Vreau sa va relatez povestea mea trista despre acest service si domnul Costel Grierosu sef service, poate altii nu or sa pateasca la fel ca mine.
Am un Accord din 2008, cumparat de nou, servisat la Asko, baieti de nota 10, masina fara probleme, toate bune si frumoase. Cum de la achizitia masinii si pana acum in viata mea au aparut 2 copii si iarna trecuta a fost cum a fost, am decis ca trebuie facut un upgrade la un 4x4 si mai mult spatiu. Tinand cont de experienta placuta pe care am avut-o cu Honda, solutia fireasca a fost CRV. Cum nu imi permiteam una noua, am intrebat la Asko pe Alex daca CRV-ul are probleme, am studiat atent aici pe forum si am hotarat ca pot sa iau un sh fara griji. Am tatonat piata, vroiam modelul executive, A/T, mai nou de 2007 si cat mai putini km. Cautarea s-a restrans astfel la 2 masini, una din Brasov 46.000 km 17.900 euro si una la Iasi 36.000 km, 16200 euro. In urma discutiilor telefonice pretul celei de la Iasi a scazut la 15.000 euro, totul impecabil, fara accident, doar ca omul era un samsar si avea masina de 2 zile, luata la o "combinatie". Deja aici am inceput sa am multe semne de indoiala, am sunat la hachi motors, dealer iasi, masina nu avea istoric la ei. M-au indrumat catre ATI, fostul dealer, unde fusese servisata masina. Mi-am facut planurile, joi pe 11 m-am urcat in avion, omul m-a asteptat cu masina la aeroport si am plecat la testdrive. Masina s-a comportat impecabil, arata impecabil, dar eu eram cu indoielile la mine. Am mers la ATI, oamenii mi-au printat devizele pe care le aveau in calculator, date' numar km. etc. Totul parea foarte bine in continuare. Am solicitat atunci sa merg la reprezentanta oficiala Honda, Hachi Motors sa cer o verificare a masini dpdv tehnic, sa imi spuna ce ar trebui sa inlocuiesc imediat si sa aflu daca poarta semnele vreunui accident. Dom' Costel a pus un mecanic sa ridice masina pe un elevator, ne-am bagat pe dedesubt, s-a uitat 2 minute p-acolo si mi-a zis ca necesita inlocuire burdufuri amortizoare si in rest e impecabila, ca noua, nelovita, perfecta. L-am rugat sa faca si un testdrive cu ea, ca eu nu pot sa fac o evaluare, ca nu ma pricep. Ne-am urcat in masina(el la volan si eu in dreapta, doar noi, fara samsar) si am plecat la plimbare. Dom'le e perfecta, la banii astia nu gasesti, ia-o ca faci mare afacere. Si am luat-o. Am ajuns acasa, a doua zi am sunat la Alex si m-a programat azi la revizie si constatari. Constatarea a fost, din prima deschidere a capotei ca a avut accident (capota era sudata si tencuita bine). Dupa ce am desfacurt masca, farurile aveau toate urechile rupte si prinse cu niste improvizatii. Bara statea prinsa cu "soricei", spalatoarele de faruri nu exista, radiatoarele puse unul de la dezmembrari si unul aftermarket, multe taieturi de flex, multe suduri, multe chestii strambe. S-a facut o lista de piese si astept un deviz estimativ.
Acum ca samsarul m-a pacalit, a facut-o pentru ca din asta traieste... Dar eu am luat masina nu dupa povestile lui frumoase, ci in baza istoricului de la ati privind numarul de km. si in baza expertizei lui dom' costel care mi-a facut un deviz pe care mi-a scris observatii atelier: - s-a efectuat verificarea si nu s-a constatat nimic deosebit. Concluziile cu privire la dom' costel si hachi motors sa le trageti voi. Eu am 2 devize la distanta de 5 zile: nimic deosebit la dom'costel si masina lovita frontal cu lista de peste 30 de piese de inlocuit la Asko. Feriti-va!
Am un Accord din 2008, cumparat de nou, servisat la Asko, baieti de nota 10, masina fara probleme, toate bune si frumoase. Cum de la achizitia masinii si pana acum in viata mea au aparut 2 copii si iarna trecuta a fost cum a fost, am decis ca trebuie facut un upgrade la un 4x4 si mai mult spatiu. Tinand cont de experienta placuta pe care am avut-o cu Honda, solutia fireasca a fost CRV. Cum nu imi permiteam una noua, am intrebat la Asko pe Alex daca CRV-ul are probleme, am studiat atent aici pe forum si am hotarat ca pot sa iau un sh fara griji. Am tatonat piata, vroiam modelul executive, A/T, mai nou de 2007 si cat mai putini km. Cautarea s-a restrans astfel la 2 masini, una din Brasov 46.000 km 17.900 euro si una la Iasi 36.000 km, 16200 euro. In urma discutiilor telefonice pretul celei de la Iasi a scazut la 15.000 euro, totul impecabil, fara accident, doar ca omul era un samsar si avea masina de 2 zile, luata la o "combinatie". Deja aici am inceput sa am multe semne de indoiala, am sunat la hachi motors, dealer iasi, masina nu avea istoric la ei. M-au indrumat catre ATI, fostul dealer, unde fusese servisata masina. Mi-am facut planurile, joi pe 11 m-am urcat in avion, omul m-a asteptat cu masina la aeroport si am plecat la testdrive. Masina s-a comportat impecabil, arata impecabil, dar eu eram cu indoielile la mine. Am mers la ATI, oamenii mi-au printat devizele pe care le aveau in calculator, date' numar km. etc. Totul parea foarte bine in continuare. Am solicitat atunci sa merg la reprezentanta oficiala Honda, Hachi Motors sa cer o verificare a masini dpdv tehnic, sa imi spuna ce ar trebui sa inlocuiesc imediat si sa aflu daca poarta semnele vreunui accident. Dom' Costel a pus un mecanic sa ridice masina pe un elevator, ne-am bagat pe dedesubt, s-a uitat 2 minute p-acolo si mi-a zis ca necesita inlocuire burdufuri amortizoare si in rest e impecabila, ca noua, nelovita, perfecta. L-am rugat sa faca si un testdrive cu ea, ca eu nu pot sa fac o evaluare, ca nu ma pricep. Ne-am urcat in masina(el la volan si eu in dreapta, doar noi, fara samsar) si am plecat la plimbare. Dom'le e perfecta, la banii astia nu gasesti, ia-o ca faci mare afacere. Si am luat-o. Am ajuns acasa, a doua zi am sunat la Alex si m-a programat azi la revizie si constatari. Constatarea a fost, din prima deschidere a capotei ca a avut accident (capota era sudata si tencuita bine). Dupa ce am desfacurt masca, farurile aveau toate urechile rupte si prinse cu niste improvizatii. Bara statea prinsa cu "soricei", spalatoarele de faruri nu exista, radiatoarele puse unul de la dezmembrari si unul aftermarket, multe taieturi de flex, multe suduri, multe chestii strambe. S-a facut o lista de piese si astept un deviz estimativ.
Acum ca samsarul m-a pacalit, a facut-o pentru ca din asta traieste... Dar eu am luat masina nu dupa povestile lui frumoase, ci in baza istoricului de la ati privind numarul de km. si in baza expertizei lui dom' costel care mi-a facut un deviz pe care mi-a scris observatii atelier: - s-a efectuat verificarea si nu s-a constatat nimic deosebit. Concluziile cu privire la dom' costel si hachi motors sa le trageti voi. Eu am 2 devize la distanta de 5 zile: nimic deosebit la dom'costel si masina lovita frontal cu lista de peste 30 de piese de inlocuit la Asko. Feriti-va!
Comment