ATENTIE la service-ul CARPATI MOTOR Bucuresti servicii voptistori​e!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ATENTIE la service-ul CARPATI MOTOR Bucuresti servicii voptistori​e!

    Salutare,

    Pe scurt, sa va rezervati timp si pentru intoarcerea si petrecerea altor cateva zile prin service pentru a rezolva problemele aparute in garantie datorate serviciilor de proasta calitate oferite de acest service.

    Acum 3 ani am facut un effort si am decis sa vopsesc toata masina un accord din 2004, normal in ideea ca va arata mult mai bine dupa aceasta operatiune. Da a aratat primul an, dupa care a inceput sa sara lacul de pe capota , acoperis, portbagaj , stalpi , usi etc . Greseala mea a fost ca vazand cate 1-2cm2 de lac sarit nu le-am dat atentie crezand ca sunt de la pietre ocazionale si n-am folosit produsul in conditii optime. Dupa 2 ani si (adica dupa iesirea din garantie) se desprind fasii de lac de pe masina masina arata muult mai rau ca inainte sa o vopsesc . Ce sa spun a iesit din garantie e ok, dar sa obtii un serviciu de asa proasta calitate de la un service Honda nu credeam ca se poate . Explicatii de genul este lacul pe baza de apa, nu s-a vopsit la temperature optima, apare situatia asta la culoare asta, nu ma intereseaza pe mine ca utilizator 6-7 ani nu a zburat lacul de pe masina o folosesc in aceleasi conditii si zboara tot lacul.

    Nu pot sa cred ca la nivelul tehnologiei si pretului pe serviciu din secolul 21 intr-un service de renume international sa se obtina o calitate atat de slaba.


    Initiativele de calitate Honda si strategia de calitate:

    Aspiram la 120% pentru calitatea produsului

    “Trebuie sa atingem 120% din calitatea produselor. Daca 99% din produsele pe care le facem sunt perfecte, acest lucru ar fi un record chiar bun. Cu toate acestea, clientii care devin detinatorii celui 1% din produse vor considera cu siguranta ca produsele lor sunt 100% deficiente. Este inacceptabil chiar si pentru un client dintr-o mie - chiar si pentru 1 din 10.000- sa primeasca un produs defect. De aceea noi aspiram la 120%.’’


    Radu

    ca fapt divers: In ce service de renume din Bucuresti poti sa vezi un mecanic cu o salopeta pe care scrie Renault service, un altul cu o salopeta pe care scrie Vergilius service ? CARPATI MOTOR HONDA ROMANIA BUCURESTI
    Last edited by hondatu; 13-11-13, 16:35.
    Honda Accord 2.4i 2004 Ex

  • #2
    Cam trista situatia. Am ajuns la Carpati foarte rar spre deloc si se pare ca am fost inspirat !
    Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
    "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
    "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

    Comment


    • #3
      Eu m-am invatat minte. Pentru vopsitorie numai service care face exclusiv aceasta treaba. La Carpati nu am fost decat pentru mici probleme mecanice. Am vopsit la ASKO si povestea o cunoasteti...si se vede si in ziua de astazi..cu ochiul liber.
      Our AWD differential is too weak to propel the car when front traction is lost.....

      Comment


      • #4
        Pt vopsit o sa caut alte variante !
        Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
        "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
        "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

        Comment


        • #5
          Originally posted by FLORIN CRISTEA View Post
          Eu m-am invatat minte. Pentru vopsitorie numai service care face exclusiv aceasta treaba. La Carpati nu am fost decat pentru mici probleme mecanice. Am vopsit la ASKO si povestea o cunoasteti...si se vede si in ziua de astazi..cu ochiul liber.
          Sa zici merci ca nu se cojeste, cum povesteste baiatul asta!
          Si mai las-o la soare, ca incet, incet dispare diferenta!
          O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

          Comment


          • #6
            Nu dispare...se accentueaza.
            Our AWD differential is too weak to propel the car when front traction is lost.....

            Comment


            • #7
              Eu am vopsit Civic-ul, cat si alte masini la Carpati (in ultimii 3 ani), si de fiecare data au iesit impecabile: cu nivelul de metalizare/perla corect pe cat posibil, fara diferente de culoare intre reperele vechi si cele noi. Nu am nici o afinitate cu ei, dar eu pur si simplu am fost multumit de serviciile lor, comparativ cu alte marci, precum Toyota de exemplu. Sau service-uri de cartier/multimarca/vopsitorie, unde nu intotdeauna iesea ce trebuia, sau mai rau, dupa ceva vreme incepeau sa se vada pete de rugina pe dedesubt, sa se exfolieze,etc.
              Cel putin in cazul meu, de mai bine de 10 ani de cand tot vad masini vopsite prin diferite service-uri, pana acum cele efectuate la Carpati au fost cele mai bune.

              De asemenea, avand in vedere ca vopsitoria e mai tot timpul ocupata, ma gandesc ca daca erau atat de slabi pe cat sunt acuzati, s-ar fi lasat de meserie pana acum...
              Si poate s-au mai schimbat si oamenii in ultimii ani, poate acum este altceva, si pur si simplu am avut eu noroc; cert este ca pe mine m-au convins ca vopsesc bine

              Comment


              • #8
                Serviciile de vopsitorie de la Carpati Motor sunt mizerabile. Azi am scos masina din service si spoilerul fata (reperul vopsit) arata mizerabil.
                Revin in curand cu povestea completa. Sunt prea nervos si nu vreau sa folosesc un limbaj sub demnitatea mea si a acestui forum.

                Comment


                • #9
                  Nu-i lasa....daca nu este ok lucrarea...si sunt evidente urmele nepriceperii lor du-te peste ei. Nu face ce am facut eu si acum inca mai am 2 culori pe masina....plus ca ce am facut la ASKO a inceput sa se cam cojească. Indiferent ca lucrarea e platita de tine sau asigurare CASCO trebuie sa fie foarte bine executata. Daca s-a gresit se revopseste....
                  Succes...


                  Sent from my iPhone using Tapatalk 2
                  Our AWD differential is too weak to propel the car when front traction is lost.....

                  Comment


                  • #10
                    Sa povestim pe scurt "intamplarea".
                    Am vopsit acum aprox. 2 ani spoilerul fata la Carpati Motor. (gasit zgariat in parcare)
                    Vara trecuta (august) a inceput sa se exfolieze lacul. Ma duc, le explic situatia si primesc asigurarea ca atunci cand vin la prima revizie se remediaza problema.
                    Vineri (11.04) ma duc sa fac programare, intreb daca este posibila si remedierea spoilerului si sunt programat pentru luni (14.04).
                    Luni las masina in service pentru revizie+spoiler. Sunt asigurat de reprezentantul CM ca spoilerul se revopseste integral cu reperul demontat de pe masina.
                    La 17:00 ma duc sa ridic masina si surpriza ! - spoiler retusat, fara demontare, diferenta de culoare, zone gazate si cel mai suparator, zonele nevopsite (spoiler inferior si bandou aripa) vopsite si gazate in zona unde s-a facut izolarea (probabil cu banda adeziva). Sumarizand - O MARE TIGANIE.
                    Imi pastrez calmul, le explica ca nu ridic masina in halul in care arata, rep. CM isi cere scuze (zice ca nu a vazut masina !) si ma asigura ca pana maine (marti) situatia se remediaza.
                    Ridic ieri (marti) masina astfel:
                    - spoilerul vopsit integral dar probabil nepregatit inainte de vopsire (prezinta impuritati in vosea, adancituri, zone de gazare la extremitatile inferioare)
                    - zonele gazate si vopsite initial pe suprafetele nevopsite au fost curatate partial iar acolo unde au fost curatate (probabil mecanic) zona este ZGARIATA.

                    Am avut o discutie telefonica cu dl. Guta (nu era in service cand am ridicat masina) in care mi-am varsat tot naduful (in limitele bunului simt).

                    No other comments.

                    Ce urmeaza:
                    - am depus deja reclamatie la Honda Romania
                    - daca Honda nu ia nici o masura - Protectia Consumatorului si Honda International.

                    De ce toate astea.
                    - consider ca o masina de peste 20.000 EURO nu trebuie "tratata" ca un harb vopsit in curte de niste "t......"
                    - nu vreau sa fiu bataia de joc a unor indivizi care nu inteleg ca un CLIENT trebuie tratat ca un CLIENT (si aici ma refer la vopsirea in bataie de joc, a doua oara, cu suprafata nepregatita corespunzatror, pe care o iau deja ca pe ceva personal - ceva la genul "da-l in masa cu spoilerul lui, ce tot face atatea figuri?")
                    Last edited by gvipm; 16-04-14, 09:56.

                    Comment


                    • #11
                      Oare au "externalizat" procesul?
                      Nu-mi explic altfel cum de un service Honda face asa porcarii....
                      Mazda 6 Kombi, 2.5l, 192 CP, Soul Red


                      Comment


                      • #12
                        Nu ma mira din partea Carpati .....mie personal imi aduce a service de mana a 2-a cu sigla honda.Eu am avut o experienta neplacuta cu ei in care s-au dovedit foarte nesimtiti(mai aveau max 5 min treaba dar venea pauza de masa si m-au pus sa astept o ora pentru 5 min de treaba.....pauza de masa e sfanta in Romania)

                        Comment


                        • #13
                          Exact de asta vorbesc si eu. NESIMTIRE.
                          Nu ii intereseaza daca un client pleca multumit sau in pragul unui atac cerebral.

                          Comment

                          Working...
                          X