If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Bine ca nu am dat luni o cheie pe ea... ma gandeam ca este a altcuiva.
Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel. Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05 ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R| ex -CRX '92 DelSol VTI |ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000 ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d
buza grilei fata a fost si la mine primul gand de schimbare....insa dupa o modificare mica in photoshop nu mai sunt asa sigur ca o vreau neagra.. voi vedea
A trecut mult timp de cand am mai zis ceva pe aici. Masina a trecut de 50.000km, a primit cateva upgrade-uri in timp si cel mai interesant, m-a dus pe niste drumuri senzationale.
Pe scurt, weekend-ul trecut am lasat un sticker Hondafan aici:
Mai pe larg e vorba de o discutie inceputa cu niste prieteni de la Suzuki Club prin Octombrie cu ideea: ".. ce frumos ar fi sa mergem si noi pe unde s-au dus cei de la Top Gear..". Si asa dupa aproape opt luni am plecat in ceea ce s-a numit: Nebunia - Sosele spectaculoase powered by Suzuki-Club.ro.
Cifrele calatoriei pentru Type-R sunt: 6 zile / ~60 ore de condus / 4067 km / 13 trecatori montane din Alpi / consum mediu 10.0l/100km
Dupa aceasta experienta pot spune ca:
- Stelvio este mai turistic si ok de vizitat. Este prea serpuit, aglomerat si stramt pentru a conduce tare.
- Pe San Bernadino trebuie sa mergi. Virajele sunt senzationale si eu l-am prins foarte liber (maxim 2-3 masini). Rezultat.. pasagerei i s-a facut rau.
- Pe langa aceste 2 trecatori foarte mediatizate in zona respectiva se gasesc si alte drumuri cel putin la fel de spectaculoase (Splugenpass, Timmelsjoch, Grossglockner s.a.)
- Transfagarasanul este intr-adevar foarte bun, poate chiar cel mai bun. Din ce am mers eu doar San Bernadino sau Splugenpass se pot compara cu el dar la ei am avut asfalt impecabil.
- Este o experienta pe care trebuie sa o traiesti daca esti pasionat de condus. Nu conteaza masina! Nu trebuie sa ai sute de cai. Drumurile sunt ingredientul principal.
- Voi face din nou acest traseu dar nu sunt sigur daca pe 4 sau pe 2 roti.
Cateva poze:
Daca este cineva interesat de detalii tip cazare, traseu zilnic sau costuri va pot ajuta fara probleme.
Felicitari domnu' Vale! De cand am vazut episodul de la Top Gear m-am gandit ca vreau neaparat sa ajung si eu pe acolo . Poate la anul... Bine ca stiu la cine sa apelez pentru sfaturi.
"Things are not what they appear to be: nor are they otherwise." "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett
Ce tare. Anul asta iar dau o tura pe transfagarasan dar in viitor trebuie sa ma orientez spre altceva datorita gropilor. E o sugestie foarte buna ce ai postat aici
Felicitari pentru drum si mai ales pentru poze
In ceea ce priveste sfaturile...la inceputul lui iulie urmeaza sa plec incolo pentru o expeditie similara cu a ta, iar topicul asta a venit la fix
Noi vom merge cu 2 motoare si o masina, 6 nopti, dintre care cel putin 4 pe-acolo. Luam si corturi, sa le avem la noi, dar daca esti dispus si ai timp, spune-mi si mie te rog pe unde v-ati cazat/pe unde ati mancat voi si in ce buget v-ati incadrat (excluzand carburantul).
Multumesc
Pai carburantul cred ca e problema cea mai mare, probabil undeva la 500EUR. Restul, pentru 6 nopti si 7 zile, probabil iesi la un 200EUR max..
Dar mai bine pune Ionut niste costuri aproximative, conforme cu realitatea.
sigpic
HONDA - THE POWER OF DREAMS Honda Civic Type-R FN2
400EUR mancarea 7 zile pentru UN om? Whoa!!
Eu am inclus in aia 200EUR mancarea + cazarea cca 15EUR/noapte sau cort cca 10EUR/noapte..
La modul rezonabil, cu 20EUR/zi se poate manca beton.
sigpic
HONDA - THE POWER OF DREAMS Honda Civic Type-R FN2
Comment