Lipsa de bun simt.

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Lipsa de bun simt.

    Adevarata e zicala: la pomul laudat nu te duce cu sacul! Isi poate imagina cineva ca unuia din clientii service-ului Asko i se poate raspunde intr-un mod dezarmant: Da,domnule, nu am bun simt! la observatia mea ca este inacceptabil si o lipsa de bun simt din partea lor, ca eu sa-mi ridic masina prafuita, chiar si in interior(PRAF DE CHIT), dupa o reparatie in service-ul acestora. Prafuita si nu doar atat. Hayonul nu se inchidea corect, ornamentul tobei statea sa cada, chederul nu era bine asezat intr-un loc, iar reparatia lacasului rotii de rezerva e o carpeala( macar acesta nu o vad tot timpul). Ce m-a stupefiat a fost faptul ca niciunul din colegii D-lui Florin Tarvuloiu, autorul raspunsului de mai sus, nu lea rosit obrazul pentru situatia in care am fost pus. Oare tinichigii service-ului ASKO fac asemenea cadouri de PASTE, binacuvantate de domnii de la daune? Tin sa fac precizarea ca voi face o vizita la HTR pentru a lamuri unele aspecte neplacute, inca de la intrarea masinii in service. Oare trebuie eliberat un document de catre ASKO la intrarea masinii in service? In opinia Dlui Florin acesta nu este necesar. Dezamagirea vine din faptul ca am avut ambitia de a-mi repara masina pe banii mei la reprezentanta HONDA, iar nu la cele agreate de asiguratorul celui vinovat. Pacat ca pentru unii bunul simt este o "optionala" activata doar in unele situatii. HRISTOS A INVIAT!?

    http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/ion/?g2_page=1

  • #2
    :? La Asko s-a facut treaba de mantuiala??? Eu am reparat-o de n ori si a iesit beton de fiecare data.
    Ex: Civic 1.8 Executive NHB 2007/ Del Sol ESI/ Del Sol VTi
    2 roti

    Comment


    • #3
      Eu am vazut masina si era intr-adevar plina de praf! Si portbagajul nu se inchidea prea bine! Dar cred ca e o neintelegere intre parti legat de termene de executie si de livrare! Eu pana una, alta sunt foarte multumit de Asko! Au facut tot posibilul sa am masina vineri! Desi eu m-am hotarat in urma cu cateva zile s-o cumpar!

      Cat despre service nu pot sa ma pronunt pentru ca inca n-am avut ocazia sa beneficiez de serviciile lor! Se poate ca uneori sa existe sincope dar totusi sunt mult prea multi multumiti de Asko! Daca as avea vreodata ceva de reprosat veti afla sigur!
      Ce este TOTUL? Nimic... Dar NIMICUL?... Totul este!... Pentru ca din Nimic se naste Totul!...
      ... mi s-a parut interesant, d-aia am si scris-o aici...

      www.astrocafe.ro! Aruncati o privire acolo! S-ar putea sa va inspire!

      Comment


      • #4
        Ramm, cand se intampla altora, incercam sa gasim o explicatie. Cand ni se intampla noua RAMANEM UIMITI, UMILITI, BATJOCORITI. As putea spune ca ieri am vazut o "minune", iar asemenea "minuni" voi incerca sa nu le traiasca si altii.

        Comment


        • #5
          Eu am apelat de nenumarate ori la serviciile baietilor de la service Asko. Joi am fost acolo si am schimbat lichidul de frana si de ambreiaj. Imi pare rau de ceea ce ti s-a intamplat, insa pe bune sunt uimit. Mai ales ca pe Florin Tarvuloiu il cunosc extraordinar de bine de cand eram colegi in grupul AutoItalia si pot sa spun, din perspectiva mea, ca este un baiat extraordinar.
          Sincer imi vine greu sa cred. Parerea mea este sa mai vorbesti o data cu el ca poate se rezolva.
          If sex was like FireBlade or S2000 nobody would worry about performance.

          2002 Honda CBR 954 RR FireBlade
          ex - 1986 Honda MT5
          ex - 1997 Honda CBR 900 RR FireBlade
          ex - 2001 Honda Civic Type-R
          ex - 2007 Honda Jazz

          Comment


          • #6
            Florin e un tip extraordinar. Incearca sa discuti calm cu el si sa rezolvi ceea ce tine de reparatie cu cei de la Asko. Cat priveste praful, nu ai ce sa-i faci. Eu obisnuiesc sa-mi curat interiorul si daca iese bine ma declar multumit.

            Partea de tinichigerie nu e perfecta dar sa-i vezi pe cei de la Toyota... Te apuci cu mainile de cap iar nesimtirea lor iti provoaca un atac de cord.
            If Honda built people, nobody would ever die.

            Comment


            • #7
              Spider, sunt convins ca ce mi s-a intimplat nu este o regula la Asko, insa tot ceea ce a urmat dupa ce am lasat Accordul in servis luni si pana vineri cand am luat-o, a fost un act constient si deliberat facut astfel cu largul concurs al tinichigiilor. Altminteri nu-mi explic praful din interior. Nu-mi pot explica atitudinea colegilor, pasivitatea sau indiferenta lor. Cert este ca n-am sa las lucrurile asa.
              http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/ion/?g2_page=1

              Comment


              • #8
                Celor ce nu cred in minuni le voi descoperii una adevarata. Daca in clipa aceea mobilul pe care l-am schimbat de curand n-ar fi avut camera foto, marturia mea ar fi fost vehement contestata de cei "necredinciosi". Astfel imi este dat sa am o adevarata galerie de capodopere. E cineva invidios? Acestei palme primite, chiar in vinerea rastignirii Mantuitorului, din partea service-ului Asko ( exclud pe cei ce n-au fost martori in acea vinere si cei ce n-au fost partasi la capodopera), ii intorc si celalalt obraz actionarilor Asko. Oricum, cazul meu va fi pe masa HTR cat de curand, pentru ca pe viitor asemenea capodopere sa ramana doar imaginatie, iara nu realitate. Cine are urechi de auzit, sa auda!
                http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/ion/?g2_page=1

                Comment


                • #9
                  De ce ai acceptat masina daca nu ai fost multumit de rezultat? Cel mai bine e sa discuti direct unde s-a intamplat, daca nu percuteaza (desi m-as mira), de abia atunci mergi mai sus.

                  Inainte de a preda masina in service se completeaza un proces-verbal, se fac poze... Pe urma cand o iei poti compara cu starea in care ai lasat-o foarte usor. La tine cum s-a intamplat? Ai semnat ceva?

                  Eu in general evit cu orice prež perioadele de sarbatori legale, sau 1 mai, etc. Atunci se aglomereaza multi, toti vor masina ieri, si cum romānul posesor de service nu stie sa zica nu... iau prea multe comenzi pe care nu le pot onora pastrand si standardele de calitate.
                  2.0i 2005

                  Comment


                  • #10
                    Dio, un astfel de document i-am cerut dlui Florin Tarvuloiu ,de fata au fost si cativa colegi ai dumnealui. am mai cerut si ca procedurile sa fie respectate si totul sa fie facut corect, si cu toate acestea singurul document primit de mine si acesta la insistenta mea, a fost prima hartie (document numit COMANDA) pe care am primit-o drept dovada ca am lasat masina in servisul Asko. Sublim profesionalism! Momentul a fost bine ales de Dl Florin, exact la sfarsit de program, vineri intre 12.30 si 13.00 ,desi odata cu mine se livrau doua Accorduri si un Civic , unul din ele era cel al lui Marcus, insa ale acestora erau impecabile.

                    Comment


                    • #11
                      Inca ceva, luni am lasat-o in service si vineri am ridicat-o.Daca astfel s-au comportat vineri, oare as fi dormit seara nestiind ce va urma lasand-o in continuare in mainile lor? Neputand a se razbuna pe mine pentru pertinenta obiectiilor mele, au vrut si au putut sa-mi demonstreze ce nici nu-mi imaginam. Sa faci rau e atat de usor, insa ce nu si-au imaginat ei va fi nota de plata care va trebui platita pentru UMILINTA SI BATJOCURA FACUTA. Imi voi rezerva si energie si timp pentru aceasta cauza.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by ion
                        Dio, un astfel de document i-am cerut dlui Florin Tarvuloiu ,de fata au fost si cativa colegi ai dumnealui. am mai cerut si ca procedurile sa fie respectate si totul sa fie facut corect, si cu toate acestea singurul document primit de mine si acesta la insistenta mea, a fost prima hartie (document numit COMANDA) pe care am primit-o drept dovada ca am lasat masina in servisul Asko. Sublim profesionalism! Momentul a fost bine ales de Dl Florin, exact la sfarsit de program, vineri intre 12.30 si 13.00 ,desi odata cu mine se livrau doua Accorduri si un Civic , unul din ele era cel al lui Marcus, insa ale acestora erau impecabile.
                        Si masina mea mai avea cate ceva de bibilit la ea! Dar am fost contient de faptul ca a fost deceruita in graba! Si nici nu m-am suparat! Si am convenit impreuna ca remediem aceasta situatie cand ma intorc! Eu am fost incantat ca au facut tot posibilul sa mi-o livreze vineri! Masina mea a stat in Bucuresti 2 ore! Am si plecat cu ea! Si i-am si batut la cap pe drum cu tot felul de intrebari pe cei de la ASKO!

                        Mie personal ei mi-au facut o mare bucurie de sarbatori!
                        Cred in continuare ca exista punti deschise de comunicare si ca orice nefiresc devine firesc! Tine doar de comunicare si de atitudine!
                        Ce este TOTUL? Nimic... Dar NIMICUL?... Totul este!... Pentru ca din Nimic se naste Totul!...
                        ... mi s-a parut interesant, d-aia am si scris-o aici...

                        www.astrocafe.ro! Aruncati o privire acolo! S-ar putea sa va inspire!

                        Comment


                        • #13
                          Una e masina lasata in service si alta e masina livrata cumparatorului

                          In orice caz, si eu ma stiu de vreo 3 ani cu baietii de acolo, inclusiv Florin, si nu am intampinat probleme. Numai reperele vopsite nu au iesit la fel, bara spate s-a si cojit putin, deh, plastic, vopsea ne-originala. Dar peste tot e la fel, n-ai ce sa ii faci, din pacate. Poate in Austria...

                          In rest atat Alex cat si Florin au fost receptivi. E drept, eu de fiecare data am mers la fix, am stiut ce sa cer si nu am venit cu greierasi, sau chestii inventate la service. Poate de acum incolo, sa-mi mai rezolv una alta ca e ultimul an de garantie.
                          2.0i 2005

                          Comment


                          • #14
                            Marcus, daca as fi avut doar de bibilit la masina as fi fost si eu asemeni tie, FERICIT. Insa deschide galeria mea si ai sa vezi ca si reparatia a fost in aceeasi nota cu prezentarea masinii.
                            http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/ion/?g2_page=1

                            Comment


                            • #15
                              Ce naiba e in portbagaj acolo? Ca nu prea inteleg Oricum nu arata prea bine...
                              2.0i 2005

                              Comment

                              Working...
                              X