen, le-am schimbat eu in parcare. Daca am considerat ca este prea scump uleiul comercializat de ASKO sau CM, m-am documentat si mi-am procurat eu uleiul Honda, pe care l-am adus in sacosa. Am si eu o nemultumire legata de ASKO, ca este prea departe. Mie imi placea vechiul sediu de pe Grivita, desi nu era atat de falos si de dotat. Astea nu ti se adreseaza tie, astrule, sunt asa in general, o descriere a gradului meu de satisfactie.

          @astrul: nu te supara, dar de ce sa se abtina? Nu se accepta decat plangerile, sau e o ceremonie funerara in curs? Ti se pare ca ro861 si maruta se comporta copilareste?

          Sincer - daca pot sa-mi expun parerea personala, din descrierea ta, iti dau dreptate la doua lucruri: montarea gresita a discurilor si poate chestia cu scutul. Restul trebuia sa le stii tu, scrie in manualul masinii cand se schimba lichidul de frana, de servo, lichidul de racire, cand se verifica distributia, curelele de accesorii, samd.
          "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
          "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

          Comment


          • Originally posted by Delphi View Post
            ... Restul trebuia sa le stii tu, scrie in manualul masinii cand se schimba lichidul de frana, de servo, lichidul de racire, cand se verifica distributia, curelele de accesorii, samd.
            Aici cred ca gresesti ...
            Accord CL9 Type S CB 600 FA Hornet

            Comment


            • De ce? Nu scrie?
              "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
              "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

              Comment


              • Daca te uiti prin posturile mele ai sa vezi destule referiri si citate din manual. Sunt admiratorul celor care citesc manualul.Daca cineva n-a aruncat nici macar o privire in manualul masinii, ori nu-i pasa, fiindca oricum o vinde cand iese din garantie sau se termina leasing-ul, ori chiar nu are timp pentru 564 de pagini. Nu poti sa-i judeci nici pe unii, nici pe altii. Despre un service auto insa, se poate discuta nitel.
                Accord CL9 Type S CB 600 FA Hornet

                Comment


                • Atunci suntem de acord: cel caruia ii pasa de masina si vrea sa o aiba in buna stare, mai arunca si un ochi prin carte. Nu este vorba sa citesti 564 de pagini, dar macar sa citesti chestiunile esentiale. Despre service, se poate discuta, desigur.
                  "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
                  "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

                  Comment


                  • Se poate discuta, insa nu faptul ca atat cei care citesc manualul cat si cei care nu au habar de el, dar se prezinta constiinciosi la revizii, ar trebui sa aiba masinile corect intretinute.
                    Accord CL9 Type S CB 600 FA Hornet

                    Comment


                    • Dap. Ce marca de masina ai avut inainte?

                      LE: Eu am citit manualul, si il mai citesc inainte de a merge la o revizie, si o fac in principal pentru ca vreau sa stiu ce trebuie sa pregatesc pentru asta (ulei, filtre, lichid de frana, samd). Din experienta mea de 15 ani cu service-urile Honda (CM si ASKO), nu cred ca daca nu faceam asta, masinile mele ar fi fost mai prost intretinute. La ultima revizie, Alex a venit la mine si m-a intrebat daca vreau o revizie "mare" sau "mica". Am intrebat care este diferenta (inclusiv la pret), mi-a spus, am ales revizia mare. Ce pot sa spun? Ca sunt nemultumit?

                      Am intrebat de masina pe care ai avut-o inainte, pentru ca voiam sa stiu daca ai avut ocazia sa vezi sau sa auzi de piese si consumabile facturate si nemontate, de piese bune de pe masina ta care au fost inlocuite cu unele uzate, de masini care au intrat in service cu roata de rezerva pe 15" si au iesit cu roata de rezerva de 14" (asta e explicabil din cauza efectului Coriolis), de masini care nu au filtru de benzina decat pe factura, sau de service-uri la care dai cheia masinii, ea intra pe o usa, tu ramai afara, si masina iese peste doua ore pe alta usa.
                      Delphi
                      Super Moderator
                      Last edited by Delphi; 18-09-12, 20:58.
                      "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
                      "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

                      Comment


                      • Ford Focus sedan 2000:

                        Nu ma intreba de service...
                        Accord CL9 Type S CB 600 FA Hornet

                        Comment


                        • Scuze, am intrebat deja... Da, ai intuit exact sensul intrebarii mele, iar raspunsul tau este foarte graitor. Si inca o data, ceea ce a mai spus si ro861 (care a propos, nu mai este chiar un copil): nimeni nu este perfect, toti gresim din cand in cand, toti putem sa ne perfectionam.
                          "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
                          "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

                          Comment


                          • @Delphi - daca tot le agati celor de la Asko, de gat, tableta de excutanti si nu asumi ( pt ca ti se pare normal sa citesti cartea masinii ) ca mecanicii stiu cel mai bine ce este bine si corect pt masina ta, inseamna ca ai mereu semne de intrebare asupra workului care il desfasoara in service. Lucru absolut normal, doar vrei sa ai grija de bunul tau, sa functioneze in parametrii corecti.
                            Mergand pe acelasi rationament, Asko inseamna executanti, nu pot intelege de ce la un nr "x" de Accorduri au schimbat bujiile la 40-60k km, iar la unii nu, de ce la un nr "x" de Accorduri li s-au montat discurile corect ( fie OEM fie after-market ) si la altii nu.
                            Accentuez faptul ca Astrul face bine ce face, iar Asko ne arata ca de fapt suntem importanti pentru ei.

                            Da la Asko lucreaza oameni _ ce gresesc ( ca nu suntem roboti ), ce nu ar trebui sa citeasca doar o foaie si sa se apuce de munca, ce ar trebui sa aiba un istoric cu masina ( suntem in secolul 21 - astia scot telefoane la 6 luni, iar unii nu pot pune un excel in picioare ), ce ar trebui sa vada ca discurile sunt ruginite si sa imi efectueze un test de frane, sa ma priveasca ca pe un client nu ca pe un idiot ce nu citeste cartea masinii sau nu are habar ce reprezinta cifra dinaintea W la uleiul de motor, sa te intrebe daca ai schimbat bujiile, sa iti acopere free discuri bulite, sa fii tratat ca omul care ii aduci bani in firma, sa fii tratat chiar daca serviceul este full de masini cu aceeasi rabdare si seriozitate.

                            Cum altfel sa evoluam?

                            Comment


                            • @ skakiur : Foarte bine punctat. Eu consider ca si evidentierea lucrurilor mai putin bune de acolo nu face decat bine unei reprezentante de o calitate buna. Dupa cum cunosc majoritatea celor care le calca pragul Asko sa foarte bine in relatiile cu clientii , dar eu consider ca trebuie lucrat mult mai mult pe partea de service , cunostinte , mecanici.

                              Poate ca colegul astru nu are timpul necesar insusirii unor cunostinte de care nu are folosinta pe langa cele ce ii sunt necesare ritmului sau zilnic. Eu merg pe principiul : O informatie in plus stocata , alta pierduta.
                              Asta nu scuza scaparile mecanicilor de acolo voite sau nu ... totusi cheltuim din buzunarul nostru. Stiu si eu la randul meu cateva traznai de pe acolo .
                              Touge is what we live for

                              Wait for it...... Here we go ....... Bwwwwaaaaaaahhhhhh!

                              Comment


                              • Originally posted by Delphi View Post
                                @astrul: nu te supara, dar de ce sa se abtina? Nu se accepta decat plangerile, sau e o ceremonie funerara in curs? Ti se pare ca ro861 si maruta se comporta copilareste?

                                Sincer - daca pot sa-mi expun parerea personala, din descrierea ta, iti dau dreptate la doua lucruri: montarea gresita a discurilor si poate chestia cu scutul. Restul trebuia sa le stii tu, scrie in manualul masinii cand se schimba lichidul de frana, de servo, lichidul de racire, cand se verifica distributia, curelele de accesorii, samd.
                                Delphi, imi esti dator 3 tigari. Atat a trebuit sa bag pana sa ma apuc sa-ti raspund. Acum ca m-am calmat, pot sa-ti spun cateva vorbe? Ca tot m-ai provocat.

                                Sa incep prin ce-i mai dur. Tu poti ridica osanale cat vrei, e dreptul tau, dar n-o face ca replica la adresa plangerilor mele. Pentru ca e pueril si total iresponsabil gestul.
                                10 din voi deschid o cutie si gasesc un ceas frumos si scrieti ce bine va vine la mana. Eu primesc o broasca raioasa cu puroi pe gura si scriu si eu. Apoi voi imi sariti in cap ca n-am vazut eu bine ce era in cutie. Ce legatura exista intre modul cum s-a facut servisarea masinii mele si satisfactiile voastre?
                                Daca tu ai avut timp sa citesti 600 pagini, sa-ti priasca! Eu daca am timp 15 minute pe seara, mai bag cate un Umberto Eco, asa ca sa dorm linistit.

                                Originally posted by Delphi View Post
                                Sincer - daca pot sa-mi expun parerea personala, din descrierea ta, iti dau dreptate la doua lucruri: montarea gresita a discurilor si poate chestia cu scutul. Restul trebuia sa le stii tu, scrie in manualul masinii cand se schimba lichidul de frana, de servo, lichidul de racire, cand se verifica distributia, curelele de accesorii, samd.
                                Bun, deci o recunoastem toti in cor, ASKO habar n-are ce trebuie facut la o masina care vine la revizie, dar stie mecanica la greu. Cu alte cuvinte, nu exista creier, dar exista muschi. Si asta e bine. Dar e bine sa se stie. Ca altfel degeaba e creier daca nu sunt si muchi, De preferat ar fi sa fie ambele.
                                Atunci ce faceti cu sarmanii care nu se pricep la manuale si bujii? Va luati voi responsabilitatea sa fiti acolo si sa le faceti jobul lor? Pe partea de creier ma refer.

                                Eu la ora asta vin de pe santiere, chia acum am intrat pe usa, tu crezi ca altceva mai bun in viata asta n-am de facut decat sa citesc manualele pe care ar trebui sa le viseze ASKO, de la manager pana la femeia de serviciu? Indraznesti cumva sa dai vina pe mine, ca si client, ca n-am stiut ce sa cer? Am cerut revizie! Nu mi-a zis nimeni, nici din conducere, nici de la mecanica "dom'le noi nu stim prea bine sa citim manualele, noi verificam si inspectam anvelope, zi-ne dumneata, ca stii mai bine, ce-ar fi de facut la revizia de 60.000 km."
                                Ca daca-mi ziceau ca-s incompetenti, pe loc le spuneam ce trebuie sa faca, nu-mi lua mai mult de 10 minute. Atat mi-a luat la Carpati cand stateam cu facturile in fata sa identific tot ce nu s-a facut la masina mea timp de 4 ani si jumatate. Spune omule, nu stiu, n-am timp, n-am chef, nu vreau, nu-mi placi, ca-ti zic eu atunci ce trebuie sa faci. Nu sa ma lasi cu impresia ca masina este pe maini bune, ca masina e servisata ca la carte si sa te trezesti ca in afara de filtre nu s-a umblat la ea.

                                Sa-ti mai zic ceva dureros, de-mi vine sa ma dau cu capul de pereti? Manualul l-am citit, mai ales partea de mentenanta, stiam care si cand se schinba, cel putin vag, dar n-am verificat niciodata facturile. Atat am fost de prost si de orbit de faima reprezentantei. Ca atunci cand vezi 60 de pagini de osanale din partea unor oameni care chiar stiu cu ce se mananca masinile, cum pana mea ai mai pune tu la indoiala profesionalismul lor? Cand tu esti un profan in ale tehnicii si mecanicii auto. Cine mai are loc de vedete?
                                Zac facturile alea de ani de zile prin dosare si macar odata n-am apucat sa iau creionul si sa verific, ia ma ce-au facut astia in 4 ani jumatate? De asta ma poti acuza, ca am avut prea multa incredere sa mai verific si eu ce s-a facut si nu. Si cand am pus mana pe pix, am relatat ce-am scris mai sus.
                                Care e problema ta, sau a altora? Crezi ca eu scriu pentru voi, cei care stati la cafele cu managerii si mecanicii de la Asko si care va schimbati filtre prin parcare?
                                Nu, scriu pentru "prostii" ca mine, care nu citesc manuale. Si sotiile voastre? Stiu ele ce-s tacheti? Banuiesc ca daca s-ar duce singure ar fi vai de mama lor, s-ar intoarce acasa cu zeci de milioane facturate pe verificari si aliniamente de lumini si inspectii de anvelope si spraiuri de frane. Si voi le-ati lua la bataie ca-s proaste ca n-au citit manuale, sau i-ati lua p-aia de v-au fraierit la pumni?

                                Mai degraba, daca v-ar duce putin capul (dar nu va intereseaza, pentru ca voi sunteti de partea baietilor destepti, cititorii de manuale, nu a fraierilor), ati observa un pattern:
                                - servisare ca la carte pentru baietii destepti de pe hondafan care citesc cartile din scoarta-n scoarta si stiu sa-si demonteze motorul prin teava de esapament (cei care umple 60 dre pagini de osanale si pe buna dreptate)
                                - servisare la misto, pentru fraierii care nu citesc manuale, nu verifica facturi, nu stiu ce-i aia tacheti sau bujii. (care nu spun nimic sa nu se faca de ras in fata celebritatilor care sar la gatul oricui ar spune ceva rau de ASKO, precum se vede)

                                Bun, am recunoscut ca exista un pattern. Acum cine-i de vina? Ia sa vad daca ai tupeul sa ridici 2 degete si sa iesi la tabla cu raspunsul pregatit. Pun pariu ca-l stii, dar...
                                Pentru ca sunt baiat bun, sa nu zici ca nu te ajut, din reviziile voastre nu prea se scot bani. Ca voi veniti de-acasa cu filtre, cu ulei in pungi si multe le schimbati voi, doar ce-i important la service. Banii vin de la aia ca mine, de la fraieri, care platesc 120 de milioane la un service si ei nu se indura sa-mi schimbe un lichid de frana dupa 4 ani jumatate si 140.000 km. Astea sunt vacile grase si proaste care trebuie mulse, ii tinem pe baietii destepti de pe forum multumiti sa umple pagini de osanale si pe fraieri ii atacam ca-s prosti ca nu citesc manuale si ca se zgarcesc la tarate.

                                Si inca ceva, servisarea la rabla mi-am facut-o singur, cu manualul de mentenanta in fata. Si unele le-am schimbat singur, toate filtrele, mi-am comandat si schimbat bobinele de inductie, schimbat singur bujiile, ba si montat placutele pe fata si sabotii pe spate, si cate alte furtune si furtunase ce au cedat de-a lungul vietii rablei. Dar asta n-are nicio legatura, de Honda nu m-am atins, am lasat-o pe mana specialistilor. Care si-au batut joc.
                                Din pacate, fraierul s-a desteptat si a realizat ca masina lui e aproape o epava, la care nu s-au schimbat consumabile inca de cand a iesit pe poarta fabricii. Nproc ca e Honda, cred ca orice alta masina crapa in orice moment. Probabil o fi si asta o strategie, sa crape masina, sa zica ca n-a vrut clientul sa faca revizii complete, dupa cum vad ca se sugereaza, si la final, ori plateste fraierul reparatii capitale, ori isi ia una noua, ca si biznisul asta trebuie sa mai miste dupa criza.

                                Nu stiu cu ce te ocupi, poate in bransa ta, toti se uita la tine cu indoiala, tu la fel la ei, de esti asa precaut incat trebuie sa-ti faci o saptamana temele inainte sa ajungi la ASKO pentru o amarata de revizie de 2-3 ore. Bine 5-6 daca pui si asteptarea, pana isi bea toata lumea cafeluta, pana mai sta o ora masina in parcare, pana se fac toate actele, s.a.m.d. Eu lucrez cu profesionisti, care daca gresesc platesc din greu. Fiecare vine in urma celuilalt si-si face treaba pentru care e platit. Conform unor proiecte, sau manuale, exact ca alea pe care iti place tie sa le citesti.

                                Ei bine, eu nu intreb clientul daca vrea fier in stalpi. Sau beton de clasa specificata in memoriu de rezistenta. Sau caramida cu specificatiile date in documentatie. Eu fac ce scrie acolo, clientul meu poate habar n-are sa citeasca un proiect, armaturi, cofraje sau planuri de sarpante. Astea inseamna ca trebuie sa-mi bat joc de el? Sa-i trec in deviz munca cu uitatul? In loc sa-i fac ceea ce m-a platit sa fac? Eu consider revizia ca pe o lucrare de prestari servicii. Aduci masina, cineva, cel care are tot istoricul (pentru ca numai la ei am fost) vede ce s-a facut, ce ar trebui facut, apoi vine si ma informeaza despre costuri si ii da drumul la treaba. Cand Dumnezeule s-a intamplat vreodata asta? La mine niciodata. Am considerat ca e pe maini bune si am platit factura la final.
                                Poate de fiecare data am avut ghinionul sa nimeresc cu baieti destepti ca voi care le-ati acaparat toata atentia si n-au mai avut timp si grija si de masina mea.
                                Nu-i nimic, acum vor avea cu o grija in minus si voi extra timp sa stati la cafele. Eu nu vin la revizii sa-mi fac prieteni sau sa beau cafele cu mecanicii.

                                Asa ca nimeni nu te impiedica sa-ti declari multumirea, dar nu ca si replica, repet e un gest copilaresc si stupid. Daca nu intelegi, imi mai rapesc o ora sa-ti desenez. Chiar ma pricep!
                                Mai astept atacuri, cu cat ma incing mai tare cu atat iese mai bine imaginea ASKO. Chiar le faceti un serviciu, poate asa mai prinde curaj cate un fraier ca mine.
                                Asa imi aduc aminte cand am schimbat geamul spart cum adunam cioburi de sub bancheta si sub covoras cu asporatorul Sau cum arata si acum chederul cu plasticul alb la vedere dupa vopsirea portierei cand cel care se ocupa de daune ma intreaba nonsalant daca nu cumva era asa dinainte?
                                Si stii de ce va consider imaturi? Ca hondafan suntem toti, atat astia destepti cu manual la cap cat si fraierii buni de plata, cu o singura pasiune comuna: Honda. Nu SC gigi srl care incaseaza bani si faima de pe forum.
                                Guest
                                Guest
                                Last edited by Guest; 19-09-12, 00:43.

                                Comment

                                Working...
                                X