Pentru ca ne place Jazz-ul, am zis sa forțăm puțin nota și sa încercăm un Jazz mai gras și cu mai mulți steroizi, asa că am achiziționat recent un FR-V.
Nu știu precis ce nivel de echipare este asa ca l-am considerat un EX, având trapă electrică și tapiseria scaunelor albastru închis, total diferit de cele uzuale gri.
Din punctul meu de vedere, mașina pare total în mințile ei, a fost revopsita aproape integral, a fost tratată pe dedesubt complet de rugină, are distribuția schimbata cu piese OEM de circa 4k km. In bord afișează 216k acum.
Are oarece uzura accentuata pe plasticele de la uși și prin portbagaj, insa chiar e foarte predispus la astfel de uzuri materialul ala.
Singura chestie care mă "deranjează" momentan, este ca frana tine jos, aproape de podea, iar eu vin de pe 2 Jazz-uri CVT și un Opel Zafira la care franele îngheață în primii 2-3 cm de apăsare. O sa încerc o revizie a frânelor, deși pare a avea discuri și plăcuțe relativ noi pe față și foarte noi pe spate, iar lichidul de frână e perfect curat și la nivel.
Va fi mașină de concediu și în câteva luni, va locui în garaj (sper eu încălzit pe timp de iarnă). Anul acesta sper să-l construiesc, măcar la nivel de pereți + acoperiș și o rampă dacă îmi ies cărțile cum vreau eu.
Pentru intrebări și sesizări, va rugăm să vă adresați la dept. de relații cu clienții!
Atașez pozne cu nesuferita, mâine o înmatriculez definitiv pe Bucuresti.
Nu știu precis ce nivel de echipare este asa ca l-am considerat un EX, având trapă electrică și tapiseria scaunelor albastru închis, total diferit de cele uzuale gri.
Din punctul meu de vedere, mașina pare total în mințile ei, a fost revopsita aproape integral, a fost tratată pe dedesubt complet de rugină, are distribuția schimbata cu piese OEM de circa 4k km. In bord afișează 216k acum.
Are oarece uzura accentuata pe plasticele de la uși și prin portbagaj, insa chiar e foarte predispus la astfel de uzuri materialul ala.
Singura chestie care mă "deranjează" momentan, este ca frana tine jos, aproape de podea, iar eu vin de pe 2 Jazz-uri CVT și un Opel Zafira la care franele îngheață în primii 2-3 cm de apăsare. O sa încerc o revizie a frânelor, deși pare a avea discuri și plăcuțe relativ noi pe față și foarte noi pe spate, iar lichidul de frână e perfect curat și la nivel.
Va fi mașină de concediu și în câteva luni, va locui în garaj (sper eu încălzit pe timp de iarnă). Anul acesta sper să-l construiesc, măcar la nivel de pereți + acoperiș și o rampă dacă îmi ies cărțile cum vreau eu.
Pentru intrebări și sesizări, va rugăm să vă adresați la dept. de relații cu clienții!

Atașez pozne cu nesuferita, mâine o înmatriculez definitiv pe Bucuresti.
Comment