Autoklass Ploiesti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Autoklass Ploiesti

    Buna ziua,
    Am si eu o poveste de spus. Pare lunga, dar de fapt este foarte scurta...
    Am cumparat o Honda CRV de la Autoklass Ploiestiin toamna 2016. Honda CRV executive+sensing 37400 euro.
    La scurt timp, probabil o saptamana am avut probleme cu erori Check Engine pe care le-au rezolvat, adica au rezolvat-o odata si a aparut iar, au rezolvat-o si n-a mai aparut.
    Apoi am observat ca oglinda din dreapta face zgomot cand se rabateaza, i-am sunat si au spus ca se rezolva la prima revizie cand imi vor face si un update de soft ( in martie 2017) sa prevenim aparitia erorilor gen "check engine" Am scris ca va fi o povestire scurta pentru ca voi evita sa povestesc alte episoade, de exemplu pentru update de soft m-au pus sa-i sun in ianuarie mi-au spus ca nu l-au primit si sa mai sunt in februarie dar evident, cu acelasi raspuns.
    A venit prima revizie, am stat 6 ore pentru ca mi sa spus ca se face update de soft, cand mi-au dat masina mi-au confirmat ca de fapt nu s-a facut nici un update de soft.Am cerut explicatii dar n-am primit. N-am observat ca nu au rezolvat oglinda drepta cum mi s-a promis. Am observat ca am tapiteria foarte uzata abia a 2-a zi, Dupa 6 ore de stat, venit la 9 dimineata plecat la 3 dupamasa nu aveam chef de nimic. Nu inteleg ce au facut 6 ore.
    Dupa ceva timp..
    Mi-a fost lovita masina in parcare, daune minore, bara spate zgariata, inlocuit ornament argintiu, ochi de pisica,vopsit ornament haion. Mi-a dat asigurarea, programari etc...
    Mi-au dat masina, culoarea aripa spate era mai inchisa, ochi de pisica bagat mai inauntru (am tras eu de el si e cat de cat ok acum). Am zis ok, asta sa fie paguba.

    Tot in parcare dupa cateva luni mi-a fost lovita masina, de data aceasta zgariata bara fata foarte usor, nu se vedea din picioare si spart ornament proiector. Iar procedura cu asigurarile, iar comanda piese, programare si tot balamucul.
    De data aceasta am programat si reparatia si revizia 2 in acelasi timp. Si au promis ca rezolva si cu oglinda din dreapta. Intre timp, se scorojise volanul, prostia de tapiterie din "vinilin" s-a crapat, si am intrebat pe mai toata lumea de la Autoklass daca am garantie. Pe cel care mi-a vandut-o, cel de la garantii (care au incercat sa-mi vanda sezutul de la scaunul soferului, ceva in jur de 900 si ceva lei) Toti mi-au raspuns ca nu am garantie pentru ca sunt consumabile. N-am inteles cum si volanul poate fi consumabil dar in fine. Arata chiar nasol, nu folosesc huse pentru volan sau pentru canapele pentru ca nu vreau.N-am de gans sa tin masina mai mult de 3-4 ani. M-au sfatuit sa contactez importatorul, n-am gasit numarul de telefon dar aveau un formular pe pagina de contact, l-am completat de cateva ori si dadea eroare, nu se putea trimite.
    Am luat masina, dar rama proiector era iesita in fata. Am reclamat dar m-au expediat, ca ei nu se ocupa de reclamatii. Bine... am plecat. Sa fiu sincer, ma deranja rama proiectorului, se vedea mai urat decat se vede in poza. Am observat ca oglinda dreapta nu se mai rabata deloc, desi au promis ca o rezolva. Sa ceri aproape 2 ani se ti se rezolva o problema si in loc de rezolvare sa se dezactiveze oglinda e cam frustrant. Te cam enervezi, dar zis ca nu mor daca nu se mai rabateaza, abia nu mai ramane blocata ocazional. Recunosc ca ma minteam singur, vroiam oglinda sa se rabateze...nu-mi folosea la nimic, da asa este masina din fabrica si e in garantie..Dar rama proiectorului ma deranja mai mult. Dar a trecut si asta..

    In decembrie anul trecut, probleme filtrul de particule, a 3-a oara. Stiam ca trebuie s-o scot la drum etc..
    Dupa 2 zile, eroare ACC. Citesc pe net, duc masina la spalat, eroarea sta cuminte acolo. Si ma enerveaza, Eroare filtru si ACC in acelasi timp.
    Sun Autoklass, ma cheama, intreb de ce ACC error pentru ca nu inteleg, tocmai parcam si a aparut eroare.
    - Autoklass: Pentru ca este in legatura cu filtrul de particule, am mers 2 zile cu eroarea si nu stiu ce lagatura are si doar un anumit numar de curatari puteti face dvs. si au pus-o pe stand sa faca curatarea, cost 250 de lei.
    - Eu: Pai nu v-a zis nimeni sa curatati filtrul de particule, tocmai am drum la Otopeni si se curatata singur. Am venit pentru ACC. Si care este legatura intre ACC si filtrul de particule?
    - Autoklass: Neinteligibil, date tehnice... si la urma Nu puteti face asta dvs, dar totusi va fac o favoare si nu va costa nimic,
    - OK am zis. Gratis e mai ieftin.
    In ianuarie, la vreo 2 saptamani eroare filtru particule. A 4-a. Ies cu ea la drum, se curata, dispare eroarea. N-a mai aparut pana acum.

    Intr-o zi, de plictiseala, am pus poza cu aroarea ACC si filtru de particule in acelasi timp, pe google la honda trading, acum 2 luni. In fiecare saptamana google imi trimite notificari ca poza mea a avut un nou record de vizualizari, de ordinul zecilor de mii. Oputeti vede scriind pe google honda Romania, apare in dreapta.

    In martie anul acesta, nu stiu cum am dat de pagina Autoklass Ploiesti pe Google si am scris un review.
    M-au identificat imediat chiar daca nu dadusem nici un contact, nume etc...M-au chemat sa discutam.
    M-au certat ca nu mi-am exprimat nemultumirea direct catre ei
    Le-am explicat ca am incercat, dar nu m-a luat nimeni in seama. Am reclamat culoarea diferita spate, am reclamat oglinda, am reclamat tapiteria crapata, volanul scorojit, ornamentul proiector.

    Dialog:
    - Autoklass Pai eu nu am primit nici o reclamatie
    - Eu Pai am reclamat, dansului, si am aratat cu degetul pe cineva. Dansului i-am spus.
    - Autoklass N-are nici o treaba trebuia sa reclamati celui care v-a dat cheia.
    Si a motivat cu ceva ce in mintea lui avea logica, dar eu nu intelegeam nimic. Deci imi explica ca trebuia sa reclam celui care mi-a dat cheia. Si cel caruia i-am dat cheia trebuie sa mi-o si dea. Pai am dat-o celor de la service si am luat-o de la cel cu reviziile. Ce era sa fac sa refuz sa iau masina?
    Dialogul continua:
    - Eu Pai dansul mi-a dat cheia, cel pe care l-am aratat cu degetul
    - Autoklass N-are cum, dansul e la revizii.
    - Eu ba are cum, a fost la vopsit bara spate si apoi a fost facuta revizia
    A dat-o in diverse, ca daca dvs. preferati sa va exprimati in mediul online n-aveti decat, in loc sa veniti la noi sa rezolvam problemele.
    Pai am venit, n-am rezolvat nimic, el nu ma crede, vrea sa par nebun. Si nu era angajat la Autoklass cand s-a facut reparatia si revizia, dar imi spunea ca nu are cum. Asta ma enerva mult mai rau dacat prostiile legate de cheie pe care le scotea pe gura.
    Bun, a trecut si asta.

    Mi- fost lovita iar masina, de data aceasta daune sunt: suport numar, suport suport numar, repozitionat bara fata. Se intampla,nu comentez de toti care au permis.
    Asigurari, autoklass, programari, etc..Iar n-a fost vina mea, dar am asigurare cu decontare directa, ma duc la asiguratorul meu.
    Vineri cand am fost programat de Gropama, trebuia sa merg la Autoklass pentru ca biroul Groupama, in ziua de vineri este la Autoklass. Poze, declaratii etc.. Arat ornamente sarite si bara fata deplasata cativa mm fata de aripa, imi da repozitionat bara fata, inlocuit suport numar si suport suport numar.
    Iau devizul si plec pentru ca deja nu mai vroiam sa aud de Autoklass.
    Luni merg la Autoklass sa las devizul, ma hotarasem s-o fac totusi acolo, nu-i nimic de vopsit, inlocuit suporti numar o fac si eu cu facultatea strazii, repozitionat bara adica demontat tot si montat la loc cum mi-a zis angajatul Groupama, ce poate sa fie greu? N-ar trebui sa mai am probleme cu Autoklass.

    In curte la Autoklass, parcat, fumam o tigare cu nevasta, iese un BMW cu spatele si ma loveste. Usor ce-i drept, revopsit iar bara spate si ornament haion, inlocuit ornament ( cel argintiu din spate) N-o mai bag la vopsit, sun la asigurari Programare Groupama la urgente, programare Autoklass pentru reparatie dar parca n-am curaj sa ma duc pentru ca stiu cum lucreaza.
    Trece ceva timp, pana la urma imi fac curaj, discut de vopsea spate sa nu mai iasa alta culoare, desigur ca mi se garanteaza stabilim detalii si la masina.Mi se spune ca au calculatoare pentru vpsea in functie de vechime m-au impresionat ce sa zic. am mai vazut odata ce-au calculat.
    Deci aveau de facut
    SPATE
    - VOPSIT BARA
    - INLOCUIT ORNAMENT HAION CU UNUL NOU
    - INLOCUIT ORMANET ARGINTIU BARA SPATE
    - INCLUIT UN SUPORT SENZOR DE PARCARE
    FATA
    - INLOCUIT SUPORT NUMAR
    - INLOCUIT SUPORT SUPORT NUMAR
    - REPOZITIONAT BARA FATA ( ASTA PRESUPUNE DEMONTAT TOT SI PUS INAPOI )
    Marti 9 septembrie, dimineata o las.
    Patit cu Autoklass, fac poze care se salveaza in icloud si orange cloud cu toata masina interior + exterior. Cu data si locatie pe ele.

    Vineri 13 septembrie sunt chemat sa o iau. Ajung dupa ora 17 cu un taxi. Vad masina in curte, ma uit, mi se pare alta culoare bara spate si ornametul de plastic de la roata stanga spate murdar de ceva ce pare vopsea.
    Intru inauntru, hotarat sa le ascut sfatul si sa nu mai mai plang in mediul online si sa fac reclamatii la ei.
    Ma astepta cel care ma certase in trecut, discutia cu cheia de mai sus, pregatit cu cheia in mana sa mi-o dea. Nu i-am mai spus ca nu i-am dat lui cheia pentru ca n-am chef de nimic. II spun ca refuz sa o iau imi zice sa vin cu el foarte sigur pe el ca ma face din vorbe cum probabil credea ca s-a intamplat data trecuta. Spun ce nu e bine in spate, ma contrazice evident.
    Merge si in fata, imi spune ca s-a dat de 2 ori jos bara din fata. Ma uit mai bine suport numar si suport suport numar neinlocuite.
    Ma uit si mai bine, ornamentele sarite 2-3 cm, fix cum erau, doar eu le-am impins inauntru. Ma uit la distanta dintre bara fata si aripa, aceea distanta, deplasata 2-3 mm.
    Vad negru in fata ochilor, dau in balbaiala de nervi scot telefonul si filmez.
    ABSOLUT NEATINSA IN PARTEA DIN FATA. 100 % NEATINSA !! POZELE DE LA ASIGURARI SI CU FILMAREA MEA O CONFIRMA. Neinlocuit suporti numar si nerepozitionat bara din fata.
    AICI FILMAREA https://www.youtube.com/watch?v=jE5j_czApZg
    Dar continua cu prosteala, ma ia in service sa-mi arate ca bara din spate e noua chiar daca trebuia vopsita doar, ornamentul nou, poate pun botul si iau masina si scapa de mine.. Deja nu mai parea interesant ce era in spate, nu facusera nimic in fata.
    Se jura ca a fost demontata bara fata de 2 ori si ca au uitat sa-mi schimbe suportii de numar.Se face singur incompetent. Mie nu-mi vine sa cred ce spune, ca-mi schimba suportii de numar, acum, pe loc, si sa iau masina.
    Vineri seara...E filmarea pe youtube, decupata si scurtata sa nu se vada fata.
    AM PLECAT FOARTE SUPARAT SI ENERVAT. FARA MASINA.
    Am mai postat ceva pe net pe undeva, parca un review pe google si ceva pe softpedia.
    Luni dimineata, enervat si hotarat sa rezolv odata pentru totdeauana problema, ma duc la Groupama in Ploiesti. Cer devizele care le-a trimis Autoklass catre ei spre decontare, mi le scot imediat, ii arat filmarea cum vroia sa-mi dea masina, neatinsa, fara sa execute nici o operatiune din deviz in partea din fata. Ajung la Autoklass, ma uit pe telefon pe net si gasesc numarul D-lui Director. Sun, explic situatia, cer sa vb. cu dansul, dar revin imediat la discutie pentru ca,

    Intre timp am primit rapuns oficial din alta sursa ca husele scaunelor, volanul, fac obiectul GARANTIEI, 3 ani. Pai si eu cand latram ca prostul ca sunt jerpelite? Le aratam la revizii? Imi spuneau ca nu am nici o garantie ca sunt consumabile. Mailuri fara raspuns?!? M-am enervat prea rau dar incarcam sa ma calmez, eram in sediul Autoklass si trebuie sa fiu calm si politicos.
    Revin la d-l Director, nu-i retin numele, nu caut iarasi pe Google, nu-mi pasa cum se numeste. Imi zice ca nu este disponibil, dar vine un Domn Director "de orice" sau "de altceva" de ce o fi, doar sa rezolve problema. De parca mi-ar pasa unde-i director Aduc in discutie toate problemele, de oglinda retrovizoare dreapta, de tapiterie "piele", de volan, arat filmarea cum vroiau sa-mi dea masina fara sa faca nimic in partea din fata din ce aveau in deviz. De vineri pana luni fusese informat, acum Dl Director "de altceva" mesteca si dansul placa cu " a fost demontata bara de 2 ori" .
    Bineinteles ca are acelasi stil, esti nebun, ca el nu are nici un email legat de tapiterie, volan etc..Cand i-am spus ca am raspuns oficial din alta sursa, mi-a replicat : Ati avut garantie 3 ani, nu mai aveti.

    PENTRU PRIMA DATA AM AUZIT CUVANTUL GARANTIE DE LA CINEVA DE LA AUTOKLASS.

    Si toti vor spune ca nu ai garantie daca-i intrebi, nu poti obtine un raspuns oficial orice ai face.
    Dar am avut, la trecut, pentru ca au trecut 3 ani. Ma gandesc prin cata prosteala am trecut. Nimeni nu a spuns cuvantul garantie vreodata. Mi-au aratat ca au schimbat suportii de numar de la masina si vroiau sa-mi dea masina. Le-am aratat ca nu este repozitionata bara, a ramas distanta dintre aripa si bara, a fost doar un pic impinsa tabla inauntru, ornamentele sunt inca iesite putin in afara.Deci n-a fost data jos bara inca. Le-am zis ca nu-mi convine culoarea din spate. M-au trimis la importator, ca-I bara noua vopsita de fabrica. Dupa toate astea nu mai cred nimic. Dar importatorul nu are telefon pe pagina, are doar un formular de contact care nu functioneaza. Discutiile au continuat, a ramas ca vor comada piesa "x" (x pentru ca habar nu am ce piese si nu-mi pasa, masina nu e bine facuta) si ca este necesara pentru repozitionat bara.

    In aceeasi seara, am inceput sa discut si eu cu prietenii, sa le spun de problema. N-am vorbit niciodata cu nimeni, doar sotia stia, a fost de cateva ori cu mine la Autoklass
    Mi-au explicat ca sunt fraier si nu stiu ce sa fac.
    Exista facebook si intr-o luna pot face daca nu milioane de oameni cel putin cateva sute de mii cu cont de Facebook sa vada filmarea si cum am luat teapa. Ca exista grupri de vanzari masini cu n'spe mii de oameni si da-u dau share acolo. Exista "share" dar eu nu am cont de facebook. I-am zis unei prietene sa posteze ea.
    Apoi am incercat iar sa contactez Honda Romania. Am intrat iar pe pagina, descriu problema, la final i-am facut JIGODII sau ceva similar convins ca da eroare.
    Pentru prima data insultam pe cineva de la Honda dar nu ma interesa. Fac print screen ca si prima data, poate da eroare. Apoi poza, sa se duca in cloud. Copiez intregul mesaj sa nu scriu din nou in caz de eroare.
    Trimit formularul, ce sa vezi DE DATA ASTA S-A TRIMIS !! INCREDIBIL.
    Deschid mailul, poate primesc vreo confirmare, iarasi incredibil, am un mail de la Honda ! Asteptam ceva de genul "am primit" "va vom contacta" cum se face de obicei.
    Deschid mailul.

    CONFIRMATI ABONAREA LA NEWSLETTER Bine dar eu nu m-am abonat la newsletter eu am probleme!!!! si vorbeam singur si injuram.....Tocmai m-am abonat la newsletter....ce sa zic, asta-mi trebuia mie acum....Si nu exisa buton de abonare newsletter in pagina, puteti verifica. Este forumular de contact unde scrii daca doresti informatii dar te aboneaza la newsletter.

    Ma enervez, dau un mail la Autoklass Ploiesti si pun in CC si adresa de email primita in mailul care-mi cerea sa confirm abonarea la newsletter.
    Explic ca mi-am dat seama cum am fost dus cu vorba atata timp si pentru faza ca n-au facut reparatiile din deviz dar insista ca s-au facut, i-am numit HOTI.

    Luni dupa-amiaza...
    Am zis GATA ! Sun avocat bun, cu vechime hotarat sa-i dau in judecata ca nu se mai poate. Imi explica multe, trebuiesc dovezi, ca ar fi bine sa ajungem la intelegere, dar daca nu ma razgandesc ma asteapta marti la tribunal.
    Marti la tribunal,adica ieri, 17.09.2019 discutam de vreo jumatate de ora cu avocatul. Am luat HDD de acasa cu back-up 28 GB de .pst de outlook pe anii trecuti sa-l pun la birou si sa caut mailurile. Ma suna cineva de la Autoklass ca piesa x necesara pentru a repozitiona bara vine intr-o saptama si sa vin sa-mi dea masina la schimb, probabil pentru faptul ca se implineau 2 saptamani cand venea piesa de cand era masina la ei.. La-am zis ca am niste treaba, iau un taxi si vin. Mai stau o ora si jumate, poate 2 cu avocatul, iau taxi merg la Autoklass.
    In timp ce faceau actele sa-mi dea masina, Domnul "cu cheia", imi spune ca d-l director vrea sa vb cu mine. Urc, discutam, evident ca sunt nebun, ca n-am dreptate si i-am mai facut si HOTI. Ah...Deci mailurile de la mine le primiti....dar nu le gasiti decat pe cele care va convin. Si da, acesta era de fapt singurul motiv! O iau de la capat, oglinda, tapiterie, volan, calitatea lucrarilor, filmari etc... N-am dreptate evident. Directorul " de altceva" era si dansul acolo, imi spune ca n-a gasit nici un mail dupa seria mea de sasiu. N-am dat nicidata seria de sasiu in mail...Am vrut doar sa mi se confirme sau infirme existenta garantiei. Ca i-au chemat pe cei de la Honda Romania maine in Ploiesti. Azi e " maine" ca-i trecut de 2 dimineata....si eu stau sa se incarce 28 gb de backup de mailuri si scriu aici. Si am plecat de la Autoklass cu masina de schimb, o Honda Hibrid, masina de drive test, pe care am hotarat s-o duc maine inapoi, pentru ca nu e oferita din bun simt cum trebuia. E din ura si oftica ca mi-am cerut drepturile, si nu m-am mai lasat prostit. Si prefer sa-mi iau masina cand decid cei de la Autoklass. Si da, o sa-i fac in continuare HOTI, atata timp cat pozele de la asigurator si filmare mea din momentul cand m-au chemat sa iau masina arata clar si fara nuciun dubiu ca NU AU ATINS-O absolut deloc. Daunele dupa "reparatia" lor sunt identice si nu trebuie sa fi inteligent sa vezi asta. Si incercau sa ma forteze oarecum s-o iau asa, cum am luat-o de fiecare data, cu probleme. Si va spun, masina cu 31000 de km la bord arata jalnic si sper s-o vand la jumatate de pret si sa uit ca am avut vreodata HONDA. Am fost cu bun simt, am inghitit bataia de joc si pe deasupra am fost tot timpul politicos. Si mi-am tinut gura...Bine... pana ieri sau alaltaieri....
    Si ramai cu o doza mare de frustrare cand toti angajatii sunt politicosi si-ti spun: aveti dreptate este foarte normal sa primiti un raspuns oficial, aveti mailul meu pe cartea de vizita, imi trimiteti mie mail si-l dau mai departe. Si acei oameni stiu ca nu vei primi nici un raspuns vreodata. Si tu nu te gandesti ca nu vei primi raspuns, doar ti-a garantat.. Dar pot intocmi imediat un deviz daca esti dispus sa platesti..
    Si ce bine m-am simtit cand eram in masina la scoala sa-mi iau copilul si un domn a venit la mine pentru ca a citit Honda Hybrid pe masina si mi-a cerut informatii pentru ca tocmai dorea sa-si cumpere o Toyota Hybrid si i-am zis sa-si vada de treaba, sa-si ia Toyota dar eu nu stiu nimic de nici un hybrid… Si omul e hotarat acum sa-si ia Toyota…

  • #2
    Wow. Un adevarat roman. Dupa 3 randuri am cedat.

    Comment


    • #3
      DOAMNE. FERESTE.

      Suna a scenariu de sitcom prost. Daca nu vedeam filmarea as fi zis ca e calomnie.

      Mult noroc! Macar in continuare, daca pana acum nu ati avut.
      '08 Honda Civic Type S 1.8 i-VTEC

      Comment


      • #4
        Eu am citit, si chiar cu mare atentie.
        Ce trist.
        Ce cumplit.
        Problema este ca pe mapamond exista insa peste tot neprofesionisti si hoti in domeniul reparatiilor si vanzarii de masini. Dar asa ceva... incredibil...
        Inteleg perfect punctul de vedere al domnului vallentin24.
        Din pacate nu cred ca exista solutii. Cei de la Ploiesti asa vor fi si asa vor face indiferent de ce se va intampla.
        Chiar sunt curios daca vor raspunde aici, si daca vom avea parte de un dialog.
        Ar fi extrem de interesant, conform principiului "audiatur et altera pars".
        Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
        now: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T

        Comment


        • #5
          e foarte trist. Si astea se intampla pentru ca in ultimii ani, trebuie sa apelam din ce in ce mai des la serviceurile honda si acum de fapt vedem adevarata fata a lor.

          Comment


          • #6
            Trist...si puteti gasi multe povestiri asemanatoare cu plangeri catre Autoklass....daca aveti un avocat bun merita dati in judecata si cerut daune ...nu isi ia nimeni masina noua de 37000 euro sa o schimbe in 3 ani...
            Honda Accord CU2 - M/T

            Comment


            • #7
              Aceasta atitudine se regaseste si la ceilalti dealeri (fie ca vand Honda, VW, Skoda, Renault, etc.). Problema este ca nu luam atitudine. Daca toti cei nedreptatiti ar opta sa isi faca dreptate in instanta s-ar vedea o schimbare drastica din partea service-urilor auto (in speta reprezentante). Bafta in continuare si nu ierta nimic! Doar asa vor fi descurajati sa mai „rezolve” in bataie de joc problemele clientilor!

              Comment


              • #8
                Un cocktail romanesc compus din incompetenta, nepasare, amatorism si ghinion ca ai ajuns pe mainile lor...
                Sper sa iti rezolvi problema si sa treci cu bine peste !

                Comment


                • #9
                  Nici Casa Auto Iasi nu e departe. Din pacate nici cei de la HTR nu isi prea dau interesul in a rezolva tipul asta de comportament al dealerilor. Si uite asa e full la Asko si ei nu inteleg de ce vine lumea din toata tara

                  Comment


                  • #10
                    Am crezut ca astfel de oameni au disparut la inceputul anilor 2k, dar se pare ca nu. E trist si e si mai trist ca ramai cu o imagine proasta asupra marcii. Cei din Bucuresti nu m-au dezamagit si sper sa nu o faca. Se plangeau oameni si prin state ca gaseau masinile cu km facuti, cu volan transpirat si tapiterii murdare. Inacceptabil!
                    '18 Honda Civic Type-R FK8, 2.0 VTEC Turbo, 320 HP, Championship White
                    '10 Honda Civic Type-R FN2, 2.0 i-VTEC. 201 HP, Championship White
                    Ex '10 Honda Civic 5D FK2, 1.8 i-VTEC, 140 HP, Milano Red

                    "Without music, life would be a mistake" - Friedrich Nietzsche

                    Comment


                    • #11
                      Pentru cei care nu prea au rabdare sa citeasca o sa adaug cateva poze "before, after" de la cate o reparatie.

                      Comment


                      • #12
                        Pentru probleme legate de tapiterie si uzura volan Autoklass Ploiesti mi-a spus clar ca nu am nici o garantie, sa contactez importatorul poate pot face ei ceva. Importatorul nu poate fi contactat de paduchi ca mine....Poate vi se pare o gluma dar cand ai probleme si esti trimis la importator nu-ti mai vine sa razi. incercati sa ontineti o informatie de la Honda Romania, va veti abona la newsletter ai atat.

                        Comment


                        • #13
                          Imi pare rau sa citesc mizeriile descrise mai sus. Nu ar trebui sa existe.

                          Ce hartii semnate si stampilate de cei de la Autoklass Ploiesti cu defectele semnalate ai (oglinda, scaune piele, vopsea neconforma, montaj bara defectuos/nereparat)? Ma refer la Bon de comanda, Bon de intrare in service, etc.
                          '10 Honda Insight 1.3 IMA Hybrid, Nighthawk Black

                          Comment


                          • #14
                            Imi pare rau sa citesc asa ceva dar nu pot decit sa subscriu. I-am declarat non grata din prima.
                            Am scris acum, naiba, 8 ani?, despre prima si ultima mea vizita la respectivii. Luasem un lemn de pe jos la viteza maricica si trebuia doar schimbata contraaripa dreapta fata. Asta e, cumpar una originala si ma duc la ei, ocazie cu care dorelul mi-a indoit (putin) aripa! In timp ce-mi facea asta vorbeam cu ceva agent de vinzari care mai ca ma trata ca pe un vierme ca deh, am Honda nu Merc. Ce vorbesti, Frantz?
                            Cred ca si Groupama are un interes in cazul tau din moment ce au platit piese si reparatii care nu s-au facut. Ar fi un aliat puternic. Armata de avocati si luate septe piei de pe ei!
                            Celorlalti hondari sa va fie invatatura de minte sa nu va calce vreodata pneurile pe la Autoklass Ploiesti.
                            "In theory, there is no difference between theory and practice. In practice, there is."

                            Comment


                            • #15
                              Daca vrei iti dau mailul unei persoane care mi-a raspuns mie de la HTR. ii scrii direct lui.

                              Comment

                              Working...
                              X