ADI_TGV: '07 Honda Civic Type-R, Milano Red

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Da, dar nu cea din poza. Tot a mea imi place mai mult, deocamdata

    133.900km Revizie cu amsoil rd 10w30, fu donaldson, fa si fp honda. A trecut cu bine iarna, nu are nici un joc pe nicaieri, doar scuturile un pic zgariate.

    Ziceam mai sus ca am un scart pe dreapta spate, evident ca la service nu a mai scartiit nimic, seama cu mine are sindromul de halat alb . Sunt suspectate amortizoarele spate. Mai vedem.

    Luni intra la vopsit. Integral.

    Comment


    • #62
      Am avut un set de amortizoare spate Honda aproape noi pe care le-am lasat intr-o boxa cand stateam la bloc. Le-a "pierdut" administratorul ca au stat acolo vreo 3 ani .
      Pacat de ele.
      ex-FN2 owner
      Loved it every second!

      Comment


      • #63
        Originally posted by adi_tgv View Post
        Luni intra la vopsit. Integral.
        Se amana deocamdata.

        Azi am facut ITP ul. A luat 10, fara spaga.

        Click image for larger version

Name:	P_20170321_093413.jpg
Views:	1
Size:	49.8 KB
ID:	723728

        Comment


        • #64
          Si eu i-l faceam intotdeauna pe bune (si asa fac si la celelalte masini/moto) ca macar sa stiu daca e vreo problema
          ex-FN2 owner
          Loved it every second!

          Comment


          • #65
            Set protectii proiectoare, il pierdusem pe cel de pe stanga.
            Click image for larger version

Name:	P_20170322_165249.jpg
Views:	1
Size:	26.1 KB
ID:	723733Click image for larger version

Name:	P_20170321_111800.jpg
Views:	1
Size:	53.6 KB
ID:	723734

            Comment


            • #66
              Foarte folositoare. Eu am schimbat vreo 2 proiectoare cat a fost la mine .... inainte sa pun protectiile.
              ex-FN2 owner
              Loved it every second!

              Comment


              • #67
                Dupa 2 luni de stat in parcare/garaj/tgv am scos azi masinuta la o plimbare, tgv - buc pipera, am alergat-o un pic consum la intoarcere 10.5%. Sincer n-am stiut ca poate sa consume atat la drum, mai mult de 9 n-am reusit pana acum .
                La intoarcere aproape de tgv mi-a aparut in bord "check oil level .." galben sau verde nu mai retin. Am 1100km de la revizie, ulei este un pic peste jumatate, asa face de cand am luat-o, cum se apropie de jumatatea intervalului dintre min si max piuie si "check oil.." in bord. Vtecul intra fara probleme. O fi senzorul defect? Alta chestie ciudata este ca la revizie pun in jur de 4-4.1l si se duce la max pe joja. Nu ar trebui sa intre 4.4l? N-o fi joja ei?
                LE Am lamurit si "scartul" de pe spate, sunt amortizoarele, ambele amandoua curse, schimbate anul trecut in vara odata cu arcurile, oem.
                Last edited by adi_tgv; 20-05-17, 12:09.

                Comment


                • #68
                  Poate gradatia uleiului e problema. Eu folosesc 5w40 si mananca in jur de 1 litru la 2000-3000 km (merg mai agitat fiind masina de wend si vacante... cand o prind... ) ). E normal, astea sunt tolerantele iar consumul este direct proportional afectat de stilul de mers. Tot la jumatatea jojei imi apare si mie "check oil" (este galben semnul). Nu pare a fi nimic defect .
                  '07 Civic 5D Executive, 2.0 I-VTEC M/T, Audi Ipanema Brown

                  "Binele o duce rau in Romania"

                  Comment


                  • #69
                    Cati litri de ulei pui la revizie? Mi se pare ciudat ca la mine ajunge pana la max cu doar 4-4.1l.

                    Comment


                    • #70
                      Originally posted by adi_tgv View Post

                      [ATTACH=CONFIG]54366[/ATTACH]
                      Imi place maxim unghiul din care ai prins "modelul" in cadru.
                      Acest fenomen a fost deja observat si studiat de către oamenii de știință si psihologii din Marea Britanie. S-a scris chiar si in Wikipedia".

                      … Jazz do it ...

                      Comment


                      • #71
                        In jur de 4 litri si ceva dar nu cred ca e cazul sa-ti faci griji. Ca sa scoti tot uleiul ar trebui sa faci operatiunea la rece ca sa ai tot uleiul scurs in baie... si nici asa nu cred ca iese tot.
                        '07 Civic 5D Executive, 2.0 I-VTEC M/T, Audi Ipanema Brown

                        "Binele o duce rau in Romania"

                        Comment


                        • #72
                          Ca sa scoti tot uleiul trebuie sa demontezi motorul bucati. De exemplu la motorul R18 raman in motor 800 ml de ulei. La schimbul de ulei ies din 4,5 litri cat pune fabricantul doar 3,7 tot cu cei 200 ml de ulei din filtru. In orice configurator de ulei vei avea intotdeauna 3 valori: fara filtru, cu filtru si uscat.

                          Comment


                          • #73
                            Verifică uleiul la câteva minute după ce-ai oprit motorul (3-5), nu la rece dimineața.
                            La rece, ar trebui să fie peste nivelul maxim de pe jojă.
                            -------------------
                            There is no point of having if you can't share.

                            Comment


                            • #74
                              Se pare ca se rezolva printr-un update de soft. Mesajul "check oil", conform manualului ar trebui sa se aprinda cand "engine oil level is near or below the lower mark on the dipstick".
                              @kawamoto motorul de fn2 are capacitatea totala de 5.5l si se schimba 4.4l. La mine cu 4.1l este 1-2mm peste max nivelul, masurat si dupa 15min si a doua zi dimineata nu prea conteaza. De-aia banuiesc joja ca nu este ok. Am gasit ceva dimensiuni pe net, o masor maine.
                              Multumesc tuturor

                              Comment


                              • #75
                                Din ce povestesti pare ca ai joja de FD2. Masina a avut pompa de ulei de FD2 ? Sau poate pe la service ti-au incurcat joja ?
                                Pompa de ulei stock are niste balansoare ce disloca mai mult ulei in baie in comparatie cu cea de FD2. Prin urmare semnele de minim maxim sunt deplasate putin mai jos pe joja de FD2 in ciuda faptului ca jojele sunt identice ca si lungime (FD2 cu cea de FN2).
                                '07 Civic 5D Executive, 2.0 I-VTEC M/T, Audi Ipanema Brown

                                "Binele o duce rau in Romania"

                                Comment

                                Working...
                                X