Service ASKO

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • eu nu am avut nicio revizie la mai mult de 5 luni, media e sub 4 luni. nici asa nu cred ca e bine ca nu apuca uleiu ala sa-si faca treaba.
    _________________________
    2008 Honda Accord TypeS Dark Mocha

    Comment


    • N-as prea zice, ci mai degraba si-o face cu varf si indesat, ca tot mergi 10-20k km in 4-5 luni
      -------------------
      There is no point of having if you can't share.

      Comment


      • pana acum l-am schimbat la 10k maxim.
        _________________________
        2008 Honda Accord TypeS Dark Mocha

        Comment


        • Multumiri celor de la Asko, mi-au facut masina de nerecunoscut. A luat-o asera sotul meu si eu am vazut azi dimineata si nu mi-a venit sa cred ca e reparata )) Am stat vreo 5 minute langa ea, timp in care am ocolit-o de mai multe ori si m-am uitat la nr de fiecare data. Este foarte frumoasa acum, multumesc mult.
          "Dl P. are un Accord CL7/2 pe care il conduc eu!" - OanaP

          Comment


          • Eu merg ~10.000 km pe an, deci nah... D-asta eram in dubii daca sa schimb uleiul care are 13 luni si 11.000 km la activ. O sa il schimb probabil.
            '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

            Comment


            • Multumiri lui Razvan si restul echipei de la Asko pentru profesionalism si pentru felul in care isi trateaza clientii.

              Nota 11 din partea mea
              '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

              sigpic

              Comment


              • Luni am facut si eu revizia de doi ani si pot confirma cele spuse de ticker !
                '09 Honda Accord Sedan 2.4 i-VTEC A/T, Executive, Crystal Black Pearl
                http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/zagado26/

                Comment


                • Si eu sunt foarte multumit de service-ul Asko sau cel putin am fost pana in seara asta. Sa va povestesc ce s-a intamplat. Toata saptamana am lasat masina in parcare pana in seara asta cand a trebuit sa plec in oras. Am coborat cu cateva minute inainte de plecare pentru a da zapada jos. Ca orice om normal am pornit masina si am dat drumul la caldura pe parbriz pentru dezghetare. In momentul in care am pornit la drum am auzit o crapatura parbriz si am vazut cum sub ochii mei se crapa parbrizul la baza in dreptul "gurilor de aer". Parbrizul nu a fost lovit de nici o piatra. Nu exista pe parbriz nici o "floare" de la care sa plece crapatura.
                  Mentionez ca am schimbat parbrizul la Asko anul acesta.
                  Exista 2 variante pe care eu le vad si niciuna dintre ele nu aduce o imagine buna Asko.
                  1. Parbrizul nu a fost bine montat
                  2. Parbrizul este de "factura indoielnica". Parbrizul montat la Asko ar fi trebuit sa fie original, nu-i asa? Stie cineva daca un parbriz original Honda ar trebui sa aiba ceva scris pe el?
                  Astept comentarii asupra subiectului.
                  Adrian Kovacs
                  0745.016.336

                  Comment


                  • Ar trebui sa scrie producatorul (Pilkington) scris pe el precum si anul si luna fabricatiei. Ti s-a zis ce garantie are?
                    '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

                    sigpic

                    Comment


                    • adikovacs am patit si eu chestia asta acum vreo 2 - 3 saptamani insa la mine a pornit de la o floare ..... Vezi ca la http://www.gimarom.ro/ este destul de ieftin un parbriz ... cel putin ptr a mea este undeva la 750 RON cu manopera. Si am vazut ca ei fac parbrize ptr Honda ...

                      Apropo ai folosit dezaburiea si caldura la maxim ?

                      Comment


                      • Nu exista sa se crape parbrizul de la caldura data tare. Chiar asa de proaste sunt componentele in ziua de azi?
                        sigpic

                        HONDA - THE POWER OF DREAMS
                        Honda Civic Type-R FN2

                        Comment


                        • Nu stiu daca e neobisnuit sa-ti crape parbrizul, daca el a fost foarte rece si ai dat direct pe el caldura la maxim. E o problema insa daca nu e ceea ce ti-au zis la service, adica de origine si nu, dar tind sa cred ca nu e asa. Am vazut parbrize originale crapate in felul asta...
                          Nu ma astept de la Asko sa faca lucruri de genul asta, ci de la un service de cartier.
                          Chiar daca parbrizul e original, posibil sa fi avut o problema de fabricatie. Mergi in service si discuta cu ei despre garantie, nu cred ca un parbriz are doar cateva luni garantie.

                          LE
                          Totusi cand pornesti masina, chiar daca dai aerul pe parbriz, e rece, motorul nu se incinge instant ca sa sufle caldura puternic si sa provoace asa dauna.
                          -------------------
                          There is no point of having if you can't share.

                          Comment


                          • Este vorba despre montaj prost, stiu pe cineva care si-a montat parbriz nou (la un alt service si pt o alta marca) si la prima groapa parbrizul i s-a crapat de la sine... Am inteles ca este vorba despre tensionarea parbrizului.
                            Honda Civic Type-S PLUS Crystal Black Pearl .:. Eibach : Injen : OMP : Skunk2 : Enkei : Ferodo DS2500 : Alpine Type R : Rockford Fosgate .:.
                            Honda S2000 AP1 Championship White .:. KW V2 : OZ : SKUNK2 : K&N : VOLK : Spoon : CUSCO : Mugen : Megan Racing : Goodridge : Ingalls : Powerflex .:.
                            1000 Locuri de vizitat in Romania

                            Comment


                            • Da, atunci se crapa asa, cand este montat astfel incat sa ramana sub o mare tensiune.
                              '08 Civic Sedan 1.8 M/T New Red Pearl

                              Comment


                              • M-am uitat astazi dimineata pe geam si scrie Honda. Cred ca totusi m-am grabit sa fac afirmatii fara a fi sigur de ele. Exista o "floare" de la care a pornit totul. Faptul ca este pe gura de aer cald m-a facut sa cred ca a fost de vina diferenta de temperatura.
                                Multumesc

                                Cu aceasta ocazie vreau sa imi cer scuze celor de la Asko. Am fost la ei si m-am lamurit ca e de la o piatra sau ceva de genul asta. Chiar sunt OK. Mi-a fost mult mai simplu sa dau vina pe ei gandindu-ma ca iar o sa las masina in service.
                                ticker
                                Administrator
                                Last edited by ticker; 17-12-10, 14:35.
                                Adrian Kovacs
                                0745.016.336

                                Comment

                                Working...
                                X