yobit hitbtc digifinex
ANIMA: '09 Honda Civic Type-R, Black - Hondafan

ANIMA: '09 Honda Civic Type-R, Black

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Anima
    started a topic ANIMA: '09 Honda Civic Type-R, Black

    ANIMA: '09 Honda Civic Type-R, Black

    Cred ca mai bine ar fi fost sa ma prezint pe mine inainte de masina tinand cont de faptul ca acesta este primul meu post pe forum,dar ma iertati voi...

    Masina am luat-o pe 15 Aprilie 2009 de la Asko Chiajna,dupa ce am stat in cumpana daca sa iau Type-R sau 5D. Am facut drive test cu Civicul 5D 1.8 si mi-a placut foarte mult si am avut ocazia sa merg (e adevarat, ca pasager) intr-un Type-R chiar in aceeasi zi(adica Luni 13 Aprilie). Dupa ce am mers cu Type-R-ul am stiut ca este masina pe care mi-o doresc! Problema era la caroserie,fiind in 2 usi, ma gandeam doar ca la un moment dat o sa apara si inevitabilul cules de membrii de familie din anumite locuri....oare cum o sa stea mama in scaunele astea sport....taica-miu stramba deja din nas, ca ce "imi iau masina sa fac curse?!?!" pana la urma tot mama mi-a zis ca masina mi-o iau in primul rand pentru mine si ca ar fi pacat sa stau cu gandul la ea dupa aceea. Asa ca am ales Type-R! Masina era pe stoc asa ca am primit-o pe 15.

    Desprea ea ce sa spun....stiti deja de la ceilalti, as putea vorbi doar despre ceea ce ma face pe mine sa simt. Este tot ceea ce speram ca va fi si chiar mai mult! E clar ca imi vor trebui ceva km ca sa ma acomodez cu ea, inca nu am incredere in ea...eu obisnuita cu Yarisul meu diesel va dati seama ce salt am facut.... E adevarat am condus si masini mai puternice(tatal meu are un saab 9-3 210hp) dar nu se compara cu asta...pur si simplu este total altceva! De la cum reactioneaza la acceleratie, la tinuta de drum, directia...totul! Iar sunetul motorului......

    In acest we am avut ocazia sa merg si pe serpentine cu ea si vreau sa spun ca ma surprinde pe zi ce trece...
    In legatura cu consumul, in oras nu am apucat sa fac un consum la plin deoarece am uitat sa resetez km iar pe bord imi arata un criminal 16...ma gandesc ca erau totusi primele drumuri...La drum lung am scos 8.5 si la pompa si pe bord. Dupa al 3-lea plin, pe serpentine(Bicaz),coborare si putin urcare,mers destul de mult cu frana de motor am iesti si la 7.6 pe bord, e adevrat se cam mergea ca melcul....

    Un singur lucru negativ am constatat, am "greierasi" in bord. Zdrangane plasticul acela care este pe margine dar nu cred ca este un capat de tara, cred ca merge fixat cumva...

    Drumurile din Ro clar nu sunt pentru ea....cel putin nu cap-coada pt ca am prins si portiuni foarte bune...dar cand am plecat din Bucuresti am luat-o pe sos de centura din directia Bucurestii Noi-Otopeni-pod Europa.....NU o luati pe acolo!!! eu am crezut ca mi se rupe masina in 2! plus ca unele portiuni unde este pus un minunat pietris mare in ideea de a "nivela" drumul, nu sunt semnalizate din timp....am avut noroc ca am mers destul de cuminte ca daca nu cred ca acolo ramaneau pragurile....partea proasta a fost ca erau portiuni unde era asfaltata si chiar bine si te cam imbia...
    Deja m-am intins cam mult....
    Poze inca nu am apucat sa-i fac iar acum este foarte murdara si astept sa ajung la Bucuresti ca sa o spal pentru ca pe unde sunt eu nu prea am incredere....dar promit ca dupa ce o spal fac!

    Super, am uitat sa pun numele cu majuscule...nici nu am intrat bine...sorry!
    Last edited by ticker; 29-04-09, 00:16.

  • Xander
    replied
    Desi e foarte veche intrebarea si probabil ai rezolvat problema deja, macar sa mai vada si altii.

    Gajaitul ala care apare la rece e priza directa de la cutie. E un rahat in mare parte dar trebuie demontate multe ca sa ajungi la ea...

    Leave a comment:


  • Anima
    replied
    Hai ca n-am mai scris de o groaza de timp.
    In vara(13 iulie<-tare) am avut un incident neplacut,m-a lovit unu' cu un BMW Alpina(model vechi) in aripa dreapta fata. Nu conduceam eu masina. Noi mergeam pe Sisesti inspre 2 cocosi si celalalt iesea de pe una din stradutele laterale(avea semn STOP) si vroia sa faca stanga.A fost un accident stupid rau,noi mergeam un pic mai incet si ala a crezut ca vrem sa oprim sau sa facem dreapta si a iesit si BUF! Am fost atat de socata la cat de stupida a fost faza(putea fi evitat totul f usor) incat nici nu am putut sa ma mai enervez. Am fost la amiabila si mi-a dat omu' asigurarea(astra) si uite asa am stat eu cu masina in service pana pe 11 septembrie(dap, iarasi tare dar atunci a venit ornamentul ala de plastic de la aripa).Am avut aripa schimbata cu totul, farul schimbat,spoilerul reparat(avea o julitura),rezervorul de lichid pt spalat parbrizul. Aia de la astra s-au miscat relativ ok spre surprinderea mea(m-am ciondanit cu ala de la constatare). Asta e,am zis sh..t happens si bine ca suntem intregi,dar ma cam racaia cand o vedeam asa sifonata

    In rest ce sa zic,sunt foarte multumita de ea,de cum se comporta pe sosea.Am prins zapada si cu cauciucurile de vara si a fost relativ ok.
    Acum mi-am pus niste Yokohama de iarna pe jantele de 18(dap, stiu nu e foarte recomandat).
    La cat eram eu de obsedata cu spalatul,iarna asta saraca nu a vazut decat o data dus,la un moment dat chiar ma gandeam ca ma opreste politia ca nu-si mai dau seama de culoare.
    Am si 2 problemute, cand e foarte rece afara(cum au fost zilele astea -11,-15 grade) se aude un sunet foarte ciudat cand cupleaza ambreiajul(doar la plecarea de pe loc-treapta 1).Asta se intampla mai des daca trebuie sa merg mult bara-la-bara sau prind rampe multe,dar e ciudat ca mai mult se manifesta cand e foarte frig.Nici nu stiu cum sa descriu sunetul, e ca un gajait.
    2-asta nu e testata extensiv dar la viteze mai maricele(peste 150) nu mai baga aer cald pe partea dreapta,de bagat aer baga, dar e rece. Am verificat si nu era apasat butonul de dual zone.--> sunt curioasa cum o sa le demonstrez celor din service asta
    Asta e, dupa ce termin stressiunea,o duc la Asko.

    Leave a comment:


  • Lumpy
    replied
    Am citit toate paginile la rand si pentru mine avea inteles

    Leave a comment:


  • Achim
    replied
    Originally posted by Lumpy View Post
    @Achim - Se intreba ce aspirator portabil ar fi bun si eu aveam unul...Anima a inteles ce ziceam

    pagina 6
    ok acum am inteles (si atunci intelesesem), dar lumea vbe de drive test'uri cu piloti de coasta si urmatorul post era de aspirator ... si nu se continua firul logic al povestii

    Leave a comment:


  • Lumpy
    replied
    Daca va ajuta ii fac o poza, doar ca e in masina...

    Leave a comment:


  • gabrielb
    replied
    Lmpy, merci mult pentru idee! Chiar cautam un aspirator care sa aiba autonomie mai mare cu acumulatori.

    Pentru aspirator poti deasemenea sa te duci la AGIP. 3 LEI o fisa si ai suficient timp sa aspiri toata masina. Nu stiu daca au toate statiile dar la Timpuri Noi sigur gasesti

    Leave a comment:


  • Lumpy
    replied
    @Achim - Se intreba ce aspirator portabil ar fi bun si eu aveam unul...Anima a inteles ce ziceam

    pagina 6
    Originally posted by Anima View Post
    Voi la interior presupun ca bagati aspirator mare,nu? Adica la 220. Eu acum caut ceva cu acumulatori ca nu stiu daca merge la priza de masina fara sa tin motorul pornit.

    Leave a comment:


  • Achim
    replied
    Originally posted by Anima View Post
    a zis ca lui nu i se pare ca masina trage bine dupa 5000 de ture eu am ramas socata pentru ca eu chiar am simtit masina ca are un zvac dupa 5500 cand intra cuplul,acum ori nu s-a simtit pentru ca eram toti 3 in masina ori....nu stiu, cu 2 persoane trage bine si cand sunt doar eu nu mai spun...el mi-a zis ca nu am de ce sa ma duc pana la 7800 cum scrie la specificatii....offf
    pai ... VTEC functioneaza la FN2 de pe la 5500 RPM nu ?
    si are rost sa o tii pana cand "decupleaza", pentru ca si kiar daca treci de punctul de cuplu maxim, atunci cand schimbi o treapta in sus e bine sa "cazi" la o turatie cat mai ridicata
    diferenta intre o masina "goala" (adica doar sofer) si una cu pasageri e mare
    oricum, daca a fost pilot de coasta ma mira ca si-a luat si fratele in masina. de obicei pilotii stiu care sunt riscurile si prefera sa "dea tot" cand sunt singuri, daramite si cu tine ... anyhow... tu schimba acolo la decuplare

    Originally posted by Lumpy View Post
    Noi am luat un aspirator portabil Philips, a costat vreo 250 lei parca anu trecut, dar m-am chinuit mult sa-l gasesc (prin multe orase si magazine). Are culoarea mov, sa nu iei acela de bucatarie cu acumulatori slabi. Cel de care zic se poate incarca si la priza in casa si la priza din masina, dar te tine vreo 20min pornit pe acumulatori. Noi reusim sa curatam tot cu el
    m-am tot uitat la postul tau incercand sa il incadrez in firul logic al conversatiei de pe topic. cred ca merita un quote ca sa se inteleaga mai bine de ce post te "legai"

    Originally posted by Anima View Post
    A, si alta chestie dupa ce am tras pe dreapta si am oprit se simtea un miros de ars destul de pronuntat dinspre roti,el zicea ca e de la frane...eu m-am speriat un pic dar ma rog,eu nu ma pricep...
    da... de obicei se incing franele si incep sa miroasa, dar fiind masina noua pot fi si furtune sau alte "chestii" care s-au incins pentru prima oara mai serios doar sa nu fie un miros intepator, de ambreiaj... ca atunci nu prea e ok

    Leave a comment:


  • Anima
    replied
    Dinoc, nu stiu ce masina a pilotat omul,de stiut stie sa mearga,cel putin mie mi-a dat niste senzatii nu credeam ca poate bestia sa faca d'astea. Dar chiar m-a socat ca a zis ca nu trage,poate i-o mai dau sa mearga singur cu ea ca sa se convinga omu'. A, si alta chestie dupa ce am tras pe dreapta si am oprit se simtea un miros de ars destul de pronuntat dinspre roti,el zicea ca e de la frane...eu m-am speriat un pic dar ma rog,eu nu ma pricep...

    Lmpy, merci mult pentru idee! Chiar cautam un aspirator care sa aiba autonomie mai mare cu acumulatori.

    Zilele astea o inmatriculez,poate chiar azi.I-am dat unui nene sa faca toate cele ca eu am avut experiente nasoale rau cand se facea la udriste,acum am auzit ca e mai aerisit dar tot nu risc . Chiar citeam pe thread-ul cu accordurile euro 5 ca e un baiat care a platit taxa de prima inmatriculare la accord-ul lui de 2.0 si acum ma intreb daca nu cumva o sa am si eu o surpriza....

    Leave a comment:


  • Lumpy
    replied
    Noi am luat un aspirator portabil Philips, a costat vreo 250 lei parca anu trecut, dar m-am chinuit mult sa-l gasesc (prin multe orase si magazine). Are culoarea mov, sa nu iei acela de bucatarie cu acumulatori slabi. Cel de care zic se poate incarca si la priza in casa si la priza din masina, dar te tine vreo 20min pornit pe acumulatori. Noi reusim sa curatam tot cu el

    Leave a comment:


  • mirciulik86
    replied
    Chiar n-are rost sa mergi pana la 7800... Eu merg pana pe la 8300

    Leave a comment:


  • thoramann
    replied
    Anima Felicitari pentru alegere si sa va stapaniti sanatoase una pe cealalta

    Leave a comment:


  • dinoc
    replied
    Daca ti-a zis ca n-are rost sa mergi pana la 7800 atunci lasa-l ... ca-i prea "priceput"
    Si mai depinde si de pe ce masina vine omu, poate conduce un 300/400 cai sau cine stie ce masina turbo ce are cuplu mult si normal sa i se para mai slaba asta (fiind aspirata) ... plus ca fiind 3 in masina , evident ca senzatiile de "tras" sunt mult diminuate .

    Leave a comment:


  • Anima
    replied
    M-am hotarat sa fac niste cursuri de pilotaj auto si joi m-am intalnit cu un tip (George cumva,batranetile astea...) care a fost pilot pe traseu montan. A mers omu cu masina de am zis ca sunt in roller coaster,vai ce mult mi-a placut!!! A fost si fratele lui in masina pentru ca el mi l-a prezentat si asta s-a simtit un pic nu pot spune ca au fost multe kg in plus adica toti suntem slabi dar el(George) a zis ca lui nu i se pare ca masina trage bine dupa 5000 de ture eu am ramas socata pentru ca eu chiar am simtit masina ca are un zvac dupa 5500 cand intra cuplul,acum ori nu s-a simtit pentru ca eram toti 3 in masina ori....nu stiu, cu 2 persoane trage bine si cand sunt doar eu nu mai spun...el mi-a zis ca nu am de ce sa ma duc pana la 7800 cum scrie la specificatii....offf

    Leave a comment:

Working...
X