ANIMA: '09 Honda Civic Type-R, Black

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Poti apela la o solutie de indepartat musculite, se gaseste in orice benzinarie sau la hipermarket-uri.
    Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
    Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

    ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
    ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

    Comment


    • #32
      Pai link-ul din semnatura care trimite la album nu merge?
      http://hondafan.etp.ro/gallery/v/Alina/

      Comment


      • #33
        Merge, dar ce am pus eu, duce direct la poze
        Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
        ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

        Comment


        • #34
          Merci mult,dar cred ca il las pe ala cu trimitere la albume ca vreau sa mai pun si cu buburuza-my love ca sa nu o uit....
          http://hondafan.etp.ro/gallery/v/Alina/

          Comment


          • #35
            Originally posted by Anima View Post
            Ok, am spalat-o azi ca ieri ba ploua ba nu. Sunt cam dezamagita, in primul rand au ramas o groaza de urme de grasime de la musculite(aici poate nu are nicio vina baiatul), nu a sters parbrizul pe interior, a ramas f multa apa si aia s-a intins,chiar daca a suflat si cu aer....off poate am prins eu un baiat mai incepator sau unde era asa mare aglomeratie. In orice caz a fost 40 ron (int+ext) si cica daca vreau sa scot musculitele alea tre sa dea cu degresant care ma costa in plus inca 55(sau ceva de genu'), Voi ati patit asa cu nemernicele astea de musculite? Ca nu prea imi surade ideea de a da sume asa colosale la fiecare spalare-inca un motiv sa-mi pun folie... pai in ritmul asta imi iau un aparat d-ala de spalat cu presiune(ca as avea unde sa o spal), am si aspirator + ce mai bag in solutii-si imi si place sa spal masina.
            partea cu degresatul la spalatorii e un vechi "trick" ... nu e nevoie niciodata de asa ceva
            cum ti-au zis si baietii, e mai ok sa iti iei tu solutie de pe undeva si sa ii rogi sa o aplice ...
            la fel si la "detailing'ul interior" sau la polish. costa prea mult, si la spalatorii nu e deloc profi... ba poate kiar daunator

            pentru asta merita 1 data sau de 2 ori pe an sa investesti 400 RON exterior / 400 RON interior si sa te duci la baieti care kiar se pricep la asa ceva, cum sunt cei de la Wizards, care mai nou au deschis un centru de tip Car SPA cu licenta Meguiars

            pentru spalatul de zi cu zi recomand spalatoria de langa liceul Hasdeu (poarta albastra mare pe care scrie "acumulatori auto" sau asa ceva. m-am tot intalnit pe acolo ba cu Tom (STi), ba cu BogdanCTR ... deci mai multa lume e multumita de serviciile celor de acolo

            sau daca nu, poti lua cu un prieten / prietena o galeata, sampon ok (btw, cei de la Wizards comercializeaza si en-detail produse de car care Meguiars), multe carpe curate si ceva ceara si sa va distrati pentru 2-3 ore la soare ... asa cum am facut si eu daca ai rabdare iese mult mai ok, iar daca dai si cu ceara o sa fie si de durata... cat despre satisfactia pe care o ai dupa nu vbim
            The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.



            DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR

            Comment


            • #36
              Multumesc pentru recomandari!

              @Achim
              , nu stiu cat merge faza cu solutia mea la spalatorii...parca vad ca se uita stamb aia la mine mai ales ca sunt si fata...deh... Imi place cum ai facut masina! Dar vroiam sa te intreb daca tu ai folosit buretele(ca ziceai de galeata) ca mi-e cam frica sa dau cu buretele pe ea. Am cautat pe net si am gasit aparate cu presiune la preturi rezonabile iar preturile la produsele de detailing(Sonax si Meguiars) sunt si ele foarte ok,chiar ma asteptam la niste preturi muuult mai mari!
              http://hondafan.etp.ro/gallery/v/Alina/

              Comment


              • #37
                Eu mi-am luat un aparat de curatat cu presiune ( KARCHER ) dar inca n-am spalat masina cu el, probabil maine dupa amiaza voi face operatiunea. Mi-am luat si solutie de spalat MAFRA asa ca ma apuc de treaba si va spun. Am in masina o solutie de musculite pe care o dau celor de la spalatorie dar nu se stramba nimeni. Va tin la curent cu operatiunile facute acasa
                I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
                My cars:

                '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
                '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
                '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
                '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
                EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
                EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
                EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
                EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
                EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
                EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

                Comment


                • #38
                  Daca nu are presiune mare (minim 120 bar) s-ar putea sa fi putin dezamagit de operatiune.
                  Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
                  Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

                  ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
                  ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

                  Comment


                  • #39
                    Eu l-am mai folosit dar nu pe masina. n-are presiunea de la spalatorie dar pare suficient. Are 100 bar
                    I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
                    My cars:

                    '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
                    '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
                    '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
                    '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
                    EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
                    EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
                    EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
                    EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
                    EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
                    EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

                    Comment


                    • #40
                      f tare. am mai zis-o ..... cel mai sexy lucru de pe pamant mi se pare o fata care conduce o masina sport..... o sa ne intalnim noi la semafor odata si odata

                      daca iti zic ca eu imi vand type r-ul si caut o masina mica disel , si ca am fi putut sa facem schimb, te superi? asta e.... data viitoare

                      Hondanutzzz, ma amuz la fiecare post al tau, sincer

                      O zi buna la toata lumea :-*
                      B 25 UKY

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by Anima View Post
                        Multumesc pentru recomandari!

                        @Achim
                        , nu stiu cat merge faza cu solutia mea la spalatorii...parca vad ca se uita stamb aia la mine mai ales ca sunt si fata...deh... Imi place cum ai facut masina! Dar vroiam sa te intreb daca tu ai folosit buretele(ca ziceai de galeata) ca mi-e cam frica sa dau cu buretele pe ea. Am cautat pe net si am gasit aparate cu presiune la preturi rezonabile iar preturile la produsele de detailing(Sonax si Meguiars) sunt si ele foarte ok,chiar ma asteptam la niste preturi muuult mai mari!
                        eu am un "vap" Karcher insa cei care fac detailing profi recomanda ca masina sa nu fie spalata cu presiune sau cu buretele, ci ideal ar fi cu apa de la furtun, fara presiune, si stearsa cu carpa moale.
                        am folosit carpe cu microfibre (sau tot printre produsele de detailing exista o manusa cu microfibre), o galeata de apa cu sampon, apoi o galeata de apa limpede, pentru clatit, si inca o data stearsa cu carpa uscata. apoi ceara

                        si eu ma asteptam sa aibe preturi mult mai "bomba" dar e ok se pare
                        The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.



                        DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR

                        Comment


                        • #42
                          Ok, se pare ca aparat cu presiune are un amic de-al meu,e cam slabut(100 bar) dar nu am de gand sa las masina pana se face porc si am gasit sa cumpar si spuma activa si cu aroma de mere de la Sonax. De spalat mie chiar imi place sa spal masina si sa o bibilesc dar am 2 probleme:
                          1. apa e foarte dura adica la modul ca daca stropesti pe geam si nu stergi imediat si apuca sa se usuce raman urme de stropi care dupa aceea ies destul de greu(de ex,mi-e mi-a stropit parbrizul din greseala si nu am sters iar petele nu au iesit cu stergatoarele si cu solutia de geamuri).
                          2. Nu stiu ce mare afacere as face eu cu interiorul,adica nu cred ca merge aspirator de masina fara sa stai cu motorul pornit(sau merge?...)
                          Cezarel
                          , pe buburuza nu am vandut-o inca.... Eu la semafor cam am tendinta sa ma uit doar inainte,adica nu caut lumea cu privirea, mai ales de cand mi-am luat masina asta ca nu am chef sa creada altii ca ii provoc sau alte alea...asa ca daca ma vezi la semafor si nu reactionez sa nu fie cu suparare...
                          http://hondafan.etp.ro/gallery/v/Alina/

                          Comment


                          • #43
                            Deci .. tu esti cu nasul pe sus la semafor la fel ca celelalte??? Iti dai seama ca orice hondar incearca sa te salute indiferent daca esti la semafor sau in mers.
                            Doc
                            Hondafan Member
                            Last edited by Doc; 25-04-09, 08:59.
                            Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
                            Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

                            ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
                            ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by Doc View Post
                              Deci .. tu esti cu nasul la semafor la fel ca celelalte??? Iti dai seama ca orice hondar incearca sa te salute indiferent daca esti la semafor sau in mers.
                              Imi pare rau sa te contrazic! Eu sunt de obicei cu salutul dar nimeresc se pare numai honde care nu sunt pe forum si nu se saluta, azi m-am si tinut dupa un civic oranj(ca nu stiu cum s.n. culoarea) in drum spre asko si nimic...am flash-uit un 5D negru si era o tanti in el si s-a uitat cam chioras la mine...In schimb m-am saturat sa fiu acostata de diversi in VW et comp si cum pe mine ma bufneste rasul destul de usor aia se umfla si mai mult in pene...dar in mers nu am probleme,chiar "vanez" alte honde...dar hai ca acum o sa ma uit si la semafor de o sa zica lumea ca sunt nebuna
                              http://hondafan.etp.ro/gallery/v/Alina/

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by Anima View Post
                                Ok, se pare ca aparat cu presiune are un amic de-al meu,e cam slabut(100 bar) dar nu am de gand sa las masina pana se face porc si am gasit sa cumpar si spuma activa si cu aroma de mere de la Sonax. De spalat mie chiar imi place sa spal masina si sa o bibilesc dar am 2 probleme:
                                1. apa e foarte dura adica la modul ca daca stropesti pe geam si nu stergi imediat si apuca sa se usuce raman urme de stropi care dupa aceea ies destul de greu(de ex,mi-e mi-a stropit parbrizul din greseala si nu am sters iar petele nu au iesit cu stergatoarele si cu solutia de geamuri).
                                2. Nu stiu ce mare afacere as face eu cu interiorul,adica nu cred ca merge aspirator de masina fara sa stai cu motorul pornit(sau merge?...)
                                Eu mi-am spalat masinile cu un aparat de 100 bar si iese foarte bine. Iti recomand solutia de la Mafra pe care am folosit-o si este in regula. Eu recomand spalarea cu jet ca altfel raman pietricele si faci masina varza
                                I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
                                My cars:

                                '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
                                '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
                                '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
                                '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
                                EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
                                EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
                                EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
                                EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
                                EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
                                EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

                                Comment

                                Working...
                                X