Cum mi-am luat teapa cu o masina cu concursul HACHI MOTORS IASI

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cum mi-am luat teapa cu o masina cu concursul HACHI MOTORS IASI

    Vreau sa va relatez povestea mea trista despre acest service si domnul Costel Grierosu sef service, poate altii nu or sa pateasca la fel ca mine.
    Am un Accord din 2008, cumparat de nou, servisat la Asko, baieti de nota 10, masina fara probleme, toate bune si frumoase. Cum de la achizitia masinii si pana acum in viata mea au aparut 2 copii si iarna trecuta a fost cum a fost, am decis ca trebuie facut un upgrade la un 4x4 si mai mult spatiu. Tinand cont de experienta placuta pe care am avut-o cu Honda, solutia fireasca a fost CRV. Cum nu imi permiteam una noua, am intrebat la Asko pe Alex daca CRV-ul are probleme, am studiat atent aici pe forum si am hotarat ca pot sa iau un sh fara griji. Am tatonat piata, vroiam modelul executive, A/T, mai nou de 2007 si cat mai putini km. Cautarea s-a restrans astfel la 2 masini, una din Brasov 46.000 km 17.900 euro si una la Iasi 36.000 km, 16200 euro. In urma discutiilor telefonice pretul celei de la Iasi a scazut la 15.000 euro, totul impecabil, fara accident, doar ca omul era un samsar si avea masina de 2 zile, luata la o "combinatie". Deja aici am inceput sa am multe semne de indoiala, am sunat la hachi motors, dealer iasi, masina nu avea istoric la ei. M-au indrumat catre ATI, fostul dealer, unde fusese servisata masina. Mi-am facut planurile, joi pe 11 m-am urcat in avion, omul m-a asteptat cu masina la aeroport si am plecat la testdrive. Masina s-a comportat impecabil, arata impecabil, dar eu eram cu indoielile la mine. Am mers la ATI, oamenii mi-au printat devizele pe care le aveau in calculator, date' numar km. etc. Totul parea foarte bine in continuare. Am solicitat atunci sa merg la reprezentanta oficiala Honda, Hachi Motors sa cer o verificare a masini dpdv tehnic, sa imi spuna ce ar trebui sa inlocuiesc imediat si sa aflu daca poarta semnele vreunui accident. Dom' Costel a pus un mecanic sa ridice masina pe un elevator, ne-am bagat pe dedesubt, s-a uitat 2 minute p-acolo si mi-a zis ca necesita inlocuire burdufuri amortizoare si in rest e impecabila, ca noua, nelovita, perfecta. L-am rugat sa faca si un testdrive cu ea, ca eu nu pot sa fac o evaluare, ca nu ma pricep. Ne-am urcat in masina(el la volan si eu in dreapta, doar noi, fara samsar) si am plecat la plimbare. Dom'le e perfecta, la banii astia nu gasesti, ia-o ca faci mare afacere. Si am luat-o. Am ajuns acasa, a doua zi am sunat la Alex si m-a programat azi la revizie si constatari. Constatarea a fost, din prima deschidere a capotei ca a avut accident (capota era sudata si tencuita bine). Dupa ce am desfacurt masca, farurile aveau toate urechile rupte si prinse cu niste improvizatii. Bara statea prinsa cu "soricei", spalatoarele de faruri nu exista, radiatoarele puse unul de la dezmembrari si unul aftermarket, multe taieturi de flex, multe suduri, multe chestii strambe. S-a facut o lista de piese si astept un deviz estimativ.
    Acum ca samsarul m-a pacalit, a facut-o pentru ca din asta traieste... Dar eu am luat masina nu dupa povestile lui frumoase, ci in baza istoricului de la ati privind numarul de km. si in baza expertizei lui dom' costel care mi-a facut un deviz pe care mi-a scris observatii atelier: - s-a efectuat verificarea si nu s-a constatat nimic deosebit. Concluziile cu privire la dom' costel si hachi motors sa le trageti voi. Eu am 2 devize la distanta de 5 zile: nimic deosebit la dom'costel si masina lovita frontal cu lista de peste 30 de piese de inlocuit la Asko. Feriti-va!
    09 Accord 2.0 A/T Executive Milano RED
    http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/razbanica/

    07 CR-V 2.0 A/T Sparkle Grey Pearl
    http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/razbanica/crv/

  • #2
    domn Costel ar trebui sa se duca la sapa ! .... asta asa la prima vedere.... exista posibilitatea sa fie mana in mana cu samsaru

    Comment


    • #3
      Clar mana in mana cu samsarul... nu poti actiona in instanta ?
      '12 Honda Civic 5D 1.8 M/T Sport, Urban Titanium Metallic

      Comment


      • #4
        Nu neaparat rau voitor sau mana in mana cu samsarul - poate e doar incompetent.
        Cel putin asta e impresia mea din ce am citit mai sus, dar l-am si cunoscut in persoana.
        Mazda 6 Kombi, 2.5l, 192 CP, Soul Red


        Comment


        • #5
          Cred ca trebuie sa fii prea incompetent ca sa nu observi ca bara e prinsa cu soricei. Sau daca observi sa nu iti pui semne de intrebare.
          '12 Honda Civic 5D 1.8 M/T Sport, Urban Titanium Metallic

          Comment


          • #6
            Te duci frumusel cu masina la Hachi, le arati ce ti-au arat si cei de la ASKO, si le spui ca daca nu-ti gasesc o solutie confortabila, pentru ca samsarul a avut participarea lor la aceasta fraiereala, le infigi masina prin tot service-ul si show-room-ul, ca ti s-a blocat pedala de acceleratie, avand in vedere ca ei n-au fost in stare sa observe urmele accidentului. Si fa-o astfel incat sa inteleaga ca nu glumesti pentru ca astfel de tepe de 15000 de euro, nu sunt de lasat in voia D-lui.
            Eu unul asa as proceda, altceva n-ai ce sa faci, legal vorbind.
            Nu ti-au dat nicio hartie la mana care sa ateste ca masina e in stare ok?

            Comment


            • #7
              In mod normal ar trebui sa ai o foaie cum ca masina este impecabila, semnata si stampilata de service-ul de la Iasi. In baza ei, ii poti da in judecata, mai ales ca ai devizul la 5 zile distanta de la Asko.

              Eu as muri cu ei de gat la faza asta. Nea' Costel ala, daca nu rezolva problema, trebuie sa primeasca cel putin o bataie zdravana de la niste necunoscuti. Stiu ca suna romanesc si meltenesc, dar din pacate cu astfel de specimene nu ai cum sa discuti omeneste, trebuie sa "vorbesti" pe limba lor.

              Succes!
              Accord CL7 Executive 2.0 M/T Arctic Blue Pearl
              Accord CL9 Type-s 2.4 M/T Carbon Bronze Pearl
              ex - Civic 5D Executive 1,8 M/T Milano Red

              Comment


              • #8
                Posibilitati:
                - consulta un avocat
                - inainteaza o plangere la politie, pentru inselaciune, daca poti proba povestea
                - discuta cu partile implicate si poate negociati o cale de mijloc

                Mi se pare straniu ca au aparut doua discutii pe acelasi subiect, dar masini diferite, in aceeasi zi. Oricum ar fi, bafta in continuare.

                Comment


                • #9
                  Il stiu pe Dl Costel si nu cred ca s-ar preta sa pateze numele Honda si Hachi Motorspt 50-100 de ron. Probabil a verificat masina din punct de vedere mecanic, (cutie , jocuri la roti etc) nu stiu ce s-ar putea strica la o Honda la 36.000 km si sa necesite inlocuire imediat...
                  Si eu mi-am scos masina la vanzare, are vreo 200.000 de km , toti cei care au sunat au fost doar samsari care dadeau preturi de luat in ras, daca ne uitam o perioada pe autovit vedem ca masinile se vand cu 180-200.000 km in bord apoi apar impecabile dar cu numerele acoperite cu 80.000-130.000 km REALI.
                  Am un amic , e si el aici pe forum care a fugit de masina mea si s-a dus in zona Cluj -si a luat o masina cu km reali iar acum are si el o lista ca a ta ....

                  Comment


                  • #10
                    Singura hartie pe care am primit-o este factura pentru verificare mecanica si devizul care o insoteste unde scrie ca nu s-a constatat nimic deosebit. Am consultat un avocat si mi-a zis ca nu am ce sa fac. Problema mea majora este ca am pus botul la specialistul de la honda si am avut incredere ca totul e ok. Se pare ca nu pot sa dau in judecata hachi, ei nefiind parte din contractul de vanzare-cumparare, iar samsarul, cand l-am sunat ieri, mi-a zis ca el nu m-a obligat sa iau masina, ca m-a dus unde am vrut eu sa o verific, ca m-a lasat sa ma plimb cu masina, sa o conduca si dom' costel, dupa care am zis ca o vreau. Si ca daca ma incalzeste cu ceva nici el nu a stiut ca masina a fost lovita, ca el a avut-o 2 zile la el, luata de la alt samsar si ca si el este la fel de pacalit ca si mine. Practic masina are in carte 2 proprietari, dar a mai fost trecuta pe la 2 samsari fara sa se faca acte. mie mi-au facut actele direct cu proprietarul din acte. am mai sapat un pic, am reusit sa il gasesc pe primul proprietar, om serios, notar public in iasi si foarte cunoscut acolo, care mi-a povestit la telefon ca in luna martie sotia lui, in timp ce scria un sms, a intrat frontal fara sa franeze intr-un ford transit cu carlig de remorcare la viteza de 30-40 km/h. Masina a fost dusa cu platforma la ATI, unde i s-a facut un deviz de 48000 lei cu piese de origine sau 38000 lei cu piese aftermarket. A decis atunci ca decat sa dea banii astia, mai bine o vinde. Si a dat-o cu 6000 euro celui de-al doilea proprietar din carte. Asta a reparat-o cum a reparat-o si abagat-o in circuitul samsarilor din Iasi. Astfel, eu practic nu prea am cum sa trag la raspundere pe nimeni...
                    Partea buna, daca tre sa mai caut si o parte buna aici, este ca structura de rezistenta a masinii nu a avut de suferit. Mi-a spus-o cel cu accidentul si mi-a confirmat-o si Asko. Masina a suferit practic pana la nivelul radiatoarelor, lonjeroanele sunt ok, nu a fost atinsa cutia, motorul nu a fost deplasat, iar dpdv mecanic totul e ok. Si mi s-au confirmat si km. In martie avea 27.000 cand a plecat de la proprietarul initial, iar acum are 37.000. La cat o fi stat prin service pana au incropit piesele, nu cred ca avea timp sa mai faca 100.000 si sa dea km inapoi.

                    Originally posted by picutex View Post
                    Il stiu pe Dl Costel si nu cred ca s-ar preta sa pateze numele Honda si Hachi Motorspt 50-100 de ron. Probabil a verificat masina din punct de vedere mecanic, (cutie , jocuri la roti etc) nu stiu ce s-ar putea strica la o Honda la 36.000 km si sa necesite inlocuire imediat...
                    Si eu mi-am scos masina la vanzare, are vreo 200.000 de km , toti cei care au sunat au fost doar samsari care dadeau preturi de luat in ras, daca ne uitam o perioada pe autovit vedem ca masinile se vand cu 180-200.000 km in bord apoi apar impecabile dar cu numerele acoperite cu 80.000-130.000 km REALI.
                    Am un amic , e si el aici pe forum care a fugit de masina mea si s-a dus in zona Cluj -si a luat o masina cu km reali iar acum are si el o lista ca a ta ....
                    Nu stiu ce sa zic... Marius la asko si-a dat seama ca masina a fost lovita in momentul in care a ridicat capota si a pus levierul acela de sustinere. chiar in dreptul acelei gauri era sudura. plus ca a zis ca i se pare suspect de grea capota(de la chitul gros de pe ea). Daca nu s-a manjit cu 50-100 lei, inseamna ca e dom' costel e un incompetent. oricum ar fi, eu, dupa experienta intotdeauna placuta cu asko, am mers cu toata increderea la hachi si cuvantul lor a fost determinant in decizia mea de a lua masina...

                    Originally posted by mhh39 View Post
                    Posibilitati:
                    - consulta un avocat
                    - inainteaza o plangere la politie, pentru inselaciune, daca poti proba povestea
                    - discuta cu partile implicate si poate negociati o cale de mijloc

                    Mi se pare straniu ca au aparut doua discutii pe acelasi subiect, dar masini diferite, in aceeasi zi. Oricum ar fi, bafta in continuare.
                    Stiam de povestea baiatului cu masina luata la de la Brasov, de ieri de la Alex de la asko. Mi-a spus ca au mai patit-o si altii inaintea mea... Probabil ca vazand ce am scris eu aici aseara, s-a hotarat sa posteze si el. Eu pot sa dovedesc ca nu scriu aiurea doar sa defaimez pe cineva. M-am resemnat cu ideea ca mi-am luat teapa, ca traim intr-o tara de ca..t unde nu poti sa ai incredere in nimeni si nu poti face nimic ca lumea. Am vrut doar sa stie toata comunitatea hondafan cum lucreaza un dealer caruia m-am adresat cu o problema...
                    ramm
                    omu cu warnu'
                    Last edited by ramm; 17-10-12, 08:47.
                    09 Accord 2.0 A/T Executive Milano RED
                    http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/razbanica/

                    07 CR-V 2.0 A/T Sparkle Grey Pearl
                    http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/razbanica/crv/

                    Comment


                    • #11
                      Ma intreb daca o plangere la HTR ar rezolva ceva ... Un servis specializat HONDA care nu poate face o amarata de verificare nu merita sa mai faca servisare ptr aceasta marca.

                      Comment


                      • #12
                        Tocmai am primit pe mail devizul de la Asko. Doar piesele costa 3200 euro. Banuiesc ca manopera o sa fie tot cam atat... Si la iasi masina nu prezenta nimic deosebit...
                        09 Accord 2.0 A/T Executive Milano RED
                        http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/razbanica/

                        07 CR-V 2.0 A/T Sparkle Grey Pearl
                        http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/razbanica/crv/

                        Comment


                        • #13
                          Eu sunt total de-acord cu @razbanica...Cand mergi in reprezentanta te astepti ca ei sa stie tot despre HONDA si nu despre alte marci (pe principiul, nu stiu domle exact, la cate marci repar eu)...asta vis-a-vis de cei de la asko care atunci cand au ridicat capota si-au dat seama ca e ceva in neregula, fiind mai grea (omul reparand doar Honda totul ii era familiar, inclusiv greutatea capotei probabil). Eu personal as merge la ei la iasi iarasi, i-as ruga frumos sa ne intelegem cumva, eventual sa plateasca pentru reparatii si e totul ok (desi nu prea e, fiind reparata); daca nu se poate, cum zicea @astrul, i-as face sa inteleaga ca sunt capabil de f multe si asta datorita lor ca nu si-au dat seama ca pedala e blocata, si apoi as gasi diverse metode care sa le pagubeasca showroom-ul fix de 3200 euro.
                          Eu unul cand am fost la ei am fost multumit de revizie, pana in momentul in care am vazut ca ei nu verifica aia si aia si aia si am inceput sa-i rog eu frumos sa o faca (vb lui @astrul in alt topic tumultos: cand ma duc la reprezentanta pt revizie ma astept ca ei sa stie ce au de facut; nu stiu exact ei? iau un manual undeva intr-o camera alaturata si cerceteaza ce anume e de facut la acei nr. de km. pt care se face revizia). Si "profesionalismul" lor mascat prin politetea absoluta m-a determinat sa merg la ei doar pt chestii 100% originale, care se fac doar in reprezentanta (daca va fi cazul).
                          Eu unul, recomand calea amiabila, si daca nu, the hard one . Asta e, totusi atatia bani nu ii faci in 3 luni inapoi sa zici ca amortizezi situatia.
                          '08 Jaguar XF 3.0 V6 Premium Luxury A/T
                          Ex: 09 Honda Accord 2.4 CU2 EXEC A/T & '07 Honda Accord 2.0 EXEC M/T

                          Comment


                          • #14
                            Pai si unul care face practica in domeniu auto si-ar fi dat seama ca masina e masluita.
                            Pot face pariu ca si eu as fi mirosit-o dupa o analiza de cateva minute doar cu capota ridicata si un uitat pe sub masina.
                            Fac si eu share cu experienta mea legata de Hachi Iasi.

                            Cand am luat masina din Iasi am trecut pe la ei pentru verificare. Pe partea de drive test am fost multumit 100% nu am ce comenta au testat tot ce se putea.

                            Dar la partea de verificare in service am belit ochii bine eu si cine mai era cu mine in locul lor, mi s-a parut superficiala. Daca as fi mers pe incredere si ar fi fost aranjament cu vanzatorul as fi luat "plasa". Dar am facut si eu verificari in paralel cu ei.
                            Adica sa ma explic. Ce au facut ei in service dupa drive test :

                            - test suspensii, articulatii, frane, directie, caderi unghiuri roti, parte electrica, scan pentru erori pe masina , pe partea asta nu am nimic de comentat, e OK din partea mea (a rezultat totul in parametri). Au dat si printuri la parametri. Foarte bine pe partea asta.
                            - mi-au analizat cartea de service si au confirmat operatiile. Aici am un minus pentru ei, aceasta analiza se poate manari, atat timp cat nu imi dau un print din DB-ul lor, de pe server, e fix vax albina. Deci in partea asta am fost sceptic. Posibil sa fie adevarat dar eu mi-am pastarat doza de neincredere.
                            - au confirmat ce elemente au fost retusate la vopsitorie. Stiam care sunt de la proprietar (gen bara fata, bara spate). Era ok acest control nefiind vopsite decat pe motiv de zgarieturi (asta am dedus si eu dupa controlul meu ulterior). E important ca nu mi s-a ascuns de catre proprietar ce parti au fost retusate. Un minus e ca nu au avut un tester pentru analiza grosime strat vopsea.

                            - dupa care mi-au zis ca masina e OK (cu toate ca din punctul meu de vedere au dat prea devreme acel OK) nu prezinta nici o problema.

                            De aici am trecut eu la verificari in care mi-am bagat nasul eu si cu cine mai eram (am venit cu ajutor ca sa fiu mai sigur) :

                            - am analizat atent partea din fata si spate, cu masina jos, cum se vad liniile , vopsea gen coaja portocala, posibila chituire, suduri, dat jos roata de rezerva, si ce mai e pe acolo. Chestii de genul. A trecut testul asta.
                            - am cerut sa ridice masina (minus ca nu au facut ei asta). Am analizat totul cu atentie. Placut impresionat cum arata. Totul ok, neatins , neschimbat, nici macar julituri nu erau, am gasit si o piatra la lonjeron care batea din timpul drive testului ( lucru precizat de mine in timpul testului - lor nu li s-a parut nimic suspect - iarasi un minus ).
                            - am trecut la inspectia pe parte de motor, directie, clima, servo. Am ascultat eventuale zgomote, scurgeri si alte de genul. Iarasi minus pentru ei ca nu au facut si asta. Sau cel putin nu au facut-o cum am studiat eu. A rezultat totul bine.
                            - am mai facut si alte verificari , momentan nu imi vin in minte, pe care cei de acolo nu le-au facut. Tot la partea de minus o trec si asta.

                            Oricum multe minusuri le-am pus pe seama increderii in marca, si de aia probabil nu au trecut pe check-list lor, dar eu le-am bifat , asta pentru ca urma sa plece banul din buzunarul meu. Si daca ceva nu era ok, nu ar fi plecat in ziua aia. Dar soarta a vrut sa plec cu o Honda .
                            Acum dupa un an, tragand linie zic eu ca alegerea a fost foarte inspirata.

                            Aaa , si un alt mare minus, locatia nu arata ca o reprezentanta si service Honda, hmm nu stiu cum sa spun, dar avea un aer auster, inteleg ca suntem in plina criza, dar parca dotarile pe partea de service sunt in alte parti mai bogate. Plus ca spatiul mi sa parut foarte mic , foarte inghesuit.

                            Asta e tot din partea mea. Repet :daca as fi mers pe incredere si ar fi fost aranjament controlor-vanzator as fi luat "plasa" daca ar fi fost o masina manarita. Probabil ca se poate intampla oricui. Dar eu am adaugat doza de neincredere pentru siguranta mea si am facut si eu verificari in paralel cu ei.
                            wolfydRg
                            Senior Member
                            Last edited by wolfydRg; 17-10-12, 10:38.
                            Honda Accord - 2006 2.0 Executive

                            Comment


                            • #15
                              Eu nu sunt chiar total deacord. Daca vreti sa spuneti ca Hachi si cu vanzatorul sunt mana-in-mana, de ce nu o spuneti deschis. Bine, eu vorbesc pe baza experientei pe care o am cu Hachi. Vreau sa zic: si daca nu si-au dat seama? Adica ei sunt de vina dar vanzatorul nu are nici o treaba, nu? Acum nu tin partea lui Hachi dar ca si cumparator intereseat nu vii si tu cu un prieten la service? Ca daca acum ii acuzati ca sunt mana in mana, ce folos? Poate chiar nu au vadozut, nu? Ca dovada ca au gasit un defect, s-au uitat deci. Vii sa iei masina din Iasi si te duci in zona sa o verifici? Hai sa fim seriosi! Mergi, cum a si facut cumparatorul dar se pare ca prea tarziu, in alta zona. Eu asa as face desi in Hachi tre sa recunosc ca am incredere nelimitata si acum sigur ca o sa ma acuzati ca le tin partea dar daca intr-adevar nu au vazut? Sau poate trebuia sa desfaca ceva bare/piese sa vada una - alta. Daca s-a cerut doar o verificare sumara?

                              Hai sa nu aruncam cu noroi aiurea si sa vedem mai corect situatia! Hachi este un dealer care nu s-ar preta la asa ceva si faptul ca sunt astfel de discutii inseamna ca nu sunt cercetate. Iar Costel este meserias, cine are probleme cu el sa ma sune pe mine sa ii spun eu de care ori m-a salvat de cheltuieli aiurea!

                              Imi pare rau sa vad ca nimeni nu ia apararea pentru Hachi in aceasta problema!
                              Accord '06 2.2 i-CTDI Exec

                              Comment

                              Working...
                              X