FBogdan: 2007 Honda FR-V, EX 1.8 i-vtec automatic, Milano Red

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • FBogdan: 2007 Honda FR-V, EX 1.8 i-vtec automatic, Milano Red

    Pentru ca ne place Jazz-ul, am zis sa forțăm puțin nota și sa încercăm un Jazz mai gras și cu mai mulți steroizi, asa că am achiziționat recent un FR-V.
    Nu știu precis ce nivel de echipare este asa ca l-am considerat un EX, având trapă electrică și tapiseria scaunelor albastru închis, total diferit de cele uzuale gri.
    Din punctul meu de vedere, mașina pare total în mințile ei, a fost revopsita aproape integral, a fost tratată pe dedesubt complet de rugină, are distribuția schimbata cu piese OEM de circa 4k km. In bord afișează 216k acum.
    Are oarece uzura accentuata pe plasticele de la uși și prin portbagaj, insa chiar e foarte predispus la astfel de uzuri materialul ala.
    Singura chestie care mă "deranjează" momentan, este ca frana tine jos, aproape de podea, iar eu vin de pe 2 Jazz-uri CVT și un Opel Zafira la care franele îngheață în primii 2-3 cm de apăsare. O sa încerc o revizie a frânelor, deși pare a avea discuri și plăcuțe relativ noi pe față și foarte noi pe spate, iar lichidul de frână e perfect curat și la nivel.
    Va fi mașină de concediu și în câteva luni, va locui în garaj (sper eu încălzit pe timp de iarnă). Anul acesta sper să-l construiesc, măcar la nivel de pereți + acoperiș și o rampă dacă îmi ies cărțile cum vreau eu.
    Pentru intrebări și sesizări, va rugăm să vă adresați la dept. de relații cu clienții!
    Atașez pozne cu nesuferita, mâine o înmatriculez definitiv pe Bucuresti.
    Attached Files
    Era asa de frig afara, incat atunci cand am vrut sa-l scuip pe unul, i-am infipt un țurțure in gat!

  • #2
    Update!
    I-am cumparat nesuferitei jante R17 OEM Honda, second hand, nu noi, de la un fost proprietar de Accord care ramasese cu ele prin garaj. Ideea e să ii pun anvelope de vara R17, dar aman investiția pana la anul, ca momentan nu circul cu nesuferita și pana vand eu alta mașina, opresc investițiile în ea.
    Era asa de frig afara, incat atunci cand am vrut sa-l scuip pe unul, i-am infipt un țurțure in gat!

    Comment


    • #3
      Update!

      Masina a primit kituri de reconditionare pentru toti cei 4 etrierii de frana (pistoane + garnituri) + placute frana spate (desi nu erau necesare neaparat).
      S-a semnalat la ITP ca 2 roti franeaza prost si am decis sa-i reconditionez pe toti 4.
      Amenda totala pentru piese si manopera, circa 1100 lei.
      Era asa de frig afara, incat atunci cand am vrut sa-l scuip pe unul, i-am infipt un țurțure in gat!

      Comment


      • #4
        Update!
        Masina a primit amortizoare noi fata OEM Honda, pivoti noi fata brand Ashuki si bujii noi NGK iridium.
        Piesele, mai putin bujiile au fost comandate din Olanda de la AKR Performance.
        Recomand site-ul, au multe piese OEM sau AM pentru o gramada de modele Honda mai vechi.
        Amortizoarele, desi sunt identice cu cele vechi (care vor fi reconditionate profesional), par a fi totusi mai inalte si ceva mai rigide, posibil sa fie de Civic, ca difera putin codul fata de ce-mi rezulta mie la cautare. Oricum, cei de la AKR Performance au garantat ca se potrivesc inainte sa postez comanda si au avut dreptate, se potrivesc perfect.
        Scorul total cu transport pentru amortizoare si pivoti a fost de 422 Euro + circa 700 lei manopera la doctorul masinii daca imi amintesc bine.
        Desi am cautat peste tot pivoti SANKEI 555 am gasit doar pe autodoc24, unde insa nu functioneaza sa achizitionez nici cu card de debit, nici cu card de credit, nu mi-am dat seama de ce, erori la procesarea tranzactiei. Suportul de la Autodoc spune ca banca mea blocheaza tranzactia ca este externa, insa e bullshit, ca pe site la AKR in Olanda si pe multe alte site-uri externe platesc fara probleme cu oricare dintre carduri.
        O alta chestie dubioasa, este faptul ca par sa existe 2 dimensiuni de pivoti, difera putin dimensiunea conului sus, unde se prinde de fuzeta. Nimeni nu a reusit sa-mi explice care ar fi versiunea buna pentru masina mea, nici macar suportul de la Autodoc, care spun ca ambii se potrivesc
        Daca aveti vreo sursa de unde pot cumpara piese SANKEI 555, rog lasati un link sau o recomandare ceva.

        Sa auzim de bine!
        fbogdan
        Senior Member
        Last edited by fbogdan; 16-04-24, 12:09.
        Era asa de frig afara, incat atunci cand am vrut sa-l scuip pe unul, i-am infipt un țurțure in gat!

        Comment


        • #5
          Salut , eu am gasit Sankei 555 pentru civicul meu doar in 2 locuri , pe webpiesa.ro ( bucuresti , pe eminescu ) sau pe allegro.pl in polonia ., de unde am si comandat. Poti incerca dupa codul oem sa verifici daca pot aduce sau au pe stoc cei de la webpiesa. Pe Allegro am luat capetele de bara si pivotii , platit cu card ajuns in 6 zile. ( am plasat comanda joi si au ajuns miercuri.)

          Spor , succes.
          Touge is what we live for

          Wait for it...... Here we go ....... Bwwwwaaaaaaahhhhhh!

          Comment


          • #6
            Originally posted by Vali_lj View Post
            Salut , eu am gasit Sankei 555 pentru civicul meu doar in 2 locuri , pe webpiesa.ro ( bucuresti , pe eminescu ) sau pe allegro.pl in polonia ., de unde am si comandat. Poti incerca dupa codul oem sa verifici daca pot aduce sau au pe stoc cei de la webpiesa. Pe Allegro am luat capetele de bara si pivotii , platit cu card ajuns in 6 zile. ( am plasat comanda joi si au ajuns miercuri.)

            Spor , succes.
            Salut!

            Multumesc mult de pontul cu webpiesa, intr-adevar au pivoti Sankei 555. Super informatia, apreciez.
            Masina a primit kit GLP Tomasetto Stag Premium cu rezervor in locul rotii de rezerva si cu instalatie Valve Care (protectie supape). Investitia a costat 5600 RON
            Intre timp am comandat din republica Moldova un set de intaltare de 3 cm, dedicat pentru FR-V, fabricat din duraluminiu. Cost kit fata + spate 110 EURO, curier inclus.
            S-a constatat ca masina mea are un inaltator custom pentru puntea fata cand am schimbat amortizoarele.
            Cu noile amortizore s-a ridicat mai mult de bot si a devenit putin mai rigida. Farurile bat usor cam sus, desi au auto leveling (sunt xenon, model D2S cred).
            Am si atins usor cu sistemul de remorcare de o bordura relativ mica, atunci cand am coborat-o si atunci am decis ca vreau inaltare pe spate.
            Maine se monteaza si vedem cum sta masina, poate rezolva putin si din camberul negativ. Rotile spate cad usor cu baza spre exterior pe asfalt si parca am o mica senzatie de topaiala cand fortez in curbe si sunt denivelari pe sosea.
            Sper saptamana asta sa ajung si la o investigatie pe sistemul de climatizare, ca brusc a incetat sa mai bage aer rece prin luna Martie.
            Sa auzim de bine!
            Attached Files
            Era asa de frig afara, incat atunci cand am vrut sa-l scuip pe unul, i-am infipt un țurțure in gat!

            Comment


            • #7
              Update Iunie!

              S-a montat kit-ul de inaltare doar pentru puntea spate.
              Exact cum banuiam, a rezolvat in proportie foarte mare, caderea rotilor spate pe asfalt (aveam un camber negativ pronuntat). Acum este mai rigida putin pe puntea spate si nu mai da senzatia aia de topaiala in viraje pe drum denivelat.
              Totul bine la sistemul de climatizare, s-a identificat o pierdere minora de freon, insa fiind doar o pata minuscula in zona compresor, mi s-a recomandat sa nu se intervina cu o reparatie si sa asteptam sa vedem cat de repede se goleste.
              Curand la revizia de 1000 km + reglaje aditionale la instalatia GPL, careia i-am gasit deja 2 bube pe care sper sa le rezolve la revizie. Mananca prea mult gaz versus consumul pe benzina (12% benzina versus 15.5% gaz pe regim de oras - Bucuresti), iar instalatia nu declanseaza automat opritorul atunci cand este plina in jur de 80% la alimentare.

              Am inceput sa ma obisnuiesc cu dimensiunile masinii si sa o conduc mai relaxat , mai natural. Inca nu ma pot obisnui cu lipsa de putere, mai ales la regim de autostrada, eu venind de pe 200CP benzina turbo, sunt obisnuit ca atunci cand am 140 si apas acceleratia, sa se intample repede niste chestii ....insa cu FR-V-ul cu cutie automata nu prea se mai intampla nimic notabil.
              Macar e comoda la condus, silentioasa si are o directie placuta...chiar incisiva as putea spune.

              Sa auzim de bine!


              Era asa de frig afara, incat atunci cand am vrut sa-l scuip pe unul, i-am infipt un țurțure in gat!

              Comment


              • #8
                Făcut un drum pana pe litoral și înapoi. E foarte ok dacă n-ai pretenții sportive de la ea, merge ca unsa la 130-140, neașteptat de jos turometrul, cam 2800 rpm la 130 km/h.
                Leneșă în accelerări si depasiri pornind de la viteze mari, e mai vioaie jos, pana în 100 km/h
                Era asa de frig afara, incat atunci cand am vrut sa-l scuip pe unul, i-am infipt un țurțure in gat!

                Comment


                • #9
                  Update - aproximativ 227.000 km!
                  Am facut un concediu de vreo 9 zile si aproximativ 2800 km in Turcia mai la sud de Izmir (zona Didim).
                  Masinuta a mers foarte bine, doar ca la intoarcere am constatat ca nu mai baga rece cu aerul conditionat pornit. Nu avea nici macar 3000 de km de cand a fost revizuita si umpluta cu freon instalatia de climatizare. O sa o duc la doctor din nou.
                  Partea buna e ca in Turcia o umplere cu freon m-a costat 30$, mult mai ieftin ca la noi.
                  Urmeaza o revizie completa pentru motor, posibil si pentru cutie dar trebuie verificata starea uleiului.
                  Mi-au sosit din Japonia niste piese OE, printre care si rulmentii amortizoarelor fata, o sa cer sa se dea jos amortizoarele fata + flansele , sa inspectam ce e cu improvizatia aia de inaltatoare si eventual sa montam in locul lor flanse noi + inaltatoarele dedicate de 3CM pe care eu le-am cumparat oricum.
                  Sunt in dubii despre ce ulei sa-i pun. Actualmente in masina este un Liqui Molly 5W40, care are cam 12K km si aproape 2 ani (in primul an s-au mers doar 2000km cu ea).
                  O sa incerc un 0W20 Honda, dar eu am dubii cu uleiul asta, pare a fi bun maxim 5000km din ce am testat eu pana acum.
                  fbogdan
                  Senior Member
                  Last edited by fbogdan; 16-09-24, 16:47.
                  Era asa de frig afara, incat atunci cand am vrut sa-l scuip pe unul, i-am infipt un țurțure in gat!

                  Comment


                  • #10
                    Eu n-am deloc incredere in uleiurile astea noi subtirele. In plus motorul tau a fost gindit pentru uleiuri mai groase. Ca opinie l-as tine tot pe 5W40, Liqui Moly daca asta-i place motorului tau, schimbat la 10000 km si asta e
                    "In theory, there is no difference between theory and practice. In practice, there is."

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Io si Ea View Post
                      Eu n-am deloc incredere in uleiurile astea noi subtirele. In plus motorul tau a fost gindit pentru uleiuri mai groase. Ca opinie l-as tine tot pe 5W40, Liqui Moly daca asta-i place motorului tau, schimbat la 10000 km si asta e
                      Nici eu nu prea am incredere in 0W20, cred ca e potrivit pentru eficienta de consum carburant si doar pentru climatele mai reci (gen UK)
                      Era asa de frig afara, incat atunci cand am vrut sa-l scuip pe unul, i-am infipt un țurțure in gat!

                      Comment


                      • #12
                        Update!
                        După ce am dus masina la o constatare pentru pierderea de freon, ieri (24 Sept) s-a intervenit și pentru reparatie. S-au schimbat 2 oringuri la compresor și un surub care era sficuit. Sa vedem acum dacă mai avem pierderi. Cost total 250 lei, mai mult manopera decât piesele, datorita pozitionarii incomode
                        După ce ii voi face revizia + ceva interventii pe la flansele amortizoarelor față, mașina vs intra in hibernate și nu se va mai circula mult cu ea pana la primăvară.
                        Cheers!
                        Era asa de frig afara, incat atunci cand am vrut sa-l scuip pe unul, i-am infipt un țurțure in gat!

                        Comment


                        • #13
                          Update 225.300 km!
                          Revizie făcută acum 2 zile.
                          Am mers pe ulei Honda 0w20, sa vedem cum se comporta și dacă îl consuma, avea Liqui Molly 5W40 în motor, nu l-a consumat deloc, desi avea circa 12k km de la schimb.
                          Filtrul ulei OEM Honda, filtru de habitaclu Denso si cel de aer ceva JC Premium parca. Cost total ~ 400 lei.
                          Am dat comanda can de toate piesele din capul de sus al amortizoarelor (flanse, rulmenti, protectii, etc), ca sa se poate interveni asupra improvizației de înălțătoare pe puntea față. Am înălțătoare dedicate, vedem dacă e necesar sa le montez ulterior. Cost piese 740 lei, unele pe original Honda.
                          Sa auzim de bine!
                          Era asa de frig afara, incat atunci cand am vrut sa-l scuip pe unul, i-am infipt un țurțure in gat!

                          Comment


                          • #14
                            Update 226.500 km!

                            Rezolvat problema inaltatoarelor pe puntea fata.
                            S-a scos improvizatia si am montat inaltatoare dedicate. Am scapat de scartaieli si troncanituri care apareau la gropi mici in viraje.
                            S-au montat flanse noi + rulmenti KYB, protectii de cauciuc noi in pe talerele amortizoarelor + kit-ul dedicat pentru inaltare de 3 cm.
                            Ciudatenia e ca desi am scos improvizatia de inaltator de circa 4 cm si am pus la loc 3 cm, masina pare usor mai inalta de bot acum.
                            Sper sa se mai lase putin, cred, dupa ce se prezeaza mai bine cauciucurile noi de la talerele amortizoarelor.
                            Sa auzim de bine!
                            Era asa de frig afara, incat atunci cand am vrut sa-l scuip pe unul, i-am infipt un țurțure in gat!

                            Comment

                            Working...
                            X