If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Multumiri celor de la Asko, mi-au facut masina de nerecunoscut. A luat-o asera sotul meu si eu am vazut azi dimineata si nu mi-a venit sa cred ca e reparata )) Am stat vreo 5 minute langa ea, timp in care am ocolit-o de mai multe ori si m-am uitat la nr de fiecare data. Este foarte frumoasa acum, multumesc mult.
"Dl P. are un Accord CL7/2 pe care il conduc eu!" - OanaP
Si eu sunt foarte multumit de service-ul Asko sau cel putin am fost pana in seara asta. Sa va povestesc ce s-a intamplat. Toata saptamana am lasat masina in parcare pana in seara asta cand a trebuit sa plec in oras. Am coborat cu cateva minute inainte de plecare pentru a da zapada jos. Ca orice om normal am pornit masina si am dat drumul la caldura pe parbriz pentru dezghetare. In momentul in care am pornit la drum am auzit o crapatura parbriz si am vazut cum sub ochii mei se crapa parbrizul la baza in dreptul "gurilor de aer". Parbrizul nu a fost lovit de nici o piatra. Nu exista pe parbriz nici o "floare" de la care sa plece crapatura.
Mentionez ca am schimbat parbrizul la Asko anul acesta.
Exista 2 variante pe care eu le vad si niciuna dintre ele nu aduce o imagine buna Asko.
1. Parbrizul nu a fost bine montat
2. Parbrizul este de "factura indoielnica". Parbrizul montat la Asko ar fi trebuit sa fie original, nu-i asa? Stie cineva daca un parbriz original Honda ar trebui sa aiba ceva scris pe el?
Astept comentarii asupra subiectului.
adikovacs am patit si eu chestia asta acum vreo 2 - 3 saptamani insa la mine a pornit de la o floare ..... Vezi ca la http://www.gimarom.ro/ este destul de ieftin un parbriz ... cel putin ptr a mea este undeva la 750 RON cu manopera. Si am vazut ca ei fac parbrize ptr Honda ...
Apropo ai folosit dezaburiea si caldura la maxim ?
Nu stiu daca e neobisnuit sa-ti crape parbrizul, daca el a fost foarte rece si ai dat direct pe el caldura la maxim. E o problema insa daca nu e ceea ce ti-au zis la service, adica de origine si nu, dar tind sa cred ca nu e asa. Am vazut parbrize originale crapate in felul asta...
Nu ma astept de la Asko sa faca lucruri de genul asta, ci de la un service de cartier.
Chiar daca parbrizul e original, posibil sa fi avut o problema de fabricatie. Mergi in service si discuta cu ei despre garantie, nu cred ca un parbriz are doar cateva luni garantie.
LE
Totusi cand pornesti masina, chiar daca dai aerul pe parbriz, e rece, motorul nu se incinge instant ca sa sufle caldura puternic si sa provoace asa dauna.
Este vorba despre montaj prost, stiu pe cineva care si-a montat parbriz nou (la un alt service si pt o alta marca) si la prima groapa parbrizul i s-a crapat de la sine... Am inteles ca este vorba despre tensionarea parbrizului.
Honda Civic Type-S PLUS Crystal Black Pearl .:. Eibach : Injen : OMP : Skunk2 : Enkei : Ferodo DS2500 : Alpine Type R : Rockford Fosgate.:. Honda S2000 AP1 Championship White .:. KW V2 : OZ : SKUNK2 : K&N : VOLK : Spoon : CUSCO : Mugen : Megan Racing : Goodridge : Ingalls : Powerflex .:. 1000 Locuri de vizitat in Romania
M-am uitat astazi dimineata pe geam si scrie Honda. Cred ca totusi m-am grabit sa fac afirmatii fara a fi sigur de ele. Exista o "floare" de la care a pornit totul. Faptul ca este pe gura de aer cald m-a facut sa cred ca a fost de vina diferenta de temperatura.
Multumesc
Cu aceasta ocazie vreau sa imi cer scuze celor de la Asko. Am fost la ei si m-am lamurit ca e de la o piatra sau ceva de genul asta. Chiar sunt OK. Mi-a fost mult mai simplu sa dau vina pe ei gandindu-ma ca iar o sa las masina in service.
Comment