BV26CAT: '07 Civic TypeR, Deep Bronze Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • BV26CAT
    replied
    Si primul upgrade adevarat, admisia HKS RSK. Urmeaza franele
    Attached Files

    Leave a comment:


  • BV26CAT
    replied
    I-am luat o nuca noua, cea originala de aluminiu era mult prea rece/calda pentru gustul meu. Trebuie sa recunosc ca am fost surprins de calitatea nucii noi pentru ca pretul a fost mai mult decat rezonabi. Am luat-o de pe un site din China, si se simte foarte fain la mana. Nu stiu cat o sa tina, deocamdata nu da nici un semn de oboseala.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • BV26CAT
    replied
    Pozele
    Attached Files

    Leave a comment:


  • BV26CAT
    replied
    Si cateva poze

    Leave a comment:


  • BV26CAT
    replied
    Masina e incredibila. Recent am montat o admisie de aer HKS RSK, s-a schimbat sunetul in interior cu totul. Se aude inclusiv cum se inchide/deschide clapeta de aer in tubulatura. Iar sunetul in VTEC e impresionant. Planurile de viitor includ un upgrade pe partea de franare fata, vreau sa pun niste etriere Brembo cu 4 pistonase si niste discuri mai mari. Si avand in vedere ca e un motor de 8400 ture ma pregatesc la viitorul schimb de ulei sa montez niste ceasuri de presiune si temperatura ulei. Cam atat.

    Leave a comment:


  • cip02
    replied
    Foarte tare, sa te bucuri de ea.
    Poate facem un meeting prin zona aia sau macar prin TM prin oras ca de ceva timp sufla vantul pe aici desi vad multe prin oras.

    Leave a comment:


  • vtin
    replied
    Sa o porti cu placere! Sa fie intr-un ceas bun!

    Leave a comment:


  • BV26CAT
    started a topic BV26CAT: '07 Civic TypeR, Deep Bronze Pearl

    BV26CAT: '07 Civic TypeR, Deep Bronze Pearl

    Deschidem un nou capitol. Fara poze deocamdata, dar o sa ma ocup si de acest aspect. Masina asta mi se pare o continuare fireasca a calatoriei inceputa acum 7 ani alaturi de Civicul 1.8 generatia a IX-a, a.k.a "masina de familie"
    Cu ce sa incep...poate cu "de ce am luat-o". Pentru ca Honda mi-a deschis apetitul pentru motoarele aspirate. Si pentru ca am avut sansa sa cumpar o bucata de istorie. Unul din cele mai bune motoare aspirate facute vreodata de Honda. Acum, dupa o saptamana de cand o detin, ma intreb de ce atat de tarziu. De ce mi-am refuzat acest "moft" atata timp. Raspunsul la intrebarea asta il stiu deja: in viata nu faci numai ce iti place, ci si ce trebuie. Si ce vor altii. Nu mai conteaza, important e ca o am si acum.
    Ieri am fost la prima plimbare adevarata. Daca aveti cumva drum prin Caransebes, incercati ruta Slatina Timis - Brebu Nou. Foarte important, finishul sa fie la Brebu Nou. Pentru ca astfel aveti 19km de drum absolut incredibil. Urcare, curbe de tot genul, circulatie redusa (grija la biciclisti) si asfalt de calitate. Mi-am propus ca o data pe luna in anotimpurile care permit sa ma duc intr-un weekend sa ma dau de 2-3 ori pe traseul asta. Asta daca nu gasesc unul mai fain mai aproape de Timisoara.
    Masina e senzationala. Incomoda in oras datorita suspesiilor tari si a drumurilor proaste, dar de-a dreptul geniala pe un drum virajat. Nu cred ca m-am distrat vreodata in viata mea mai mult la volan. Experienta pe undeva asemanatoare e cea de la karting. Dar nu se compara. Ma asteptam sa trag mult mai tare de motor. Sa stau cu el tot in VTEC. Dar nu a fost deloc cazul. Doar pentru sunet si senzatie am urcat de cateva ori spre 7500. In rest am cam stat intre 4-6500. E atat de usoara si de echilibrata, pot sa car atata viteza dupa mine pe curbe incat nu e nevoie sa o turez excesiv ca sa simt ca merg sportiv. La asta probabil pune umarul si evacuarea sport care suna foarte bine. Bine...evacuare sport e cam mult spus. Nu are rezonatorul dinaintea finalelor, sau cum ii zice la toba aia pusa transversal. Scaunele sunt un mare plus, au sustinere laterala foarte buna si sunt surpinzator de comode.
    Cam atat deocamdata. Imi place mult de tot.
Working...
X