Ca service ma refer.... Comparativ cu alte service-uri
Pareri despre Carpati Motors
Collapse
X
-
Offffff, De ce nu ati scris nimic pana acum despre stilul in care se deruleaza afacerea numita Carpati Motors ?
Daca nu era un domn super de treaba si simpatic numit Herescu din cate am inteles plecam cu un gust amar...
In ce domenii exceleaza CM pe partea de service si care sunt specialistii ? Ma refer la nume pentru ca daca mai ajung acolo vreau sa stiu cu cine vorbesc.
Va rog mult postati si experiente placute, daca se poate nu pe partea de tinichigerieHobby electronics - http://dics.voicecontrol.ro/
Comment
-
Eu nu am nimic sa le reprosez.
Mi-am primit Accordul la 3 zile dupa ce am calcat prima data in showroom si la 2 zile dupa ce am platit avansul.
De curand am avut o dauna destul de serioasa pe care au rezolvat-o la service impecabil, in timp de 8 zile. Masina a mai intarziat din cauza celor de la Unita care nu aprobau decontul.
Sper ca la CR-V imi vor face oarece discount, avand in vedere ca sunt "de-al casei"... :P
Comment
-
Originally posted by dicsDaca nu era un domn super de treaba si simpatic numit Herescu din cate am inteles plecam cu un gust amar...
Eu cunosc inca vreo doi baieti de la Carpati service si pot sa spun ca sunt foarte ok. Eu nu ma mai duc la ei din principiu, pentru ca cei de la vanzari sunt niste cretini. Personal, imi doresc ca oamenii buni de la CM sa plece in alta parte pentru ca firma asta nu ii merita.Civic '03 1.6 VTEC II
Accord '06 2.4 M/T
Comment
-
Domnul Herascu este directorul service-ului CM. Intr-adevar este un domn, si este si un foarte bun specialist. Si din cate am auzit, vorbeste si japoneza. La partea de service sunt buni, au cativa oameni cu experienta de peste 10 ani cu Honda, sunt seriosi si fac o treaba buna.
La partea comerciala, nu am avut o experienta personala (eu mi-am luat mereu SH), doar am citit o groaza de lucruri negative."Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
"The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett
Comment
-
Eu am luat masina de la CM si personal nu am de ce sa ma plang.A intarziat doar vreo 3 zile ceea ce mi se pare acceptabil.Nici nu au fost motive sa apara probleme dat fiind ca masina era pe stoc, stiam exact ce vreau si am am cerut proforma practic la cinci minute dupa ce am intrat in S/room.Pot sa spun ca mi-au facut chiar o surpriza placuta deaorece cand le-am solicitat sa imi faca cadou covorase originale au si facut-o desi masina era de mult platita si afacerea incheiata.
Pe partea de serice nu am nici o informatie neavand motiv sa trec pe acolo.2006 Honda Accord 2.0 ES MT
2007 Suzuki Swift Sport
2008 Subaru Forester 2.5 XT 4-EAT
Comment
-
Fiind vorba de service CM pot sa va impartasesc experienta mea de azi.
Am avut programare la service-ul de langa IBIS pentru revizia de 30k si plus inca 2 probleme (cand este umed curelele de transmisie scartaie de zici ca am cielo reciclat si din cand in cand pedala de ambreiaj face un zgomot ciudat (gen click) la fiecare apasare care dupa 1-2 zile dispare)
La CM prima intrebare : "de ce veniti la noi cu probleme de garantie cand pana acum ati mers la ASKO" in acelasi timp omul se plangea la cei din jur (mecanic/fata receptie) ca lumea merge la ceilalti cand e sa faca revizii si la garantii vine la ei....
Problema cu ambreiajul era cunoscuta unui mecanic care i-a spus acestui amabil domn sa verifice daca masina are o serie anume (probabil ca a fost o problema generala pentru anumite accorduri). "Domnul" a zis criptic catre mecanic ca daca e ceva e decat "un inceput" (de problema am dedus eu)
Problema cu scartaitul a fost rezolvata cu faimosul : "asa face toate"
Avand in vedere ca ieri nu a plouat si ambreiajul nu era in pasa proasta azi sa zic ca as fi putut sa trec peste faptul ca nu au luat in serios problemele astea....totusi mai ramanea verificarea de 30k ....
Oamenii au gresat pedala de ambreiaj au tinut capota ridicata vreo 10 min apoi au scos masina din service.
Domnul "amabil" s-a intors si a zis ca s-a facut verificarea si ca pot sa iau masina. Nu ma pricep asa de bine incat sa stiu cat dureaza de exemplu verificarea jocului supapelor dar e clar ca la frane nu s-au uitat(n-au dat jos rotile) ...probabil se pricep asa bine ca le verifica de la distanta.
Am stampila pe caietul de service ca sa dovedeasca "multiplele verificari"...
Eh ce parere aveti ? Sunt exagerat daca mi se pare ca si-au cam batut joc (de mine si de imaginea Honda in general) ?
PS: ma simteam de parca am mers sa-i fur dupa speech-ul cu "de ce vine la noi cu probleme de garantie"CL7
Comment
-
In locul acelui domn.. as scrie la Honda.. la mama ei. Azi am fost si eu acolo, probleme cu directia. Mi-au tinut-o 6 ore si eu zic ca tot sta volanul stramb.. Habar nu am.. nici de Asko nu am auzit lucruri foarte bune. Mai exista si alte service-uri autorizate ? Sau e un soi de monopol/2 ? Deja incepe sa imi treaca de Honda.Jack lives here
Comment
-
Nu cred sa se schimbe ceva. Din pacate. Probleme de mentalitate. Sau poate pur si simplu si aceste masini sunt la fel de lipsite de fiabilitate ca si cele germane mai nou (adica de prin 97-98). Despre Honda Trading... ce sa zic. Poti suna.... Ai numarul lor pe cartea de service.Jack lives here
Comment
-
Mai mult ca sigur ca cei de la HTR stiu despre problema carpati motors...nu stiu de ce inca nu fac nimic...oricum, atitudinea celor de la cm fata de HTR este sub orice critica...nu dau 2 bani pe ei, desi acum de la ei le vine banu'...pronunta Honda Trading in fata unui reprezentant de vanzari de la cm si o sa vezi atitudine... :?
Probabil ca atuul lor este s/room-ul si service-ul...'04 CIVIC 5D 1.6 VTEC (EU8), alabaster silver
ex '08 FR-V 2.2 Executive, sparkle grey
ex '07 Civic 5D 1.8 M/T Executive, neagra
CONVERSE pe http://www.frogs.ro
Comment
Comment