Service ASKO

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Un "mic" review despre ASKO si cei 3 ani ce au trecut peste masinuta mea.

    Peste o luna iesim din garantie. Odata cu asta, s-a terminat, cred si ultima revizie la o reprezentanta Honda.
    De ce spun asta?

    pe 14 aprilie 2008 s-a facut achizitia.

    0. achizitie 76.000 lei
    1. la predare 72 lei - ulei - 1 km
    2. nr. provizorii 120 lei
    3. prima revizie 600 lei - 10.700 km
    4. montat alarma Honda + tavita portbagaj + covorase cauciuc + echilibrat anvelope 2.450 lei - 12.800 km
    5. a doua revizie 1.500 lei - 20.500 km
    6. a 3-a revizie 980 lei - 31.500 km
    7. inlocuit placute frana si discuri spate, doar manopera - 340 lei - 47.500 km
    8. a 4-a revizie 920 lei - 48.000 km
    9. a 5-a revizie plus stergatoare 1.680 lei - 65.000 km

    In total, vorbesc numai de cheltuielile strict la reprezentanta 84.700 lei, adica 76.000 masina si aproape 9.000 revizii si altele.
    Per ansamblu sunt multumit pentru ca masina merge exceptional, poate am avut noroc, poate am mers cu ea exact cum ii sade ei bine, ideea e ca sunt multumit ca la final, n-am beneficiat aproape deloc de garantie, ceea ce este mare lucru.

    Dar, sa vorbim putin despre ceea ce se putea face mai bine, mai profesionist, daca clientul este cuminte si-si face toate indatoririle ce se regasesc in fisa tehnica a masinii cu privire la revizii si intretinere.

    Sa le luam pe rand:

    - alarma Honda nu o recomand, a costat 1.450 ron, si e o tiganie demna de daciile 1310, nu am aflat inca daca reactioneaza si nici nu-mi doresc, dar ca si aspect lasa mult de dorit, pozele se pot vedea mai in spate.

    - scutul desprins, desi am facut test de drum, desi a fost urcata pe rampa, nimeni nu si-a dat seama de sursa zgomotului. Noroc ca m-am bagat eu sub masina si am legat-o cu niste sarma, a doua zi dupa revizie. Neprofesionalism curat! Venisem la revizie si nu la spalatorie.

    - platit aproape 300 ron pentru montare anvelope de iarna, n-am facut-o la service de cartier, caci aia nu stiu sa menajeze o Honda. Drept urmare am facut pana chiar a doua zi, presiune slaba 1.8, la cauciucuri noi de iarna rulate pana in 5000 km, care au costat vreo 2700 de ron. Iar neprofesionalism. Schimbat cauciucul cu probleme, inca 700 de ron, per total un schimb de anvelope m-a dus 1000 de lei. Am bani, dar nici de aruncat pe geam.

    - inlocuirea placutelor de frana si a discurilor pe spate. Platit 340 lei manopera. La ultima revizie, adica dupa ce am mers vreo 17.000 km, s-a constatat ca discurile erau montate invers stanga-dreapta, tot la ei. Demontate si remontate, ma intreb dupa 17.000 km placutele alea de frana acum cum se aseaza pe discurile schimbate, fiind si din cele cu santuri. Probabil mai cumpar un set in urmatorii 5k, tot e clientul bun de plata. La asta chiar n-am ce spune.

    - cumparat stergatoare noi, 230 lei cu tot cu manopera, iar la prima folosire constat ca cel din dreptul soferului, exact pe mijloc nu atinge parbrizul. Pe exterior este putin indoit cauciucul si iesit din clips, m-am chinuit sa-l pun la loc, insa tot nu sterge bine. Acum caut in Cora unul de 10 lei, ca m-a tinut macar un an.

    - si faza care m-a lasat complet perplex. La ultima revizie am insistat ca nu am lumina in torpedou. pe factura apare un bec H1 de 10 lei si manopera 14 lei. Nu-i o tragedie, de banii aia iau o saorma si un Pepsi. Dar e o singura problema. In torpedou tot nu se aprinde lumina, verificat chiar la plecarea din service! Aici nu stiu ce mai pot spune.

    Asa ca dragii mei, cei care sunteti in prag de achizitionare si doriti un tratament fair-play, asa cum fair-play este si plata voastra, ganditi-va de 2 ori inainte de a face lucruri "bai da buc". Costa rau si macar de s-ar ridica la nivelul asteptarilor. Iar daca o faceti, cascati bine ochii la tot ce se face, nu parasiti incinta pana nu verificati absolut tot, cereti expicatii, chiar daca toti se dau extrem de ocupati de parca ar conduce imperii, adica nu faceti ca mine.
    Probabil unii se intreaba de ce am continuat sa merg la reprezentanta. Simplu, ca un bun crestin, am spus ca orice s-ar intampla, sa fie ori pe garantie, ori din vina lor, sa nu poata specula ca am facut eu interventii externe in service-uri nespecializate.

    Iar ca si o parte buna, reviziile s-au incadrat in tabelul de revizii pe care l-am primit odata cu masina. Nu sunt suparat, nu sunt dezamagit, a gresi e omeneste, numai ca unele lucruri ni le-am dori sa fie facute mai bine. E totusi vorba de oameni si de siguranta lor.
    Guest
    Guest
    Last edited by Guest; 03-03-11, 23:38.

    Comment


    • Da stiu ca te-au "fidelizat" cu facturile!))))nu am adunat niciodata costurile pe 130.000km cat am facut exact pana zi,dar nu nu cred ca vreau sa stiu!schimburi de ulei si consumabile la fiecare 10.000km!asta este!eu am fost destul de multumit pe partea garantiilor!aici nota la 10 pt cei de la ATI iasi!in rest,sa fim sanatosi!
      ex CL7 AT 2006
      CN1 Sport 2005
      KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"

      "The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"

      Comment


      • Razvan, nu e vorba de facturi. Sunt constient de fiecare banut cheltuit. Numai ca, din moment ce am decis sa merg "by the book", asa am sperat sa decurga si partea de servisare.

        Comment


        • Astrule, sa fi fost tu ghinionist?
          Spun asta pentru ca am procedat la fel ca tine, abica "by za book" si toate, absolut toate reviziile le-am facut tot la Asko.
          Chiar si vreo 2 chestii extra; o singura data s-a intamplat sa nu fie totul 100% ok, cand am schimbat furtunasele de frana, iar unul atingea in roata la virare; desfacut, ne-am prins care-i buba, remediat in 30 de secunde.

          In rest, numai de bine de la mine.
          Acum, nimeni nu-i perfect si toti facem greseli. Ca e de asteptat ca un service sa faca insa cat mai putine, adevarat.
          Insa, din punctul meu de vedere, si cel putin pana la proba contrarie, parerea mea e ca Asko chiar face eforturi sa-si multumeasca clientii.

          Ce-ar fi daca am fi tratati ca prin service-urile reno? Sa vezi atunci "fun".
          Cat despre alarma, bad choice, asta e. Next one !
          -------------------
          There is no point of having if you can't share.

          Comment


          • De reno, bmw si altii stie toata lumea. Eu m-am dus la pomul laudat. Si problema e ca sunt cam multe, in decurs de 3 ani. Eu le-am enumerat din aduceri aminte, ceea ce mi s-a parut demn de amintit.

            1500 ron, o alarma de toata jena, ma intreaba toti prietenii daca sunt disperat de messenger incat mi-am pus web-cam si in masina, sau daca alea sunt noua generatie de tweetere la Honda. De banii aia puneam 3 Vipere care ma anuntau de la distanta daca cineva umbla la masina. Dar am preferat sa "play safe", sa nu strice Dorel electricele de pe Honda.

            1000 (300+700) ron schimbul de anvelope si cauciucul cumparat. La Dorel m-a costat 100 de ron cu tot cu echilibrare. Vedea-l-as eu pe cel care a facut presiunea la 25 de grade, afara fiind -5, cat de lejer scoate din buzunar banii pe o anvelopa aproape noua.

            pe placute si discuri am dat vreo 6-700 de ron, nu mai retin exact, plus 340 manopera. Discurile montate pe dos, placutele spate acum isi fac noile prize/santuri, deci durata lor a scazut din start, desi am cumparat special ceva mai rezistent, sa nu le schimb dupa 20k.

            de stergatoare ce sa mai zic, daca le montam eu, macar ziceam ca sunt un dobitoc, nu ma pricep si le-am stricat. Dar la prima stergere sa nu pice cum trebuie pe parbriz...nici macar cu cele din supermarket n-am avut astfel de probleme. 230 de lei dati aiurea.

            Fa si tu o socoteala si vezi cum sta treaba. Eu clientului meu nu-i pot cere banii pe ce am facut defectuos sau n-am facut. Din pacate eu am 7-8 pe an, ei au 500.
            A fi bun inseamna sa respecti fiecare client, cand ii montezi cuiva franele pe dos, iar el pleaca in Europa cu 200 la ora pe autobahn, eu zic ca e chestie destul de grava, nu spun ca ar fi avut neaparat un efect negativ, dar din moment ce pe cutie scria clar stanga, dreapta, i le dau NeDorelului specialst, iar el le monteaza exact pe dos...spune tu daca mai e ghinion sau nu.
            Guest
            Guest
            Last edited by Guest; 05-03-11, 02:03.

            Comment


            • Ai dreptate ! Eu inca n-am ce sa le reprosez, iar viitorul numai Dumnezeu il stie, subscriu la ce zicea BlackMagic-fata de service-urile Renault, de pilda, aici ma simt ca un rege ! Tu insa ai dreptate la fiecare din necazurile enumerate, e cam trist !
              Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
              "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
              "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

              Comment


              • astrule....cum adica le-a montat invers?Ti-ai luat cumva turbogroove sau ceva de genul asta?Ca discurile normale nu sunt stanga dreapta

                Comment


                • Sa nu mai zic ca discurile spate, nici macar ventilate nu sunt. Astrule inginer-inginer, dar macar atata lucru nu ti-ai dat seama? Hai zi, ce te nemultumeste de fapt? Ca ai dat multi pe o alarma sau pe manopera? Pai nu ai vrut tu "by za book"?

                  Eu sunt multumit de servicile oferite de Asko, bune-rele momentan pentru mine este cel mai bun service din bucuresti, indiferent de marca.
                  Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
                  Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

                  ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
                  ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

                  Comment


                  • doc,vorbea de discuri spate EBD-c cu striatii!parca turbo-grove..alea sunt stanga-dreapta!canalele trebuie sa fie pe sensul de rotatie.e logic.iti va explica el ce si cum.
                    ex CL7 AT 2006
                    CN1 Sport 2005
                    KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"

                    "The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"

                    Comment


                    • Atunci se explica. Discurile normale nu au sens de rotatie. Ori nu a scris, ori am citit eu printre randuri. Cer scuze daca n-am fost eu atent.

                      De restul, n-am ce sa zic. Fiecare stie mai bine ce face cu banii lui. Manopera este standard in service si se calculeaza la numar de ore. Ultima factura pe care am platit-o la mecanica pentru DelSol este de 2700 RON, include manopera (mai multe lucrari) si un kit de reparatie pentru caseta de directie, dar am vrut sa fie "by za book" si nu regret nimic.
                      Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
                      Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

                      ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
                      ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

                      Comment


                      • Originally posted by Doc View Post
                        Sa nu mai zic ca discurile spate, nici macar ventilate nu sunt. Astrule inginer-inginer, dar macar atata lucru nu ti-ai dat seama? Hai zi, ce te nemultumeste de fapt? Ca ai dat multi pe o alarma sau pe manopera? Pai nu ai vrut tu "by za book"?

                        Eu sunt multumit de servicile oferite de Asko, bune-rele momentan pentru mine este cel mai bun service din bucuresti, indiferent de marca.
                        Am scris pe jurnal destul de detaliat despre problemele cu franele.
                        Eu nu le-am vazut montate pe vreo masina, cel putin nu am retinut cum trebuie sa arate, numai ca tipul de la care le-am luat a scris negru pe alb, ca la prosti, pe fiecare cutie care vine pe stanga si care pe dreapta. Desi scria si pe eticheta, dar a zis sa fie sigur, sa scrie mare, cu carioca neagra si in romaneste.
                        Da sunt turbo-groove.
                        De fapt ma nemultumesc problemele semnalate mai sus, nimic altceva.
                        Ceea ce a pus capac si m-a determinat sa scriu a fost treaba cu torpedoul. Apare ceva in deviz, dar lumina tot nu exista. Aapoi sa ma scuzi, daca te duci la vopsitorie sa vopsesti masina neagra in verde si cand o iei e tot negra, dar platesti devizul aferent, eu zic ca ai motive sa faci putin tam-tam.
                        Ca sunt multumit de faptul ca masina merge excelent, sa fiu sincer nici nu-mi imaginam altfel. Din 66.000 km am facut vreo 4000 in tara, la drum lung, si restul afara, in civilizatie, pe autostrazi.

                        Comment


                        • Vezi ca lumina in torpedou merge doar cu pozitia aprinsa(la civic cel putin), zic si eu...sa nu te fi uitat exact cand aveai farurile stinse.

                          Si eu am avut un ambreiaj platit degeaba la ei, dar am trecut peste...asta e, oameni suntem, mai si gresim. Oamenii au fost intodeauna extrem de servibili si mi-au rezolvat intotdeauna orice problema am avut, oricat de marunta sau moft parea. Dupa incidentul ala am mai fost la ei de vreo 20 ori cred si am avut parte de servicii impecabile.

                          Cum zici si Doc, poate au existat si situatii in care au gresit, dar ramane cel mai bun service in care am calcat.
                          Accord CL7 Executive 2.0 M/T Arctic Blue Pearl
                          Accord CL9 Type-s 2.4 M/T Carbon Bronze Pearl
                          ex - Civic 5D Executive 1,8 M/T Milano Red

                          Comment


                          • Originally posted by dragostan View Post
                            ...dar ramane cel mai bun service in care am calcat.
                            Si nimeni nu contesta asta.

                            Comment


                            • Service Asko

                              Stimate Client,

                              dupa o iarna lunga care cu siguranta a lasat urme asupra masinilor, venim in intampinarea dorintei dvs de a va repara autoturismul.

                              Va putem acorda suport pentru deschiderea dosarelor de daune, in acest sens va rog sa nu ezitati a ma contacta, aveti datele mele in semnatura.

                              Deasemenea, va informam ca pentru orice dauna mai mare de 3.000 de lei, Asko International va plateste 100 de euro din valoarea fransizei si va ofera un polish de luciu gratuit.

                              Aceasta oferta este valabila atat pentru autoturismele Honda cat si pentru alte marci pe care le puteti repara tot la noi.

                              Va dorim o primavara minunata.

                              Echipa Asko

                              Comment


                              • Razvane, dupa o iarna lunga mergea o revizie intermediara, ca in anii trecuti,...daune, Doamne fereste, dar pt initiativa jos palaria !
                                Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
                                "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
                                "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

                                Comment

                                Working...
                                X